SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine zei zo'n kerel: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
9,06 euro per uur, minimumloon van een 23 jarige en ik ben 18
Gewoon niet posten als het topic bijna vol isquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom krijg ik steeds de lapo's?
Kan niemand anders ze nemen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagen.
Dat dus. Toptipquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gewoon niet posten als het topic bijna vol is.
[..]
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagen.
Reageer dan niet in de laatste 5 posts ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom krijg ik steeds de lapo's?
Kan niemand anders ze nemen?
Waar is heloef als je em nodig hebtquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reageer dan niet in de laatste 5 posts ofzo
Nouja viel wel mee verder hoor. Het voordeel is dat je wel lekker bruin wordt want je werkt echt de hele dag buiten. Zelfs als het bewolkt is wordt je nog bruin.quote:
Ik had 'dicht' al in mijn vak staan voor de lapo, maar jij moest zonodig voor me uit postenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is heloef als je em nodig hebt
[..]
Deze zomer kreeg ik 4,69 voor van 9 tot 6 vuilnis op de vuilniswagen gooien. Echt, wat was dat een kutbaan. Doe mensen die er al langer zaten ook elke keer kutten op de nieuwe mensen. In de kantine zei zo'n kerel: "Ik hoop dat ik niet bij zo'n KANKERnieuwe zit". Zat ik natuurlijk bij hem op de wagen.
Ach al werk ik buiten ik word nooit echt superbruin.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja viel wel mee verder hoor. Het voordeel is dat je wel lekker bruin wordt want je werkt echt de hele dag buiten. Zelfs als het bewolkt is wordt je nog bruin.
Halloquote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is heloef als je em nodig hebt
Dat jij het normaal vindt, duidt juist op je verwendheid, naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, Loka, omdat ik dat kan, ben ik nog niet per definitie verwend. In mijn ogen is het normaal.
Hoe vaak ging je ook alweer op vakantie afgelopen zomer?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, Loka, omdat ik dat kan, ben ik nog niet per definitie verwend. In mijn ogen is het normaal.
Verwend is hij niet meer, nu is het verwaandquote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jij het normaal vindt, duidt juist op je verwendheid, naar mijn mening.
Maar je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo hoor.
Het grappige is, ik heb de lapo steeds toevallig. Ik let helemaal niet op of het topic al bijna voil zit of nietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is er nu mis met een lapo. Dan kan je tenminste creatief met TT zijn
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
En jahoor, laat die ovatie maar zitten.
Ik ben er weer.
Ik let er niet opquote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grappige is, ik heb de lapo steeds toevallig. Ik let helemaal niet op of het topic al bijna voil zit of niet
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verwend is hij niet meer, nu is het verwaand
Juist dat je het als normaal ziet komt verwend overquote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik reis sowieso veel. Ik ga straks ook weer naar twee landen toe, maar ik vind dat niet verwend. Ik vind dat meer genieten van het leven. Jij zou dat ook doen als je het zou kunnen doen. Sowieso, verwend is meteen negatief.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe vaak ging je ook alweer op vakantie afgelopen zomer?
Oh, en iets met tunnelvisie enzo.
Natuurlijk niet, want wat is verwend in jouw ogen? Omdat ik vaak op vakantie ga? Omdat ik veel geld uitgeef? Ik vind je pas verwend als je je ook zo uit de hoogte gedraagt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat jij het normaal vindt, duidt juist op je verwendheid, naar mijn mening.
Maar je hoeft je niet aangevallen te voelen ofzo hoor.
Ach ja je moet watquote:Op donderdag 10 november 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal gefascineerd door welk postnummer iemand heeft
Morgen 11-11-'11 11:11quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja je moet wat![]()
Ik heb alleen een fascinatie voor het getal 666
CARNAAAVAAL BITCHESSquote:
enige getalquote:
Je werkt er zelf voor. Het is vanwege je eigen prestatie. Dat is niet verwend zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best verwend ofso hoor, maarja ik verwen mezelf wel in dat opzicht. door telkens dure gitaren te kopen enzo. Ik verdien te makkelijk geld
Ik geef mijn geld ook wat te makkelijk uitquote:Op donderdag 10 november 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook best verwend ofso hoor, maarja ik verwen mezelf wel in dat opzicht. door telkens dure gitaren te kopen enzo. Ik verdien te makkelijk geld
Ik mis een youtube clip.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef Supersoep het volgende:
C-c-c-c-combobreaker
Verdomme tijn
Krijg ik ook binnenquote:
Ik dacht dat je een grapje maakte toen je vulpennen zeiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Een gitaar is nog tot daar aan toe, met mijn nieuwste aanwinst kun je echt alleen maar schrijven, je wil alleen niet weten wat dat ding kost
Maar hij is zó mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |