Dan snap ik gewoon het principe van newsservers waarschijnlijk niet :Squote:Op donderdag 10 november 2011 15:27 schreef Pixell het volgende:
Zelf geen Mac, maar volgens mij werkt sabnzbd prima om mee te downloaden, is via de browser
Ask Nick, want als er 1 iemand is die alles van internet kan halen is hij het welquote:Op donderdag 10 november 2011 15:21 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier die newsgroups gebruikt op mac?
Welke progs gebruik je?
Omdat dat dat bij mij sneller gaat dan torrents. En hoef je niet op seeders te wachten etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan snap ik gewoon het principe van newsservers waarschijnlijk niet :S
Denk ik probeer het ff, maar blijkbaar is het nogal wat werk.
Waarom dat dan verkiezen boven torrents?
Ik haal meestal 2,5 mb en das opzich snel zat, denk dat niet veel sneller zou gaan als ik newsgroups heb toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Omdat dat dat bij mij sneller gaat dan torrents. En hoef je niet op seeders te wachten etc.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ask Nick, want als er 1 iemand is die alles van internet kan halen is hij het wel
Nja private trackers werken sowieso beter dan public shit, maar ja dan moet je wel aan ratio houden. Haal de zelfde speeds als bij newsgroups, dus mij boeit het eigenlijk niet wat ik gebruikquote:Op donderdag 10 november 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Omdat dat dat bij mij sneller gaat dan torrents. En hoef je niet op seeders te wachten etc.
Torrents = p2p, dat betekent am gebruiker naar gebruiker, je bent met je snelheid afhankelijk van het aantal mensen dat het bestand deelt.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan snap ik gewoon het principe van newsservers waarschijnlijk niet :S
Denk ik probeer het ff, maar blijkbaar is het nogal wat werk.
Waarom dat dan verkiezen boven torrents?
Sinds dat mensen seedboxen gebruiken, is dat ook wel voorbijquote:Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Torrents = p2p, dat betekent am gebruiker naar gebruiker, je bent met je snelheid afhankelijk van het aantal mensen dat het bestand deelt.
Nieuwsgroepen is eigenlijk dat je direct van een server download en niet afhankelijk bent van iemand, altijd een constante en vaak hogere snelheid, want je download met je eigen snelheid en wordt niet gelimiteerd door een ander zijn upload.
Ik hoor al dat ik weer achterloop op dit gebied! Overigens nooit gebruik gemaakt van private trackers, leek me teveel geleuterquote:Op donderdag 10 november 2011 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds dat mensen seedboxen gebruiken, is dat ook wel voorbij
Ik heb bijna allemaal dezelfde mensen op beide accounts...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of wil je gewoon niet dat iedereen ziet dat je MW3 aan het spelen bent of dat je überhaupt MW3 hebt?
Zonder crack jaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Pixell het volgende:
Ik zie overigens wel wat staan op spotnet
Niet happen hequote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb bijna allemaal dezelfde mensen op beide accounts...
Nu wel jaquote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Pixell het volgende:
Ik zie overigens wel wat staan op spotnet
Okequote:
Team Bozzdale is toch een unit jongen! Jij is ik en ik ben jij en wij zijn ons!quote:
Lol, Alphen aan den Rijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef tliciouz het volgende:
Dit zou mijn enigste concurrentie geweest zijn tijdens de nachtopening. Niet verkeerd
http://www.facebook.com/p(...)93506&type=3&theater
Twee lichamen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Team Bozzdale is toch een unit jongen! Jij is ik en ik ben jij en wij zijn ons!
Die kwam gewoon in zijn werkkleding zo te zienquote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
Dit is een leukerd![]()
![]()
http://www.facebook.com/p(...)93506&type=3&theater
Volgens mij is het bozquote:Op donderdag 10 november 2011 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kwam gewoon in zijn werkkleding zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |