Dat lijstje was na het avondeten joh (BK jeweet)quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef ulq het volgende:
meer warm eten gwn tot je helemaal vol zit junge
Logisch dat je nog honger hebt dan. In die rommel van de BK zit toch helemaal niets.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef Foxxwood. het volgende:
[..]
Dat lijstje was na het avondeten joh (BK jeweet)
Behalve BOM calorieen die je gewoon moeten vullen. En c'mon son ik eet voor slapen meer dan sommige mensen op een dag. Dan mag ik op zn minst verwachten dat ik tijdens het slapen even geen honger krijgquote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Logisch dat je nog honger hebt dan. In die rommel van de BK zit toch helemaal niets.
Is onzin. En als je honger hebt kan je het ook gewoon negeren en in je vieze bed gaan liggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:55 schreef Foxxwood. het volgende:
[..]
Behalve BOM calorieen die je gewoon moeten vullen.
Heb ik ook last van, en dan in de middag wéér honger.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:02 schreef Twiitch het volgende:
Voor het slapen gaan honger en s'ochtend krijg ik nog geen broodje door m'n strot
Voor de chicks brah, wat DENK je.. goshquote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Bottenteelter het volgende:
Waarom zou je supergezwollen willen zijn?
Chicks willen geen opgezwollen gast. Maar iemand die goed droog staat.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef Foxxwood. het volgende:
[..]
Voor de chicks brah, wat DENK je.. gosh
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen, maar als het elke nacht terugkerend is kan 'nachtelijkse' echter wel.
Je piemel zwelt niet van veel eten hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef Foxxwood. het volgende:
[..]
Voor de chicks brah, wat DENK je.. gosh
Terechte en herkenbare klacht!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef Foxxwood. het volgende:
en er is letterlijk niks wat ik er aan kan doen...![]()
Waarschijnlijk komt het doordat ik een tijdje super gezwollen wou worden en in die periode altijd dik over de 3000 calorieën per dag zat. Nu lijkt me lichaam hieraan gewend te zijn en voldoet een normaal eetpatroon niet meer.
Zo had ik gister in de uren voor het slapen één dubble kaas/kipfilet tosti, een dubbele kop cup-a-soup, pakje crackers met smeerkaas, 2 broodjes pindakaas en een halve bak kwark op en nogsteeds werd ik in de nacht wakker met een knorrende maag![]()
Klach: vrijwel iedere nacht wakker worden met een pijnlijk hongerige maag
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Catkiller het volgende:
Hoe weet jij dat dan? Been there, done that? Als ik zoveel geld kreeg als die Afrikanen zou ik ook zo goed kunnen acteren
Wedden? dan ga jij een periode heel veel eten en gebruiken we mijn mond als meetinstrument (no homo)quote:Op donderdag 10 november 2011 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je piemel zwelt niet van veel eten hoor.
Ik wel, op sexvakantie, een energie dat die kinderen hadden. Kan bijna niet anders dan dat ze goed te eten krijgen dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Julis het volgende:
[..]Dat hoor ik mensen altijd schreeuwen (of het nieuws). Ben jij er geweest dan?
Moeten we nu ook even meten dan he, wanneer heb je tijd dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Foxxwood. het volgende:
[..]
Wedden? dan ga jij een periode heel veel eten en gebruiken we mijn mond als meetinstrument (no homo)
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wel, op sexvakantie, een energie dat die kinderen hadden. Kan bijna niet anders dan dat ze goed te eten krijgen dus.
Jouw PI verraadt je.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Catkiller het volgende:
Ja hallo, het is hier geen onzin, denk je dat ik lieg ofzo?!
Tering, zoveel eet ik op een hele dag.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef Foxxwood. het volgende:
Zo had ik gister in de uren voor het slapen één dubble kaas/kipfilet tosti, een dubbele kop cup-a-soup, pakje crackers met smeerkaas, 2 broodjes pindakaas en een halve bak kwark op en nogsteeds werd ik in de nacht wakker met een knorrende maag![]()
Deed ik expres zodat alle instanties van verschillende overheden wereldwijd die mee lezen niet door hebben dat ik serieus ben.quote:
Aaah. Okay. Ik geloof je. Je wilt natuurlijk niet dat die instanties door hebben dat je pedo bent. Slim.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deed ik expres zodat alle instanties van verschillende overheden wereldwijd die mee lezen niet door hebben dat ik serieus ben.
Wanneer gaan we nou meten, TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |