quote:
Mooi! 1 zakje voor mij dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]mine en heb nog maar 2 zakjes
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Muis en Cat gefeliciteerd.![]()
Ik zit met Oscar op schoot in bed te lezen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
Dodge komt me net een doosje smarties brengenHoe komt hij daar nou weer aan
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:07 schreef senesta het volgende:
Dodge komt me net een doosje smarties brengenHoe komt hij daar nou weer aan
Omdat jij jij bent.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef senesta het volgende:
Het word echt steeds gekker. Hij loopt ook de hele week met een handtasje van Samara rond
Hij is stiekem homo en zit aan de partypillen?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef senesta het volgende:
Het word echt steeds gekker. Hij loopt ook de hele week met een handtasje van Samara rond
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:11 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Gizmo is verzot op komkommer, die heb ik wel eens met een hele komkommer de kamer in zien komen
Hier ook hoorquote:
die van jou ook dusquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook hoorHad ik alle vleeswaren enzo alvast met in de keuken, hoor ik ineens iets vallen zitten ze met zijn 2en aan een komkommer te eten
![]()
Ja, zie het tasje danquote:Op donderdag 10 november 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is stiekem homo en zit aan de partypillen?
ja, en echt eten ookquote:Op donderdag 10 november 2011 22:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
die van jou ook dus. Mijn moeder geloofde het niet zo toen ik het vertelde. Totdat we boodschappen voor een verjaardag binnen aan het zetten waren en hij met de komkommer ervandoor ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |