En ik ben nog wel aardig in voor wat meer rot-geintjes, nu het 's avonds ook sneller donkerder isquote:Bij rijtjeshuizen: binnenband van fiets aan deurklink doen van ene voordeur en die van zijn of haar buurman. Wel zorgen dat ze allebei thuis zijn. Tegelijk aanbellen en wegrennen. Bewoner 1 doet de deur open, kort daarna bewoner 2... met als resultaat dat de deur voor bewoner 1 weer keihard dichtknalt en v.v.
metalen pin in de grond duwen en daaroverheen een leeg blikje zetten (bij.v cola/fanta/pepsi blikje) doe dat ergens op de stoep of op een voetbalveldje en maar afwachten tot iemand er tegenaan schopt
Je moet wat glas kapot maken en dat in een plastic zak op het fietspad leggen
Spijkers/naalden/pincetten op het fietspad
Als je een rijtjeshuis hebt met de deuren naar elkaar toe moet je een riem om de deurknoppen heen doen en dan bij beide aanbellen
Condoom/ballon om de uitlaat
GFT-container schuin tegen een deur laten leunen en dan aanbellen.
Zo'n wipkip uitgraven uit een speeltuintje en voor iemands deur ingraven.
nummerplaten van autos verwisselen
proppen papier in je mond stoppen, er op kouwen, vervolgens tegen iemands ruiten aan gooien, dat blijft plakken
Te koop bord in een andere tuin zetten, struiken in tuinen verwisselen dat soort ongein
De bekende hondenpoep-in-krant truc, voor de deur leggen en aanbellen.
&
1: In de supermarkt kijken wat iemand in zijn karretje aan het doen is.
2: Een vriend dan datzelfde product laten pakken.
3. Hardop die vriend afraden dat product te nemen omdat je op het journaal hebt gehoord dat er glasscherven in zouden kunnen zitten.
haha gaafquote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef Kloktijd het volgende:
In de supermarkt bij een volle boodschappenkar jou winkelwagen vastklikken en wegrennen
De eerste zijn wel oke..quote:Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef sinepedraap het volgende:
Wat wij vroeger deden was een dikke haring in de grond en er dan een leeg blikje overheen zetten en dan in de bosjes wachten tot iemand het weg probeert te schoppen
Of een melkpak openvouwen en er een baksteen in doen.
Of gewoon een tegel van een viaduct lache joh![]()
![]()
Of of of met een luchtbuks langs de snelweg staan en achterruiten kapot schieten dat deden we paar maandjes terug.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef Kloktijd het volgende:
In de supermarkt bij een volle boodschappenkar jou winkelwagen vastklikken en wegrennen
Dankjequote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
Gefeliciteerd met je eerste post TS!
En goed topic. Soberzo.
Simpel maar lachenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef Kloktijd het volgende:
dat deden wij op de 's nachts op de camping bij tentenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ook leuk om op school bij een dichte eastpak tas een tie-wrap door de twee oogjes van de ritsen te halen.
Bij een lokaal met van die glasvezel dakplaten, de dakplaat een beetje omhoog duwen en ze erop leggenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Haifisch het volgende:
Garnalen op een moeilijk te vinden plek verstoppen. Gaan heel erg stinken.
Zure vent!quote:
Kan je ook met trasi beginnen .quote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Haifisch het volgende:
Garnalen op een moeilijk te vinden plek verstoppen. Gaan heel erg stinken.
Dat is toch normaal?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Deze vond ik wel leuk: leg steeds de afstandsbediening van de TV terug op de TV.
Tegenwoordig kan je aangeklaagd worden voor terrorisme als je zo'n geintje uithaalt (geen grap)quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Kan je ook met trasi beginnen .
Van die lightsticks kniksticks doorzagen (het liefst groen) ,de inhoud in een medicijnflesje doen met een sticker :
[ afbeelding ]
en in een lift of zo achterlaten
Nee, dan gaat het alarm niet af.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Fruit afscannen (Hand opleggen etc.) en dan op iemands winkelwagen plakken.
Dan gaat het alarm af!
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Dan gaat het alarm af!
Zit geen RFID inquote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Dan gaat het alarm af!
Lees jij wel eens een topic door voordat je blindelings je eigen onzin neerplempt?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef verdomme_jonge_24 het volgende:
een aardappel in uitlaat stoppen
of hondepoep in krant stoppen bij de voordeur leggen van iemand krant in de fik aan bellen wegrennen en lachen als ze open doen en het uit stampen.
of een touw aan een plant in de voortuin vast maken en aan de voordeur vast maken
dan aanbellen als ze dan open doen trekken ze hun eigen planten uit de tuin.
FAILUREquote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef Skippy_ball het volgende:
Die kranten grap is beetje kut
Deden wij vroeger eens.. Maar de beste man die daar woonde hoorde de bel niet... De deur werd toen al aardig zwart en begon al wat te branden... We hebben toen op het raam staan bonken. Aangebeld. En gezegd dat een stel rotjongens die krant aanstoken..
Behoorlijk ja..quote:
Ook al eens gedaan.. Maar dan in de kier van de liftschacht naar beneden gegooid..quote:Op donderdag 10 november 2011 21:04 schreef Haifisch het volgende:
Gemene grap voor school:
Zoek uit waar lucht wordt aangezogen en teken ergens hoe de lucht volgens jou rondloopt.
Nu ga je uitzoeken op welke plekken je het moet plaatsen en hoeveel je nodig hebt, doe dit VOORDAT je het maakt.
Doe een aardappel in een oude glazen pot met wat water.
Dit laat je een maandje staan in het daglicht.
Er ontstaat boterzuur, enorm stinkende kutzooi.
Onder andere gebruikt tegen Japanse Walvisvaarders.
Leg het spul voor/in de aanzuiging. Doe dit als het kan 's nachts of op het eind van de dag als iedereen naar huis gaat/is gegaan.
ZORG ALTIJD DAT ER EEN AANZUIGMOGELIJKHEID GEEN BOTERZUUR VERSPREIDT!!!
Dan moet je op een afstand blijven kijken totdat de eigenaar van het andere karretje 50 cent in het lege karretje doet om hem los te maken. Als hij/zij dat gedaan heeft, loop je er heen en pak je het lege karretje. " aaah , hier staat mijn kar"quote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef Kloktijd het volgende:
kan wel met bijv kleding alarmen en die stripjes id altijd in portemonnees zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Dan gaat het alarm af!
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef Kloktijd het volgende:
Als dat werkt.......quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:23 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
kan wel met bijv kleding alarmen en die stripjes id altijd in portemonnees zitten.
hoorde ook een leuke op de radio maar lijkt me erg lastig, iemand had het remlicht van zijn buurman verbonden met de toeter, elke keer dat je remt toetert hij
[..]![]()
Lijkt me inderdaad erg lastig als je niks van auto's weet. Maar heb ook wel zoiets op youtube gezien, zal kijken of ik het kan vindenquote:hoorde ook een leuke op de radio maar lijkt me erg lastig, iemand had het remlicht van zijn buurman verbonden met de toeter, elke keer dat je remt toetert hij![]()
Tof.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb altijd een setje "HAMMERTIME!" stickers in mijn auto.
Rijd je dus in de buurt van Almelo en zie je een stopbord met een sticker: "HAMMERTIME!" eronder; denk dan aan mij.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef verdomme_jonge_24 het volgende:
of een touw aan een plant in de voortuin vast maken en aan de voordeur vast maken
dan aanbellen als ze dan open doen trekken ze hun eigen planten uit de tuin.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je bij vrienden bent wat plakband meenemen. Dan plak je twee stukjes plakband kruislings op de keukenkraan. Dus daar waar het water uitkomt. Zetten ze dan de kraan aan dan gaan er vier keiharde stralen alle kanten op, behalve naar beneden. En omdat het plakband bijna niet te zien is, duurt het wel even voordat ze 't door hebben.
Die ga ik doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je bij vrienden bent wat plakband meenemen. Dan plak je twee stukjes plakband kruislings op de keukenkraan. Dus daar waar het water uitkomt. Zetten ze dan de kraan aan dan gaan er vier keiharde stralen alle kanten op, behalve naar beneden. En omdat het plakband bijna niet te zien is, duurt het wel even voordat ze 't door hebben.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef tante_betje het volgende:
Bakjes met nootjes in een kroeg mbv een viltje op hun kop op de bar zetten (alleen bij stenen bakjes werkt dat). Altijd wel iemand die zo'n bakje optilt
Dit op grotere schaal uitvoeren, bij een station of bij een parkeergelegenheid bij een kantoor voor extra kwaliteit gegarandeerd!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wellicht al gezegd: met een fietsslot twee willekeurige fietsen aan elkaar vast maken in het fietsenrek
Werkt nietquote:
Haha.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef tante_betje het volgende:
Bakjes met nootjes in een kroeg mbv een viltje op hun kop op de bar zetten (alleen bij stenen bakjes werkt dat). Altijd wel iemand die zo'n bakje optilt
hahah lekkertje is datquote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Kloktijd het volgende:
Of zo'n groene container die iedereen bij zijn huis heeft staan, vullen met water en schuin tegen de deur neerzetten. (De deuren moet je altijd naar binnen open doen). De container valt dus naarbinnen met al het water. Heel zijn laminaat naar de tering + natte kleren![]()
Voorbeeld:
Veel leuker is niet kruislings, maar in een soort V-vorm met de opening naar je toe. Met een beetje geluk wordt het water exact op het kruis van het slachtoffer geplaatstquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij kan dit niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:44 schreef Kloktijd het volgende:
Tuurlijk wel, jouwe eromheen schuiven.quote:
Als ik er een tegenkom maak ik een fotoquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb altijd een setje "HAMMERTIME!" stickers in mijn auto.
Rijd je dus in de buurt van Almelo en zie je een stopbord met een sticker: "HAMMERTIME!" eronder; denk dan aan mij.
die moet ik inderdaad nog eens proberen!quote:Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef Akkerr het volgende:
Wat ook leuk is is 50 cent tussen de deur doen als hij dicht is.Als het goed is gaat ie niet meer open.
nu je het zegt, wie houdt mij tegen om het morgen te doen?quote:Op zondag 13 november 2011 21:02 schreef Superthomas het volgende:
[..]
die moet ik inderdaad nog eens proberen!
Waarom zou die dan niet open gaan?quote:Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef Akkerr het volgende:
Wat ook leuk is is 50 cent tussen de deur doen als hij dicht is.Als het goed is gaat ie niet meer open.
Dat is voor de échte bazen!quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Veel leuker is niet kruislings, maar in een soort V-vorm met de opening naar je toe. Met een beetje geluk wordt het water exact op het kruis van het slachtoffer geplaatst.
Gisteravond nog gedaan met volle papiercontainers, je hoort ze zo lekker knallen en de mensen schreeuwenquote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Kloktijd het volgende:
Of zo'n groene container die iedereen bij zijn huis heeft staan, vullen met water en schuin tegen de deur neerzetten. (De deuren moet je altijd naar binnen open doen). De container valt dus naarbinnen met al het water. Heel zijn laminaat naar de tering + natte kleren![]()
Voorbeeld:
Ik ben ook van de grappen hoor, begrijp me niet verkeerdquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef darkc0ke het volgende:
[..]
Gisteravond nog gedaan met volle papiercontainers, je hoort ze zo lekker knallen en de mensen schreeuwenhaha
Maar water gaan we ook nog wel eens proberen, geniaal
Tja.. maar zo kun je met heel veel dingen wel eerst gaan nadenken..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben ook van de grappen hoor, begrijp me niet verkeerd!
Maar vind je dit ook niet te ver gaan ?
Ben je dan ook wel zo'n vent om te zeggen dat jij het ben geweest ?
Dit kan echt dikke schade opleveren (houten vloer) en wie weet hebben die mensen geen verzekering.
Eerst even nadenken he vriend !
Gekke maloot wat ook een slecht idee is, is de container met benzine vullen met een fakkel er aan gebonden en dan tegen de deur leunenquote:Op woensdag 16 november 2011 01:06 schreef darkc0ke het volgende:
[..]
Tja.. maar zo kun je met heel veel dingen wel eerst gaan nadenken..
Blijft toch het 'Idiote rot-geintjes' topic
Rook is altijd giftigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:38 schreef darkc0ke het volgende:
Ten eerste, sorry als deze in de verkeerde sectie staat
[...]
Laatste tijd wat ik graag doe, omdat ik de buren niet mag en zij mij ook niet, de vuurkorf aanzetten en alles erin gooien wat lekker rookt (Ik kijk alleen wel uit dat het niet echt giftig is). In de zomer vooral pizzadozen proberen op te rollen, en aan de bovenkant van de vuurkorf erin stekenOmdat het eerst zo warm wordt, gaat het ontiegelijk roken. Of toevallig een paar dagen geleden alle bladeren van de straat geveegd *opgeruimd staat weer netjes* en in de vuurkorf er mee. Ik doe het overigens bijna alleen als de wind hun kant op staat
[..]
Komt de brandweer en dan heb je een probleem.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Rook is altijd giftig
Onwetende
Verder prima, " lezen zonder koffie drinken" topic
Of juist niet meerquote:Op woensdag 16 november 2011 07:45 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Komt de brandweer en dan heb je een probleem.
Of laxeermiddel.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Zakjes zout in de koffie gooien van een leraar
Heel veel boodschappen halen, en nadat 't kassameisje jouw boodschappen hebt gescand, doe je alsof je geld vergeten bent
Een condoom of ballon om de uitlaat van een auto
pulpshow?quote:Op woensdag 16 november 2011 08:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Heel veel boodschappen halen, en nadat 't kassameisje jouw boodschappen hebt gescand, doe je alsof je geld vergeten bent
Dat is zo, maar niet TE giftigquote:Op woensdag 16 november 2011 07:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Rook is altijd giftig
Onwetende
Verder prima, " lezen zonder koffie drinken" topic
beetje giftig is wel ok inddquote:Op woensdag 16 november 2011 09:50 schreef darkc0ke het volgende:
[..]
pulpshow?
[..]
Dat is zo, maar niet TE giftig
Ja want co2 heb je in giftig en minder giftigquote:Op woensdag 16 november 2011 09:50 schreef darkc0ke het volgende:
[..]
pulpshow?
[..]
Dat is zo, maar niet TE giftig
Oh, maar dat is nog steeds leuk!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef johnykamau het volgende:
Vroeger liepen we altijd door de wijk met een universele afstandsbediening. Als mensen dan de tv aanhadden staan, de tv van kanaal wijzigen of het volume harder zettenEn als mensen weg waren en de tv op standby stond de tv juist aanzetten!
die laatstequote:Op woensdag 16 november 2011 09:57 schreef DSS24 het volgende:
Wij bonden vroeger vrijwillig een vriend heel goed vast met de handen en voeten aan elkaar.
Dan legden wij hem voor een deur, belden aan en renden weg. Dan deed er een kerel open en begon die vriend nep te janken: " ze hebben mij geslagen en beroofd" Die kerel in paniek onze vriend losmaken. Je had zijn kop moeten zienDaarna wilde hij de politie bellen. Zegt die vriend lachend, nee dat hoeft niet en pakte het touw op en rende weg.
Een andere keer hadden wij iemand in de straat neergelegd met ketchup overal op zijn gezicht. In de bosjes gewacht tot er een auto aankwam. kwam zijn vader aanrijden en stapte geschrokken uitDie gozer opstaan: " Pa het is maar een geintje" Werd hij aan zijn oren mee naar huis getrokken
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:13 schreef Hoigast het volgende:
Wasabi in een tandenborstel. Heb nog nooit iemand zoveel water zien drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |