Ik heb ivm vriendin met pijn in dr rug even 10 min op balkon gezeten, en je zag echt enorm veel schermpjes de hele tijdquote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Jovatov het volgende:
Ik vond het gisteren wel meevallen eerlijk gezegd.
Ik weet dat bij Muse echt iedereen constant met zijn camera stond.
Moet zeggen dat ik zelf ook altijd wel een kort filmpje schiet van een halve minuut, vind dat toch een mooie herinnering om nog eens terug te kijken. Maar hele nummers opnemen hoeft van mij ook niet.
Ach, das echt zo'n 'opa vertelt' opmerking.... 'Vroeger had je nog geen telefoons, dan keek je tenminste naar de artiest in plaats van naar je Facebook'.quote:Op maandag 4 november 2013 11:10 schreef HeatWave het volgende:
ja, best een goed concert, daarom heb ik ook met mijn ogen gekeken en niet door de camera.
Moeten echt verboden worden, smartphones en cameras.
quote:Het is inmiddels alweer 12 jaar geleden dat gitarist Mark Tremonti, bassist Brian Marshall en drummer Scott Phillips samen met Myles Kennedy Alter Bridge startten. Inmiddels zijn ze al vier succesvolle albums verder, is er een vijfde in de maak en... kondigen ze hun Europese tour aan!
Op 10 november staat de hardrockband in de Heineken Music Hall. Kaartverkoop start aanstaande vrijdag om 10.00 uur. Meer informatie vind je op www.mojo.nl/alterbridge
"It could go in any direction. I've got a ton of ideas in all different styles. Last time, it was just one heavy idea after another and hopefully this time we can branch out and bring something new to the table", aldus Tremonti over de nieuwe plaat.
Ik zie dat de kaartjes nu ¤75,- zijn? Ticketonline is dat. Of moet ik ergens anders zijn?quote:Op maandag 4 juli 2016 10:29 schreef Jovatov het volgende:
Boh ¤49,- voor een kaartje.
Vind ik denk ik toch net teveel voor een kaartje. Vond ze vorige keer in de HMH wel heel tof, maar is toch wel veel geld.
Even het nieuwe album afwachten, hoe dat me bevalt.
quote:
Altijd via de officiele website/website van de concertzaal boekenquote:Op woensdag 27 juli 2016 09:05 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zie dat de kaartjes nu ¤75,- zijn? Ticketonline is dat. Of moet ik ergens anders zijn?
Ah, al gevonden, 53,90.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |