Volgens mij heeft de Avondploeg van SlamFM behoorlijk veel fans dus wees daar niet te zeker van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:58 schreef heloef het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)or-Gouden-RadioRing/
Die ring word dus met twee vingers in de neus voor Ekstra Weekend.
Ze verloren ook van Morgenstront dus alles kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Avondploeg van SlamFM behoorlijk veel fans dus wees daar niet te zeker van.
Tja.quote:Annemieke Schollaardt (TROS 3FM), Claudia de Breij (VARA 3FM) en Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM) zijn genomineerd voor de Zilveren RadioSter Vrouw, de prijs voor de beste vrouwelijke radiopresentator van het jaar. Claudia wist al vier keer eerder deze RadioSter te verzilveren.
Laat Annemieke maar winnen als het Roos maar niet wordt.quote:
Kan alles zijn dustwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:21:56ik laat niets los over de 3 DJs behalve dat in alle namen een 'r' voorkomt #SR11 #3FM reageer retweet
Dat is iedereen behalve Gielquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:31 schreef Pino112 het volgende:
Kan alles zijn dustwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:21:56ik laat niets los over de 3 DJs behalve dat in alle namen een 'r' voorkomt #SR11 #3FM reageer retweet
.
Ging helemaal goed, tot ie begon te rappen. Gitaarwerk klonk ook fraai, lekker reggaesausje over het nummer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Klonk lekker inderdaad, zat muzikaal geinig in elkaar
Jammer dat ik de emotie in de stem mis vergeleken bij het origineelmaar ja, da's best lastig met covers
En Tiesto, Wijnand Speelman, Sofie vd Enk, Joey Koeijvoets, Ajouad el Miloudi en Tomas Delsingquote:
Dat zijn mensen die ik toch niet in het huis verwachttequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Tiesto, Wijnand Speelman, Sofie vd Enk, Joey Koeijvoets, Ajouad el Miloudi en Tomas Delsing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |