SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine zei zo'n kerel: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
9,06 euro per uur, minimumloon van een 23 jarige en ik ben 18
Gewoon niet posten als het topic bijna vol isquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom krijg ik steeds de lapo's?
Kan niemand anders ze nemen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagen.
Dat dus. Toptipquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gewoon niet posten als het topic bijna vol is.
[..]
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagen.
Reageer dan niet in de laatste 5 posts ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom krijg ik steeds de lapo's?
Kan niemand anders ze nemen?
Waar is heloef als je em nodig hebtquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reageer dan niet in de laatste 5 posts ofzo
Nouja viel wel mee verder hoor. Het voordeel is dat je wel lekker bruin wordt want je werkt echt de hele dag buiten. Zelfs als het bewolkt is wordt je nog bruin.quote:
Ik had 'dicht' al in mijn vak staan voor de lapo, maar jij moest zonodig voor me uit postenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is heloef als je em nodig hebt
[..]
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine zei zo'n kerel: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagen.
Ach al werk ik buiten ik word nooit echt superbruin.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja viel wel mee verder hoor. Het voordeel is dat je wel lekker bruin wordt want je werkt echt de hele dag buiten. Zelfs als het bewolkt is wordt je nog bruin.
Halloquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is heloef als je em nodig hebt
Dat jij het normaal vindt, duidt juist op je verwendheid, naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, Loka, omdat ik dat kan, ben ik nog niet per definitie verwend. In mijn ogen is het normaal.
Hoe vaak ging je ook alweer op vakantie afgelopen zomer?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, Loka, omdat ik dat kan, ben ik nog niet per definitie verwend. In mijn ogen is het normaal.
Verwend is hij niet meer, nu is het verwaandquote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jij het normaal vindt, duidt juist op je verwendheid, naar mijn mening.
Maar je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo hoor.
Het grappige is, ik heb de lapo steeds toevallig. Ik let helemaal niet op of het topic al bijna voil zit of nietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is er nu mis met een lapo. Dan kan je tenminste creatief met TT zijn
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
En jahoor, laat die ovatie maar zitten.
Ik ben er weer.
Ik let er niet opquote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grappige is, ik heb de lapo steeds toevallig. Ik let helemaal niet op of het topic al bijna voil zit of niet
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verwend is hij niet meer, nu is het verwaand
Juist dat je het als normaal ziet komt verwend overquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik reis sowieso veel. Ik ga straks ook weer naar twee landen toe, maar ik vind dat niet verwend. Ik vind dat meer genieten van het leven. Jij zou dat ook doen als je het zou kunnen doen. Sowieso, verwend is meteen negatief.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe vaak ging je ook alweer op vakantie afgelopen zomer?
Oh, en iets met tunnelvisie enzo.
Natuurlijk niet, want wat is verwend in jouw ogen? Omdat ik vaak op vakantie ga? Omdat ik veel geld uitgeef? Ik vind je pas verwend als je je ook zo uit de hoogte gedraagt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jij het normaal vindt, duidt juist op je verwendheid, naar mijn mening.
Maar je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo hoor.
Ach ja je moet watquote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal gefascineerd door welk postnummer iemand heeft
Morgen 11-11-'11 11:11quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja je moet wat![]()
Ik heb alleen een fascinatie voor het getal 666
CARNAAAVAAL BITCHESSquote:
enige getalquote:
Je werkt er zelf voor. Het is vanwege je eigen prestatie. Dat is niet verwend zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best verwend ofso hoor, maarja ik verwen mezelf wel in dat opzicht. door telkens dure gitaren te kopen enzo. Ik verdien te makkelijk geld
Ik geef mijn geld ook wat te makkelijk uitquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best verwend ofso hoor, maarja ik verwen mezelf wel in dat opzicht. door telkens dure gitaren te kopen enzo. Ik verdien te makkelijk geld
Ik mis een youtube clip.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef Supersoep het volgende:
C-c-c-c-combobreaker
Verdomme tijn
Krijg ik ook binnenquote:
Ik dacht dat je een grapje maakte toen je vulpennen zeiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Een gitaar is nog tot daar aan toe, met mijn nieuwste aanwinst kun je echt alleen maar schrijven, je wil alleen niet weten wat dat ding kost
Maar hij is zó mooi
quote:
Gameopleidingquote:
Kijk eens hoe niet-verwende jongetjes als ik blij worden van goedkope maar toch leuke of lekkere dingen zoals een pizzaquote:
Nee, niets mis met verwende mensen. Maar mensen die daardoor verwaand raken wel. Manifesteert zich in het verbaasd zijn over ouders die niet alles betalen zoals huurquote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind er niets mis mee als iemand verwend is, maar wel als iemand daarin beperkt raakt.
Wat voor mods had je daarvoor? Mods zijn vet!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef Supersoep het volgende:
Skyrim moet ik hebben, Oblivion was zo baas. Uren mee vermaakt, modded to fuck natuurlijk.
Ik genoot ook van mijn eten van 1,30 euro vanavondquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Kijk eens hoe niet-verwende jongetjes als ik blij worden van goedkope maar toch leuke of lekkere dingen zoals een pizza.
Als je met beperkt bijvoorbeeld bedoelt het niet snappen dat als je andermans geld gebruikt je dit normaal gesproken moet terug betalen, dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef Myraela het volgende:
Ik vind er niets mis mee als iemand verwend is, maar wel als iemand daarin beperkt raakt.
Bij gamtechnology in utrecht krijgen ze die niet hoor, voor zover ik weet. Anders had ik dat wel gedaanquote:
Myr is not amusedquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor mods had je daarvoor? Mods zijn vet!
http://www.montblanc.com/(...)-edition-105807.aspxquote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte toen je vulpennen zei
De hele dag niks eten, dan geniet je veel meer van je avondetenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik genoot ook van mijn eten van 1,30 euro vanavond
Graphical overhauls, armor/weapon sets, en natuurlijk nude-mods zodat ik naakte vrouwtjes m'n donkere kelder in kon slepen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor mods had je daarvoor? Mods zijn vet!
Nouja laten we het zo zeggen dat ik wat goeie vriendjes heb bij verschillende studio's ondertussenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bij gamtechnology in utrecht krijgen ze die niet hoor, voor zover ik weet. Anders had ik dat wel gedaan.
Jammer genoeg was het mijn enige maaltijd jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
De hele dag niks eten, dan geniet je veel meer van je avondeten
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Graphical overhauls, armor/weapon sets, en natuurlijk nude-mods zodat ik naakte vrouwtjes m'n donkere kelder in kon slepen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Graphical overhauls, armor/weapon sets, en natuurlijk nude-mods zodat ik naakte vrouwtjes m'n donkere kelder in kon slepen.
Ik wist dat je ervoor hebt moeten pijpen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja laten we het zo zeggen dat ik wat goeie vriendjes heb bij verschillende studio's ondertussen
Geen verkrachtings mod?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sprite-sex? Ok, tis maar net wat je ding isquote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lekker toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wist dat je ervoor hebt moeten pijpen.
Begrijpend lezen blijft moeilijk voor je.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je met beperkt bijvoorbeeld bedoelt het niet snappen dat als je andermans geld gebruikt je dit normaal gesproken moet terug betalen, dan ben ik het met je eens.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wist dat je ervoor hebt moeten pijpen.
Never mindquote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterker nog, voor m'n eigen LAN parties heb ik zelf een mod ge-mod
Ik zou beide niet erg vindenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ging veel makkelijker
Ik werd gepijpt
Ik wist dat ik op je kon rekenen qua happen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft moeilijk voor je.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef stefanhaan het volgende:
Iedereen hapt hier
voornamelijk de vrouwen though.
Ik sowieso op jou. Denk ik niet eens meer over na.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen qua happen.
Bij Fallout 3 wel. Allemaal verschillende standjes had je. Lekker man.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geen verkrachtings mod?valt me tegen van je.
"Happen" is in, maar "vissen naar happerts" nog veel meer.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef stefanhaan het volgende:
Iedereen hapt hier
voornamelijk de vrouwen though.
Ja die heb ik gemaakt mangquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij Fallout 3 wel. Allemaal verschillende standjes had je. Lekker man.
Ik bedoelde het op een seksistische manierquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:[..]"Happen" is in, maar "vissen naar happerts" nog veel meer.Ik vind 't een beetje kinderachtig maar ach, zal de leeftijd hier wel zijn oid
Jij bent echt gestoord, wtfquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wacht op de 'jij ben echt gestoord, wtf' reactie
Helaas ben ik niet zo lenig dat ik het zelf kanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, het is dat ik geen man ben.
Oh. Ik wel hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 20:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ben ik niet zon fan van eigenlijk
Rib laten verwijderen mang!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet zo lenig dat ik het zelf kan
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Bij Fallout 3 wel. Allemaal verschillende standjes had je. Lekker man.
Jij bent dan ook een hapgrage vrouwquote:
Dank jequote:
Foeiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik bedoelde het op een seksistische manier
Ik hou dat soort dingen meestal voor mequote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wacht op de 'jij ben echt gestoord, wtf' reactie
Serieus? Juist jij hapt altijd en ziet alles als een aanval.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Happen" is in, maar "vissen naar happerts" nog veel meer.
Ik vind 't een beetje kinderachtig maar ach, zal de leeftijd hier wel zijn oid
ohhwww, ik krijg me nu toch een stijfjequote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stefanhaan heeft me dus 3x per dag laten klaarkomen.
Ik pijp wel andere mannenquote:
Overdrijven is ook een kunst...maar niet voor jouquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Serieus? Juist jij hapt altijd en ziet alles als een aanval.
Zegt hij uit ervaringquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of twee, als je jezelf wil deepthroaten. Aanrader!
Wanneer kom je?quote:
Ik ben wel wat gewendquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik hou dat soort dingen meestal voor me
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet andere mannen je laten pijpen, sukkel
[..]
Uhhquote:
69quote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Als ik een pruik op doen en je ogen dicht merk je echt geen verschilquote:Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uhh, ik ben niet zo van de mannenliefde sorry
Wilde jij niet of wilde zij niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit geprobeert, helaas
Met een man?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit geprobeert, helaas
Jawel heurquote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een pruik op doen en je ogen dicht merk je echt geen verschil
gewoon nooit zover gekomenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde jij niet of wilde zij niet?
Ok hier komt ie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Je lul erdoor steken en aan je vriendin geven.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moet je m'n eetervaring weer verpesten? Ik bestel net een pizza.
Oeh je zei lul.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lul erdoor steken en aan je vriendin geven.
Dat klinkt als een uitdagingquote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel heur.
Niemand kan dat zo goed als mijn vriendin
Aan de dames slikken jullie? Ik welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moet je m'n eetervaring weer verpesten? Ik bestel net een pizza.
Ik zal 'm even aan newbie doorgeven als tip.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lul erdoor steken en aan je vriendin geven.
Waarom niet? Spreid je kansen. Leuke vrouwen waren er niet, dan is er maar één oplossing.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huh? Nee, niet met een man
Ik vind geen enkele man leuk, DUS is geen enkele man leukquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Spreid je kansen. Leuke vrouwen waren er niet, dan is er maar één oplossing.
He Tijn, liever niet ok? Of ben ik nou homofoob ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitdaging
[..]
Aan de dames slikken jullie? Ik wel
Wel waarquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele man leuk, DUS is geen enkele man leuk
Dat dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind geen enkele man leuk, DUS is geen enkele man leuk
Bovendien was er wel 1 leuke vrouw afgelopen week, maar zij was al ex van mequote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Spreid je kansen. Leuke vrouwen waren er niet, dan is er maar één oplossing.
Mijne slikt niet, maja komt vast ooit nog wel en zoniet boeiequote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Congrats, Tijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Maakt dat het niet alleen maar makkelijkerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bovendien was er wel 1 leuke vrouw afgelopen week, maar zij was al ex van me
Ze is een...speciaal gevalquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maakt dat het niet alleen maar makkelijker?
Of wil je niks meer met haar?
Ja hartstikke homofoobquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
He Tijn, liever niet ok? Of ben ik nou homofoob ofzo?
veel fruit etenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne slikt niet, maja komt vast ooit nog wel en zoniet boeiekan er niet wakker van liggen in iedergeval
ik vind het niet echt vies. Tsja het smaakt wel een beetje raar maar dat went welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Congrats, Tijn.
Ik moet het nog uitproberen. Hoe vies smaakt het?
Vertel?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is een...speciaal geval
Ok, effe serieus. Ik zal er over nadenken. Maar het gaat wel een uitdaging worden. Bovendien haar kennende zal ze wel bezet zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maakt dat het niet alleen maar makkelijker?
Of wil je niks meer met haar?
xDquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hartstikke homofoob
[..]
veel fruit eten
[..]
ik vind het niet echt vies. Tsja het smaakt wel een beetje raar maar dat went wel
Hoelang duurt het voor je gewend bent?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hartstikke homofoob
[..]
veel fruit eten
[..]
ik vind het niet echt vies. Tsja het smaakt wel een beetje raar maar dat went wel
Meestal is het hier ook gewoon een soort slowchat over seksquote:Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef minibeer het volgende:
Ga maar naar SEX, stelletje viespeuken hier
quote:
Dat is helemaal makkelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, effe serieus. Ik zal er over nadenken. Maar het gaat wel een uitdaging worden. Bovendien haar kennende zal ze wel bezet zijn.
En ten slotte heeft ze al 2 kinderen
Nee valt wel mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
xD
Ik rook, drink alcohol, en af en toe wat fruit. Dus ik ben gewoon fucked.
Maar ik ben klaar met werken dus ik ga lekker naar huis toe fietsen door de kou
Laters fapperts en happerts!![]()
Jij bent gekquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor je gewend bent?
Zoet, zuur, zout, bitter?
Details please
Zaad.quote:
Mensen hier vinden hun lichaamsvloeistoffen proeven een vreselijk idee, heb ik gemerktquote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
En wie van de mannen heeft zijn eigen zaad wel eens geproefd?
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal is het hier ook gewoon een soort slowchat over seks
Wat?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen hier vinden hun lichaamsvloeistoffen proeven een vreselijk idee, heb ik gemerkt
Check.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat?
Ik beantwoord gewoon een vraagen stel ook een vraag. Dus ...
Maar goed en hoe zit het met kutvocht?
Ben je gek, slikken zal zequote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom zal ik het ook nooit verlangen van een meisje.
Tsja ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen hier vinden hun lichaamsvloeistoffen proeven een vreselijk idee, heb ik gemerkt
Oh ik wel hoor. Dan maar hypocrietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom zal ik het ook nooit verlangen van een meisje.
Van mijn vriend smaakte eerst een beetje naar mint. Laatste keer kon ik het niet goed plaatsen. Ik zal morgen wel weer even goed proeven.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor je gewend bent?
Zoet, zuur, zout, bitter?
Details please
Ze heeft koters DUS --> NEXTquote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is helemaal makkelijkhoef je dat ook niet meer te doen. Hoe jong zijn die kotters?
Je beft niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor. Dan maar hypocriet
Helaas heb ik dat nog nooit echt geproeft.quote:
Ze mag er mee doen wat ze wil desnoods rent ze meteen naar de WC.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor. Dan maar hypocriet
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van mijn vriend smaakte eerst een beetje naar mint. Laatste keer kon ik het niet goed plaatsen. Ik zal morgen wel weer even goed proeven.
Ik eet altijd mango en honing een dag van tevoren. Wat ben ik toch liefquote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Van mijn vriend smaakte eerst een beetje naar mint. Laatste keer kon ik het niet goed plaatsen. Ik zal morgen wel weer even goed proeven.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou kids niet eens als een dealbreker zien.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze heeft koters DUS --> NEXT
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat nog nooit echt geproeft.
Ik welquote:Op donderdag 10 november 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou kids niet eens als een dealbreker zien.
Tsja de keren dat ik met een vrouw bezig was ben ik daar niet aan te gekomenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Zonde, het is vast beter dan sperma, ik vind het wel redelijk smaken namelijk.
Waarom? Ik vind het al ranzig en ik heb het niet een geproefd.quote:
In pornofilms ziet het er geil uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het al ranzig en ik heb het niet een geproefd.
Porno en werkelijkheid is een enoooooooorm verschil he.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In pornofilms ziet het er geil uit.
Echte seks ziet er ook geil uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Porno en werkelijkheid is een enoooooooorm verschil he.
Hmmm kan.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte seks ziet er ook geil uit.
Ik heb nog niet gepijpt tot hij klaarkwam.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heb je nog niet geslikt Lokasenna? Waarom niet?
Vast niet. Zelfs onze eerste keer seks voor dummies was geil.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmmm kan.
Seks met mij zal echter wel een enorme teleurstelling zijn in tegenstelling tot porno.
Geniaal nummerquote:
Ja, mijn 1e keer was ge-wel-digquote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast niet. Zelfs onze eerste keer seks voor dummies was geil.
Weet ik, maar ik was het mijn UI schuldig Omnia's cover te postenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal nummeris van Tenacious D orgineel. Eerste keer dat ik dat nummer hoorde was tijdens mijn stage.
Het maakt toch geen reet uit hoe het eruit ziet. Als je beide maar genietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het ook haar eerste keer?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, mijn 1e keer was ge-wel-dig
Ik had het meer over om te zien.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vaker doenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik was het mijn UI schuldig Omnia's cover te posten
Als je haar maar opgewonden genoeg krijgt, vindt ze ook wel dat jij er geil uitziet.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het meer over om te zien.
De horror.
Ik ookquote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vaker doengave band. 2 keer gezien.
Laat het daar nou altijd fout gaanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je haar maar opgewonden genoeg krijgt, vindt ze ook wel dat jij er geil uitziet.
Wat doe je fout dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Laat het daar nou altijd fout gaan
Althans, in mijn geval
Nopequote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het ook haar eerste keer?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik hou hoop.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je haar maar opgewonden genoeg krijgt, vindt ze ook wel dat jij er geil uitziet.
Hadden we het al eens over gehad, iets met friendzone enzoquote:
Ik 2 keer in Bibelot Dordrecht. Vorig jaar met valentijnsdagquote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ga nog een keer naar een concert in ik dacht Ermelo, dit jaar.
Oh ik dacht dat je geen meiden geil kreeg tijdens seksquote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hadden we het al eens over gehad, iets met friendzone enzo
Bleh, friendszone.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hadden we het al eens over gehad, iets met friendzone enzo
Jaquote:
Eerst maar eens seks überhaupt, of zelfs gewoon uitzicht daaropquote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je geen meiden geil kreeg tijdens seks
Ik een keer vorig najaar en dit jaar op Castlefest. Echt een topfestival is datquote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik 2 keer in Bibelot Dordrecht. Vorig jaar met valentijnsdag
Inderdaad, de rest bedenk ik ter plaatse welquote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eerst maar eens seks überhaupt, of zelfs gewoon uitzicht daarop
Dat lijkt mij ook wel een keertje leukquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik een keer vorig najaar en dit jaar op Castlefest. Echt een topfestival is dat
Just do like they do on Discovery Channelquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Inderdaad, de rest bedenk ik ter plaatse wel
Moet je wel gekostumeerd gaan, anders is het flauwquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel een keertje leukCastlefest.
Ik ben niet zo van het verkleden.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel gekostumeerd gaan, anders is het flauw
Het zal allicht een hele ontdekking zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Just do like they do on Discovery Channel
Waarom nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het verkleden.
Gewoon niet mijn ding.quote:
Als ik samen met iemand een duo zou zijn dan zou ik wel leuk vinden. Bij voorbeeld met helloween als team Rocket gaan ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij wel
Mijn jurk voor de Midwinterfair is bijna af
Ik ken dat. Ik vind de dagen dat ik in pak moet vaak al meer dan genoeg op het gebied van verkledenquote:
Maar jij bent niet sneller dan het lichtquote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik samen met iemand een duo zou zijn dan zou ik wel leuk vinden. Bij voorbeeld met helloween als team Rocket gaan ofzo
Het is iets waar je je creativiteit in kwijt kuntquote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken dat. Ik vind de dagen dat ik in pak moet vaak al meer dan genoeg op het gebied van verkleden
Ik ben meer creatief met taal. Ik rijm als ik gek maar toch ga ik op mijn bek. Ik zelfs te te weinig talent voor de jostiband.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is iets waar je je creativiteit in kwijt kunt
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben meer creatief met taal. Ik rijm als ik gek maar toch ga ik op mijn bek. Ik zelfs te te weinig talent voor de jostiband.
Tijn geen talent?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben meer creatief met taal. Ik rijm als ik gek maar toch ga ik op mijn bek. Ik zelfs te te weinig talent voor de jostiband.
De rouwkaarten nog steeds?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
MLiG is leuk. Zoveel humor, alleen denk ik niet dat hij bewust grappig is.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn geen talent?
Dat ligt eraan wat je gewend bent.
Soms leg je de lat te hoog
bedenk dan wat je ertoe bewoog
tot je je diepste emoties weer herkent.
Jij hebt ook best veel talentquote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een limerick, speciaal voor jou
Het strikken van de partners van de dode mensen op hun zwakste moment was een geniaal planquote:Op donderdag 10 november 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is geniaal grappig.
Ik ben op zich best creatief, ik doe er alleen zo weinig meequote:Op donderdag 10 november 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt ook best veel talentik wou dat ik zo creatief was
Door middel van dorre bladeren kijken. Score!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het strikken van de partners van de dode mensen op hun zwakste moment was een geniaal plan
Je moet ze wel eerst drogen in een heteluchtoven en invriezen, tot er iemand dood gaat.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door middel van dorre bladeren kijken. Score!
Watquote:Op donderdag 10 november 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het strikken van de partners van de dode mensen op hun zwakste moment was een geniaal plan
Ik weet zeker dat MLiG het leuk vindt er met je over te DMen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat? Het klinkt als een barney stinson plan.
Ik ook, ik wil nog steeds iets met muziek doenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben op zich best creatief, ik doe er alleen zo weinig mee
Ik zou graag mijn leven doorbrengen met kunst, maar ik heb er het lef niet voor.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ze wel eerst drogen in een heteluchtoven en invriezen, tot er iemand dood gaat.
Het is allemaal terug te kijken op youtube.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kun je het daarna ook online downloaden?
Oh ja, er een beetje met zn tweeen geheimzinnig over zitten te lullen hier, maar weer niet zeggen waar het over gaatquote:Op donderdag 10 november 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat MLiG het leuk vindt er met je over te DMen.
Ay ayquote:Op donderdag 10 november 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is allemaal terug te kijken op youtube.
Zaterdag googlen op "Stenders Late Vermaak Popquiz" en je vind het wel.
Ik wilde graag schrijfster of dichtster worden, kleding naaien of een muziekcarrièrequote:Op donderdag 10 november 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook, ik wil nog steeds iets met muziek doen
Oh ik dacht op "Fat dutch black kid quiz FAIL"quote:Op donderdag 10 november 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is allemaal terug te kijken op youtube.
Zaterdag googlen op "Stenders Late Vermaak Popquiz" en je vind het wel.
Helemaal niet geheimzinnig. Staat er vrij duidelijk toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ja, er een beetje met zn tweeen geheimzinnig over zitten te lullen hier, maar weer niet zeggen waar het over gaat
Als ik bekend word mag jij onze kostuums makenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde graag schrijfster of dichtster worden, kleding naaien of een muziekcarrière![]()
En nu studeer ik elektrotechniek
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ik dacht op "Fat dutch black kid quiz FAIL"
Ey, niemand komt aan heloef. Wil je vechtequote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh ik dacht op "Fat dutch black kid quiz FAIL"
Dat doe ik sowieso wel jaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik bekend word mag jij onze kostuums makenen andere creatieve dingen
Ok, laat maar. Hij kan er om lachen. Dan kan het.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ey, niemand komt aan heloef. Wil je vechte
Zin om er voor mij ook eentje te schrijven?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een limerick, speciaal voor jou
Vind ik niet. Iets met rouwkaarten, bladeren en dode mensen. Maargoed misschien ben ik achterlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helemaal niet geheimzinnig. Staat er vrij duidelijk toch?
Ik weet niet, kan ik je verslaanquote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ey, niemand komt aan heloef. Wil je vechte
Benzin de veroveraar,quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Zin om er voor mij ook eentje te schrijven?![]()
Tofquote:Op donderdag 10 november 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel ja![]()
Laat maar weten als het zover is.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzin de veroveraar,
Kijk hem dan, hij staat daar maar
Te kijken en te wachten
Terwijl de dames naar hem smachten
Ooit speelt hij het wel klaar.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, laat maar. Hij kan er om lachen. Dan kan het.
Dan snap je er net zoveel van als ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iets met rouwkaarten, bladeren en dode mensen. Maargoed misschien ben ik achterlijk
Ok, nevermind danquote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan snap je er net zoveel van als ik.
Volgens mij deed hij Muai Thai. Sjappies die karate, tae-gay-do of aikido doen zijn niet zo moeilijk, maar een Muay Thai kerel breekt je nek.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan ik je verslaan?
Coolquote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dropout wordt dit jaar bij mijn studie, probeer ik de artistieke route.
Dat krijg je als je zo'n leuk mens bent als ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Handig, zo'n bodyguard op fok!
Oh, ik heb er nog over gebrainstormd vanavond met hemquote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan snap je er net zoveel van als ik.
Als jij in je eentje een paar marokkanen hebt verslagen dan kun je komenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan ik je verslaan?
Ik snapte er niet veel van. Maar dat is meestal het geval bij zijn hak-op-de-tak gedachtenstroom.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik heb er nog over gebrainstormd vanavond met hem
Gisteren wou hij vrouwenlaarzen kopen en vroeg hij me of hij ze ''casual'' zou kunnen dragen om vrouwtjes te imponeren. Reden? Ze waren goedkoop.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snapte er niet veel van. Maar dat is meestal het geval bij zijn hak-op-de-tak gedachtenstroom.
Gewoon meedoen, het is best leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snapte er niet veel van. Maar dat is meestal het geval bij zijn hak-op-de-tak gedachtenstroom.
Wat een baasquote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gisteren wou hij vrouwenlaarzen kopen en vroeg hij me of hij ze ''casual'' zou kunnen dragen om vrouwtjes te imponeren. Reden? Ze waren goedkoop.
plaatje?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gisteren wou hij vrouwenlaarzen kopen en vroeg hij me of hij ze ''casual'' zou kunnen dragen om vrouwtjes te imponeren. Reden? Ze waren goedkoop.
Van de Aldi, zoals eckte cowboys dat doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
ik kan niet zo tegen mensen die random doen als een kwaliteit zien....quote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, het is best leuk.
Ik kan zelfs nog erger zijn, daar hoef ik niet eens zo mijn best voor te doen
Okequote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan niet zo tegen mensen die random doen als een kwaliteit zien....
ik vind het zo emo-kid
Neeh, ze durven nooit tegen mij.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als jij in je eentje een paar marokkanen hebt verslagen dan kun je komen
ja sorryquote:
Je komt over als iemand die snel oordeelt en je kunt tegen heel veel nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan niet zo tegen mensen die random doen als een kwaliteit zien....
ik vind het zo emo-kid
Zelfs niet tegen lollige gesprekkenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die snel oordeelt en je kunt tegen heel veel niet
Dankjewel, erg leuk! Mijn dag is weer goedquote:Op donderdag 10 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzin de veroveraar,
Kijk hem dan, hij staat daar maar
Te kijken en te wachten
Terwijl de dames naar hem smachten
Ooit speelt hij het wel klaar.
haha ik vind ze zelf wel tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet echt voor een man nee
ben wel benieuwd hoe ie er uit ziet nuHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
dat eerste valt wel mee dat tweede klopt helemaalquote:Op donderdag 10 november 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die snel oordeelt en je kunt tegen heel veel niet
quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Krijg ik nog een rijmpje lieve Loka?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik vind ze zelf wel tof
het past alleen niet bij mijn gardarobe
maar ik zie ze helemaal onder een leuk jurkje
zoietsLeuk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet echt voor een man nee
ben wel benieuwd hoe ie er uit ziet nuoh wacht daar ging het vast niet om
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wist jij dat het engelse woord 'traveler' afgeleid is van het Franse werkwoord travailler?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik mijn behoefte niet zou kunnen weerstaan zou ik nu dingen posten als dat het woord sorry afgeleid is van het Proto-Indo-Europese sayǝw-, wat pijnlijk betekent, maar dat soort dingen poog ik jullie altijd te besparen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ik vind ze zelf wel tof
het past alleen niet bij mijn gardarobe
maar ik zie ze helemaal onder een leuk jurkje
zoietsIk vind zo'n outfit wel iets hebben ja. Simpel maar dodelijk effectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar niet echt voor een man nee
ben wel benieuwd hoe ie er uit ziet nu
Ron Paul 2012
oh jawel hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs niet tegen lollige gesprekken
oh nee dat soort dingen vind ik dan wel weer kei boeiendquote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik mijn behoefte niet zou kunnen weerstaan zou ik nu dingen posten als dat het woord sorry afgeleid is van het Proto-Indo-Europese sayǝw-, wat pijnlijk betekent, maar dat soort dingen poog ik jullie altijd te besparen.
Maar het allerergste vind ik dat je geen vlees lust. Weet je hoe lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat eerste valt wel mee dat tweede klopt helemaal
ik vind mensen snel irritant en ben ontzettend cynisch
Ik moest er net ook al een voor Newbie makenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Krijg ik nog een rijmpje lieve Loka?
lust welquote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar het allerergste vind ik dat je geen vlees lust. Weet je hoe lekker
dat is dan wel weer heel randomquote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist jij dat het engelse woord 'traveler' afgeleid is van het Franse werkwoord travailler?
Vroeger reisden de mensen alleen puur voor werk en niet voor pleasure. dat je het maar weet
Wist ik jaquote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wist jij dat het engelse woord 'traveler' afgeleid is van het Franse werkwoord travailler?
Vroeger reisden de mensen alleen puur voor werk en niet voor pleasure. dat je het maar weet
Dank je wel lieverd.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest er net ook al een voor Newbie maken
Heloef is een echte man
Zie hem in die quiz morgen knallen dan
Hij hosselt alle meiden wel
Al begint hij nog even niet zo snel
Maar binnenkort zien we wel dat hij het kan.
ik vind het ook echt super cutequote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind zo'n outfit wel iets hebben ja. Simpel maar dodelijk effectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |