Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkelquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]ty.
Ik mag echt lijen dat er wat op te zien is. Ik ga zo ook lekker een stuk met BoeBoe lopen zodat het vocht lekker kan opbouwen in mijn enkel, en dan ook nog een uur autorijden straks en dan mag ik ook lijen dat ze op dat ding vocht kunnen zien.
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt stom, maar neem die foto ook even mee anders die je hier laatst postte, met dat ei op je enkel
Jup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja, naar de arts wel, die CT zal nie naar je foto kijken, ze maken enkel ( whehe ) die scan nu toch?
Nou ja, ze trappen heel de enkel eronder. Maar dat ding staat op mijn foon, dus dat komt sowieso dik in orde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hem laten zien toch? Misschien kunnen ze dan wat gerichter op zoek.
Ja óókquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar de CT? Is dat niet handiger om die de 28ste mee te nemen naar de arts?
Euhm....quote:Laat dat nooit gebeuren, dat we terugkeren naar de gulden. Dan krijgen we weer die ellende met het herleiden van gld. naar euro. Daar profiteert de horeca etc., die plaatsen gewoon het gld. teken voor de bedragen van de euro. No man, forget it. Laat dit nooit gebeuren. Laat een onderzioek plaats vinden wat die Wilders kost met z'n beveiliging, dat is veel belangrijker, dan de terugkeer naar de Fl.
Ali Badjened, Amsterdam
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt ff naar de markt vandaag, dat wordt lachen![]()
![]()
Kijk nou toch wat een gekke ET pup![]()
[ afbeelding ]
Nou echt hoor. Serieus, ik hebt toch die macbook pro gekocht? Die was in de aanbieding voor 999 (het gemak, 1000 euro) euro. Toen bedacht ik mij thuis dat dat gewoon fucking 2200 GULDEN!!!!!!!! is, voor een notebook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Die was geheid beter uitgeweest als ie zelf wel af en toe nog eens van de euro naar de gulden teruggerekend had de afgelopen 10 jaar
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
hey Elies? Had jij mijn pm gehad toevallig?
Ja, ik zou niet te hard klagen als ik hem was, als ze het guldenteken voor de euro's zouden zetten bij de te betalen prijzen in de horecaquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik reken ook nog terug hoor, maar die Ali duidelijk niet want dan lulde hij niet zo dom
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Jee, dat zou echt superfijn zijn ja, en niet alleen in de horeca
PM spamquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heul veul PM's gehad van jou. Nog een specifieke op het oog? Ik vermoed die ene waarin je aangeeft te twijfelen wat je nu zult doen...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze het dan bij ons salaris niet doen en in de horeca, kledingzaken, supermarkten etc wel, dan zijn we in één klap rijk rijk rijk
Godverdomme Greys!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
Over rijk gesproken... weer niets in de Staatsloterij
Snow can wait I forgot my mittens...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooooh Winter van Tori's Anus op de radio
Dan zullen ze die webshop van de H&M ook hard moeten aanvullenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Das een strak plan Greys, dan ga ik ook nog maar twee dagen werken
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Hier nog een helder licht
Let op de 13-13-13...
[ afbeelding ]
oeh geijl, met een zachte 'g'quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Zulle we sexlijn openen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben heser dan die mensen van de Simpel reclames zegt mn baas net
Fixed!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Qwea ik haat je echt tot op je enkelbotgewricht
Je had ook even de horlepiep op zijn bureau moeten dansen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef Croli het volgende:
Zo, net sollicitatie gehad. Wat was dat ruk zeg!
Ze waren meer op zoek naar een persoonlijkheid dan naar iemand die de functie ook daadwerkelijk kan doen.
Ze wilden graag iemand die niet alleen enthousiast is maar MEGA-enthousiast.
Nou sorry hoor dat ik niet gelijk op de tafel sta te dansen van 'kies mij, kies mij'
Het ging echt bijna niet over de functie zelf, zo vaag heb ik het nog nooit meegemaakt.
En ik ben zelf op zich best een enthousiast persoon, maar in het begin nog wel iets terughoudend, kat uit de boom kijkend.. Ga daar ook niet zitten iemand anders te zijn...
Dus nee, denk niet dat dit m wordt. Donderdag nog een sollicitatie, 1tje waar ik wat meer enthousiast over ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |