STEAL LAPOquote:Op donderdag 10 november 2011 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat we een verjaardagskalender hebbenDie niet op facebook staat
Ik vind 't maar een gekkengetal.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
wisten jullie dat morgen de mooiste datum van de eeuw is?
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Fake, da's 12-12-12quote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
11'jes zijn veul tofferderder.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:06 schreef Mss het volgende:
Ik heb dus de film over 11-11-11 gezien (afrader trouwens) en ik dacht eerst dat dat een carnavalshorror zou zijn
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een stom weer. In Leiden mooi zonnetje, kom je door de tunnel, vanaf Beverwijk alleen maar mist en kou![]()
Tentamen ging slecht, maar was niet de enige
Een figuur helemaal onder de bloedvlekken rondlopend op het Vrijthof die mensen afmaakt. Met een mega Limbo accentquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Een figuur helemaal onder de bloedvlekken rondlopend op het Vrijthof die mensen afmaakt. Met een mega Limbo accent
Oppe vriethoaf?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:08 schreef megamandy het volgende:
Ik moet morgen werken in MaastrichtIk wil niet geslashed worden
Ik moest hardop lachen. Liek why?quote:
had je in je vruchtwater gepoept?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef megamandy het volgende:
Die rekensommen worden meestal ook nog door de meeste mensen fout beantwoordDan heb ik zin om met mijn perfectionisme hen weer te verbeteren. En op het laatste moment denk ik dan altijd
HO!!! stop ho! Niet doen
![]()
oja, 12 oktober 1989. Maar eigenlijk al veel eerder uitgeteld, dus laten we het erop houden dat ik met oud-op-nieuw verwekt ben
Nee gewoon in de winkelquote:
HEYquote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee gewoon in de winkelOmdat het ook Belgendag is en er dus waarschijnlijk ook veel onwetende Belgen gaan komen morgen
Nee ik had geen zinquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je in je vruchtwater gepoept?
Maar het is ook Belgendagquote:
De mijne toen ze jong waren vast wel. WANT ER IS HIER NIKS.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef Mss het volgende:
Ik ben overigens het resultaat van een zwoele zomernacht. Mijn broertjes zouden nog wel eens koninginnedagkinderen kunnen zijn, maar mijn ouders vieren dat niet
Kermiskind! EINZ!!1!!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne toen ze jong waren vast wel. WANT ER IS HIER NIKS.
Ja, een hoopje kermissen. Joy.
republikeinen???quote:Op donderdag 10 november 2011 12:12 schreef Mss het volgende:
Ik ben overigens het resultaat van een zwoele zomernacht. Mijn broertjes zouden nog wel eens koninginnedagkinderen kunnen zijn, maar mijn ouders vieren dat niet
Ik denk eerder gewoon Limburgsquote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
republikeinen???
Jouw broers zijn twins?
Nee Limbo's, die doen niet zo aan koninginnedag. Mijn moeder is een duitse dus ze heeft er sowieso weinig mee. Bij ons in het dorp (want ze komen er amper buitenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
republikeinen???
Jouw broers zijn twins?
omdat ze dan nog bij liggen te komen van hun carnavalskater?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon LimburgsHier wordt dat helemaal niet gevierd.
OI.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ijs is familie van Rinus? Aaaaah
Tutorial van Lin!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn wenkbrauwen hebben een bad hair day.
Nee, ze lijken wel vrij sterk op elkaar. Wij als familie zien wel veel verschillen maar buitenstaanders kunnen ze niet echt uit elkaar houden.quote:
Het werd eerst Chola en daarna rups. IK WIL EEN MIDDENWEG POTDOMME.quote:
Het hangt er dus vanaf hoeveel rommel er uit moeders kwam nadat de kinderen er warenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
dat kan simpelweg niet mss. Eeneiig: 1 placenta. Tweeeiig: 2 placenta's. Dus iemand moet het weten
nee, daar hangt het niet vanaf, dat is een gevolgquote:Op donderdag 10 november 2011 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het hangt er dus vanaf hoeveel rommel er uit moeders kwam nadat de kinderen er waren
2-eiig is erfelijk geloof ik. Was laatst nog in het nieuws.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee Limbo's, die doen niet zo aan koninginnedag. Mijn moeder is een duitse dus ze heeft er sowieso weinig mee. Bij ons in het dorp (want ze komen er amper buiten) leeft dat niet zo.
Ze zijn een tweeling ja, alleen weten we niet of het 1 of 2-eiig is. Het is wel erfelijk
Ja klopt idd. Ik zal het nog eens navragen, maar volgens mij weten mijn ouders het echt niet. Wel raar dat ze zoiets niet weten.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
dat kan simpelweg niet mss. Eeneiig: 1 placenta. Tweeeiig: 2 placenta's. Dus iemand moet het weten
En zo kwam de waarheid naar bovenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt idd. Ik zal het nog eens navragen, maar volgens mij weten mijn ouders het echt niet. Wel raar dat ze zoiets niet weten.
Ze zijn geadopteerd DUM DUM DUM
Twee broers van mijn vader zijn een twee-eiige tweeling. Mijn ouders denken dat mijn broers ook twee-eiig zijn. Mijn vader zei dat ik ook verhoogde kans had op een tweeling, maar het afgeven van twee eicellen kan toch niet via mannen doorgegeven worden?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2-eiig is erfelijk geloof ik. Was laatst nog in het nieuws.
Terug in lurkstand
Juist alleen 1-eiig is erfelijk dacht ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Twee broers van mijn vader zijn een twee-eiige tweeling. Mijn ouders denken dat mijn broers ook twee-eiig zijn. Mijn vader zei dat ik ook verhoogde kans had op een tweeling, maar het afgeven van twee eicellen kan toch niet via mannen doorgegeven worden?
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
wel via dna hoor mss!
Ik heb een betere theorie. De broertjes van mss zijn zombies en hadden de placenta al opgegeten!
Nee, dus dat is wel raar. Of je moeder heeft ook een gen, of het is gewoon toevalquote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Twee broers van mijn vader zijn een twee-eiige tweeling. Mijn ouders denken dat mijn broers ook twee-eiig zijn. Mijn vader zei dat ik ook verhoogde kans had op een tweeling, maar het afgeven van twee eicellen kan toch niet via mannen doorgegeven worden?
1eiig is niet erfelijk, dat is een deelfoutje, dus toevalquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Juist alleen 1-eiig is erfelijk dacht ik.
2 eiig is toeval. Grotere kans als een vrouw ouder is.
wut?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, dus dat is wel raar. Of je moeder heeft ook een gen, of het is gewoon toevalJij hebt er volgens mij wel kans op, die broers minder, behalve als zij een meisje krijgen, dan heeft dat meisje wel weer verhoogde kans.
Niet zo moeilijk hoor. Mannen kunnen geen eitjes aanmaken, dus maakt het bij mannen niet uit of ze 2 eiig zijn. Als mannen die 2eiig zijn een meisje krijgen, heeft dat meisje een verhoogde kans op een 2 eiige tweeling, omdat de eisprong erfelijk kan zijnquote:
Klopt, bij mijn broers is het toeval dat het een tweeling is. Maar het zou dus best kunnen dat het bij mij erfelijk is.quote:
Goed jaarquote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
09-02-1984Is dat ook weer opgelost
Waarom heb ik in mijn hoofd dat 2-eiig totaal niet erfelijk is danquote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor. Mannen kunnen geen eitjes aanmaken, dus maakt het bij mannen niet uit of ze 2 eiig zijn. Als mannen die 2eiig zijn een meisje krijgen, heeft dat meisje een verhoogde kans op een 2 eiige tweeling, omdat de eisprong erfelijk kan zijn
Geen idee, verkeerd onthouden misschien? En omdat iedereen iets anders denkt, maar laatst was het weer ni het nieuws. Eem zoekenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed jaar
[..]
Waarom heb ik in mijn hoofd dat 2-eiig totaal niet erfelijk is dan
Dat klinkt eng.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet weer aan mijn ex denken met z'n drieling
OMG DRIEquote:Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet weer aan mijn ex denken met z'n drieling
Dat is dan wel weer hendig!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 meisjes en een jongenben je meteen klaar wel
gewoon meteen in het oor tatoeren als ze geboren worden, doen ze met puppies ookquote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Mss het volgende:
Tweelingers zijn wel schattig als ze klein zijn, maar mijn broers worden nog altijd aangesproken met 'He <naam1> of <naam2>" dat ik wel snap dat ze volgens mij lichte identiteitsproblemen hebben
Ik had een één eiige tweeling op de basisschool. Mitchel en Wesley volgens mij, ik kon ze nooit uit elkaar houden. We waren ook geen vrienden, dus ik sprak ze niet vaak genoeg om in persoonlijkheid onderscheid te vindenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Mss het volgende:
Tweelingers zijn wel schattig als ze klein zijn, maar mijn broers worden nog altijd aangesproken met 'He <naam1> of <naam2>" dat ik wel snap dat ze volgens mij lichte identiteitsproblemen hebben
Mijn hele wereldbeeld is in de warquote:Op donderdag 10 november 2011 12:33 schreef RenRen- het volgende:
Nagelschaartje: http://www.meerling.nl/moeder/zwangerschap/een_of_tweeeiig.htm
dat zei ik ookquote:Op donderdag 10 november 2011 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld is in de war.
Grootste schok sinds ik er achter kwam dat het 1 eeig is, en niet 1eigen![]()
En SQ, volgens die site hebben 1 eeiige tweelingen dus in de meeste gevallen maar 1 placenta.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn hele wereldbeeld is in de war.
Grootste schok sinds ik er achter kwam dat het 1 eeig is, en niet 1eigen![]()
En SQ, volgens die site hebben 1 eeiige tweelingen dus in de meeste gevallen maar 1 placenta.
Ja, zij hadden altijd rood of blauw. Maar wie wat had wist ik nooitquote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
wij hadden er ook 1 op school. Jasper en jeroen. Altijd dezelfde kleren aan, onmogelijk
sorry ik bedoelde 2quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hadden er op een gegeven moment 3 op de opvang.
Nu hebben we nog 2 tweelingen en we kennen inmiddels wel de trucjes om ze uit elkaar te houden, maar die zitten allemaal aan de voorkant. Dus van achteren roepen we vaak gewoon een achternaam.
En ik vind het sneu om te zeggen, maar ik vind het heel moeilijk om verschillen kwa karakter te benoemen
Sowieso dezelfde kledingquote:Op donderdag 10 november 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
wij hadden er ook 1 op school. Jasper en jeroen. Altijd dezelfde kleren aan, onmogelijk
Ja dat dus, je moet watquote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef RenRen- het volgende:
9 graden buiten en het raam staat wagenwijd open. Ik heb het zķ koud.
[..]"Hey De Vries!"
Ik weet ook niet precies hoe dat zit met één eiige. Volgens mij lijken die qua persoonlijkheid soms ook op elkaar, omdat het toch dezelfde genen zijn. not sure though
Ik doe mee aan een onderzoek van de RUG. Onderzoek naar tweelingen. Twee-eiig en eeneiig. ontwikkeling van je persoonlijkheid en shit.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef RenRen- het volgende:
9 graden buiten en het raam staat wagenwijd open. Ik heb het zķ koud.
[..]"Hey De Vries!"
Ik weet ook niet precies hoe dat zit met één eiige. Volgens mij lijken die qua persoonlijkheid soms ook op elkaar, omdat het toch dezelfde genen zijn. not sure though
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef Mss het volgende:
Ik had een keer toen ik een jaar of 15 was een feestje bij mij thuis. Mijn broertjes liepen er ook rond. Toen zei een vriendin van me 'jouw broertje komt wel vaak langslopen'. Toen heb ik haar maar verteld dat het er toch echt 2 waren
Maar jullie lijken NERGENS in op elkaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik doe mee aan een onderzoek van de RUG. Onderzoek naar tweelingen. Twee-eiig en eeneiig. ontwikkeling van je persoonlijkheid en shit.![]()
Mag een keer per jaar een vragenlijst met tig vragen invullen. Ben alleen niet interessant genoeg voor meer dan dat of zo.
als je eenmaal bezig bent vind je 't keileuk!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:44 schreef megamandy het volgende:
Oja vanavond ga ik Glow lopenIk heb wel gezegd dat ik geen zin heb om 2,5u te lopen
Neenee, het werd maar een kort stukje.
* megamandy wilt in een warme pub zitten
vandaar dat we ook niet mee konden doen aan de grote tweelingverkiezing van de tros een paar jaar terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]! Hahaha.
[..]
Maar jullie lijken NERGENS in op elkaar.
Echt totaaaal niet.
Ja dat vind ik ook altijd zo iets grappigs. Het is niet aangeboren maar ligt ook niet aan de opvoedingquote:Op donderdag 10 november 2011 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een keer een docu gezien over tweelingen en homoseksualiteit. Blijkt dat eeneiige weelingen net zo vaak verschillen van seksuele voorkeur als tweeeiige. Ging er over of seksualiteit nu wel of niet aangeboren is, maar dat blijkt dus nu niet zo te zijn. Het grappige is dat het dus ook niet voort komt uit opvoeding.
yesh.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
fiets, jij bent een helft van een twee-eiige tweeling?
of dat je zoon van twee homo is als ie met een pop speeltquote:Op donderdag 10 november 2011 12:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo iets grappigs. Het is niet aangeboren maar ligt ook niet aan de opvoeding
Net zoals er mensen bestaan die geloven dat je je kind t/m zijn 6e kunt veranderen in een jongen of een meisje door de opvoeding
Allemaal die carnavalskinderen mogen zich wel eens even afvragen of ze wel op hun ouders lijkenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:51 schreef Joysa het volgende:
Ik wil ook in de kalender
En ik ben verwerkt met carnaval denk ik
Ik lijk heel erg op mn vader, en niet op mn moeder, en blijkbaar ben ik echt uit mn moeder gekomen, dus het zal allemaal wel kloppenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal die carnavalskinderen mogen zich wel eens even afvragen of ze wel op hun ouders lijken
Dat is iedereen uit het zuiden?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:51 schreef Joysa het volgende:
fietsquote:Op donderdag 10 november 2011 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is iedereen uit het zuiden?
als je braaf doet wat god zegt krijg je geen mongooltje. weetjeeetochgggggquote:Op donderdag 10 november 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_is_20___.html?p=7,1
Twintig kinderen en geeneen mongool! Repsect!
Ja dat denk jijquote:Op donderdag 10 november 2011 12:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik lijk heel erg op mn vader, en niet op mn moeder, en blijkbaar ben ik echt uit mn moeder gekomen, dus het zal allemaal wel kloppen
Reli'squote:Op donderdag 10 november 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_is_20___.html?p=7,1
Twintig kinderen en geeneen mongool! Repsect!
Nee, ik wil geen carnavalsbaby met je maken.quote:
die pakt papa er gewoon uit als de kookwekker piept ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Reli's. Die laatste zal er wel uit floepen.
ja, dat die vrouw zo gaat plassen en dan ineens Plons! Tonk! hoortquote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Reli's. Die laatste zal er wel uit floepen.
Thuisblijvenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb heul geen zin om nu nog naar college te moeten.
Check!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:51 schreef Joysa het volgende:
Mijn brood, wat doe je.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat die vrouw zo gaat plassen en dan ineens Plons! Tonk! hoort
Ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Joysa het volgende:
wie zet er in dat ik 19 ben?
Ik ben bijna 21 ja!
Schaar kan niet rekenen, jeweetzelfquote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Joysa het volgende:
wie zet er in dat ik 19 ben?
Ik ben bijna 21 ja!
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schaar kan niet rekenen, jeweetzelf
Heul wel, ben alleen niet zo snel vandaagquote:Op donderdag 10 november 2011 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schaar kan niet rekenen, jeweetzelf
Gelukkig moet ik op het meertens zijn, is knap als je me tijdens die drie stappen kan raken.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Thuisblijven. Maar je mag niet zeuren als je je tentamen niet gaat halen.
Overigens heb ik straks rijles dus ik zou uit die buurt blijven
Je zal zien dat het een tweeling wordtquote:“Bovendien wilden we niet stoppen bij een oneven getal”, aldus manlief Jim Bob.
Dit vond ik grappiger dan de garp zelfquote:
in de OPquote:Op donderdag 10 november 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Waar is de link heen van de verjaardag? Ik stem wel voor een algemene OP, kunnen die dingen daar allemaal ingegooid worden. En memmenfoto's
Hij staat nu in de opquote:Op donderdag 10 november 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Waar is de link heen van de verjaardag? Ik stem wel voor een algemene OP, kunnen die dingen daar allemaal ingegooid worden. En memmenfoto's
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de OP
Ik maak wel wat leuks!
Ga bijhouden hoe snel je van de ene kant van het kantoor naar de andere kant kan gaan met je stoel op wieltjesquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ga bijhouden hoe snel je van de ene kant van het kantoor naar de andere kant kan gaan met je stoel op wieltjes
mja, we hebben kantoortuinen, dat zullen de andere afdelingen hier wss niet waarderenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ga bijhouden hoe snel je van de ene kant van het kantoor naar de andere kant kan gaan met je stoel op wieltjes
ohquote:
Oh ja jij bent ook Limbo toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:17 schreef megamandy het volgende:
Ik zou ook zeggen dat deed ik extraDe laatste tijd verbeter ik mijn spreektaal
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
limburgers, ze falen op zoveel vlakken
Jong!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
limburgers, ze falen op zoveel vlakken
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit er zoveel verschil tussen limbo's en brabanders dan?
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZEG!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
ja!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik biet dich nog veurdesse op mich kins zitte!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sgoed jonge, kga gewoon op oe zitten, maakte niks meer!
Ja maar helmondquote:Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
tussen eindhovenaren en hellmonders zit al een wereld van verschil!
gaan we weerquote:Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
tussen eindhovenaren en hellmonders zit al een wereld van verschil!
Biete is bijten! Alleen moet je het niet uitspreken als de groente soort, maar ik weet niet waar de leestekens moetenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Joysa, je vergeet dat ik als een soort tuimelpop werk... je biet me niet zomaar omver heur
IK BEN GEEN BELGquote:Op donderdag 10 november 2011 13:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ma wa zegde gij nu ! Tis net alsof ge de belgen met nen holland vergeliekt ! da kan toch nie allez amai schaar !
Neen maar ikke toch wel ! Origineel.quote:
doe es geboortedatum (en graag ook gelijk leeftijdquote:Op donderdag 10 november 2011 13:21 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook op de verjaardagskalendur
14-07-1991 = dat ik nu 20 jaar benquote:Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
doe es geboortedatum (en graag ook gelijk leeftijd) posten dan!
Oh grapje, ik moet lezenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen maar ikke toch wel ! Origineel.
Wuk ist jongen ! Moek e kji in west vlaoms gaon tipn ja !!!!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
@joysa, dat bewijst maar weer dat jullie geen logica hebben
als ik quote loopt mijn internetexplorer steeds vast
Die is mooiquote:Op donderdag 10 november 2011 13:27 schreef Diconnected het volgende:
IT'S LIKE RAINNNNNN ON YOUR WEDDING DAAAAAAAAAAAAAY
quote:
HELD !!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef Mss het volgende:
Priem wil je in mijn boezem komen uithuilen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga even de meisjes van de meet pm-en over een idee
Gaan we strip-kwartetten?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
Ook een optiequote:Op donderdag 10 november 2011 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gaan we strip-kwartetten?
oeh oeh, nieuwsgierigheid I has itquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
True maar ik ben geen aapquote:
als ge nou es gewoon komt ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ej als jullie gewoon eens een hele saaie meet gaan hebben ofzo
Met mij erbij? Impossible.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ej als jullie gewoon eens een hele saaie meet gaan hebben ofzo
quote:
* Mss duwt Priem tussen haar boobies!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl rent weer op Mss af
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl rent weer op Mss af
Jaaaaaquote:Op donderdag 10 november 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
en dat priem dan zo met d'r hoofd schudt en blblblblblblblblblblbl doet
Dat kan ik heul niet, kan je dat ook in de strip-variant doen?quote:
Paar weekenden heel druk gehad; en vriendje en ik gaan zaterdag uiteten en naar glowquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar weekenden heel druk gehad; en vriendje en ik gaan zaterdag uiteten en naar glow![]()
![]()
Maar...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar weekenden heel druk gehad; en vriendje en ik gaan zaterdag uiteten en naar glow![]()
![]()
I knowwwww maar heb afgelopen 2 weekenden giga veel boobies aan zitten raken.. stiekem...quote:
Echt hequote:
quote:
Of je sleurt vriendje mee naar SQ 's middags kan ie bier drinken met BBquote:
Dat zijn idd kutlakjes om te archiveren...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef Mss het volgende:
Ahh en nu de dilemma's. Ik heb mijn wielen op kleur en bij welke kleur moet ik de beetlejuice lakken doen?
MO heeft een eigen wiel.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn idd kutlakjes om te archiveren...
Pics!!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef milka82 het volgende:
Schaar: 10-06-1982......
Heb mijn haar der af laten choppen, nu I haz a sad... Moet er wel even aan wennen
ik wil net zeggenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik real live te bewonderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggenOf ze is écht live te bewonderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Oh jaquote:Op donderdag 10 november 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
dan is het really live!
Milka, je PM faalt!
wtf is der met mijn pm?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
dan is het really live!
Milka, je PM faalt!
Nice!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de brief over de verlenging van mijn contract van bepaalde naar onbepaalde tijd gekregen en ik krijg volgens mij echt een forse opslag!
Nog ff alles goed nakijken maar het is bijna 500 bruto per 4 weken!
Zou mooi zijnmaar ik hou ff een slag om de arm tot ik een nieuwe naast een oude loonstrook kan leggen. Ik ben daar niet zo goed in
er staat niks inquote:Op donderdag 10 november 2011 14:06 schreef milka82 het volgende:
[..]
wtf is der met mijn pm?
oja, ik ben echt heel erg levend te zien
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de brief over de verlenging van mijn contract van bepaalde naar onbepaalde tijd gekregen en ik krijg volgens mij echt een forse opslag!
Nog ff alles goed nakijken maar het is bijna 500 bruto per 4 weken!
Zou mooi zijnmaar ik hou ff een slag om de arm tot ik een nieuwe naast een oude loonstrook kan leggen. Ik ben daar niet zo goed in
Daarom ben ik laatst opnieuw begonnen en alles op merk gedaanquote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Mss het volgende:
Zo kut is dat het als je je lakje bij de verkeerde kleur hebt gezet
Die van jou is wel leesbaarquote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef Diconnected het volgende:
Nee ik heb ook gepmd maar der gata iets fout geloof ik
Ik heb ze laatst ook opnieuw gedaan. Dat was echt veel werk, maar ik vind op kleur gewoon leukquote:Op donderdag 10 november 2011 14:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom ben ik laatst opnieuw begonnen en alles op merk gedaan
Mhweeh, zoveul staat der niet inquote:Op donderdag 10 november 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Milka, misschien eerst het bericht helemaal leegmaken zodat alle quotes weg zijn en dan blanco beginnen?
meteen kopen nooit twijfelen klikkerdeklik einz!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Met die Holland collectie van OPI, kun je die het beste meteen kopen zodra ze uit zijn, of kun je daarmee ook eventjes wachten?
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meteen kopen nooit twijfelen klikkerdeklik einz!
Dat ligt aan je bankrekeningquote:Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Met die Holland collectie van OPI, kun je die het beste meteen kopen zodra ze uit zijn, of kun je daarmee ook eventjes wachten?
Einz!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ALLESCH FALENquote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste gewoon bij de Sephora halenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Net zo hysterisch als bij de MO(wat uiteindelijk best tegenvielquote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ren maar weer naar Mssquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
IK KRIJG NOOIT PM'S
Ik heb een ik-voel-mij-mega-zielig-vandaag-dag
yupquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Net zo hysterisch als bij de MO(wat uiteindelijk best tegenviel) dus?
* PriemGirl doet hysterisch rennenquote:
Waarom viel dat tegen? Uiteindelijk was er 1 uitverkocht dus we waren wel mooi op tijd. Buiten dat doet TD dat niet zo. Vaak komt er iemand achter dat ze in de verkoop zijn en dan gaan we allemaal FALEN.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Net zo hysterisch als bij de MO(wat uiteindelijk best tegenviel) dus?
ik lolde hardopquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste gewoon bij de Sephora halen
* Mss vangt Priem op!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl doet hysterisch rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |