Hij zit in de petoetquote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Oerbeer het volgende:
Socios moet gewoon even normaal doen man, want zo moeilijk is het niet om je internet kabel te herstellen. En dat duurt niet een paar maanden.
Geloof er geen barst meer van.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Er rijdt een trein van Roosendaal naar Vlissingen!
Sssssst niets zeggenquote:Op zondag 20 november 2011 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zou wegblijven tot dinsdag
Ik zit te schijten in een sprinter trein. ik weet nu wel dat de platzak niet gemaakt is voor nummer 2quote:
TMIquote:Op zondag 20 november 2011 18:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zit te schijten in een sprinter trein. ik weet nu wel dat de platzak niet gemaakt is voor nummer 2
Deze jongen gaat uiteraard niet met de trein. Heb auto dit dat. kusje maar klopt utopie af en toe in de bank of wc in ons huisje ff checke. Ben met schoonfamiliequote:
Pfff... Ik zal van de week een foto maken van de kabel die nog steeds uit de grond steekt voor mijn huis. De straat is weer dicht, maar de kabel is nog steeds niet operationeel.quote:Op zondag 20 november 2011 17:26 schreef Oerbeer het volgende:
Socios moet gewoon even normaal doen man, want zo moeilijk is het niet om je internet kabel te herstellen. En dat duurt niet een paar maanden.![]()
Geloof er geen barst meer van.![]()
Wordt verworpen.quote:Op zondag 20 november 2011 17:52 schreef VisGeenOptie het volgende:
Socios? Was dat niet één of andere autist die geilde op treinen en waarvan iedereen dacht dat hij zelfmoord had gepleegd?
En jij bent? Dag kutkloon.quote:Ooh, oké. Dan weet ik voldoende. Doei.
Een cai-kabel? Kun je die niet zelf naar binnen proppen dan?quote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Pfff... Ik zal van de week een foto maken van de kabel die nog steeds uit de grond steekt voor mijn huis. De straat is weer dicht, maar de kabel is nog steeds niet operationeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
Okequote:Op zondag 20 november 2011 18:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Pfff... Ik zal van de week een foto maken van de kabel die nog steeds uit de grond steekt voor mijn huis. De straat is weer dicht, maar de kabel is nog steeds niet operationeel.
We zullen aan je denken als we weer eens een trein langs horen komenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Socios het volgende:
Nog een paar uurtjes... En mijn dongel heeft geen tegoed meer voor een nieuwe dag, die moet weer opgeladen worden.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:05 schreef HaJee het volgende:
BREAKING: Socios verongelukt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht even dat Socios reporter was geworden!
I guess so. Of een kabelmaatschappij.quote:Op zondag 20 november 2011 18:54 schreef Oerbeer het volgende:
Lekker lang duurt het dan. Gemeente moet het regelen zeker?
Ik las ergens dat jij aan een foto van de stoelen kon zien welke trein het was. Serieus verdien je er geld mee ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:50 schreef Socios het volgende:
[..]
I guess so. Of een kabelmaatschappij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |