Volgens mij moet dat ook ja wil je een waterdichte zaak hebbenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de beelden zo zijn zoals deze beelden zijn dan wil je iedere mogelijkheid dat het toch een ander model is uitsluiten, dus of je nou wel of niet kunt zien dat het hoogstwaarschijnlijk een golf is, wil je simpelweg 100% zeker weten.
Onderwerp kwam de bekend voor idd. Misschien een vervolguitzending.quote:
Er schijnen tips te zijn gekomen na de vorige uitzending.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onderwerp kwam de bekend voor idd. Misschien een vervolguitzending.
Dat had-ie aan het begin van de uitzending dan wel even mogen zeggen...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er schijnen tips te zijn gekomen na de vorige uitzending.
Check zijn site dan als je me niet gelooft.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had-ie aan het begin van de uitzending dan wel even mogen zeggen...
Lijkt me gewoon een herhaling.
Einde maar even checken dan.
Jaha, maar dan nog had-ie het in het programma even moeten zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Check zijn site dan als je me niet gelooft.
Ja, zo kan ik ook wel een seizoen vullen. Dit is al de 2e herhaling.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:43 schreef Mariposas het volgende:
Begrijp nu wel waarom dit het laatste seizoen is. De helft van de afleveringen is een herhaling, of een geüpdate herhaling.
1 specifieke uitzending of alle 75?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:59 schreef overflow- het volgende:
Waar kan ik de uitzendingen over de Puttense moordzaak terugkijken?
Er staat meervoud dus ik denk alle 75quote:
er staat 1 volle op youtube, maar die was weinig aan...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:59 schreef overflow- het volgende:
Waar kan ik de uitzendingen over de Puttense moordzaak terugkijken?
quote:Peter R. de Vries opgepakt in Libanon
Laatste update: 7 mei 2012 17:07 info
HILVERSUM - Peter R. de Vries is dit weekend opgepakt in Libanon. Toen hij voor zijn tv-programma op zoek ging naar een verdachte van een oude moordzaak, moest hij mee naar het politiebureau.
Foto: ANP
Dat vertelt hij tegen de NOS.
De presentator confronteerde de verdachte voor zijn winkel, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Steeds meer mensen bemoeiden zich er namelijk mee.
"Dat werd steeds onaangenamer", vertelt De Vries. "En ja, dat zag er grimmig en dreigend uit. Daardoor werd iemand van de veiligheidsdienst gealarmeerd en die greep in en zei van: allemaal mee naar het bureau."
Uiteindelijk heeft de misdaadverslaggever op het politiebureau alles uitgelegd en werden hij en de nabestaanden van de vermoorde man na twee uur praten vrijgelaten.
Gefascineerd
De plaatselijke commandant was volgens de presentator wel gefascineerd door het hele verhaal. "Hoe wij dat nou geflikt hadden allemaal. Hoe we die man in de achterbuurt van Tripoli hadden opgespoord. En daardoor ontdooide het ijs eigenlijk wel, de grimmige sfeer."
De Vries is blij dat hij de zaak 'door dit gedoe' op de kaart heeft gezet bij de lokale politie. Hij verwacht dat de verdachte daar nog uitgebreid verhoord en onderzocht wordt.
De aflevering over deze zaak wordt op 27 mei bij SBS 6 uitgezonden.
Inderdaad jammer dat je zo weinig kan terugkijken...quote:Op maandag 7 mei 2012 23:25 schreef SOG het volgende:
jammer dat er maar weinig afleveringen terug te zien zijn.. Er zijn enkele op youtube geplaatst waar toch wel een paar mooie tussen zitten...
Bv 'de wisseltruc' LOL wie trapt daar nu in en die reactie van die 'hoge functie' agent op het eindedie had imho toch wel min of meer gelijk hoor....
Kan dagen overheen gaan, soms, voordat het online staat, heb ik wel eens begrepen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Mercer het volgende:
Kan je sbs online kijken ergens? Ontvangst is weg.
Ik bedoel nu live, de zender.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Kan dagen overheen gaan, soms, voordat het online staat, heb ik wel eens begrepen.
sbs hè.
Ik denk bij nader inzien toch niet dat het die Jaco was, maar die rare getuigeverklaring aan het eind van de uitzending, dat daar meer in zit...die 2 Spanjaarden. Dat ze ook terugkomen naar "de plaats delict" (hihi), in misdaadseries doen verdachten dat altijd...quote:Op zondag 13 mei 2012 23:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een vreemde zaak was dit. Die vrouw noteerde bijna alles, maar kennelijk niet waarom ze aangifte wilde doen.
Veel verdachten ook: die twee Spanjaarden, die Nigeriaan, die Jaco, of spelers uit dat toneelgezelschap of bezoekers van die voorstelling.
En er ontbreekt een uur in die nacht, vanaf het moment dat ze wegfietste bij het theater tot het moment dat ze vermoord werd vlak bij haar huis. Terwijl het een kwartiertje fietsen is en ze nog wel met veel tassen aan haar stuur fietste. Ook zo raar. Waar is ze in dat uur dan geweest?
Ook zo curieus: ze is vermoord om 3 uur 's nachts maar hebben buurtbewoners geen geschreeuw gehoord? Nog 100 meter en ze was thuis geweest, in haar straat. En het parkje is maar klein. Niemand iets gezien, een dader die wegfietst of - vlucht??
Wat wel mooi was was dat het tijdstip van de moord zo nauwkeurig vast te stellen was: een jongen brengt z'n vriendin naar huis en rijdt binnen 6 minuten heen en weer door het parkje. Eerst was er niets te zien geweest, een paar minuten later vindt hij haar op het fietspad. Hoe nauwkeurig wil je het hebben.
Eng om te zien dat een combinatie van drugs en alcohol en een steekje los iemand werkelijk van God los kunnen maken: die Jaco op de avond van de moord. En dat loopt dan los rond buiten na zo'n snuifsessie!
Ben erg benieuwd of hier nog een hele goeie tip uitkomt.
Nou dat is in ieder geval helemaal niet onderzocht. En als het DNA van die Jaco niet matcht, dan zou ik hard hollen naar deze verdachten, zó die nog in het land zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:04 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik denk bij nader inzien toch niet dat het die Jaco was, maar die rare getuigeverklaring aan het eind van de uitzending, dat daar meer in zit...die 2 Spanjaarden. Dat ze ook terugkomen naar "de plaats delict" (hihi), in misdaadseries doen verdachten dat altijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |