Wel een mega mega faal hoor. Zag net dat Mo er al over had getwitterd naar @spitstwitt ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'journalist' krijgt vast élk jaar een dertiende maand![]()
Neej doe ik meestal pas bij het 2e gesprekquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had ook even de horlepiep op zijn bureau moeten dansen!
Dat je dat nou niet gedáááán hebt!![]()
Ja, maar niet iedereen heeft zo'n gulzig mondje als jij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Meteen op je knieën bij dat eerste gesprek, ik ben nog nooit afgewezen en nog nooit werkloos geweest![]()
Ik wel... ik haat de H&M winkelsquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
En Greys denk es na, als ik maar twee dagen werk hoef ik toch niet meer online te shoppen
Falerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:49 schreef Greys het volgende:
Hier nog een helder licht
Let op de 13-13-13...
[ afbeelding ]
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:00 schreef Croli het volgende:
Ach, ik was toch al niet mega-enthousiast over het bedrijf (stijgerbouw) maar de werkzaamheden leken me wel wat.
Ik ga maar voor die functie van donderdag.
Mij gaat zometeen lekker de stad in en shoppen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
Je hebt tijdens je sollicitatiegesprek 'stijgerbouw' toch wel met een korte ei uitgesproken he?![]()
Dan hadden ze haar vast niet uitgenodigd voor een gesprekquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Als het maar niet zo in je sollicitatiebrief stond
jounquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Als het maar niet zo in je sollicitatiebrief stond
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondesquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Meteen op je knieën bij dat eerste gesprek, ik ben nog nooit afgewezen en nog nooit werkloos geweest![]()
Trust me, ik ben altijd na de eerste ronde meteen binnenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondes
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je aan zou nemen maar je bent wel door naar de volgende 36 sollicitatierondes
Jezus, dan moet je wel goddelijk kunnen pijpen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trust me, ik ben altijd na de eerste ronde meteen binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |