Ten eerste, sorry als deze in de verkeerde sectie staat
Vorige:
Idiote rot-geintjes die je kunt uithalen.Idiote rot-geintjes die je kunt uithalen. #2Ik ben benieuwd of er nog mensen zijn met nieuwe ideeën

Laatste tijd wat ik graag doe, omdat ik de buren niet mag en zij mij ook niet, de vuurkorf aanzetten en alles erin gooien wat lekker rookt (Ik kijk alleen wel uit dat het niet echt giftig is). In de zomer vooral pizzadozen proberen op te rollen, en aan de bovenkant van de vuurkorf erin steken

Omdat het eerst zo warm wordt, gaat het ontiegelijk roken. Of toevallig een paar dagen geleden alle bladeren van de straat geveegd *opgeruimd staat weer netjes* en in de vuurkorf er mee. Ik doe het overigens bijna alleen als de wind hun kant op staat

Uhm, kinderachtig eieren gooien, stinkt zo lekker in de zomer

Wat ik nog wel ga uitproberen, dat heb ik uit de vorige topics verzameld, vond ik persoonlijk het grappigst (En pech als het jezelf overkomt haha)
quote:
Bij rijtjeshuizen: binnenband van fiets aan deurklink doen van ene voordeur en die van zijn of haar buurman. Wel zorgen dat ze allebei thuis zijn. Tegelijk aanbellen en wegrennen. Bewoner 1 doet de deur open, kort daarna bewoner 2... met als resultaat dat de deur voor bewoner 1 weer keihard dichtknalt en v.v.
metalen pin in de grond duwen en daaroverheen een leeg blikje zetten (bij.v cola/fanta/pepsi blikje) doe dat ergens op de stoep of op een voetbalveldje en maar afwachten tot iemand er tegenaan schopt
Je moet wat glas kapot maken en dat in een plastic zak op het fietspad leggen
Spijkers/naalden/pincetten op het fietspad
Als je een rijtjeshuis hebt met de deuren naar elkaar toe moet je een riem om de deurknoppen heen doen en dan bij beide aanbellen
Condoom/ballon om de uitlaat
GFT-container schuin tegen een deur laten leunen en dan aanbellen.
Zo'n wipkip uitgraven uit een speeltuintje en voor iemands deur ingraven.
nummerplaten van autos verwisselen
proppen papier in je mond stoppen, er op kouwen, vervolgens tegen iemands ruiten aan gooien, dat blijft plakken
Te koop bord in een andere tuin zetten, struiken in tuinen verwisselen dat soort ongein
De bekende hondenpoep-in-krant truc, voor de deur leggen en aanbellen.
&
1: In de supermarkt kijken wat iemand in zijn karretje aan het doen is.
2: Een vriend dan datzelfde product laten pakken.
3. Hardop die vriend afraden dat product te nemen omdat je op het journaal hebt gehoord dat er glasscherven in zouden kunnen zitten.
En ik ben nog wel aardig in voor wat meer rot-geintjes, nu het 's avonds ook sneller donkerder is