STEAL LAPOquote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat we een verjaardagskalender hebbenDie niet op facebook staat
Ik vind 't maar een gekkengetal.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
wisten jullie dat morgen de mooiste datum van de eeuw is?
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Fake, da's 12-12-12quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
11'jes zijn veul tofferderder.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus de film over 11-11-11 gezien (afrader trouwens) en ik dacht eerst dat dat een carnavalshorror zou zijn
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een stom weer. In Leiden mooi zonnetje, kom je door de tunnel, vanaf Beverwijk alleen maar mist en kou![]()
Tentamen ging slecht, maar was niet de enige
Een figuur helemaal onder de bloedvlekken rondlopend op het Vrijthof die mensen afmaakt. Met een mega Limbo accentquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Een figuur helemaal onder de bloedvlekken rondlopend op het Vrijthof die mensen afmaakt. Met een mega Limbo accent
Oppe vriethoaf?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef megamandy het volgende:
Ik moet morgen werken in MaastrichtIk wil niet geslashed worden
Ik moest hardop lachen. Liek why?quote:
had je in je vruchtwater gepoept?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef megamandy het volgende:
Die rekensommen worden meestal ook nog door de meeste mensen fout beantwoordDan heb ik zin om met mijn perfectionisme hen weer te verbeteren. En op het laatste moment denk ik dan altijd
HO!!! stop ho! Niet doen
![]()
oja, 12 oktober 1989. Maar eigenlijk al veel eerder uitgeteld, dus laten we het erop houden dat ik met oud-op-nieuw verwekt ben
Nee gewoon in de winkelquote:
HEYquote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee gewoon in de winkelOmdat het ook Belgendag is en er dus waarschijnlijk ook veel onwetende Belgen gaan komen morgen
Nee ik had geen zinquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je in je vruchtwater gepoept?
Maar het is ook Belgendagquote:
De mijne toen ze jong waren vast wel. WANT ER IS HIER NIKS.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef Mss het volgende:
Ik ben overigens het resultaat van een zwoele zomernacht. Mijn broertjes zouden nog wel eens koninginnedagkinderen kunnen zijn, maar mijn ouders vieren dat niet
Kermiskind! EINZ!!1!!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne toen ze jong waren vast wel. WANT ER IS HIER NIKS.
Ja, een hoopje kermissen. Joy.
republikeinen???quote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef Mss het volgende:
Ik ben overigens het resultaat van een zwoele zomernacht. Mijn broertjes zouden nog wel eens koninginnedagkinderen kunnen zijn, maar mijn ouders vieren dat niet
Ik denk eerder gewoon Limburgsquote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
republikeinen???
Jouw broers zijn twins?
Nee Limbo's, die doen niet zo aan koninginnedag. Mijn moeder is een duitse dus ze heeft er sowieso weinig mee. Bij ons in het dorp (want ze komen er amper buitenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
republikeinen???
Jouw broers zijn twins?
omdat ze dan nog bij liggen te komen van hun carnavalskater?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon LimburgsHier wordt dat helemaal niet gevierd.
OI.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ijs is familie van Rinus? Aaaaah
Tutorial van Lin!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn wenkbrauwen hebben een bad hair day.
Nee, ze lijken wel vrij sterk op elkaar. Wij als familie zien wel veel verschillen maar buitenstaanders kunnen ze niet echt uit elkaar houden.quote:
Het werd eerst Chola en daarna rups. IK WIL EEN MIDDENWEG POTDOMME.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |