Me badquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:30 schreef Bart het volgende:
Je hebt de open nieuw deel knop weer eens niet gebruik tong, moet ik ze weer handmatig koppelen...
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Me bad
Ik vergeet het steeds.
Zit al zolang op Fok! dat ik die nieuwe opties nog niet in mijn bestand heb zitten.
Vergeef je het me ?
Eerst Sint Maartenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef JustinK het volgende:
Moguh
Morgen komt de Sint hier in Dordt aan
Om half 7 Jong Oranje op RTL-7 dat haar beste schoentje voor zetquote:
Absurdistische slowchat.quote:
Tevens het pareltje van FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurdistische slowchat.
Zonder wanwoord excessen getrol en gehaat.
Deze topicreeks is pure liefde.
Vaak met maar één post per dag. Maar dat is de schoonheid ervan.
quote:Op maandag 12 december 2011 01:54 schreef DrNick het volgende:
Goeiemorgen
Socios, tong80 en JustinK in een topic
quote:"Fantastische uitspraak", reageerde Johan Cruijff direct na afloop van de uitspraak van de rechtbank van Haarlem.
"We gaan weer voetballen", vervolgde Cruijff. "De voetballers hebben gewonnen van de NV. Het plan van ons wordt uitgevoerd. Oftewel, een ideale uitkomst voor ons. We gaan gewoon door waar we begonnen zijn."
De benoemingen van Louis van Gaal tot beoogd algemeen directeur van Ajax en Martin Sturkenboom tot interim-directeur moeten worden opgeschort en vervolgens goedgekeurd in een speciale vergadering van de aandeelhouders. Dat was de belangrijkste uitkomst van de uitspraak van de rechtbank van Haarlem.
Vertrek rvc-leden
De ledenraad verzocht Cruijff en de overige commissarissen Steven ten Have, Edgar Davids, Paul Römer en Marjan Olfers al eerder om op te stappen. "Als zij dat doen, ben ik meteen weg”, stelde Cruijff. "Het lijkt me trouwens ook het beste dat ze dat snel doen. Als het goed is, komt Ajax nu eindelijk in handen van voetballers. Zoals het hoort bij een voetbalclub.”
WBquote:Op woensdag 14 december 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Goeiemorgen
Ik was dit topic kwijt in MyAt
Ik dacht bij Finn Na het einde film altijd dat het Finnen warenquote:
En ik bij Frans Duijts dat het een woordenboek wasquote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht bij Finn Na het einde film altijd dat het Finnen waren
Jammer....anders had je Moguh kunnen postenquote:
Jawel, misschien morgen weerquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer....anders had je Moguh kunnen posten
Vrouwen schaatsen ookquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Vrouwentennis is toch minder leuk
Ik kon al een paar jaar niet meer snel fokken.quote:
Moguhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon al een paar jaar niet meer snel fokken.
Goeiemorgen.
Dag in bed gelegen met migraine.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef iamredleader het volgende:
279 posts en 5684 views - gaan we die 6.000 halen? Het wordt spannend!
Mensen die hier op klikken denken waar gaat dit over ?quote:
Haha ja idd, dat maakt het zó mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mensen die hier op klikken denken waar gaat dit over ?
Maar durfen het niet te posten. Denken dat ze de enige zijn die het niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |