moe je nie doen! Doe zeer!quote:
Jij zou ook schreeuwen als je stoomstrijkijzer tegen je hand aanduwtquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAT IS IEDEREEN HIER AAN HET SCHREEUWEN! EINZ!
lulzquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Dwyn het volgende:
Jezus. Volgens mij is de bovenbuurvrouw vermooid. Hoorde heel hard 'Neeee!' en een harde knal gevolgd door een hele gemene lach.
rimpels krijg je d'r niet uit met een strijkbout hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zou ook schreeuwen als je stoomstrijkijzer tegen je hand aanduwt
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Dwyn het volgende:
Jezus. Volgens mij is de bovenbuurvrouw vermooid. Hoorde heel hard 'Neeee!' en een harde knal gevolgd door een hele gemene lach.
Daarom strijk ik nooitquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij zou ook schreeuwen als je stoomstrijkijzer tegen je hand aanduwt
quote:
Of ze is met de wii aan het spelen en heeft zojuist de remote door de tv heen gegooidquote:Op donderdag 10 november 2011 19:37 schreef Dwyn het volgende:
hehehehequote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze is met de wii aan het spelen en heeft zojuist de remote door de tv heen gegooid
(en dan met een toeschouwer die aan het filmen is en na de harde lach riep "dit gaat op joetjoep")
heb je gehuild / tieten geflasht?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme mijn tentamen niet gehaald. Ik heb een 4,1. Ik d8 echt whutt want ik had echt geleerd.
Wil ik het met die man nabespreken, heb ik na anderhalve vraag al 3 punten erbij gekregenwant: "Ohhh bedoelde je het zo, ja als je het op die manier bekijkt krijg je er nog een punt bij." Toen had die lul geen tijd meer en moet ik er zelf thuis nog eens naar kijken. Nog 2 punten en ik heb een voldoende.
![]()
Sup hier verder?
Gewoon tieten tonen. It will workquote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme mijn tentamen niet gehaald. Ik heb een 4,1. Ik d8 echt whutt want ik had echt geleerd.
Wil ik het met die man nabespreken, heb ik na anderhalve vraag al 3 punten erbij gekregenwant: "Ohhh bedoelde je het zo, ja als je het op die manier bekijkt krijg je er nog een punt bij." Toen had die lul geen tijd meer en moet ik er zelf thuis nog eens naar kijken. Nog 2 punten en ik heb een voldoende.
![]()
Sup hier verder?
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon tieten tonen. It will work
GMTA zullen we maar zeggen?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je gehuild / tieten geflasht?
Tenzij je hard genoeg gooit en de tv naar achteren valt terwijl hij de remote terug stuurtquote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
voordeel van die nieuwerwetse TV's; een wii-mote stuitert gewoon terug!
Dan gewoon schoppenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
GMTA zullen we maar zeggen?![]()
Was niet eens nodig, hij heeft gewoon niet goed nagekeken
achter de tv staat natuurlijk een muurquote:Op donderdag 10 november 2011 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tenzij je hard genoeg gooit en de tv naar achteren valt terwijl hij de remote terug stuurt
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waren er nog MO'tjes binnen gekomen?
(heb niet terug gelezen sorry!)
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij stuitert hier niet zo mooi terug hoor
quote:
mama! mama!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bwhehhehee mama gaat je niet helpen vriend!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
ja doe eens!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wil je een swatch van mijn PinkyBrown nageltjes?
huh hurr durr?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
WTF!!MAN!! Het is alweer die tijd van het jaar!!![]()
![]()
Nee tijd voor bad! en een scheerbeurt!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh hurr durr?
Eerste kerstboom gespot?
Bij de Plus hadden ze al oliebollenmixquote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
WTF!!MAN!! Het is alweer die tijd van het jaar!!![]()
![]()
Die ken ook vlechten!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee tijd voor bad! en een scheerbeurt!![]()
[ afbeelding ]
Mijnes!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waren er nog MO'tjes binnen gekomen?
(heb niet terug gelezen sorry!)
Wat da fakquote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
ik doe dat meestal half decemberquote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze doen wel onmenselijk moeilijk met z'n 2en.. En het wordt ook nog gefilmd. Ik zeg HOAX! EINZ!quote:
Hoezo 'had'??? Het is nog geen zaterdag hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoor net dat mijn broertje zijn verjaardag helemaal niet zaterdag viertHad ik ook op de meet kunnen komen
kan nog steeds! einz!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoor net dat mijn broertje zijn verjaardag helemaal niet zaterdag viertHad ik ook op de meet kunnen komen
bewakingscamera denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze doen wel onmenselijk moeilijk met z'n 2en.. En het wordt ook nog gefilmd. Ik zeg HOAX! EINZ!
Ik geloof het nog steeds nietquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo 'had'??? Het is nog geen zaterdag hoor
I haz no moneyquote:
Vergeet je echte fokvrienden niet he! Als je miljonair bentquote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef BGTes het volgende:
Omg het is bijna 8 uur. Bijna multimiljonair
OPI Holland voor iedereenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vergeet je echte fokvrienden niet he! Als je miljonair bent
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah sjips, daar komt niemand anders vandaan
gestroekseldquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Genoeg gestrijkt gestreken gestrookt
Hahaha vergeleken met anderen is dat indd maar anderhalf uurquote:
niet dat ik weet...quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeIk had het al gevraagd, ik geloof alleen Sokkepok? Had ik gelezen in het vorige meet topic. Maar die komt niet toch?
BIJNA! EINZ!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef BGTes het volgende:
DU 031556 ¤ 50.000,00 ¤ 10.000,00
Mijn lotnummer
CU031686
-.-
en 60kquote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef BGTes het volgende:
verschilt gvd maar 2 cijfers en een letter
herrlichquote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
Nu nog poetsen
Want vriendlief heeft zijn ouders uitgenodigd voor morgen dus moet huis netjes zijn enzo............![]()
ZOMG dat is ook bijna mijn lotnummer!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef BGTes het volgende:
DU 031556 ¤ 50.000,00 ¤ 10.000,00
Mijn lotnummer
CU031686
-.-
Die achterste is van een 1/5e lotquote:
Ik ook!!!! Waar blijft mijn geldquote:Op donderdag 10 november 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een beautyvlogger man!!!!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herrlich
ik mag niet meer poetsen van jullie dus ik hang op mijn luie dikke kond!
ik lachte hardopquote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG dat is ook bijna mijn lotnummer!
scheelt maar 2 letters, 6 cijfers en een stukje papier omdat ik geen lot heb gekocht
we r doin it rong!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook!!!! Waar blijft mijn geld
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG dat is ook bijna mijn lotnummer!
scheelt maar 2 letters, 6 cijfers en een stukje papier omdat ik geen lot heb gekocht
Damn, ik wil Mireille zijn!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg nieuwe billenlakjes, einz!
mireille heeft straks drie extragratis lakjes
Ik denk hetquote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moeten we MEER goeien tips geven!
Geeft niet, quiche is ook goed, we hebben meer hartigs nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geen zin om boterkoek te maken.
Dan doe je het niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geen zin om boterkoek te maken.
goeden idee, ik zal een reminder zetten om 2 uur 'snachts!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk het
Misschien moeten we za/zo samen een filmpje opnemen
Ohja, bier en worstenbrood/saucijzenbrood-mini's halenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geeft niet, quiche is ook goed, we hebben meer hartigs nodig
Hoezo nieuwe?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg nieuwe billenlakjes, einz!
mireille heeft straks drie extragratis lakjes
Vraag Masja hoe zij het doet, die wil vast wel antwoordenquote:
Nog een beteren ideequote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden idee, ik zal een reminder zetten om 2 uur 'snachts!
ohja. Ik krijg alsnog mijn billenlakjes, einz!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe?
[..]
Vraag Masja hoe zij het doet, die wil vast wel antwoorden
tip: de elitairo's wensen hertog jan.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, bier en worstenbrood/saucijzenbrood-mini's halen
Snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja. Ik krijg alsnog mijn billenlakjes, einz!
Hertog jan... Tssss.... is gewonen bav weer niet goed genoeg?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: de elitairo's wensen hertog jan.
ze hebben het al verstuurd naar mireille. mijn bestelling dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Snap het nog steeds niet.
Je hebt ze duidelijk gemaakt dat je Mireille niet ben?
Of krijgt Mireille nog meer?
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tip: de elitairo's wensen hertog jan.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hertog jan... Tssss.... is gewonen bav weer niet goed genoeg?
Dan drinken ze verdomme maar gemeentepils
Ben nog steeds benieuwd waar dat nou mis is gegaanquote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben het al verstuurd naar mireille. mijn bestelling dus.
Of of! ik krijg mireilles lakjes ook!![]()
![]()
11!!11
of je koopt leverworst en kaas bij de supermarkt!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Als het maar geen Bavaria is! Hoeft niet persé Hertog Jan.
En als ik iets mee wil nemen wordt het boterkoek, want voor de rest kan ik niks maken. En het moet vanavond, want morgen heb ik geen tijd.
opstartproblemen....quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd waar dat nou mis is gegaan
quote:Yes two orders were mixed up - we will send you a new package today...
Still trying to get our shipping systems in place - thank you for your patience during this startup phase...
BB
Ik ben druk.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of je koopt leverworst en kaas bij de supermarkt!
nou bakken dan kreng!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben druk.En verrek, nou heeft m'n moeder die boodschappen speicaal in huis gehaald. Dan ga ik ze gebruiken ook!
niet doen joh, ik haal wel een kistje pitt bier voor bambiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal eens kijken of ik over mijn hart kan strijken voor de elitairo's....
geen ideequote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Krijg jij dan mireilles originele bestelling ook nog?
Nee, ik wilde toch bier halen, ik neem wel een kratje Juup meequote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet doen joh, ik haal wel een kistje pitt bier voor bambi
herp derpquote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik verwonder mij... mensen die... tieten.... einz.. bier.. waar ?
derp.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
derp.
DEEEERPPPPP.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
derp.
prachtig, dat sponseffectquote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Kater:
Al een liter melk op vandaag, een liter multivitaminedrink, een liter water en nog mar 2 of 3 keer wezen plassen
Ja, heerlijkquote:
ik haal katerontbijt! Spek eieren kaas alles!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk
Ik zal mijn eigen pak melk meenemen voor zondag
Ik las poepen, en toen dacht ik: Ik ook!!!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik las poepen, en toen dacht ik: Ik ook!!!
En toen was ik teleurgesteld
Held!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik haal katerontbijt! Spek eieren kaas alles!
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik las poepen, en toen dacht ik: Ik ook!!!
En toen was ik teleurgesteld
Dat is toch andersquote:Op donderdag 10 november 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik moet plassen !!
W8 ik pak de laptop gewoon mee![]()
Sukkelsquote:Op donderdag 10 november 2011 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
als de jumbo weer bevoorraadt, dan ook melk!
Ze hadden net helemaal geen melk meer
Lekkerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
*tuuututututuutuuutuuuutuu*
Pssssssssssssssssssssssssstttt.........
blijf ook slapen! Mag je tussen lin en ijs liggen, en ontbijten! Triple spek!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil ook katerontbijtik hou van spek
.
Ja maar opa komt al om 12 uur op visite zondagquote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blijf ook slapen! Mag je tussen lin en ijs liggen, en ontbijten! Triple spek!
En Puckzzzquote:Op donderdag 10 november 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blijf ook slapen! Mag je tussen lin en ijs liggen, en ontbijten! Triple spek!
whyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar opa komt al om 12 uur op visite zondag.
Ohjaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar opa komt al om 12 uur op visite zondag.
Tietspek is ook spek.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft geen speken je kan niet tussen drie mensen in liggen
Ohja... kak.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft geen speken je kan niet tussen drie mensen in liggen
Omnonomquote:
EINZ!!1!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon negeren bambi!
Hihi ik zei neger
moet ik er een bakje naast zetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik lig naast het bed, op een matje denk ik
neger bambi !!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon negeren bambi!
Hihi ik zei neger
Nouquote:Op donderdag 10 november 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik er een bakje naast zetten?
DA'S HET TEGENOVERGESTELDE VAN ALBINOBAMBI EINZ EINZ!!!111!!!quote:
Ja maar toch vind ik dat het telt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, je weet toch waar puckzzz' tetten van gemaakt zijn
*opnoteert: strontspetters van onderkant pleebril afpoetsenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou
Nee, 's avonds kots ik nooit, tenzij vinger in keel. Maar dat doe ik wel boven de wc
Barbies heb ik er heel veel van!!EINZ11!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DA'S HET TEGENOVERGESTELDE VAN ALBINOBAMBI EINZ EINZ!!!111!!!
Ik typ iedere keer per ongeluk Barbie
Dat is wel hendig jaquote:Op donderdag 10 november 2011 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*opnoteert: strontspetters van onderkant pleebril afpoetsen
heul niet want negerts kunnen ook albino zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DA'S HET TEGENOVERGESTELDE VAN ALBINOBAMBI EINZ EINZ!!!111!!!
Ik typ iedere keer per ongeluk Barbie
Oh, en dat is waar! Is echt heel zielig, want die krijgen dus echt brandwonden van de zon, omdat geen zonnebrandcreme.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heul niet want negerts kunnen ook albino zijnen da's kei zielig!
[ afbeelding ]
Die is wel een beetje sneuquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heul niet want negerts kunnen ook albino zijnen da's kei zielig!
[ afbeelding ]
Goeden planquote:Op donderdag 10 november 2011 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mkay, stappenplan:
muziekje aan
oven alvast aanzetten want voorverwarmen
plassen
handen wassen
boterkoek maken
priems huis poetsen
Tot straks!
Volgens mij is het een zij. *heeft er tv-programma over gezien*quote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij kijkt ook zo jaloers naar die andere
Waarom ben jij wel een ekten negert en ik nietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij kijkt ook zo jaloers naar die andere
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom ben jij wel een ekten negert en ik niet
dat verschil zie ik nooit bij negerkindjesquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zij. *heeft er tv-programma over gezien*
Ga bakken JONGEquote:Op donderdag 10 november 2011 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zij. *heeft er tv-programma over gezien*
Bij volwassenen is het soms zelfs moeilijk te zien als ze kort haar hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat verschil zie ik nooit bij negerkindjes![]()
had jij nou iets gepost over een slaapmatje?quote:
quote:Anti-Wallencrème
Nooit meer donkere kringen onder je je ogen met anti-wallen crème!
www.yves-rocher.nl
Aanbieding matrassen
matras 140*200cm nu ¤ 185,00 alle maten mogelijk, 0499-751634
www.correctslapen.nl
Airdream regelbare matras
Opvolger van het waterbed. Voorkomt rugklachten slapeloosheid nekpijn !
www.airdream.be
Deron zorgmatrassen
Zorgmatrassen nu ook voor particulier gebruik, proefslapen?
www.deron.nl
Waarom heb jij leuken ads? Ik heb Simyoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had jij nou iets gepost over een slaapmatje?
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had jij nou iets gepost over een slaapmatje?
[..]
Verjaardagsbestand?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben het verjaardagsbestand een beetje aan het pimpen (in een ander bestand, dus nee jullie kunnen niet meekijken) zodat het allemaal kekke kleurtjes heeft.
Moeten er ook nog andere feitjes per user bij? woonplaats, cupmaat, dat soort dingen?
geen woonplaats, cupmaat is 95Equote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben het verjaardagsbestand een beetje aan het pimpen (in een ander bestand, dus nee jullie kunnen niet meekijken) zodat het allemaal kekke kleurtjes heeft.
Moeten er ook nog andere feitjes per user bij? woonplaats, cupmaat, dat soort dingen?
Momenteel moet ik er niet aan denken... ik heb te veel vloeistoffen tot mij genomen vandaag, ik zit katsvolquote:Op donderdag 10 november 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIj wil die boterkoek zeker opvreten
omdat ik een ektenbaas benquote:Op donderdag 10 november 2011 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom heb jij leuken ads? Ik heb Simyo
Ja tevens klacht, hij staat niet in de opquote:
Vraag is meer of het leuk is, maar de gegevens mogen gelijk binnenstromenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen woonplaats, cupmaat is 95E
die heb ik ook steeds. Of dat vliegveldgevalquote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 'het nieuwe werken'
is dat een hint?
Ik heb jou nog heul niet in mijn lijst staanquote:
dwyn is undercoverquote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb jou nog heul niet in mijn lijst staan
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
anderen leuken feitjes:
- favo nagellakkleur = groen drek![]()
- merk peuken = PallMall
- gemiddeld drankverbruik op een zaterdag = 15 flesjes
How is it possible?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb jou nog heul niet in mijn lijst staan
mooien nagels!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Beetje crappy kwaliteit, want telefoon.
[ afbeelding ]
Oh en cup: 75C
geboortendatum pleasequote:
my favorite dykequote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
L&M blauw, veul!
Bier en Rum, veul!
Topique-pot
Ik zeg ook wel eens extragratis irlquote:Op donderdag 10 november 2011 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
extraspeciaal en extragratisIk zei vanmiddag extragratis, JULLIE HERSENSPOELEN MIJ
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Joysa het volgende:
Wat heeft bijna iedereen hier grote tieten
75Bquote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Joysa het volgende:
ja, zou het een causuaal verband zijn met nagellak?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Joysa het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
OMGWTFBBQ !!!!!
Ik vind gewoon een tnt briefje tussen de papieren![]()
En vriendje zegt niks !! that bastard !!!!
Butsen, hij verdient het!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
OMGWTFBBQ !!!!!
Ik vind gewoon een tnt briefje tussen de papieren![]()
En vriendje zegt niks !! that bastard !!!!
Wat is het? Dat vraag ik me af...quote:Op donderdag 10 november 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
wtf ik google op 'bijna' en ik krijg dit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
de link zegt oogoperatiequote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is het? Dat vraag ik me af...
Ik haat het.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Joysa het volgende:
Dan ga ik ze persoonlijk butsen!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
straks komen ze van mij ons nooit aan
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
Vanaf morgen 13u kan ik pakketje ophalen
FUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
gewicht: 103
aantal nichtjes: 7
Waarvan stinkhoer: 1
hoogste woordwaarde ooit bij WordFeud: 453
ik las extra puddingquote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Debsterr het volgende:
I haz little boobies maar ik draag extra padding. 70B en met BH een C
.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
gewicht: 103
aantal nichtjes: 7
Waarvan stinkhoer: 1
hoogste woordwaarde ooit bij WordFeud: 453
Gadverdamme! Na heel lang turen zag ik ineens dat het een oog wasquote:Op donderdag 10 november 2011 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is het? Dat vraag ik me af...
ik vote voor een public bra exchange!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu maar gewoon een kollom gemaakt met "garpige feitjes"
Deb en ik hebben dezelfde cupmaat
Dan wil ik jouwe passenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vote voor een public bra exchange!
Fine by me! Kan men mijn extra padding voor en na zienquote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar als ik m'n bh uitdoe heb ik geen tieten meerquote:Op donderdag 10 november 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
debsterr ook nietquote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar als ik m'n bh uitdoe heb ik geen tieten meer
Nee, joh... tell me about itquote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar als ik m'n bh uitdoe heb ik geen tieten meer
maximizer bh'squote:Op donderdag 10 november 2011 20:57 schreef Debsterr het volgende:
I haz little boobies maar ik draag extra padding. 70B en met BH een C
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik mijne uit heb, krijg ik hengende tetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van dwyn is groter, einz!
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga dood
basement catSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij zo'n ferme ribbenkast ja?
als er maar tepels op zitten!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Loqi het volgende:
[..]en dan minitietjes... de verhoudingen zijn niet echt lekker bij mij
Maar draag jij ook de super push up dan van H&M? want ik wil nooit meer zonderquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Loqi het volgende:
[..]en dan minitietjes... de verhoudingen zijn niet echt lekker bij mij
die van de Hunkemollerquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar draag jij ook de super push up dan van H&M? want ik wil nooit meer zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |