SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Neef dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Yo dawg, what's poppin G.
En heloef, dat kan mijn broer niet zijn. Al mijn broers zijn taaantoe gespierd mang
ach. een beetje meelezen over hoe onze oude wijze dame van het topic de jonge mannen hier het hoofd op hol brengt. en alle kritieken verpakt als adviezen van de deernes aan verschillende mannetjes hier. en geldvoorniks die mij nog steeds een rollende r moet leren.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:44 schreef Sinji het volgende:
Yo dawg, what's poppin G.
En heloef, dat kan mijn broer niet zijn. Al mijn broers zijn taaantoe gespierd mang
Welke oude wijze dame.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ach. een beetje meelezen over hoe onze oude wijze dame van het topic de jonge mannen hier het hoofd op hol brengt. en alle kritieken verpakt als adviezen van de deernes aan verschillende mannetjes hier. en geldvoorniks die mij nog steeds een rollende r moet leren.
mijn "volg topic" blijft voorlopig nog wel even actief.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! EEN SMSJE! VRIENDEN!!!N!!1!1!111!! SNEL KIJKEN!
"T-mobile- uw factuur staat online. "
Fuuuuuuuuuuuuuuuu
Je bedoelt Cactus?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij kan dat er maar 1 zijn.
Als je de laatste regel meende had je je vinger op backspace gehouden en niet op invoeren gedrukt goos.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef kree het volgende:
Verdorie ik voel me kut nu.
Heb weer lekker m'n eigen ruiten in gegooid![]()
Echt ik wordt er wel eens verdrietig van als ik zie hoe oud ik al ben.
En dan woon ik nog thuis, ben het zo zat allemaal.
Maar kan ook ff niks vinden hier in de buurt.
Zou haast zeggen dat ik wil emigreren naar een onbewoond eilandje.
En daar lekker zitten![]()
Nouja lekker negatief weer, ik zal het weer wat positiever proberen allemaal.
Je maakt een grapje over die blackberry toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Behalve vandaag. "Uw abonnement bij T-mobile loopt weer bijna af. Binnenkort krijgt u van ons de optie het wederom te verlengen met eventueel een nieuwe GSM."
Oh yeah. Dikke blackberry erbij nemen, m'n N95 is weer outdated.
Ja, ik bedoel natuurlijk een iPhone.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt een grapje over die blackberry toch?
Niet haten.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt een grapje over die blackberry toch?
Ik zeg wat ik denk en zo zet ik het hier ook neer.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je de laatste regel meende had je je vinger op backspace gehouden en niet op invoeren gedrukt goos.
Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef kree het volgende:
Verdorie ik voel me kut nu.
Heb weer lekker m'n eigen ruiten in gegooid![]()
Echt ik wordt er wel eens verdrietig van als ik zie hoe oud ik al ben.
En dan woon ik nog thuis, ben het zo zat allemaal.
Maar kan ook ff niks vinden hier in de buurt.
Zou haast zeggen dat ik wil emigreren naar een onbewoond eilandje.
En daar lekker zitten![]()
Nouja lekker negatief weer, ik zal het weer wat positiever proberen allemaal.
Protip.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.
Beetje kut reactie hoor maargoed.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je bent al 28 toch? Je kunt ook gaan werken bij een opvanghuis voor ontspoorde tienermeiden van veertien/vijftien. Dat bestaat. Twee vliegen in één klap: labiel (dat is wat je wil toch?) én minderjarig (wil je ook). Even een studie op het mbo gaan volgen en het kan volgens mij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat je dan kans hebt, eerlijk. Sorry.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje kut reactie hoor maargoed.
Ga er niet op in, heb alle dingen waar ik mee zat al uitgebreid uitgelegd hier.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:03 schreef Sinji het volgende:
N95, ik wist niet dat 4-jarige contracten bestonden :S2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ron Paul 2012
MLiG finds this post most interestingquote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.
Natuurlijk niet, zo ontspoord ben ik niet, ik loop alleen achter.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je dan kans hebt, eerlijk. Sorry.
Maar dan kan hij nooit meer "yo chimeid, paass me je ping dushi" roepenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verkoop dat ding nou gewoon aan een 13 jarig meisje ofzo Heloef.
En koop een android toestel
Dat is dan ook wel weer waar jaquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar dan kan hij nooit meer "yo chimeid, paass me je ping dushi" roepen
Jaja, heel eerlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 17:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je dan kans hebt, eerlijk. Sorry.
Weet je wat het is kree. Je mist inlevingsvermogen. Het bekijken vanuit het perspectief van de ander. Voordat je iets zegt, wees ervan bewust hoe anderen het kunnen interpreteren en hoe men daarop zal reageren als je deze eigenschap eigen maakt zul je een stuk verder komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zo ontspoord ben ik niet, ik loop alleen achter.
Ja kan ik er wat aan doen dat een meisje van 15 op me valt??
Ben er nooit op ingegaan.
En nouja blijkbaar trek ik types aan met problemen.
Wordt er alleen maar onzekerder van en het helpt me niet echt.
Hoezo? Die willen gewoon hun ei kwijt en volgens mij kun je tegen Kree prima aanlullen en het boeit die types niet zo wat er terug komt, als zij hun verhaal maar kunnen doenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef mrk.n het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat al die labiele types op jou vallen?Ergens is 't vreemd.
Echte bazen hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
2 jaar geleden verlengd en de N95 behouden en voor lagere maandlasten gekozen. Ik ben financieel verstandig, jwz. Nu mag ik weer spenderen.
De 2600, was een fijn toestel.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Echte bazen hebben
[ afbeelding ]
hoewel het eigenlijk wel boven mijn budget lag.
Hoezo hoezo? Ik vind het vreemd, net alsof die vrouwen op een bepaald type vallen. Zulke types vallen nooit op mij.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Die willen gewoon hun ei kwijt en volgens mij kun je tegen Kree prima aanlullen en het boeit die types niet zo wat er terug komt, als zij hun verhaal maar kunnen doen
Ja zal best, maar verschil tussen inleven (of te wel hoe ik het hier leest van de meeste, is dingen verbergen)quote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet je wat het is kree. Je mist inlevingsvermogen. Het bekijken vanuit het perspectief van de ander. Voordat je iets zegt, wees ervan bewust hoe anderen het kunnen interpreteren en hoe men daarop zal reageren als je deze eigenschap eigen maakt zul je een stuk verder komen.
En schuif het niet steeds af op leeftijd, want dat is lekker makkelijk. Het heeft allemaal te maken met je houding.
Jij bent ook niet aardig en inlevend genoeg. Jouw wereld draait teveel om jou, daar hebben zulke types niks aan, die willen zelf aandacht.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef mrk.n het volgende:
Hoezo hoezo? Ik vind het vreemd, net alsof die vrouwen op een bepaald type vallen. Zulke types vallen nooit op mij.
Nee. Mijn wereld draait juist niet teveel om mij, dat zou eigenlijk wel moeten. Is ook een leerdoel: meer aan mezelf denken. Net wordt er trouwens gezegd dat Kree zich juist niet goed kan inleven, wat is 't nou..quote:Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet aardig en inlevend genoeg. Jouw wereld draait teveel om jou, daar hebben zulke types niks aan, die willen zelf aandacht.
Stel dat ik met iets zou zitten, dan zou ik niet zo snel naar jou toegaan want jij zal zeggen: eigen schuld moet je maar niet zo dom doen. Of iets in die trant. Kree is een wat aardiger type en die zou luisteren. Je hoeft je niet te kunnen inleven om toch te kunnen luisteren. Jij bent veel te bot en te aanvallend om een probleem bij jou te droppen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef mrk.n het volgende:
Nee. Mijn wereld draait juist niet teveel om mij, dat zou eigenlijk wel moeten. Is ook een leerdoel: meer aan mezelf denken. Net wordt er trouwens gezegd dat Kree zich juist niet goed kan inleven, wat is 't nou..
Allemaal niet waar.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stel dat ik met iets zou zitten, dan zou ik niet zo snel naar jou toegaan want jij zal zeggen: eigen schuld moet je maar niet zo dom doen. Of iets in die trant. Kree is een wat aardiger type en die zou luisteren. Je hoeft je niet te kunnen inleven om toch te kunnen luisteren. Jij bent veel te bot en te aanvallend om een probleem bij jou te droppen.
Sommige mensen zijn wel erg inderdaad. Die beginnen meteen de eerste ontmoeting met allerlei levensverhalen. Ken je die? Ik heb dit drie keer gehad met labiele vrouwen. De ene was verkracht door d'r stiefvader en de moeder wilde het niet geloven en die andere ook zoiets. En die andere had haar moeder een eetstoornis plus drankprobleem.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
Tegen mij lult ook iedereen aan. Met allemaal problemen. Ik verbaas me soms met wat ze allemaal vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel eens mensen mee gemaakt die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Allemaal niet waar.
[..]
Sommige mensen zijn wel erg inderdaad. Die beginnen meteen de eerste ontmoeting met allerlei levensverhalen. Ken je die? Ik heb dit drie keer gehad met labiele vrouwen. De ene was verkracht door d'r stiefvader en de moeder wilde het niet geloven en die andere ook zoiets. En die andere had haar moeder een eetstoornis plus drankprobleem.
Ik snap zulke mensen niet.
Tja, ze doen het vast niet als enige bij jou. Ik heb (vaak) het idee dat mensen die met zulke levensverhalen komen, 'n beetje de aandacht opzoeken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen mee gemaakt die iets soort gelijks hebben mee gemaakt.
Ik heb meerdere malen gevraagt waarom ze het juist aan mij vertellen.
Keer op keer het zelfde antwoord. Jij bent zo relaxt en jij voelt zo vertrouwd. Ik had snel het gevoel dat ik geheel me zelf kon zijn. En jij bent heel direct en eerlijk.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:53 schreef mrk.n het volgende:
En laatst was mijn buurmeisje bij mij en vertelde mij (deels huilend) dat ze was aangerand in het verleden door een vriend.Ik zie het je zo doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
Jij lijkt me sowieso de type die veel te verbergen heeft.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, ze doen het vast niet als enige bij jou. Ik heb (vaak) het idee dat mensen die met zulke levensverhalen komen, 'n beetje de aandacht opzoeken.
Ik heb zelf al moeite met mijn verleden face to face te vertellen aan mensen die heel dichtbij mij staan, maar okay, iedereen is anders.
Nee, ik heb zo mijn grenzen. Ik kan wel lief zijn en luisteren enzo. Heb godverdomme de hele avond + nacht naar het meisje moeten luisteren.quote:
Ik heb ook wel eens gehoord dat ik hard ben en geen gevoelens heb.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vertellen mij nooit hun problemen of geheimen, omdat ze denken dat ik een koud en harteloos persoon ben zonder gevoelens.
Waaruit concludeer je dit?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij lijkt me sowieso de type die veel te verbergen heeft.
Dit lul je. Jij bent helemaal niet koud en harteloos, zelfs al zou je dat proberen te zijn, dan lukt het je nog niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vertellen mij nooit hun problemen of geheimen, omdat ze denken dat ik een koud en harteloos persoon ben zonder gevoelens.
In het echt kom ik werkelijk waar zo over bij de meeste mensen, ik kan me niet goed uitdrukken en kom daarom nogal apathisch over, in het geval ik niet in een hysterische bui ben.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit lul je. Jij bent helemaal niet koud en harteloos, zelfs al zou je dat proberen te zijn, dan lukt het je nog niet.
Als ik in mijn eigen omgeving kijk vertellen veel mensen me van alles wat ze aan anderen niet vertellen. Tot aan de grootste geheimen aan toe.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, ze doen het vast niet als enige bij jou. Ik heb (vaak) het idee dat mensen die met zulke levensverhalen komen, 'n beetje de aandacht opzoeken.
Hoe reageer je dan als iemand met een erg verhaal op je zou afstappen?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het echt kom ik werkelijk waar zo over bij de meeste mensen, ik kan me niet goed uitdrukken en kom daarom nogal apathisch over, in het geval ik niet in een hysterische bui ben.
Je hebt het gewoon over vrienden of kennissen?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik in mijn eigen omgeving kijk vertellen veel mensen me van alles wat ze aan anderen niet vertellen. Tot aan de grootste geheimen aan toe.
Ontwijkend. Ik zou ze teveel proberen te wijzen op rationele aspecten van hun probleem, in plaats van ze alleen maar aan te horen, zoals de meeste mensen met een erg verhaal van je verwachten. En troost als een schouder om iemands arm slaan zou ik ook niet zo snel aanbieden. Ik ben niet zo'n held in het aflezen van iemands gevoelens, dat lukt me veel beter op papier dan in het echt, jammer genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe reageer je dan als iemand met een erg verhaal op je zou afstappen?
Omdat je overkomt als iemand die overal mee weg denkt te kunnen komen. Zoals 2500 euro van je vaders creditcard erdoorheen jassen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo mijn grenzen. Ik kan wel lief zijn en luisteren enzo. Heb godverdomme de hele avond + nacht naar het meisje moeten luisteren.
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat ik hard ben en geen gevoelens heb.
[..]
Waaruit concludeer je dit?
Ik kom ook overal mee weg. Echt waar.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Omdat je overkomt als iemand die overal mee weg denkt te kunnen komen. Zoals 2500 euro van je vaders creditcard erdoorheen jassen.
Want?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
Okee jongens morgen allemaal even om 00:00 luisteren naar 3FM.
Dan ben je niet heel veel anders dan de gemiddelde man. Ik zou je reactie niet erg vinden. Zou je ook zo reageren bij newbie of is dat anders? Weet je wat wel heel erg helpt als je het zou willen veranderen? Gewoon vragen 'wat kan ik voor je doen?' Vaak kan de ander prima aangeven wat jij/zij nodig heeft en in 90% vd gevallen is het alleen maar even verhaal delenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ontwijkend. Ik zou ze teveel proberen te wijzen op rationele aspecten van hun probleem, in plaats van ze alleen maar aan te horen, zoals de meeste mensen met een erg verhaal van je verwachten. En troost als een schouder om iemands arm slaan zou ik ook niet zo snel aanbieden. Ik ben niet zo'n held in het aflezen van iemands gevoelens, dat lukt me veel beter op papier dan in het echt, jammer genoeg.
Wie denk je dat er dan te horen is?quote:
Vannacht?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
Nee morgennacht.quote:
EHM GEEN FLAUW IDEE HERP DERP SINTERKLAAS?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie denk je dat er dan te horen is?
Mij.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je dan live? Of wat krijgen we te horen?
In een quiz.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie denk je dat er dan te horen is?
quote:
He he.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Ik doe mee aan een quiz op 3FM.
Nu duidelijk?
Waarschijnlijk niet de vrouwen worden altijd enorm bevoorrecht.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
he jammer dan lig ik al in bed
win je ook?
Nee: waarover? hoe kom je bij die quiz? hoe voel je je daarover? Bargumenteer, discussieer reflecteer en beredeneer!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Ik doe mee aan een quiz op 3FM.
Nu duidelijk?
Hoe ik daar kom? Door een mail.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee waarover hoe kom je daarbij etc hoe voel je je daarover, beargumenteer, discussieer reflecteer en beredeneer.
En waarover gaat de quiz?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe ik daar kom? Door een mail.
Hoe voel ik me daarover? Nerveus.
hoog stemmetje op zettenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet de vrouwen worden altijd enorm bevoorrecht.
Muziek.quote:
Bofferd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou ook nerveus zijn. Ben benieuwd wat je kan (en gaat winnen).
Ik werd laatst trouwens zo ineens geconfronteerd met een cameraploeg recht voor mijn neus met echt zo'n onnozele vraag. Ik ben altijd de dupe met dat soort dingen, ze pikken mij er altijd uit. Altijd.
waar voor?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou ook nerveus zijn. Ben benieuwd wat je kan (en gaat winnen).
Ik werd laatst trouwens zo ineens geconfronteerd met een cameraploeg recht voor mijn neus met echt zo'n onnozele vraag. Ik ben altijd de dupe met dat soort dingen, ze pikken mij er altijd uit. Altijd.
Beiden, vreemde ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon over vrienden of kennissen?
Ik heb precies het zelfde!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik kom ook overal mee weg. Echt waar.
Heb jij geen tv?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar voor?
Ik zou daar nooit antwoord op geven
ik wil echt niet in de tv
sowieso is er alleen troep op tv (zo ongeveer)
We hebben een tvquote:
Meen je dat? Ik vind het maar vreselijk als je er niet op voorbereid bent.quote:
Dat was regionaal (gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar voor?
Ik zou daar nooit antwoord op geven
ik wil echt niet in de tv
sowieso is er alleen troep op tv (zo ongeveer)
gewoon zeggen:quote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het maar vreselijk als je er niet op voorbereid bent.
[..]
Dat was regionaal (gelukkig). Ook laatst tijdens een show van Najib Amhali, zit ik op één van de voorste rijen, word ik er weer uitgepikt. Dat soort dingen heb ik vaak. En het is altijd mijn grootste vrees.
echt? waarom zou je graag op tv komen?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben dan waarschijnlijk wel weer zo aandachtsgeil dat ik graag op tv zou komen, maar met mijn hoofd kiezen ze mij toch niet uit voor dat soort dingen.
Ze is nog jong, hoort er bijquote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? waarom zou je graag op tv komen?
Ik hou wel van aandacht en belangstelling denk ik. Bijna niemand geeft me dat ooit, dus op tv komen zou me best vleien ofzo, ik weet het nietquote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? waarom zou je graag op tv komen?
Nou ik heb dat nooit gewildquote:Op donderdag 10 november 2011 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is nog jong, hoort er bij
Ja oke maar ik heb liever gewoon iemand die mij als persoon echt ziet danquote:Op donderdag 10 november 2011 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou wel van aandacht en belangstelling denk ik. Bijna niemand geeft me dat ooit, dus op tv komen zou me best vleien ofzo, ik weet het niet
Afgekraakt worden is beter dan genegeerd worden hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke maar ik heb liever gewoon iemand die mij als persoon echt ziet dan
niet 100.000 mensen die tijdens hun magnetron maaltijd mijn jas afkraken of zo
Ik word persoonlijk denk ik liever genegeerdquote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgekraakt worden is beter dan genegeerd worden hoor.
Zou je erg rood worden?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... ik ook niet... lijkt me kut die aandacht
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgekraakt worden is beter dan genegeerd worden hoor.
Daarbij kan ik me voorstellen dat het misschien zo ongeveer je laatste kans isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
tv lijkt me afschuwelijk, overigens heb je echt van die mensen die het geweldig vinden.Die geven zich voor alles op. Keertje mensen in een of ander huis programma mensen, die ookal in "Help mijn man is.." zaten.
Achja, altijd nog minder sad dan mensen die op TV gaan lopen afvallen. Kennen ze geen schaamte ofzo?
SGP ouders? -_-"quote:
Dit ben ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
tv lijkt me afschuwelijk, overigens heb je echt van die mensen die het geweldig vinden.Die geven zich voor alles op.
Dit. Lijkt me ook wel erg als je beroemd bent of ergens aan meedoet en heel Nederland je afkraakt op twitter. Alhoewel dat dan weer de consequenties zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet 100.000 mensen die tijdens hun magnetron maaltijd mijn jas afkraken of zo
Ik heb jou nog nergens gezien of gaat dat nog gebeuren?quote:
Pff... over het rood worden ben ik volgens mij wel redelijk heenquote:
Geld en plastische chirurgie helpen niet bij afvallen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daarbij kan ik me voorstellen dat het misschien zo ongeveer je laatste kans is
vooral als je geen geld hebt en daar plastische chirurgie bij krijgt?
Maar ik zou het zelf nooit doen nee
Mijn ouders hebben wel een tv.quote:
nee maar een personal trainer bijvoorbeeld wel en dat kost geldquote:Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geld en plastische chirurgie helpen niet bij afvallen.
Ik heb me eigenlijk niet voor zoveel dingen opgegeven.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar een personal trainer bijvoorbeeld wel en dat kost geld
en plastische chirurgie is heel mooi mee genomen als je daarna van die hangzakken onder je armen over hebt
Heb er eens zo eentje in mn klas gehad die ook nog eens bij de SGP jongeren zat, zwaar irritant. Moest mij constant inhouden in gesprekken met hem om geen godveredomme te gebruiken (wat mijn vaste scheldwoord is , liever godver dan kanker). Bij elke godver werd hij pissed, ja dat is lastig in een stad met Rotterdammers.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:47 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Is zo idioot... hebben ze geen tv maar wel een pc met alles enz...
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 november 2011 18:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar toch, die dikke mensen die meedoen aan dat programma Obese bijvoorbeeld en dan met de blote pokkel op tv komen. Ik heb d'r ergens respect voor ook nog.
Onze hele school keek je dan verbolgen aanquote:Op donderdag 10 november 2011 18:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb er eens zo eentje in mn klas gehad die ook nog eens bij de SGP jongeren zat, zwaar irritant. Moest mij constant inhouden in gesprekken met hem om geen godveredomme te gebruiken (wat mijn vaste scheldwoord is , liever godver dan kanker). Bij elke godver werd hij pissed, ja dat is lastig in een stad met Rotterdammers.
Ach, kan altijd ergerquote:Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze hele school keek je dan verbolgen aan
Bij mindere scheldwoorden al wel zelfs.
Het was wel enigszins schijnheilig allemaal
Ik heb heel sympathieke 'SGP' vriendenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb er eens zo eentje in mn klas gehad die ook nog eens bij de SGP jongeren zat, zwaar irritant. Moest mij constant inhouden in gesprekken met hem om geen godveredomme te gebruiken (wat mijn vaste scheldwoord is , liever godver dan kanker). Bij elke godver werd hij pissed, ja dat is lastig in een stad met Rotterdammers.
Ik heb al weekend.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef stefanhaan het volgende:
Zo lekker aant werk nu
Nog 1 uur en 3 kwartier
Waarom verhuist zo'n persoon niet gewoon naar Staphorst. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
(zwaar) christen eigen, moet er niets van hebben allemaal die brainwashing.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
dat mag je even toelichten?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al weekend.
Waardoor ik ruzie heb met mijn ouders overigens, maar die zeiken dan ook gewoon overal over.
Ik ook niet, maar ik woon in zo'n omgevingquote:Op donderdag 10 november 2011 18:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom verhuist zo'n persoon niet gewoon naar Staphorst. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
Komt bekend voor.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al weekend.
Waardoor ik ruzie heb met mijn ouders overigens, maar die zeiken dan ook gewoon overal over.
euh omdat in nederland iedereen mag wonen wat ie wil en mag vinden wat ie wil en mag aanhangen wat ie wil?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom verhuist zo'n persoon niet gewoon naar Staphorst. Ik zou daar echt niet tegen kunnen.
Waar woon jij?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik woon in zo'n omgeving
Inderdaad, ouders bitchen al soms als ik idd weekend heb en hun nog moeten werkenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo?Valt weinig aan uit te leggen hoor.
Als ik bij mijn ouders ben aan het Veluwemeer, waar bijna iedereen naar de kerk gaat en je op zondag de auto niet mag wassen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waar woon jij?Vreselijk. Ik had een Jehova in mijn klas en je mag geen Jehova zeggen maar Jehova GETUIGE. Dat zit er nu helemaal in bij mij.
Op zondag de auto niet mag wassen? De tering...ik bedoel godverdommequote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders ben aan het Veluwemeer, waar bijna iedereen naar de kerk gaat en je op zondag de auto niet mag wassen.
je hebt ruzie met je ouders omdat je nu weekend hebt?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo?Valt weinig aan uit te leggen hoor.
Haha... ik vond het volgens mij nog wel meevallenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet klagen als iemand godverdomme zegt, klaag je daarover, kan je beter naar een omgeving verhuizen waar het niet gebeurd.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh omdat in nederland iedereen mag wonen wat ie wil en mag vinden wat ie wil en mag aanhangen wat ie wil?
Ik vraag jou toch ook niet in het gooi te gaan wonen omdat je je somsgedraagt als een hockeylulletje?
Daar kijken ze je hier ook op aan. Die mensen gaan ook 3x per week naar de kerk.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op zondag de auto niet mag wassen? De tering...ik bedoel godverdomme
Dat noemen ze daar respectquote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op zondag de auto niet mag wassen? De tering...ik bedoel godverdomme
Roep mij maar, dan kom ik expres auto's wassen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders ben aan het Veluwemeer, waar bijna iedereen naar de kerk gaat en je op zondag de auto niet mag wassen.
Het zijn ook hele aardige mensen, zekerweten, die gozer was ook echt een top gozer en kon het heel goed met hem vinden, het probleem is alleen dat ik mijzelf niet kan zijn in zijn aanwezigheid, en hij drukte dat vrijheidsbeperkte ook uit in de groep, er werden zelfs christen grapjes over hem gemaakt , als hij wat losser was geweest was er niets aan de hand. Sowieso had hij het lastig, Christenen op een geschiedenis opleiding is een issue met oudheid die hun niet erkennen. Het zorgde er allemaal voor dat hij niet welkom was bij het bieren, sad but true (ook niet bij het Risken met bier , als je 3 zessen zou gooien zou hij weg zijn, dat soort grappen).quote:Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb heel sympathieke 'SGP' vrienden
Ik hou me in met de 'Jezus!' uitspraken en zij proberen mij niet over te halen om als christen te leven
gaat prima en ik vind ze heel lief en sympathiek
Wat is een smartlappen buurt?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet klagen als iemand godverdomme zegt, klaag je daarover, kan je beter naar een omgeving verhuizen waar het niet gebeurd.
Wie zegt dat ik niet in het Gooi woon. Al zou ik in een smartlappen buurt wonen, zou ik me aanpassen - waarom ga je d'r anders wonen?
Buurt die veel zuipt ofso?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een smartlappen buurt?
Nou ja, het valt ook wel mee allemaal, maar ik vond het toch allemaal echt zwaar overdreven en indoctrinerend. Maar ach, ieder zijn geloof, het mijne is het niet in elk geval. En dat moeten ze me niet proberen alsnog op te leggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:56 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Haha... ik vond het volgens mij nog wel meevallen
Maar ik kijk er dan ook weer anders tegenaan als jij
Maar op scheldwoorden heb ik het sowieso niet erg...
je kan er altijd wel iemand mee kwetsen
Ik snap niet waarom je op zondag te auto niet zou mogen wassen. Wat een lui. Op welke dag moet het anders als je de hele week werkt en zaterdag ook verplichtingen hebt zoals vrienden blabla?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter nog, zelfs als ze niet werken, is wat hun doen zwaar en toch "werk" terwijl ik natuurlijk nooit iets doe.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, ouders bitchen al soms als ik idd weekend heb en hun nog moeten werken
jij klaagt toch ook als ik iets doe wat jij niet leuk vind bijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 november 2011 18:56 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet klagen als iemand godverdomme zegt, klaag je daarover, kan je beter naar een omgeving verhuizen waar het niet gebeurd.
Wie zegt dat ik niet in het Gooi woon. Al zou ik in een smartlappen buurt wonen, zou ik me aanpassen - waarom ga je d'r anders wonen?
Ach komt wel goedquote:Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter nog, zelfs als ze niet werken, is wat hun doen zwaar en toch "werk" terwijl ik natuurlijk nooit iets doe.
Nu hebben ze een kamper gekocht die ze aan het opknappen zijn, dat is in mijn ogen vrijetijdsbesteding en geen werk. Als ik een vriend ga helpen klussen of iets dan is dat toch ook niet werken. Als ik een webdesign voor mezelf in elkaar zet is dat toch ook geen werken. Ik word echt helemaal gek van het gezeik over hoe druk ze het wel niet hebben en hoe weinig ik wel niet doe. Ga dan geen kamper opknappen, dat is toch niet mijn fout.
Gelukkig zijn ze het hele weekend weg, eindelijk eens geen gekanker aan me kop.
Komt goed zodra ik uit huis ga en geen contact meer met ze hoef.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach komt wel goed![]()
, mijn ouders begint het nu ook beetje af te zakken
meen je dat?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt goed zodra ik uit huis ga en geen contact meer met ze hoef.
Dat heb ik zelf eens zo gemaakt. Gewoon, met van dat asociale volk. Ik zou het maar accepteren, veranderen kan je het namelijk niet. Sterker nog; zou d'r niet eens gaan wonen. Idem met die zware christenen en andere grevo's, als je het niet aanstaat dat mensen (bijvoorbeeld) op zondag de auto gaan wassen of dat er mensen zijn die schelden, verhuis je toch naar een 'nette' omgeving.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is een smartlappen buurt?
Dat hebben best veel mensen met hun oudersquote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meen je dat?
kun je zo slecht met ze door 1 deur?
Met mijn vader heb ik al geen contact meer, maar met mijn moeder (en met welke nieuwe man ze tegen die tijd weer is) zou ik ook geen contact meer moeten. Misschien eens in het jaar of iets.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meen je dat?
kun je zo slecht met ze door 1 deur?
Familiedag ofsoquote:Op donderdag 10 november 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn vader heb ik al geen contact meer, maar met mijn moeder (en met welke nieuwe man ze tegen die tijd weer is) zou ik ook geen contact meer moeten. Misschien eens in het jaar of iets.
Met de rest van de familie hebben we sowieso al geen contact, dus ik vind een bakkie koffie al lang zat.quote:
Sommigen worden al boos om 'jeetje'quote:Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb heel sympathieke 'SGP' vrienden
Ik hou me in met de 'Jezus!' uitspraken en zij proberen mij niet over te halen om als christen te leven
gaat prima en ik vind ze heel lief en sympathiek
Of 'getsie', het is wel afgeleid van iets waar god in voorkomtquote:Op donderdag 10 november 2011 19:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sommigen worden al boos om 'jeetje'![]()
![]()
Ik heb hetzelfde met de nieuwe vriend van mijn moeder trouwens. Zit ook constant te zeiken tegen mij. Op een subtiele manier waarop het geen zeiken is maar eigenlijk toch weer wel. Ik erger me dood aan hem. Idem aan de onnozele vriendin van mijn vader. Puur omdat ze zo dom is.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn vader heb ik al geen contact meer, maar met mijn moeder (en met welke nieuwe man ze tegen die tijd weer is) zou ik ook geen contact meer moeten. Misschien eens in het jaar of iets.
oh wat vervelendquote:Op donderdag 10 november 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nouja, der vorige vriend liep me constant uit te schelden, dus dit is ergens nog wel een verbetering. Maar dat subtiele gelul altijd, alleen maar gezeik zonder boos te worden. Afschuwelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met de nieuwe vriend van mijn moeder trouwens. Zit ook constant te zeiken tegen mij. Op een subtiele manier waarop het geen zeiken is maar eigenlijk toch weer wel. Ik erger me dood aan hem. Idem aan de onnozele vriendin van mijn vader. Puur omdat ze zo dom is.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
Het zijn wel leuke mensen mijn familie.
Maar de helft is doof en de helft praat Hindoestaans.
DAS NIET OM TE LACHEN JAquote:
Ach, mijn familie spreekt ook geen nederlands tegen elkaar hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
Het zijn wel leuke mensen mijn familie.
Maar de helft is doof en de helft praat Hindoestaans.
Ik kan mijn familie totaal niet verstaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, mijn familie spreekt ook geen nederlands tegen elkaar hoor.
Dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan mijn familie totaal niet verstaan.
Ken je herkomstquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet
Ik praat wel nederlands tegen ze, maar er komt zwaar dialect weer terug.
Ik moet eens weer werken aan mijn dialect skills
Ik zou mijn neven en nichten minstens evenveel missen als mijn ouders denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn familie is heel lief
en mijn ouders hebben ook best wel eens steken laten vallen maar toch zijn ze mijn familie en zou ik me moeilijk kunnen indenken dat ik ze niet meer zou zien
ik heb ook heel veel contact met bijv neven en nichten en zo
Dat dusquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn familie is heel lief
en mijn ouders hebben ook best wel eens steken laten vallen maar toch zijn ze mijn familie en zou ik me moeilijk kunnen indenken dat ik ze niet meer zou zien
ik heb ook heel veel contact met bijv neven en nichten en zo
Als ik dialect spreek lachen ze mijn accent uit enzoquote:Op donderdag 10 november 2011 19:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ken je herkomst![]()
Ik spreek ook geen dialect (heul klein beetje maar Deurs versta ik maar weinig van).
Als ik Deurs spreek gaat het niet verder dan dingen een beetje plat uitsprekenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik dialect spreek lachen ze mijn accent uit enzo
Ik kan het wel maar het klinkt te Hollands
Ouders zijn stukken beter te pruimen als je niet meer met ze onder één dak woont trouwens.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens wil ik idd zo snel mogelijk weg hier.
dat sowiesoquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ouders zijn stukken beter te pruimen als je niet meer met ze onder één dak woont trouwens.
Ik ook maar ik ben helemaal vastgeroestquote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens wil ik idd zo snel mogelijk weg hier.
Voor je het weet eindig je net als kree, op je 28e bij je oudersquote:Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben helemaal vastgeroest
dat is wel erg jaquote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor je het weet eindig je net als kree, op je 28e bij je ouders
ja he mensen bellen die nog moeten betalenquote:
Dat staat al vastquote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach zolang je plezier hebt, kan hem nu niet luisteren tho op men werkquote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef minibeer het volgende:
oefenen met drummen
ik bak er niks van
Wat dan welquote:Op donderdag 10 november 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, mijn familie spreekt ook geen nederlands tegen elkaar hoor.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dialect van de Veluwe.
Mijn vaders familie moest nederlands leren op de basisschool.
Gelukkig heb ik nog een heel jaar om nietquote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je 27 dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een heel jaar om niette zijn dan
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een heel jaar om niette zijn dan
vermoedelijk welquote:
Ja probablyquote:
Ik wil toch echt als ik afgestudeerd ben op mijn 21ste het huis uitquote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja probablymaar ik dacht dat hij jonger was dus ik vraag het alsnog even.
Ik kan het ook doen, maar zou dom zijn. Ik kan nu veel meer geld bij elkaar sparen als dat ik op kamers zou gaanquote:
Dat is wel vrij jong dan. Maar dat had ik ook moeten doenquote:
Jij hebt een 10 voor optellen en aftrekkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt een 10 voor optellen en aftrekken
Ik heb dan ook veel geoefendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
Maar waarom ben je het huis dan nog niet uit?quote:
Het is het best wel waard denk ik, als je ouders erg bemoeizuchtig zijn zoals de mijnequote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kan het ook doen, maar zou dom zijn. Ik kan nu veel meer geld bij elkaar sparen als dat ik op kamers zou gaan
hamburgers in de broodrosterquote:Op donderdag 10 november 2011 19:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is wel vrij jong dan. Maar dat had ik ook moeten doenalleen zat ik toen nog op school.
Verder: wat kan ik koken? En ik hou niet zo van hamburgers in de broodrooster dankuwel.
Ik heb schijt aan mijn ouders, ik negeer ze dan ook gewoon en dat accepteren ze nuquote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is het best wel waard denk ik, als je ouders erg bemoeizuchtig zijn zoals de mijne
Alles kan in een broodrooster.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hamburgers in de broodroster. ooit geprobeerd?
Nja ik ben ook een student (een ICT student nogwel), maar ik kook gewoon fatsoenlijk voor mezelf hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles kan in een broodrooster.
Of tostiapparaat, dat is hoe ik door het studentenleven rol
Ik dus nietquote:Op donderdag 10 november 2011 19:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja ik ben ook een student (een ICT student nogwel), maar ik kook gewoon fatsoenlijk voor mezelf hoor
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dus niet
Ik at vanavond een soort brood met olijven uit de magnetron en kant-en-klare koude gehaktballen.
Ik heb 4 jaar op kamers gezeten en na m'n studie is het anders gelopen dan de bedoeling was. Toen moest ik dus m'n kamer uit en omdat ik alsnog niet de baan kreeg die me toegezegd was had het ook geen zin om daar in de buurt te blijven. Dus van narigheid maar terug naar m'n ouders. Inmiddels ben ik gewoon aan het werk en ben ik dus lekker aan het sparen, het is evengoed wel de bedoeling om binnen afzienbare tijd op mezelf te gaanquote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maar waarom ben je het huis dan nog niet uit?
Ik zou eruit gezet worden denk ik, dat wouden mijn ouders vorig jaar al doen
Spaart wel lekker als je thuiswoont jaquote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op kamers gezeten en na m'n studie is het anders gelopen dan de bedoeling was. Toen moest ik dus m'n kamer uit en omdat ik alsnog niet de baan kreeg die me toegezegd was had het ook geen zin om daar in de buurt te blijven. Dus van narigheid maar terug naar m'n ouders. Inmiddels ben ik gewoon aan het werk en ben ik dus lekker aan het sparen, het is evengoed wel de bedoeling om binnen afzienbare tijd op mezelf te gaan
Ah ok. Das wat anders dan je hele leven bij je ouders wonen natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op kamers gezeten en na m'n studie is het anders gelopen dan de bedoeling was. Toen moest ik dus m'n kamer uit en omdat ik alsnog niet de baan kreeg die me toegezegd was had het ook geen zin om daar in de buurt te blijven. Dus van narigheid maar terug naar m'n ouders. Inmiddels ben ik gewoon aan het werk en ben ik dus lekker aan het sparen, het is evengoed wel de bedoeling om binnen afzienbare tijd op mezelf te gaan
Ach zolang je geen koffie uit de magnetron drinkt komt 't allemaal wel goedquote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dus niet
Ik at vanavond een soort brood met olijven uit de magnetron en kant-en-klare koude gehaktballen.
Ik begrijp dat nooit, je hebt er toch maar één nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Spaart wel lekker als je thuiswoont ja![]()
Maar niet als je telkens gitaren koopt
Ohja dat heb ik ook. Mijn ouders gaven al aan dat ik waarschijnlijk een baantje zou moeten nemen als ik op kamers ging, omdat zij niet alles gingen betalen. Alsof ik daar tijd voor hebquote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gedaan als mijn ouders alles zouden betalen.
Net alsof ze alles betalenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of vulpennenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Spaart wel lekker als je thuiswoont ja![]()
Maar niet als je telkens gitaren koopt
Mijn ouders hebben nooit een cent aan me gegeven. Ik moest zelf maar zien hoe ik aan woonruimte kwam. Uiteindelijk heb ik iets kunnen vinden anti-kraakquote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lenen van de DUO schijnt best wel ok te zijn, weinig rente enzo. Moet ik denk ik ook maar doen dan, hoewel ik dat eigenlijk liever niet doe.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof ze alles betalen
Alleen mijn huur. En ik heb geen tijd om meer te werken.
Lenen kan ook, maar dan leen ik liever van mijn ouders.
Huur is een behoorlijk gedeelte, wat me verder niet kan schelen, maar ga dan niet lopen haten op mensen die het wel zelf moeten doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof ze alles betalen
Alleen mijn huur. En ik heb geen tijd om meer te werken.
Lenen kan ook, maar dan leen ik liever van mijn ouders.
Ben ik ook naar op zoek! Maar is niet zo makkelijk in Utrecht. Of ik doe iets verkeerd, kan ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nooit een cent aan me gegeven. Ik moest zelf maar zien hoe ik aan woonruimte kwam. Uiteindelijk heb ik iets kunnen vinden anti-kraak
Deed ze toch ook niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huur is een behoorlijk gedeelte, wat me verder niet kan schelen, maar ga dan niet lopen haten op mensen die het wel zelf moeten doen.
Mijn ouders verwachten ook dat ik terugbetaal na mijn studie, net als wanneer ik bij DUO had geleend. En iedere student kan op die manier lenen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huur is een behoorlijk gedeelte, wat me verder niet kan schelen, maar ga dan niet lopen haten op mensen die het wel zelf moeten doen.
Nee, je moet gewoon heel veel geluk hebben. Maar woonruimte zoeken dat geen koopwoning is, is gewoon shitquote:Op donderdag 10 november 2011 19:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ben ik ook naar op zoek! Maar is niet zo makkelijk in Utrecht. Of ik doe iets verkeerd, kan ook.
Deed ze toch ook niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tsja, en hospiteren lijkt me ook weer zo kut, gelukkig hoeft dat bij antikraak niet. Maarja dat is weer extra lastig natuurlijk, iets antikraak vindenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon heel veel geluk hebben. Maar woonruimte zoeken dat geen koopwoning is, is gewoon shit
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
Waarom willen ouders dat je terugbetaalt? Dat is niet normaal in mijn ogen.
Omdat ik van ze leen, nogal logisch.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
Ik had geluk en kon via de woningbouw. Kon ik tegelijkertijd m'n inschrijftijd bij woningnet nog even verder opbouwenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tsja, en hospiteren lijkt me ook weer zo kut, gelukkig hoeft dat bij antikraak niet. Maarja dat is weer extra lastig natuurlijk, iets antikraak vinden.
Niet iedereen heeft rijke oudersquote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
Ik wel, maar ze hebben liever dat ik niet zomaar hun geld uitgeef maar dat er consequenties voor mezelf aan vast zitten.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft rijke ouders
Ik ben serieus. Waarom zou je je eigen ouders terug moeten betalen voor iets? Je ouders. Ik vind het maar vreemd en ben het niet gewend.quote:
Is zeker een grapje?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Waarom zou je je eigen ouders terug moeten betalen voor iets? Je ouders. Ik vind het maar vreemd en ben het niet gewend.
Om zelf wat verantwoordelijkheid te leren?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Waarom zou je je eigen ouders terug moeten betalen voor iets? Je ouders. Ik vind het maar vreemd en ben het niet gewend.
Dan heb je geluk, maak er het beste van!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, maar ze hebben liever dat ik niet zomaar hun geld uitgeef maar dat er consequenties voor mezelf aan vast zitten.
Nee. Ik ben serieus. Waarom zou je het zelf moeten betalen als je ouders het kunnen betalen? Is dit zo'n vreemde reactie van mij?quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik ben serieus. Waarom zou je het zelf moeten betalen als je ouders het kunnen betalen? Is dit zo'n vreemde reactie van mij?
Correctie, was ¤2500quote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Myraela het volgende:
Maarja, ik geef dan ook geen 2000 euro ofzo uit van mijn ouders geld in een weekendje.
Ik heb vorige week 50 euro van mijn moeder uitgegeven, ik voel me nu helemaal schuldig eigenlijk en probeer het haar deze week nog terug te gevenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Myraela het volgende:
Maarja, ik geef dan ook geen 2000 euro ofzo uit van mijn ouders geld in een weekendje.
Dat is juist mijn punt. De meeste ouders kunnen dat niet betalenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik ben serieus. Waarom zou je het zelf moeten betalen als je ouders het kunnen betalen? Is dit zo'n vreemde reactie van mij?
pauperquote:Op donderdag 10 november 2011 20:04 schreef Myraela het volgende:
Iets met eigen benen enzo. Voor de duidelijkheid: ik ben wel gezegend met ouders die meer centen dan gemiddeld hebben, en ook ik moest gewoon alles zelf betalen. Inclusief huur, collegegeld, boeken, laptop, kleding, boodschappen, you name it. Mijn zusje kon minder werken en werd ook minder goed betaald, dus haar hebben ze het voorgeschoten. Die is nu gezellig aan het afbetalenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
lucky! Zomaar een abo van je ouders krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik een euro over mijn telefoon abonnement ging vroeger, moest ik dat al zelf betalen. Niet omdat mijn ouders dat niet kunnen betalen hoor.
Ik ging met haar naar de stad en kocht wat stof voor kleding enzo, en toen bood ze aan te betalen.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
Als ik een euro over mijn telefoon abonnement ging vroeger, moest ik dat al zelf betalen. Niet omdat mijn ouders dat niet kunnen betalen hoor.
Overigens had ik altijd prepaid zodat ik een goede inzage had in hoeveel geld ik belde. Pas nadat ik dat 5 jaar zonder gezeik had gedaan, kreeg ik voor mijn diploma een telefoonabonnement.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
lucky! Zomaar een abo van je ouders krijgen.
Ik ging twee jaar geleden echt iedere maand 100, 200, 300, 400 en op een gegeven moment zelfs één keer 500 eroverheen. Ik ga nooit meer bij kpn. En serieus, ik had het niet eens door. Ik gebruikte 'm voor mijn gevoel niet eens zoveel.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck man.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ging twee jaar geleden echt iedere maand 100, 200, 300, 400 en op een gegeven moment zelfs één keer 500 eroverheen. Ik ga nooit meer bij kpn.
OFFFFFF! Zomaar een ideetje. Je past je telefoongebruik een beetje aan.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ging twee jaar geleden echt iedere maand 100, 200, 300, 400 en op een gegeven moment zelfs één keer 500 eroverheen. Ik ga nooit meer bij kpn.
Je had gelijk toen je jezelf verwend noemde.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Goede instellingquote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je had gelijk toen je jezelf verwend noemde.
Maar ieder zijn leven, ik gun het je hoor.
Ik ga niet haten op mensen die het beter hebben.
Echt. Ik snap het zelf nog steeds niet. Ik heb ook het idee dat ik werd verneukt maar na die 500 is het nooit meer gebeurd.quote:
Ja okay, maar toch vind ik het ergens vreemd aangezien je familie bent. Ik kan ook wel verantwoordelijk met geld omgaan, maar waarom zou ik dat doen als het niet nodig is?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met eigen benen enzo. Voor de duidelijkheid: ik ben wel gezegend met ouders die meer centen dan gemiddeld hebben, en ook ik moest gewoon alles zelf betalen. Inclusief huur, collegegeld, boeken, laptop, kleding, boodschappen, you name it. Mijn zusje kon minder werken en werd ook minder goed betaald, dus haar hebben ze het voorgeschoten. Die is nu gezellig aan het afbetalen
Zo fucking veel geld...quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Echt. Ik snap het zelf nog steeds niet. Ik heb ook het idee dat ik werd verneukt maar na die 500 is het nooit meer gebeurd.![]()
Ik doe al 3 maanden met 20 euro beltegoedquote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Echt. Ik snap het zelf nog steeds niet. Ik heb ook het idee dat ik werd verneukt maar na die 500 is het nooit meer gebeurd.![]()
Jij hebt echt een vervormd wereldbeeldquote:Op donderdag 10 november 2011 20:01 schreef mrk.n het volgende:
En smsen he.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zo fucking veel geld...aan bellen...
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vervormd wereldbeeld
hahaquote:
Anders woord voor dus.quote:
Wat doe je dan? Het klinkt niet alsof je heel erg hard aan het werk bentquote:
Ik ben vandaag aant debet bellen, kortom mensen bellen die nog een openstaande betaling bij energiedirect.nl hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Het klinkt niet alsof je heel erg hard aan het werk bent
Of heb ik dat verkeerd?
O wait dat had je al gezegdquote:Op donderdag 10 november 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aant debet bellen, kortom mensen bellen die nog een openstaande betaling bij energiedirect.nl hebben
Ik denk eigenlijk niet eens dat ik écht verwend ben. Ik heb het gewoon goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je had gelijk toen je jezelf verwend noemde.
Maar ieder zijn leven, ik gun het je hoor.
Ik ga niet haten op mensen die het beter hebben.
9,06 euro per uur, minimumloon van een 23 jarige en ik ben 18quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
O wait dat had je al gezegd
En verdient dat een beetje?
Zo hoort hetquote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
En ik werk sowieso nooit hard
Alleen met seks
Ben je wel hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet eens dat ik écht verwend ben. Ik heb het gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |