Ook werd daar nog nagepraat over de verdwijning van Herman Ploegstraquote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef Tompsen het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om alle van Peter r de Vries ergens terug te kijken of te downloaden?
Dit in combinatie met die belg, ben z'n naam even kwijt, die hij benaderd zou hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vond zijn lichaamstaal ook heel vreemd, sprak boekdelen.
Marioquote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Dit in combinatie met die belg, ben z'n naam even kwijt, die hij benaderd zou hebben.
Ohja dat was hem. Al vond ik dat trouwens ook wel weer een verhaal apart. Die Mario was benaderd door Prudent en ipv en vervolgens zegt ie tegen Herman zelf dat Prudent hem erover had gebeld....quote:
Daarom denk ik eigenlijk dat die Mario er niets mee te maken heeft. Hij trachtte ook niets te verbergen en praatte schijnbaar openlijk aan de telefoon.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:01 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ohja dat was hem. Al vond ik dat trouwens ook wel weer een verhaal apart. Die Mario was benaderd door Prudent en ipv en vervolgens zegt ie tegen Herman zelf dat Prudent hem erover had gebeld....
Zijn herhalingen ook goed?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef Mercer het volgende:
Het zou wel leuk zijn om meer afleveringen terug te kunnen zien inderdaad.
Poepstra bedoel je?quote:Op zondag 13 november 2011 13:22 schreef pleeborstel het volgende:
Net even de aflevering over Ploegstra gekeken.
Sandra en Herman komen beide uit streng gereformeerde gezinnen maar ondertussen zie ik alleen maar drankmisbruik, bedreigingen, criminele connecties, geweld en vreemdgaan bij de vleet voorbijkomen
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volg het pas echt sinds vorig seizoen, maar vind zijn uitzendingen over moordzaken vaak fascinerend. Zou ook wel afleveringen van een paar jaar terug willen zien.quote:Op zondag 13 november 2011 19:21 schreef Tompsen het volgende:
Er zijn al meerdere uitzendingen gemaakt over de zaak van vanavond(?). Waar zouden die terug te zien zijn?
En eventueel ook andere afleveringen? Van andere zaken.
Ik ben ook geen fan van snorren. maar je hebt het wel over iemand die een Emmy heeft gewonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |