Goed gevonden. Zo zie je, smeg heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef smegmanus het volgende:
Treinen rijden op rails, niet op tijd.
Hihi, geoden garp hé?
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
Socios spoort niet
ook een goed garpje.
Je weet niet waar je het over hebt, Socios is een held.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
Socios spoort niet
ook een goed garpje.
Gefilmd eind 2007:quote:Op donderdag 10 november 2011 22:26 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Toet! Doe maar één bord minder
Ergens ben ik nog een meisje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:23 schreef GGMM het volgende:
Liesje, .... dat was het. Mijn favo fokvrouw in een topic.
Ja daarom heb ik ook wel eens een topic geopend waar hij was. ik maakte mij oprecht zorgen wat een kneus ben ik!quote:Op vrijdag 11 november 2011 02:25 schreef Mishu het volgende:
Iedereen schiet altijd in de stress als Socios er niet is, want: mogelijkheid van zelfmoord. Is al te vaak gebeurd als iemand opeens weg was. Daarom ben ik blij dat ik door dit topic weer herinnerd ben aan de reden van Socios dat hij er af en toe niet is
Ok.
weet je wel wat dat kost tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
Denk het wel, waarom koopt die sloeber geen internet ?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
weet je wel wat dat kost tegenwoordig
Hahah nu kan ie dit niet meer lezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet weten dat er een uitkering bestaat voor gratis internet als je het niet kan betalen omdat het een "levensbehoefte" is___!
Tevens, geen werkgever hebben die jou internet aansluiting betaald__!
Waarom denk je dat ik ermee gewacht hebquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:00 schreef Bananenshake het volgende:
[..]
Hahah nu kan ie dit niet meer lezen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ermee gewacht hebik heb een hekel aan treinen. Trouwens, wat zijn treinen hier in Zeeland kennen we dat niet, niets speciaal dus aan Socios
![]()
grapjeschat dit dat
Er rijdt een trein van Roosendaal naar Vlissingen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
Trouwens, wat zijn treinen hier in Zeeland kennen we dat niet
quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Er rijdt een trein van Roosendaal naar Vlissingen!
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 20 november 2011 13:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nooit ergens beweerd te vertrekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |