STEAL LAPOquote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat we een verjaardagskalender hebbenDie niet op facebook staat
Ik vind 't maar een gekkengetal.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
wisten jullie dat morgen de mooiste datum van de eeuw is?
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Fake, da's 12-12-12quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
11'jes zijn veul tofferderder.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus de film over 11-11-11 gezien (afrader trouwens) en ik dacht eerst dat dat een carnavalshorror zou zijn
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een stom weer. In Leiden mooi zonnetje, kom je door de tunnel, vanaf Beverwijk alleen maar mist en kou![]()
Tentamen ging slecht, maar was niet de enige
Een figuur helemaal onder de bloedvlekken rondlopend op het Vrijthof die mensen afmaakt. Met een mega Limbo accentquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Een figuur helemaal onder de bloedvlekken rondlopend op het Vrijthof die mensen afmaakt. Met een mega Limbo accent
Oppe vriethoaf?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef megamandy het volgende:
Ik moet morgen werken in MaastrichtIk wil niet geslashed worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |