abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104207002

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_104207057
Ik ga bijna naar huis *O*
  donderdag 10 november 2011 @ 16:44:25 #3
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104207094
Yo dawg, what's poppin G.

En heloef, dat kan mijn broer niet zijn. Al mijn broers zijn taaantoe gespierd mang
  donderdag 10 november 2011 @ 16:46:42 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104207185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:

En heloef, dat kan mijn broer niet zijn. Al mijn broers zijn taaantoe gespierd mang
Neef dan?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104207198
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:

ach. een beetje meelezen over hoe onze oude wijze dame van het topic de jonge mannen hier het hoofd op hol brengt. en alle kritieken verpakt als adviezen van de deernes aan verschillende mannetjes hier. en geldvoorniks die mij nog steeds een rollende r moet leren.

mijn "volg topic" blijft voorlopig nog wel even actief. :Y)
pi_104207221
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef dawg het volgende:

[..]

ach. een beetje meelezen over hoe onze oude wijze dame van het topic de jonge mannen hier het hoofd op hol brengt. en alle kritieken verpakt als adviezen van de deernes aan verschillende mannetjes hier. en geldvoorniks die mij nog steeds een rollende r moet leren.

mijn "volg topic" blijft voorlopig nog wel even actief. :Y)
Welke oude wijze dame.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:49:15 #7
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104207286
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Neef dan?
Okay..

pi_104207298
Verdorie ik voel me kut nu.
Heb weer lekker m'n eigen ruiten in gegooid :'(
Echt ik wordt er wel eens verdrietig van als ik zie hoe oud ik al ben.
En dan woon ik nog thuis, ben het zo zat allemaal.

Maar kan ook ff niks vinden hier in de buurt.

Zou haast zeggen dat ik wil emigreren naar een onbewoond eilandje.
En daar lekker zitten ;(

Nouja lekker negatief weer, ik zal het weer wat positiever proberen allemaal.
Do what you love, love what you do!
pi_104207319
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! EEN SMSJE! VRIENDEN!!!N!!1!1!111!! SNEL KIJKEN!

"T-mobile- uw factuur staat online. "

Fuuuuuuuuuuuuuuuu ;(
Herkenbaar. :')

Behalve vandaag. "Uw abonnement bij T-mobile loopt weer bijna af. Binnenkort krijgt u van ons de optie het wederom te verlengen met eventueel een nieuwe GSM."

Oh yeah. Dikke blackberry erbij nemen, m'n N95 is weer outdated. :7
Ron Paul 2012
pi_104207353
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Welke oude wijze dame.
volgens mij kan dat er maar 1 zijn. :s)
pi_104207381
Lanterfanteraar zeker.
Ron Paul 2012
pi_104207386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:51 schreef dawg het volgende:

[..]

volgens mij kan dat er maar 1 zijn. :s)
Je bedoelt Cactus?
pi_104207459
jup
  donderdag 10 november 2011 @ 16:55:11 #14
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104207512
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef kree het volgende:

En daar lekker zitten ;(

Als je de laatste regel meende had je je vinger op backspace gehouden en niet op invoeren gedrukt goos.
pi_104207571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Herkenbaar. :')

Behalve vandaag. "Uw abonnement bij T-mobile loopt weer bijna af. Binnenkort krijgt u van ons de optie het wederom te verlengen met eventueel een nieuwe GSM."

Oh yeah. Dikke blackberry erbij nemen, m'n N95 is weer outdated. :7
Je maakt een grapje over die blackberry toch?
pi_104207615
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel natuurlijk een iPhone.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 november 2011 @ 16:57:42 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104207638
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet haten.
C'est la vie
pi_104207688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Sinji het volgende:

[..]

Als je de laatste regel meende had je je vinger op backspace gehouden en niet op invoeren gedrukt goos.
Ik zeg wat ik denk en zo zet ik het hier ook neer.
Haha nouja zal jullie wel niet teveel vervelen met mijn verhalen anders gaat het nog een topic over mij worden :S
pi_104207708
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet haten.
Je haat zelf ook op je bb.
pi_104207717
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef kree het volgende:

En daar lekker zitten ;(

Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.
pi_104207783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:59 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.
Protip.
pi_104207843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:59 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Beetje kut reactie hoor maargoed.
Ga er niet op in, heb alle dingen waar ik mee zat al uitgebreid uitgelegd hier.
  donderdag 10 november 2011 @ 17:03:18 #23
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104207851
N95, ik wist niet dat 4-jarige contracten bestonden :S

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104207916
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:02 schreef kree het volgende:

[..]

Beetje kut reactie hoor maargoed.
Ga er niet op in, heb alle dingen waar ik mee zat al uitgebreid uitgelegd hier.
Ik denk wel dat je dan kans hebt, eerlijk. Sorry.
pi_104207962
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:03 schreef Sinji het volgende:
N95, ik wist niet dat 4-jarige contracten bestonden :S

SPOILER
2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 november 2011 @ 17:08:11 #26
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104208048
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet haten.
Verkoop dat ding nou gewoon aan een 13 jarig meisje ofzo Heloef.
En koop een android toestel
  donderdag 10 november 2011 @ 17:08:14 #27
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104208053
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.
MLiG finds this post most interesting
pi_104208066
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, zo ontspoord ben ik niet, ik loop alleen achter.
Ja kan ik er wat aan doen dat een meisje van 15 op me valt??
Ben er nooit op ingegaan.

En nouja blijkbaar trek ik types aan met problemen.
Wordt er alleen maar onzekerder van en het helpt me niet echt.
  donderdag 10 november 2011 @ 17:10:02 #29
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104208113
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Verkoop dat ding nou gewoon aan een 13 jarig meisje ofzo Heloef.
En koop een android toestel
Maar dan kan hij nooit meer "yo chimeid, paass me je ping dushi" roepen :'(
pi_104208143
Hoe kan het eigenlijk dat al die labiele types op jou vallen? :P Ergens is 't vreemd.
  donderdag 10 november 2011 @ 17:11:08 #31
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104208151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:

[..]

Maar dan kan hij nooit meer "yo chimeid, paass me je ping dushi" roepen :'(
Dat is dan ook wel weer waar ja
pi_104208155
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Jaja, heel eerlijk
  donderdag 10 november 2011 @ 17:26:36 #33
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104208692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef kree het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, zo ontspoord ben ik niet, ik loop alleen achter.
Ja kan ik er wat aan doen dat een meisje van 15 op me valt??
Ben er nooit op ingegaan.

En nouja blijkbaar trek ik types aan met problemen.
Wordt er alleen maar onzekerder van en het helpt me niet echt.
Weet je wat het is kree. Je mist inlevingsvermogen. Het bekijken vanuit het perspectief van de ander. Voordat je iets zegt, wees ervan bewust hoe anderen het kunnen interpreteren en hoe men daarop zal reageren als je deze eigenschap eigen maakt zul je een stuk verder komen.

En schuif het niet steeds af op leeftijd, want dat is lekker makkelijk. Het heeft allemaal te maken met je houding.
pi_104208767
Ik, een oude wijze dame, het moet toch niet gekker worden _O- Wijs prima, oud en dame not so much :')
pi_104208843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef mrk.n het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat al die labiele types op jou vallen? :P Ergens is 't vreemd.
Hoezo? Die willen gewoon hun ei kwijt en volgens mij kun je tegen Kree prima aanlullen en het boeit die types niet zo wat er terug komt, als zij hun verhaal maar kunnen doen :)
pi_104208880
Eindelijk klaar met tentamens :D :D :D
Finally, someone let me out of my cage
pi_104208949
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Echte bazen hebben

hoewel het eigenlijk wel boven mijn budget lag.
  donderdag 10 november 2011 @ 17:34:52 #38
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_104208977
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

Echte bazen hebben
[ afbeelding ]
hoewel het eigenlijk wel boven mijn budget lag.
De 2600, was een fijn toestel.
pi_104209003
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoezo? Die willen gewoon hun ei kwijt en volgens mij kun je tegen Kree prima aanlullen en het boeit die types niet zo wat er terug komt, als zij hun verhaal maar kunnen doen :)
Hoezo hoezo? Ik vind het vreemd, net alsof die vrouwen op een bepaald type vallen. Zulke types vallen nooit op mij.
pi_104209165
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Sinji het volgende:

[..]

Weet je wat het is kree. Je mist inlevingsvermogen. Het bekijken vanuit het perspectief van de ander. Voordat je iets zegt, wees ervan bewust hoe anderen het kunnen interpreteren en hoe men daarop zal reageren als je deze eigenschap eigen maakt zul je een stuk verder komen.

En schuif het niet steeds af op leeftijd, want dat is lekker makkelijk. Het heeft allemaal te maken met je houding.
Ja zal best, maar verschil tussen inleven (of te wel hoe ik het hier leest van de meeste, is dingen verbergen)
Ik leef me juist teveel in dat is het probleem, of eigenlijk niet een probleem dat is gewoon eerlijk.
Ik heb het gewoon te doen met dat meisje met die psychose en ik vindt haar echt wel leuk. Maar ik weet dat het niet gaat werken.

Afentoe zijn die tips hier zo op het "player" mannetje gericht, zo wil ik helemaal niet zijn.
Natuurlijk, had ook niks kunnen zeggen, nouja wieweet vergroot dat mijn kansen.

Maar zo ben ik gewoon niet, wil eerlijk zijn en dat doe ik en dat blijf ik ook doen.
Nouja als er op afgeknapt wordt prima.
Dan is het niet mijn type
pi_104209174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef mrk.n het volgende:

Hoezo hoezo? Ik vind het vreemd, net alsof die vrouwen op een bepaald type vallen. Zulke types vallen nooit op mij.
Jij bent ook niet aardig en inlevend genoeg. Jouw wereld draait teveel om jou, daar hebben zulke types niks aan, die willen zelf aandacht.
pi_104209250
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij bent ook niet aardig en inlevend genoeg. Jouw wereld draait teveel om jou, daar hebben zulke types niks aan, die willen zelf aandacht.
Nee. Mijn wereld draait juist niet teveel om mij, dat zou eigenlijk wel moeten. Is ook een leerdoel: meer aan mezelf denken. Net wordt er trouwens gezegd dat Kree zich juist niet goed kan inleven, wat is 't nou..
pi_104209368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef mrk.n het volgende:
Nee. Mijn wereld draait juist niet teveel om mij, dat zou eigenlijk wel moeten. Is ook een leerdoel: meer aan mezelf denken. Net wordt er trouwens gezegd dat Kree zich juist niet goed kan inleven, wat is 't nou..
Stel dat ik met iets zou zitten, dan zou ik niet zo snel naar jou toegaan want jij zal zeggen: eigen schuld moet je maar niet zo dom doen. Of iets in die trant. Kree is een wat aardiger type en die zou luisteren. Je hoeft je niet te kunnen inleven om toch te kunnen luisteren. Jij bent veel te bot en te aanvallend om een probleem bij jou te droppen.
  donderdag 10 november 2011 @ 17:46:48 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104209373
Tegen mij lult ook iedereen aan. Met allemaal problemen. Ik verbaas me soms met wat ze allemaal vertellen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104209436
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Stel dat ik met iets zou zitten, dan zou ik niet zo snel naar jou toegaan want jij zal zeggen: eigen schuld moet je maar niet zo dom doen. Of iets in die trant. Kree is een wat aardiger type en die zou luisteren. Je hoeft je niet te kunnen inleven om toch te kunnen luisteren. Jij bent veel te bot en te aanvallend om een probleem bij jou te droppen.
Allemaal niet waar.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Tegen mij lult ook iedereen aan. Met allemaal problemen. Ik verbaas me soms met wat ze allemaal vertellen.
Sommige mensen zijn wel erg inderdaad. Die beginnen meteen de eerste ontmoeting met allerlei levensverhalen. Ken je die? Ik heb dit drie keer gehad met labiele vrouwen. De ene was verkracht door d'r stiefvader en de moeder wilde het niet geloven en die andere ook zoiets. En die andere had haar moeder een eetstoornis plus drankprobleem.

Ik snap zulke mensen niet.
pi_104209629
En laatst was mijn buurmeisje bij mij en vertelde mij (deels huilend) dat ze was aangerand in het verleden door een vriend.

SPOILER
  donderdag 10 november 2011 @ 17:53:30 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104209631
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Allemaal niet waar.

[..]

Sommige mensen zijn wel erg inderdaad. Die beginnen meteen de eerste ontmoeting met allerlei levensverhalen. Ken je die? Ik heb dit drie keer gehad met labiele vrouwen. De ene was verkracht door d'r stiefvader en de moeder wilde het niet geloven en die andere ook zoiets. En die andere had haar moeder een eetstoornis plus drankprobleem.

Ik snap zulke mensen niet.
Ik heb wel eens mensen mee gemaakt die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.

Ik heb meerdere malen gevraagt waarom ze het juist aan mij vertellen.

Keer op keer het zelfde antwoord. Jij bent zo relaxt en jij voelt zo vertrouwd. Ik had snel het gevoel dat ik geheel me zelf kon zijn. En jij bent heel direct en eerlijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104209835
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb wel eens mensen mee gemaakt die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.

Ik heb meerdere malen gevraagt waarom ze het juist aan mij vertellen.

Keer op keer het zelfde antwoord. Jij bent zo relaxt en jij voelt zo vertrouwd. Ik had snel het gevoel dat ik geheel me zelf kon zijn. En jij bent heel direct en eerlijk.
Tja, ze doen het vast niet als enige bij jou. Ik heb (vaak) het idee dat mensen die met zulke levensverhalen komen, 'n beetje de aandacht opzoeken.

Ik heb zelf al moeite met mijn verleden face to face te vertellen aan mensen die heel dichtbij mij staan, maar okay, iedereen is anders.
pi_104209881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:53 schreef mrk.n het volgende:
En laatst was mijn buurmeisje bij mij en vertelde mij (deels huilend) dat ze was aangerand in het verleden door een vriend.

SPOILER
Ik zie het je zo doen :P
pi_104209886
Mensen vertellen mij nooit hun problemen of geheimen, omdat ze denken dat ik een koud en harteloos persoon ben zonder gevoelens.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:02:21 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104209966
Er is maar een iemand die mij al zijn problemen vertelt.
Ik wou het ook graag op 1 houden.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 18:03:46 #52
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104210013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Tja, ze doen het vast niet als enige bij jou. Ik heb (vaak) het idee dat mensen die met zulke levensverhalen komen, 'n beetje de aandacht opzoeken.

Ik heb zelf al moeite met mijn verleden face to face te vertellen aan mensen die heel dichtbij mij staan, maar okay, iedereen is anders.
Jij lijkt me sowieso de type die veel te verbergen heeft.
pi_104210024
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik zie het je zo doen :P
Nee, ik heb zo mijn grenzen. Ik kan wel lief zijn en luisteren enzo. Heb godverdomme de hele avond + nacht naar het meisje moeten luisteren. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vertellen mij nooit hun problemen of geheimen, omdat ze denken dat ik een koud en harteloos persoon ben zonder gevoelens.
Ik heb ook wel eens gehoord dat ik hard ben en geen gevoelens heb.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Jij lijkt me sowieso de type die veel te verbergen heeft.
Waaruit concludeer je dit?
pi_104210026
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Dit lul je. Jij bent helemaal niet koud en harteloos, zelfs al zou je dat proberen te zijn, dan lukt het je nog niet.
pi_104210070
Worden jullie daar niet een beetje depri van als mensen hun problemen bij jullie neerleggen af en toe??
  donderdag 10 november 2011 @ 18:05:25 #56
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104210073
Loka is wel een lief meisje, albeit a little weird
pi_104210079
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit lul je. Jij bent helemaal niet koud en harteloos, zelfs al zou je dat proberen te zijn, dan lukt het je nog niet.
In het echt kom ik werkelijk waar zo over bij de meeste mensen, ik kan me niet goed uitdrukken en kom daarom nogal apathisch over, in het geval ik niet in een hysterische bui ben.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:07:00 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104210128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Als ik in mijn eigen omgeving kijk vertellen veel mensen me van alles wat ze aan anderen niet vertellen. Tot aan de grootste geheimen aan toe.
pi_104210129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

In het echt kom ik werkelijk waar zo over bij de meeste mensen, ik kan me niet goed uitdrukken en kom daarom nogal apathisch over, in het geval ik niet in een hysterische bui ben.
Hoe reageer je dan als iemand met een erg verhaal op je zou afstappen?
pi_104210193
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als ik in mijn eigen omgeving kijk vertellen veel mensen me van alles wat ze aan anderen niet vertellen. Tot aan de grootste geheimen aan toe.
Je hebt het gewoon over vrienden of kennissen?
pi_104210241
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe reageer je dan als iemand met een erg verhaal op je zou afstappen?
Ontwijkend. Ik zou ze teveel proberen te wijzen op rationele aspecten van hun probleem, in plaats van ze alleen maar aan te horen, zoals de meeste mensen met een erg verhaal van je verwachten. En troost als een schouder om iemands arm slaan zou ik ook niet zo snel aanbieden. Ik ben niet zo'n held in het aflezen van iemands gevoelens, dat lukt me veel beter op papier dan in het echt, jammer genoeg.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:12:00 #62
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104210309
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee, ik heb zo mijn grenzen. Ik kan wel lief zijn en luisteren enzo. Heb godverdomme de hele avond + nacht naar het meisje moeten luisteren. :D

[..]

Ik heb ook wel eens gehoord dat ik hard ben en geen gevoelens heb.

[..]

Waaruit concludeer je dit?
Omdat je overkomt als iemand die overal mee weg denkt te kunnen komen. Zoals 2500 euro van je vaders creditcard erdoorheen jassen.
pi_104210360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Sinji het volgende:

[..]

Omdat je overkomt als iemand die overal mee weg denkt te kunnen komen. Zoals 2500 euro van je vaders creditcard erdoorheen jassen.
Ik kom ook overal mee weg. Echt waar.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:13:45 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210370
Okee jongens morgen allemaal even om 00:00 luisteren naar 3FM.
C'est la vie
pi_104210416
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
Want?
pi_104210418
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ontwijkend. Ik zou ze teveel proberen te wijzen op rationele aspecten van hun probleem, in plaats van ze alleen maar aan te horen, zoals de meeste mensen met een erg verhaal van je verwachten. En troost als een schouder om iemands arm slaan zou ik ook niet zo snel aanbieden. Ik ben niet zo'n held in het aflezen van iemands gevoelens, dat lukt me veel beter op papier dan in het echt, jammer genoeg.
Dan ben je niet heel veel anders dan de gemiddelde man. Ik zou je reactie niet erg vinden. Zou je ook zo reageren bij newbie of is dat anders? Weet je wat wel heel erg helpt als je het zou willen veranderen? Gewoon vragen 'wat kan ik voor je doen?' Vaak kan de ander prima aangeven wat jij/zij nodig heeft en in 90% vd gevallen is het alleen maar even verhaal delen :)
  donderdag 10 november 2011 @ 18:15:40 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef minibeer het volgende:

[..]

Want?
Wie denk je dat er dan te horen is?
C'est la vie
pi_104210438
quote:
Vannacht?
  donderdag 10 november 2011 @ 18:16:37 #69
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210465
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vannacht?
Nee morgennacht.
C'est la vie
pi_104210496
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee morgennacht.
Ben je dan live? Of wat krijgen we te horen?
pi_104210497
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:

[..]

EHM GEEN FLAUW IDEE HERP DERP SINTERKLAAS?
Maar waarom? :P
  donderdag 10 november 2011 @ 18:19:05 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210542
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben je dan live? Of wat krijgen we te horen?
Mij.
C'est la vie
pi_104210547
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Mij.
Over?
  donderdag 10 november 2011 @ 18:19:43 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210565
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Over?
In een quiz.
C'est la vie
pi_104210572
quote:

[..]

Mij.
Geef nou gewoon meteen een concreet antwoord. Jij, wat ga je doen enzovoort?
pi_104210586
quote:

[..]

In een quiz.
Tell me more, aandachtshoertje dat je bent :P
pi_104210588
quote:

[..]

Mij.
Ga je een liedje voor me zingen?
pi_104210595
quote:

[..]

In een quiz.
Vet. 8-)
Dan hoop ik dat mijn werk me geen overuren laat maken.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:20:58 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210612
Ik doe mee aan een quiz op 3FM.
Nu duidelijk? :')
C'est la vie
pi_104210626
he jammer dan lig ik al in bed
win je ook?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104210650
quote:
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee morgennacht.
quote:

[..]

Mij.
He he. :) Wat voor quiz en waarom jij?

quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
  donderdag 10 november 2011 @ 18:22:25 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210657
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
he jammer dan lig ik al in bed
win je ook?
Waarschijnlijk niet de vrouwen worden altijd enorm bevoorrecht.
C'est la vie
pi_104210659
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Nee: waarover? hoe kom je bij die quiz? hoe voel je je daarover? Bargumenteer, discussieer reflecteer en beredeneer!
  donderdag 10 november 2011 @ 18:23:17 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210679
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nee waarover hoe kom je daarbij etc hoe voel je je daarover, beargumenteer, discussieer reflecteer en beredeneer.
Hoe ik daar kom? Door een mail.
Hoe voel ik me daarover? Nerveus.
C'est la vie
pi_104210700
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe ik daar kom? Door een mail.
Hoe voel ik me daarover? Nerveus.
En waarover gaat de quiz?
pi_104210770
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet de vrouwen worden altijd enorm bevoorrecht.
hoog stemmetje op zetten :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 18:26:14 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104210771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

En waarover gaat de quiz?
Muziek.
C'est la vie
pi_104210793
Ik zou ook nerveus zijn. Ben benieuwd wat je kan (en gaat winnen).
Ik werd laatst trouwens zo ineens geconfronteerd met een cameraploeg recht voor mijn neus met echt zo'n onnozele vraag. Ik ben altijd de dupe met dat soort dingen, ze pikken mij er altijd uit. Altijd. :P
pi_104210797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoog stemmetje op zetten :P
Pushup beha aan doen
pi_104210847
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
Ik werd laatst trouwens zo ineens geconfronteerd met een cameraploeg recht voor mijn neus met echt zo'n onnozele vraag. Ik ben altijd de dupe met dat soort dingen, ze pikken mij er altijd uit. Altijd. :P
Bofferd.
pi_104210859
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
waar voor?

Ik zou daar nooit antwoord op geven
ik wil echt niet in de tv
sowieso is er alleen troep op tv (zo ongeveer)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 18:29:56 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104210890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:08 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je hebt het gewoon over vrienden of kennissen?
Beiden, vreemde ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik kom ook overal mee weg. Echt waar.
Ik heb precies het zelfde!
pi_104210893
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waar voor?

Heb jij geen tv?
Ik ook niet.
pi_104210930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb jij geen tv?
Ik ook niet.
We hebben een tv
maar we wilde eigenlijk alleen nl 1 2 en 3 en misschien bbc maar dat gaat niet
je kunt alleen van die pakketten met alles

maar we kijken eigenlijk niet echt wat
straks tijdens het eten misschien pointless :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211122
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bofferd.
Meen je dat? Ik vind het maar vreselijk als je er niet op voorbereid bent.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waar voor?

Dat was regionaal (gelukkig _O_ ). Ook laatst tijdens een show van Najib Amhali, zit ik op één van de voorste rijen, word ik er weer uitgepikt. Dat soort dingen heb ik vaak. En het is altijd mijn grootste vrees. :P
pi_104211166
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Meen je dat? Ik vind het maar vreselijk als je er niet op voorbereid bent.

[..]

Dat was regionaal (gelukkig _O_ ). Ook laatst tijdens een show van Najib Amhali, zit ik op één van de voorste rijen, word ik er weer uitgepikt. Dat soort dingen heb ik vaak. En het is altijd mijn grootste vrees. :P
gewoon zeggen:
Ah ik weet dat u gewoon uw werk doet maar ik maak er liever geen deel van uit
prettige dag en alvast een fijn weekend
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211204
Ik ben dan waarschijnlijk wel weer zo aandachtsgeil dat ik graag op tv zou komen, maar met mijn hoofd kiezen ze mij toch niet uit voor dat soort dingen.
pi_104211247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben dan waarschijnlijk wel weer zo aandachtsgeil dat ik graag op tv zou komen, maar met mijn hoofd kiezen ze mij toch niet uit voor dat soort dingen.
echt? waarom zou je graag op tv komen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ze is nog jong, hoort er bij :P
pi_104211300
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik hou wel van aandacht en belangstelling denk ik. Bijna niemand geeft me dat ooit, dus op tv komen zou me best vleien ofzo, ik weet het niet :P
pi_104211318
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze is nog jong, hoort er bij :P
Nou ik heb dat nooit gewild
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211334
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik hou wel van aandacht en belangstelling denk ik. Bijna niemand geeft me dat ooit, dus op tv komen zou me best vleien ofzo, ik weet het niet :P
Ja oke maar ik heb liever gewoon iemand die mij als persoon echt ziet dan
niet 100.000 mensen die tijdens hun magnetron maaltijd mijn jas afkraken of zo :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211352
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja oke maar ik heb liever gewoon iemand die mij als persoon echt ziet dan
niet 100.000 mensen die tijdens hun magnetron maaltijd mijn jas afkraken of zo :P
Afgekraakt worden is beter dan genegeerd worden hoor.
pi_104211356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ik heb dat nooit gewild
Hmm... ik ook niet... lijkt me kut die aandacht :)
pi_104211372
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik word persoonlijk denk ik liever genegeerd
maar dat is dan misschien meer omdat ik juist gewent ben afgekraakt te worden :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211374
tv lijkt me afschuwelijk, overigens heb je echt van die mensen die het geweldig vinden. :') Die geven zich voor alles op. Keertje mensen in een of ander huis programma mensen, die ookal in "Help mijn man is.." zaten. :')

Achja, altijd nog minder sad dan mensen die op TV gaan lopen afvallen. Kennen ze geen schaamte ofzo? :')
pi_104211375
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Hmm... ik ook niet... lijkt me kut die aandacht :)
Zou je erg rood worden?
pi_104211390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

:')
pi_104211401
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
tv lijkt me afschuwelijk, overigens heb je echt van die mensen die het geweldig vinden. :') Die geven zich voor alles op. Keertje mensen in een of ander huis programma mensen, die ookal in "Help mijn man is.." zaten. :')

Achja, altijd nog minder sad dan mensen die op TV gaan lopen afvallen. Kennen ze geen schaamte ofzo? :')
Daarbij kan ik me voorstellen dat het misschien zo ongeveer je laatste kans is
vooral als je geen geld hebt en daar plastische chirurgie bij krijgt?

Maar ik zou het zelf nooit doen nee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 18:44:26 #110
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104211413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb jij geen tv?
Ik ook niet.
SGP ouders? -_-"
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:44:38 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104211419
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
tv lijkt me afschuwelijk, overigens heb je echt van die mensen die het geweldig vinden. :') Die geven zich voor alles op.
Dit ben ik.
C'est la vie
pi_104211460
Ork ork ork, soep eet je met een....?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_104211463
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit. Lijkt me ook wel erg als je beroemd bent of ergens aan meedoet en heel Nederland je afkraakt op twitter. Alhoewel dat dan weer de consequenties zijn.

quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit ben ik.
Ik heb jou nog nergens gezien of gaat dat nog gebeuren? :D
pi_104211468
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou je erg rood worden?
Pff... over het rood worden ben ik volgens mij wel redelijk heen :)
Maar teveel aandacht vindt ik gewoon kut...
pi_104211470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daarbij kan ik me voorstellen dat het misschien zo ongeveer je laatste kans is
vooral als je geen geld hebt en daar plastische chirurgie bij krijgt?

Maar ik zou het zelf nooit doen nee
Geld en plastische chirurgie helpen niet bij afvallen.
pi_104211475
Ohja.

Hai 8-)
pi_104211476
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:44 schreef Keyos het volgende:

[..]

SGP ouders? -_-"
Mijn ouders hebben wel een tv.
Maar ze zijn wel belachelijk christelijk ja.
Ik zie de meerwaarde niet zo in van een televisie, als ik tijd teveel heb ga ik wel internetten.
pi_104211485
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit ben ik.
Waarom zou je? :')
pi_104211514
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:44 schreef Keyos het volgende:

[..]

SGP ouders? -_-"
Is zo idioot... hebben ze geen tv maar wel een pc met alles enz...
pi_104211517
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Geld en plastische chirurgie helpen niet bij afvallen.
nee maar een personal trainer bijvoorbeeld wel en dat kost geld
en plastische chirurgie is heel mooi mee genomen als je daarna van die hangzakken onder je armen over hebt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
Ohja.

Hai 8-)
Hallo
  donderdag 10 november 2011 @ 18:47:40 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104211528
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zou je? :')
Ik heb me eigenlijk niet voor zoveel dingen opgegeven.
Alleen het wereldrecord TV kijken. :')
C'est la vie
pi_104211556
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee maar een personal trainer bijvoorbeeld wel en dat kost geld
en plastische chirurgie is heel mooi mee genomen als je daarna van die hangzakken onder je armen over hebt
Dat is waar.
Maar toch, die dikke mensen die meedoen aan dat programma Obese bijvoorbeeld en dan met de blote pokkel op tv komen. Ik heb d'r ergens respect voor ook nog.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:50:17 #124
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104211617
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Is zo idioot... hebben ze geen tv maar wel een pc met alles enz...
Heb er eens zo eentje in mn klas gehad die ook nog eens bij de SGP jongeren zat, zwaar irritant. Moest mij constant inhouden in gesprekken met hem om geen godveredomme te gebruiken (wat mijn vaste scheldwoord is , liever godver dan kanker). Bij elke godver werd hij pissed, ja dat is lastig in een stad met Rotterdammers.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104211633
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:48 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat is waar.
Maar toch, die dikke mensen die meedoen aan dat programma Obese bijvoorbeeld en dan met de blote pokkel op tv komen. Ik heb d'r ergens respect voor ook nog.
Ik heb het nog nooit gezien
wel veel over gehoord hoor
ik heb er ook wel respect voor maar als persoonlijke keuze zou ik dat gewoon nooit op tv doen

maar ik wil nog niet eens een voorbijganger op het station zijn bij een nieuwsitem op omroep Drenthe :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211635
Vork dus.

Althans, moeders erwtensoeppudding wel :Y
  donderdag 10 november 2011 @ 18:51:14 #127
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104211654
Zo lekker aant werk nu :'(
Nog 1 uur en 3 kwartier :(
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104211656
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:50 schreef Keyos het volgende:

[..]

Heb er eens zo eentje in mn klas gehad die ook nog eens bij de SGP jongeren zat, zwaar irritant. Moest mij constant inhouden in gesprekken met hem om geen godveredomme te gebruiken (wat mijn vaste scheldwoord is , liever godver dan kanker). Bij elke godver werd hij pissed, ja dat is lastig in een stad met Rotterdammers.
Onze hele school keek je dan verbolgen aan :P
Bij mindere scheldwoorden al wel zelfs.
Het was wel enigszins schijnheilig allemaal :')
pi_104211673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, kan altijd erger
pi_104211674
quote:

[..]

Ik heb heel sympathieke 'SGP' vrienden
Ik hou me in met de 'Jezus!' uitspraken en zij proberen mij niet over te halen om als christen te leven
gaat prima en ik vind ze heel lief en sympathiek
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, kan altijd erger
Het was nog net niet de reformatorische scholengemeenschap, maar het kwam in de buurt :')
pi_104211688
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef stefanhaan het volgende:
Zo lekker aant werk nu :'(
Nog 1 uur en 3 kwartier :(
Ik heb al weekend.

Waardoor ik ruzie heb met mijn ouders overigens, maar die zeiken dan ook gewoon overal over.
pi_104211713
quote:

[..]

Waarom verhuist zo'n persoon niet gewoon naar Staphorst. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:53:16 #134
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104211719
quote:

[..]

(zwaar) christen eigen, moet er niets van hebben allemaal die brainwashing.
pi_104211720
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb al weekend.

Waardoor ik ruzie heb met mijn ouders overigens, maar die zeiken dan ook gewoon overal over.
dat mag je even toelichten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:53 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Waarom verhuist zo'n persoon niet gewoon naar Staphorst. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
Ik ook niet, maar ik woon in zo'n omgeving ;(
  donderdag 10 november 2011 @ 18:53:48 #137
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104211737
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb al weekend.

Komt bekend voor.

* stefanhaan Plaatst vuist op scherm en zegt, tik em aan ouwe!.
pi_104211746
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:53 schreef mrk.n het volgende:

[..]

euh omdat in nederland iedereen mag wonen wat ie wil en mag vinden wat ie wil en mag aanhangen wat ie wil?
Ik vraag jou toch ook niet in het gooi te gaan wonen omdat je je somsgedraagt als een hockeylulletje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104211749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik woon in zo'n omgeving ;(
Waar woon jij? :P Vreselijk. Ik had een Jehova in mijn klas en je mag geen Jehova zeggen maar Jehova GETUIGE. Dat zit er nu helemaal in bij mij. :')
  donderdag 10 november 2011 @ 18:54:26 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104211753
Mijn moeder zeikt overal over.
C'est la vie
pi_104211759
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat mag je even toelichten?
Hoezo? :') Valt weinig aan uit te leggen hoor.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:55:00 #142
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104211770
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Inderdaad, ouders bitchen al soms als ik idd weekend heb en hun nog moeten werken :')
pi_104211775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Waar woon jij? :P Vreselijk. Ik had een Jehova in mijn klas en je mag geen Jehova zeggen maar Jehova GETUIGE. Dat zit er nu helemaal in bij mij. :')
Als ik bij mijn ouders ben aan het Veluwemeer, waar bijna iedereen naar de kerk gaat en je op zondag de auto niet mag wassen.
pi_104211794
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik bij mijn ouders ben aan het Veluwemeer, waar bijna iedereen naar de kerk gaat en je op zondag de auto niet mag wassen.
Op zondag de auto niet mag wassen? De tering...ik bedoel godverdomme
pi_104211797
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

je hebt ruzie met je ouders omdat je nu weekend hebt?

of snap ik gewoon niks?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 18:56:32 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104211822
Mijn moeder heeft altijd eerder weekend dan ik. :')
C'est la vie
pi_104211829
quote:

[..]

Haha... ik vond het volgens mij nog wel meevallen :P
Maar ik kijk er dan ook weer anders tegenaan als jij :)
Maar op scheldwoorden heb ik het sowieso niet erg...
je kan er altijd wel iemand mee kwetsen
pi_104211830
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

euh omdat in nederland iedereen mag wonen wat ie wil en mag vinden wat ie wil en mag aanhangen wat ie wil?
Ik vraag jou toch ook niet in het gooi te gaan wonen omdat je je somsgedraagt als een hockeylulletje?
Dan moeten ze niet klagen als iemand godverdomme zegt, klaag je daarover, kan je beter naar een omgeving verhuizen waar het niet gebeurd.
Wie zegt dat ik niet in het Gooi woon. Al zou ik in een smartlappen buurt wonen, zou ik me aanpassen - waarom ga je d'r anders wonen?
pi_104211838
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar kijken ze je hier ook op aan. Die mensen gaan ook 3x per week naar de kerk.
pi_104211845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat noemen ze daar respect :')
Terwijl ze andere mensen juist van alles verbieden :')
  donderdag 10 november 2011 @ 18:57:17 #151
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104211859
quote:

[..]

Roep mij maar, dan kom ik expres auto's wassen.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:57:29 #152
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104211866
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik hou me in met de 'Jezus!' uitspraken en zij proberen mij niet over te halen om als christen te leven
Het zijn ook hele aardige mensen, zekerweten, die gozer was ook echt een top gozer en kon het heel goed met hem vinden, het probleem is alleen dat ik mijzelf niet kan zijn in zijn aanwezigheid, en hij drukte dat vrijheidsbeperkte ook uit in de groep, er werden zelfs christen grapjes over hem gemaakt , als hij wat losser was geweest was er niets aan de hand. Sowieso had hij het lastig, Christenen op een geschiedenis opleiding is een issue met oudheid die hun niet erkennen. Het zorgde er allemaal voor dat hij niet welkom was bij het bieren, sad but true (ook niet bij het Risken met bier , als je 3 zessen zou gooien zou hij weg zijn, dat soort grappen).
pi_104211867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:56 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet klagen als iemand godverdomme zegt, klaag je daarover, kan je beter naar een omgeving verhuizen waar het niet gebeurd.
Wie zegt dat ik niet in het Gooi woon. Al zou ik in een smartlappen buurt wonen, zou ik me aanpassen - waarom ga je d'r anders wonen?
Wat is een smartlappen buurt?
  donderdag 10 november 2011 @ 18:58:08 #154
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104211892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Buurt die veel zuipt ofso? :9
en daardoor smartlappen gaat lallen *O*
pi_104211893
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:56 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Haha... ik vond het volgens mij nog wel meevallen :P
Maar ik kijk er dan ook weer anders tegenaan als jij :)
Maar op scheldwoorden heb ik het sowieso niet erg...
je kan er altijd wel iemand mee kwetsen
Nou ja, het valt ook wel mee allemaal, maar ik vond het toch allemaal echt zwaar overdreven en indoctrinerend. Maar ach, ieder zijn geloof, het mijne is het niet in elk geval. En dat moeten ze me niet proberen alsnog op te leggen.
pi_104211896
quote:

[..]

Ik snap niet waarom je op zondag te auto niet zou mogen wassen. Wat een lui. Op welke dag moet het anders als je de hele week werkt en zaterdag ook verplichtingen hebt zoals vrienden blabla? :')
pi_104211905
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Inderdaad, ouders bitchen al soms als ik idd weekend heb en hun nog moeten werken :')
Beter nog, zelfs als ze niet werken, is wat hun doen zwaar en toch "werk" terwijl ik natuurlijk nooit iets doe.

Nu hebben ze een kamper gekocht die ze aan het opknappen zijn, dat is in mijn ogen vrijetijdsbesteding en geen werk. Als ik een vriend ga helpen klussen of iets dan is dat toch ook niet werken. Als ik een webdesign voor mezelf in elkaar zet is dat toch ook geen werken. Ik word echt helemaal gek van het gezeik over hoe druk ze het wel niet hebben en hoe weinig ik wel niet doe. Ga dan geen kamper opknappen, dat is toch niet mijn fout. :')

Gelukkig zijn ze het hele weekend weg, eindelijk eens geen gekanker aan me kop.
pi_104211921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:56 schreef mrk.n het volgende:

[..]

jij klaagt toch ook als ik iets doe wat jij niet leuk vind bijvoorbeeld
dan mag niemand meer klagen

ik klaag ook (en ook tegen die persoon) als iemand bijvoorbeeld heel hard in de trein muziek aan heeft of toch rookt in de trein of zo
dat is toch ook gewoon gebaseerd op persoonlijke waarden
mag dat dan ook niet meer?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 18:59:07 #159
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104211931
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Beter nog, zelfs als ze niet werken, is wat hun doen zwaar en toch "werk" terwijl ik natuurlijk nooit iets doe.

Nu hebben ze een kamper gekocht die ze aan het opknappen zijn, dat is in mijn ogen vrijetijdsbesteding en geen werk. Als ik een vriend ga helpen klussen of iets dan is dat toch ook niet werken. Als ik een webdesign voor mezelf in elkaar zet is dat toch ook geen werken. Ik word echt helemaal gek van het gezeik over hoe druk ze het wel niet hebben en hoe weinig ik wel niet doe. Ga dan geen kamper opknappen, dat is toch niet mijn fout. :')

Gelukkig zijn ze het hele weekend weg, eindelijk eens geen gekanker aan me kop.
Ach komt wel goed O+ :*, mijn ouders begint het nu ook beetje af te zakken :9
pi_104211973
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:59 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ach komt wel goed O+ :*, mijn ouders begint het nu ook beetje af te zakken :9
Komt goed zodra ik uit huis ga en geen contact meer met ze hoef. O+
pi_104211985
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Komt goed zodra ik uit huis ga en geen contact meer met ze hoef. O+
meen je dat?
kun je zo slecht met ze door 1 deur?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104212001
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat heb ik zelf eens zo gemaakt. Gewoon, met van dat asociale volk. Ik zou het maar accepteren, veranderen kan je het namelijk niet. Sterker nog; zou d'r niet eens gaan wonen. Idem met die zware christenen en andere grevo's, als je het niet aanstaat dat mensen (bijvoorbeeld) op zondag de auto gaan wassen of dat er mensen zijn die schelden, verhuis je toch naar een 'nette' omgeving.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:01:10 #163
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212008
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

meen je dat?
Dat hebben best veel mensen met hun ouders :{
pi_104212025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

meen je dat?
Met mijn vader heb ik al geen contact meer, maar met mijn moeder (en met welke nieuwe man ze tegen die tijd weer is) zou ik ook geen contact meer moeten. Misschien eens in het jaar of iets. :')
  donderdag 10 november 2011 @ 19:02:03 #165
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212038
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met mijn vader heb ik al geen contact meer, maar met mijn moeder (en met welke nieuwe man ze tegen die tijd weer is) zou ik ook geen contact meer moeten. Misschien eens in het jaar of iets. :')
Familiedag ofso :9
pi_104212089
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:02 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Familiedag ofso :9
Met de rest van de familie hebben we sowieso al geen contact, dus ik vind een bakkie koffie al lang zat.
pi_104212107
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Sommigen worden al boos om 'jeetje' :') :') :')
pi_104212131
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:03 schreef minibeer het volgende:

[..]

Sommigen worden al boos om 'jeetje' :') :') :')
Of 'getsie', het is wel afgeleid van iets waar god in voorkomt :')
pi_104212146
quote:

[..]

Ik heb hetzelfde met de nieuwe vriend van mijn moeder trouwens. Zit ook constant te zeiken tegen mij. Op een subtiele manier waarop het geen zeiken is maar eigenlijk toch weer wel. Ik erger me dood aan hem. Idem aan de onnozele vriendin van mijn vader. Puur omdat ze zo dom is.
pi_104212178
quote:

[..]

oh wat vervelend
sorry
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 19:05:48 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104212210
Ik hoef later alleen mijn moeder regelmatig te zien.
De rest hoogstens met Oud en Nieuw of Kerst.
C'est la vie
pi_104212220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met de nieuwe vriend van mijn moeder trouwens. Zit ook constant te zeiken tegen mij. Op een subtiele manier waarop het geen zeiken is maar eigenlijk toch weer wel. Ik erger me dood aan hem. Idem aan de onnozele vriendin van mijn vader. Puur omdat ze zo dom is.
Ja, nouja, der vorige vriend liep me constant uit te schelden, dus dit is ergens nog wel een verbetering. Maar dat subtiele gelul altijd, alleen maar gezeik zonder boos te worden. Afschuwelijk. :')
  donderdag 10 november 2011 @ 19:06:15 #173
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212228
Ik heb niks tegen mijn ouders ofso maar ik zal ze later ook vrij weinig zien hoor ^O^
pi_104212272
Ik zou mijn familie van mijn vaders kant echt niet willen missen, ik kan altijd enorm met ze lachen, een enorme familie waarin de meeste mensen echt leuk zijn om mee om te gaan.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:08:11 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104212304
Het zijn wel leuke mensen mijn familie.
Maar de helft is doof en de helft praat Hindoestaans. :')
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 19:08:27 #176
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212316
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
_O_ _O-
  donderdag 10 november 2011 @ 19:08:55 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104212328
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

_O_ _O-
DAS NIET OM TE LACHEN JA
C'est la vie
pi_104212330
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
Ach, mijn familie spreekt ook geen nederlands tegen elkaar hoor.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:10:55 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104212418
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kan mijn familie totaal niet verstaan. _O-
C'est la vie
pi_104212433
Ben ik weer blij dat mijn familie vrij gewoon is.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:12:04 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104212468
Ze kunnen wel Nederlands maar ze gaan niet speciaal voor mij Nederlands praten met elkaar. :')
C'est la vie
pi_104212469
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan mijn familie totaal niet verstaan. _O-
Dat heb ik dan weer niet :P
Ik praat wel nederlands tegen ze, maar er komt zwaar dialect weer terug.
Ik moet eens weer werken aan mijn dialect skills ;(
pi_104212496
Mijn familie is heel lief
en mijn ouders hebben ook best wel eens steken laten vallen maar toch zijn ze mijn familie en zou ik me moeilijk kunnen indenken dat ik ze niet meer zou zien

ik heb ook heel veel contact met bijv neven en nichten en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 19:13:29 #184
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104212521
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet :P
Ik praat wel nederlands tegen ze, maar er komt zwaar dialect weer terug.
Ik moet eens weer werken aan mijn dialect skills ;(
Ken je herkomst :P

Ik spreek ook geen dialect (heul klein beetje maar Deurs versta ik maar weinig van).
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_104212528
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
en mijn ouders hebben ook best wel eens steken laten vallen maar toch zijn ze mijn familie en zou ik me moeilijk kunnen indenken dat ik ze niet meer zou zien

Ik zou mijn neven en nichten minstens evenveel missen als mijn ouders denk ik.
pi_104212529
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:

Dat dus :Y
  donderdag 10 november 2011 @ 19:14:04 #187
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104212546
Tevens wil ik idd zo snel mogelijk weg hier.
pi_104212562
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ken je herkomst :P

Ik spreek ook geen dialect (heul klein beetje maar Deurs versta ik maar weinig van).
Als ik dialect spreek lachen ze mijn accent uit enzo :')
Ik kan het wel maar het klinkt te Hollands :P
pi_104212590
Hmm heb een lekker simpele familie :)
vader,moeder en nog een zus die ik a keer in het jaar zie :P
geen saaie reünien in ieder geval :P
  donderdag 10 november 2011 @ 19:15:13 #190
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104212611
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik dialect spreek lachen ze mijn accent uit enzo :')
Ik kan het wel maar het klinkt te Hollands :P
Als ik Deurs spreek gaat het niet verder dan dingen een beetje plat uitspreken :P

(en basiswoorden als durske)
pi_104212647
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Ouders zijn stukken beter te pruimen als je niet meer met ze onder één dak woont trouwens.
pi_104212687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ouders zijn stukken beter te pruimen als je niet meer met ze onder één dak woont trouwens.
dat sowieso
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104212771
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ook maar ik ben helemaal vastgeroest :')
  donderdag 10 november 2011 @ 19:19:23 #194
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212813
Nog anderhalf uur :'(
pi_104212832
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ook maar ik ben helemaal vastgeroest :')
Voor je het weet eindig je net als kree, op je 28e bij je ouders :')
pi_104212850
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef stefanhaan het volgende:
Nog anderhalf uur :'(
Zielig joh :*
  donderdag 10 november 2011 @ 19:20:10 #197
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

dat is wel erg ja :9
  donderdag 10 november 2011 @ 19:20:24 #198
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212872
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zielig joh :*
ja he mensen bellen die nog moeten betalen :')
pi_104212873
quote:

[..]

Dat staat al vast :')
pi_104212909
oefenen met drummen
ik bak er niks van :D
  donderdag 10 november 2011 @ 19:22:44 #201
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104212995
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef minibeer het volgende:
oefenen met drummen
ik bak er niks van :D
Ach zolang je plezier hebt, kan hem nu niet luisteren tho op men werk
maar zo erg zal het niet zijn :*
  donderdag 10 november 2011 @ 19:25:14 #202
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104213125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat dan wel
Spreading the Word
pi_104213366
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Wat dan wel
Dialect van de Veluwe.
Mijn vaders familie moest nederlands leren op de basisschool.
pi_104213444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dialect van de Veluwe.
Mijn vaders familie moest nederlands leren op de basisschool.
:D
pi_104213695
quote:

[..]

Gelukkig heb ik nog een heel jaar om niet :') te zijn dan ;(
pi_104213882
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ben je 27 dan?
  donderdag 10 november 2011 @ 19:39:49 #207
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104213919
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ben je 27 dan?
vermoedelijk wel _O-
pi_104214024
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

[..]

vermoedelijk wel _O-
Ja probably :') maar ik dacht dat hij jonger was dus ik vraag het alsnog even.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:42:26 #209
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104214060
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja probably :') maar ik dacht dat hij jonger was dus ik vraag het alsnog even.
Ik wil toch echt als ik afgestudeerd ben op mijn 21ste het huis uit :9
pi_104214113
Ik was uit huis op mijn 17e :s)
  donderdag 10 november 2011 @ 19:45:25 #211
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104214197
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan het ook doen, maar zou dom zijn. Ik kan nu veel meer geld bij elkaar sparen als dat ik op kamers zou gaan ^O^
pi_104214204
quote:
Dat is wel vrij jong dan. Maar dat had ik ook moeten doen :P alleen zat ik toen nog op school.
Verder: wat kan ik koken? En ik hou niet zo van hamburgers in de broodrooster dankuwel.
pi_104214235
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ben je 27 dan?
Jij hebt een 10 voor optellen en aftrekken :7

SPOILER
pi_104214281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jij hebt een 10 voor optellen en aftrekken :7

SPOILER
Ik heb dan ook veel geoefend :')
pi_104214316
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Maar waarom ben je het huis dan nog niet uit?
Ik zou eruit gezet worden denk ik, dat wouden mijn ouders vorig jaar al doen :')
pi_104214357
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik kan het ook doen, maar zou dom zijn. Ik kan nu veel meer geld bij elkaar sparen als dat ik op kamers zou gaan ^O^
Het is het best wel waard denk ik, als je ouders erg bemoeizuchtig zijn zoals de mijne :P
  donderdag 10 november 2011 @ 19:50:04 #217
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104214427
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat is wel vrij jong dan. Maar dat had ik ook moeten doen :P alleen zat ik toen nog op school.
Verder: wat kan ik koken? En ik hou niet zo van hamburgers in de broodrooster dankuwel.
hamburgers in de broodroster :'). ooit geprobeerd?
  donderdag 10 november 2011 @ 19:50:32 #218
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104214449
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is het best wel waard denk ik, als je ouders erg bemoeizuchtig zijn zoals de mijne :P
Ik heb schijt aan mijn ouders, ik negeer ze dan ook gewoon en dat accepteren ze nu ^O^.
pi_104214467
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

hamburgers in de broodroster :'). ooit geprobeerd?
Alles kan in een broodrooster.
Of tostiapparaat, dat is hoe ik door het studentenleven rol :7
  donderdag 10 november 2011 @ 19:51:27 #220
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104214512
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alles kan in een broodrooster.
Of tostiapparaat, dat is hoe ik door het studentenleven rol :7
Nja ik ben ook een student (een ICT student nogwel), maar ik kook gewoon fatsoenlijk voor mezelf hoor :{
pi_104214575
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nja ik ben ook een student (een ICT student nogwel), maar ik kook gewoon fatsoenlijk voor mezelf hoor :{
Ik dus niet :')
Ik at vanavond een soort brood met olijven uit de magnetron en kant-en-klare koude gehaktballen.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:53:04 #222
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104214613
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik at vanavond een soort brood met olijven uit de magnetron en kant-en-klare koude gehaktballen.
_O- dat is echt erg. Ik had gisteravond een aardappelschotel. En vandaag broodje kroket voor het gemak omdat ik laat thuis was en weer optijd moest werken.

ergens deze week heb ik ook nog zelfgemaakte platte gehaktballen met aardappels en broccoli gegeten :7
pi_104214650
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef minibeer het volgende:

[..]

Maar waarom ben je het huis dan nog niet uit?
Ik zou eruit gezet worden denk ik, dat wouden mijn ouders vorig jaar al doen :')
Ik heb 4 jaar op kamers gezeten en na m'n studie is het anders gelopen dan de bedoeling was. Toen moest ik dus m'n kamer uit en omdat ik alsnog niet de baan kreeg die me toegezegd was had het ook geen zin om daar in de buurt te blijven. Dus van narigheid maar terug naar m'n ouders. Inmiddels ben ik gewoon aan het werk en ben ik dus lekker aan het sparen, het is evengoed wel de bedoeling om binnen afzienbare tijd op mezelf te gaan :)
  donderdag 10 november 2011 @ 19:53:52 #224
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104214658
Ik ben er weer.

Bedankt voor het applaus. U kunt weer gaan zitten.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 10 november 2011 @ 19:54:16 #225
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104214682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb 4 jaar op kamers gezeten en na m'n studie is het anders gelopen dan de bedoeling was. Toen moest ik dus m'n kamer uit en omdat ik alsnog niet de baan kreeg die me toegezegd was had het ook geen zin om daar in de buurt te blijven. Dus van narigheid maar terug naar m'n ouders. Inmiddels ben ik gewoon aan het werk en ben ik dus lekker aan het sparen, het is evengoed wel de bedoeling om binnen afzienbare tijd op mezelf te gaan :)
Spaart wel lekker als je thuiswoont ja :Y _O_
Maar niet als je telkens gitaren koopt :')
pi_104214710
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ah ok. Das wat anders dan je hele leven bij je ouders wonen natuurlijk :).
pi_104214740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach zolang je geen koffie uit de magnetron drinkt komt 't allemaal wel goed :)
pi_104214742
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik begrijp dat nooit, je hebt er toch maar één nodig :P?
pi_104214818
quote:
Dat had ik ook wel gedaan als mijn ouders alles zouden betalen. :')
pi_104214878
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohja dat heb ik ook. Mijn ouders gaven al aan dat ik waarschijnlijk een baantje zou moeten nemen als ik op kamers ging, omdat zij niet alles gingen betalen. Alsof ik daar tijd voor heb :')
pi_104214898
quote:

[..]

Net alsof ze alles betalen :')
Alleen mijn huur. En ik heb geen tijd om meer te werken.
Lenen kan ook, maar dan leen ik liever van mijn ouders.
pi_104214920
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Of vulpennen :P
pi_104214925
quote:

[..]

Mijn ouders hebben nooit een cent aan me gegeven. Ik moest zelf maar zien hoe ik aan woonruimte kwam. Uiteindelijk heb ik iets kunnen vinden anti-kraak
pi_104214972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lenen van de DUO schijnt best wel ok te zijn, weinig rente enzo. Moet ik denk ik ook maar doen dan, hoewel ik dat eigenlijk liever niet doe.
pi_104215000
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Huur is een behoorlijk gedeelte, wat me verder niet kan schelen, maar ga dan niet lopen haten op mensen die het wel zelf moeten doen.
pi_104215008
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben nooit een cent aan me gegeven. Ik moest zelf maar zien hoe ik aan woonruimte kwam. Uiteindelijk heb ik iets kunnen vinden anti-kraak
Ben ik ook naar op zoek! Maar is niet zo makkelijk in Utrecht. Of ik doe iets verkeerd, kan ook.
pi_104215035
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Huur is een behoorlijk gedeelte, wat me verder niet kan schelen, maar ga dan niet lopen haten op mensen die het wel zelf moeten doen.
Deed ze toch ook niet?
pi_104215046
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn ouders verwachten ook dat ik terugbetaal na mijn studie, net als wanneer ik bij DUO had geleend. En iedere student kan op die manier lenen.
pi_104215050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ben ik ook naar op zoek! Maar is niet zo makkelijk in Utrecht. Of ik doe iets verkeerd, kan ook.
Nee, je moet gewoon heel veel geluk hebben. Maar woonruimte zoeken dat geen koopwoning is, is gewoon shit
  donderdag 10 november 2011 @ 20:01:04 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104215092
Zo.
C'est la vie
pi_104215098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef minibeer het volgende:

[..]

[quote]0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Deed ze toch ook niet?
[/quote]
pi_104215113
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon heel veel geluk hebben. Maar woonruimte zoeken dat geen koopwoning is, is gewoon shit
Tsja, en hospiteren lijkt me ook weer zo kut, gelukkig hoeft dat bij antikraak niet. Maarja dat is weer extra lastig natuurlijk, iets antikraak vinden :P.
pi_104215116
En die quote zit door elkaar en dat kan me geen tering schelen.
pi_104215128
Waarom willen ouders dat je terugbetaalt? Dat is niet normaal in mijn ogen.
pi_104215138
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Deed ze toch ook niet?
[/quote]
Bij kree is het luiheid :P
pi_104215148
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
pi_104215165
quote:
Omdat ik van ze leen, nogal logisch.
Bij hen hoef ik alleen geen rente te betalen.
pi_104215166
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tsja, en hospiteren lijkt me ook weer zo kut, gelukkig hoeft dat bij antikraak niet. Maarja dat is weer extra lastig natuurlijk, iets antikraak vinden :P.
Ik had geluk en kon via de woningbouw. Kon ik tegelijkertijd m'n inschrijftijd bij woningnet nog even verder opbouwen :D
pi_104215182
quote:
Niet iedereen heeft rijke ouders
pi_104215231
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft rijke ouders
Ik wel, maar ze hebben liever dat ik niet zomaar hun geld uitgeef maar dat er consequenties voor mezelf aan vast zitten.
pi_104215234
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben serieus. Waarom zou je je eigen ouders terug moeten betalen voor iets? Je ouders. Ik vind het maar vreemd en ben het niet gewend. :')
pi_104215257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben serieus. Waarom zou je je eigen ouders terug moeten betalen voor iets? Je ouders. Ik vind het maar vreemd en ben het niet gewend. :')
Is zeker een grapje?
pi_104215286
quote:

[..]

Om zelf wat verantwoordelijkheid te leren?
pi_104215323
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik wel, maar ze hebben liever dat ik niet zomaar hun geld uitgeef maar dat er consequenties voor mezelf aan vast zitten.
Dan heb je geluk, maak er het beste van!
pi_104215324
Maarja, ik geef dan ook geen 2000 euro ofzo uit van mijn ouders geld in een weekendje.
pi_104215346
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is zeker een grapje?
Nee. Ik ben serieus. Waarom zou je het zelf moeten betalen als je ouders het kunnen betalen? Is dit zo'n vreemde reactie van mij?
pi_104215368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee. Ik ben serieus. Waarom zou je het zelf moeten betalen als je ouders het kunnen betalen? Is dit zo'n vreemde reactie van mij?
Ja.
pi_104215373
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Myraela het volgende:
Maarja, ik geef dan ook geen 2000 euro ofzo uit van mijn ouders geld in een weekendje.
Correctie, was ¤2500
pi_104215401
quote:
Ik heb vorige week 50 euro van mijn moeder uitgegeven, ik voel me nu helemaal schuldig eigenlijk en probeer het haar deze week nog terug te geven ;(
pi_104215407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat is juist mijn punt. De meeste ouders kunnen dat niet betalen
pi_104215427
Als ik een euro over mijn telefoon abonnement ging vroeger, moest ik dat al zelf betalen. Niet omdat mijn ouders dat niet kunnen betalen hoor. :')
pi_104215467
quote:
pauper :{w
pi_104215496
quote:

[..]

Iets met eigen benen enzo. Voor de duidelijkheid: ik ben wel gezegend met ouders die meer centen dan gemiddeld hebben, en ook ik moest gewoon alles zelf betalen. Inclusief huur, collegegeld, boeken, laptop, kleding, boodschappen, you name it. Mijn zusje kon minder werken en werd ook minder goed betaald, dus haar hebben ze het voorgeschoten. Die is nu gezellig aan het afbetalen *O*
pi_104215520
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik een euro over mijn telefoon abonnement ging vroeger, moest ik dat al zelf betalen. Niet omdat mijn ouders dat niet kunnen betalen hoor. :')
lucky! Zomaar een abo van je ouders krijgen.
pi_104215535
quote:
Ik ging met haar naar de stad en kocht wat stof voor kleding enzo, en toen bood ze aan te betalen.
Maar nu voel ik me er de hele tijd rot over dus ik ga het overmorgen gewoon naar haar overmaken, maakt niet uit wat ze zegt :')
pi_104215554
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef minibeer het volgende:

[..]

lucky! Zomaar een abo van je ouders krijgen.
Overigens had ik altijd prepaid zodat ik een goede inzage had in hoeveel geld ik belde. Pas nadat ik dat 5 jaar zonder gezeik had gedaan, kreeg ik voor mijn diploma een telefoonabonnement.
pi_104215565
quote:
Ik ging twee jaar geleden echt iedere maand 100, 200, 300, 400 en op een gegeven moment zelfs één keer 500 eroverheen. Ik ga nooit meer bij kpn. En serieus, ik had het niet eens door. Ik gebruikte 'm voor mijn gevoel niet eens zoveel.
pi_104215618
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ging twee jaar geleden echt iedere maand 100, 200, 300, 400 en op een gegeven moment zelfs één keer 500 eroverheen. Ik ga nooit meer bij kpn.
Wat de fuck man.
pi_104215619
quote:

[..]

Ik ging twee jaar geleden echt iedere maand 100, 200, 300, 400 en op een gegeven moment zelfs één keer 500 eroverheen. Ik ga nooit meer bij kpn.
OFFFFFF! Zomaar een ideetje. Je past je telefoongebruik een beetje aan. :')
pi_104215634
quote:

[..]

Je had gelijk toen je jezelf verwend noemde.
Maar ieder zijn leven, ik gun het je hoor.
Ik ga niet haten op mensen die het beter hebben.
pi_104215656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goede instelling
pi_104215694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat de fuck man.
Echt. Ik snap het zelf nog steeds niet. Ik heb ook het idee dat ik werd verneukt maar na die 500 is het nooit meer gebeurd. :') _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Iets met eigen benen enzo. Voor de duidelijkheid: ik ben wel gezegend met ouders die meer centen dan gemiddeld hebben, en ook ik moest gewoon alles zelf betalen. Inclusief huur, collegegeld, boeken, laptop, kleding, boodschappen, you name it. Mijn zusje kon minder werken en werd ook minder goed betaald, dus haar hebben ze het voorgeschoten. Die is nu gezellig aan het afbetalen *O*
Ja okay, maar toch vind ik het ergens vreemd aangezien je familie bent. Ik kan ook wel verantwoordelijk met geld omgaan, maar waarom zou ik dat doen als het niet nodig is?
pi_104215731
Goeie avond :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_104215748
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Echt. Ik snap het zelf nog steeds niet. Ik heb ook het idee dat ik werd verneukt maar na die 500 is het nooit meer gebeurd. :') _O-
Zo fucking veel geld... :') aan bellen...
pi_104215761
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik doe al 3 maanden met 20 euro beltegoed :')
Ergo, je hebt je telefoon asociaal gebruikt.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:10:57 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104215768
Ik gun niemand iets wat ik zelf niet heb maar wel wil.
Maar he ik ben er tenminste eerlijk over. ;)
C'est la vie
pi_104215788
ho
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
i hoe is het met jou?
  donderdag 10 november 2011 @ 20:11:27 #278
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104215810
quote:
Jij hebt echt een vervormd wereldbeeld ;(
pi_104215818
quote:
Tijntjefonteintje :D
  donderdag 10 november 2011 @ 20:11:42 #280
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104215826
quote:
yo :W
pi_104215867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zo fucking veel geld... :') aan bellen...
En smsen he. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:

[..]

Jij hebt echt een vervormd wereldbeeld ;(
Eigenlijk niet.
pi_104215871
Wat betekend "ergo" nou?!?
  donderdag 10 november 2011 @ 20:12:36 #283
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104215903
nog half uurtje werken :W
pi_104215904
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
dus
pi_104215908
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus in het Latijn.
pi_104215913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tijntjefonteintje :D
haha :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:12:55 #287
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104215939
quote:
Anders woord voor dus.

Jij valt p mannen, ergo je bent homo. Bv.
pi_104215942
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
_O_
pi_104215956
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
Wat doe je dan? Het klinkt niet alsof je heel erg hard aan het werk bent :P
Of heb ik dat verkeerd?
  donderdag 10 november 2011 @ 20:13:52 #290
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104216014
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat doe je dan? Het klinkt niet alsof je heel erg hard aan het werk bent :P
Of heb ik dat verkeerd?
Ik ben vandaag aant debet bellen, kortom mensen bellen die nog een openstaande betaling bij energiedirect.nl hebben :9
pi_104216021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef minibeer het volgende:

[..]

dus
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dus in het Latijn.
Ok, dank
  donderdag 10 november 2011 @ 20:14:12 #292
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104216045
Maar het is redelijk rustig vandaag dus kan goed FOK!en ^O^
  donderdag 10 november 2011 @ 20:14:25 #293
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104216060
En ik werk sowieso nooit hard :{w
Alleen met seks :9~
pi_104216094
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik ben vandaag aant debet bellen, kortom mensen bellen die nog een openstaande betaling bij energiedirect.nl hebben :9
O wait dat had je al gezegd :P
En verdient dat een beetje?
pi_104216114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk niet eens dat ik écht verwend ben. Ik heb het gewoon goed.

Houd aub eens op met die onzinnige posts altijd, gaat het topic zo snel van vol.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:15:10 #296
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104216136
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

O wait dat had je al gezegd :P
En verdient dat een beetje?
9,06 euro per uur, minimumloon van een 23 jarige en ik ben 18 :7
pi_104216149
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
En ik werk sowieso nooit hard :{w
Alleen met seks :9~
Zo hoort het :)
pi_104216158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk niet eens dat ik écht verwend ben. Ik heb het gewoon goed.
Ben je wel hoor.
pi_104216191
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ben je wel hoor.
Omdat?
pi_104216237
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat?
Het geen bedragen zijn die iemand die het 'gewoon goed' heeft zomaar uit zijn mouw schudt.
pi_104216247
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat?
Nou, daarom dus :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')