Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
Suc - Avecu
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door 67Impala op 11-11-2011 13:21:58 ]
Is het niet makkelijker dat iemand een wiki bouwt die daar verstand van heeft zodat ze hun naam zelf kunnen toevoegen?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je nou ziet dat je nick niet in de OP komt na meerdere malen posten DM/PM mij of andere mods dan even. Ik lees niet elke pagina na om te zoeken naar mensen die hun nick in de OP willen en de TS ziet het ook vaak genoeg over het hoofd.
Even door de zure appel heen bijtenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:19 schreef Rauw. het volgende:
Vanavond maar een nieuwe poging om weer op normaal niveau te presteren, als het me vanavond niet lukt ga ik COD spelen en huilen dat BF een kutgame is.
Wiki's zijn overbodig geworden nu je met een knopje automatisch een nieuw topic met nieuw nummer in dezelfde reeks kan maken. Dan wordt het alleen maar extra werk om steeds weer die Wiki toe te voegen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:21 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker dat iemand een wiki bouwt die daar verstand van heeft zodat ze hun naam zelf kunnen toevoegen?
[..]
Even door de zure appel heen bijten
No biggie brah!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ehm, Impala, kun je mij ff in de op zetten? Heb me PSN nu al 10x gepost inmiddels maar sta er nog niet bijPSN: Mauzizz
Ach so! Nja bij een vorig deel dat ik startte heb ik al de pagina's nagelezen op zoek naar nicks dus dat zal ik nu ook wel om de 2 a 3 pagina's doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wiki's zijn overbodig geworden nu je met een knopje automatisch een nieuw topic met nieuw nummer in dezelfde reeks kan maken. Dan wordt het alleen maar extra werk om steeds weer die Wiki toe te voegen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:21 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Even door de zure appel heen bijten
quote:Voordat je reageert
Als je nou ziet dat je nick niet in de OP komt na meerdere malen posten DM/PM de GAM mods dan even. We lezen niet altijd elke pagina na om te zoeken naar mensen die hun nick in de OP willen en de TS ziet het ook vaak genoeg over het hoofd.
TS is nu nog even scherp, omdat hij op dit moment actief reageert.. tot half 1 , want dan moet hij werkenquote:
Vind het zelf wel meevallen, de maps zijn volledig anders, voertuigen voelen heel anders, hele sfeer is minder cartoonesk en wapens voelen ook anders. Gameplaymodi zijn wel hetzelfde.quote:
Maar dan kan iedereen wel gewoon dmv. de wiki veranderen zijn eigen PSN/Live id in de OP zetten, das wel een voordeel. Nu moet de TS goed opletten.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wiki's zijn overbodig geworden nu je met een knopje automatisch een nieuw topic met nieuw nummer in dezelfde reeks kan maken. Dan wordt het alleen maar extra werk om steeds weer die Wiki toe te voegen.
De TS hoeft niet goed op te letten, je kunt gewoon een DM/PM sturen naar mij of de andere GAM mods en ik kan ten aller tijde de OP aanpassen. Daarvoor zijn wij moderators hier ten slotte.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Maar dan kan iedereen wel gewoon dmv. de wiki veranderen zijn eigen PSN/Live id in de OP zetten, das wel een voordeel. Nu moet de TS goed opletten.
Misschien iets voor een nieuwe feature, dat je een tabel in de OP kan zetten die door iedereen te veranderen is?
Snap ik, maar dat is toch een beetje dubbel werk? Moet ik een DM/PM naar jou toe sturen, moet jij naar dit topic om het erin te copy/pasten.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De TS hoeft niet goed op te letten, je kunt gewoon een DM/PM sturen naar mij of de andere GAM mods en ik kan ten aller tijde de OP aanpassen. Daarvoor zijn wij moderators hier ten slotte.
Dat is geen dubbelwerk. In plaats van een tabel aan te passen stuur jij mij een bericht. Geloof me, er zit heel wat meer werk in om een functie te maken zoals jij beschrijft dan voor het moderator-team van GAM even een paar keer per dag de OP aan te passen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:43 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is toch een beetje dubbel werk? Moet ik een DM/PM naar jou toe sturen, moet jij naar dit topic om het erin te copy/pasten.
Een zelf te veranderen tabel leek mij dan wel ideaal, moet natuurlijk wel kunnen, maar dat is meer iets voor in BUG.
Damn ik heb hetzelfde probleem, huiswerk, gitaarles en PES12 is ook awsome hou dus weinig tijd over!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
TS is nu nog even scherp, omdat hij op dit moment actief reageert.. tot half 1 , want dan moet hij werkenNormaal vrije dag dus vandaag geen tijd voor BF3
Vertel mij nou eens ff waar ik dat filmpje kan vinden van jouw avatar.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is geen dubbelwerk. In plaats van een tabel aan te passen stuur jij mij een bericht. Geloof me, er zit heel wat meer werk in om een functie te maken zoals jij beschrijft dan voor het moderator-team van GAM even een paar keer per dag de OP aan te passen.
amateur allure- violet, zoek ze zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:38 schreef Vinno het volgende:
[..]
Vertel mij nou eens ff waar ik dat filmpje kan vinden van jouw avatar.
Ja soms is het echt bagger om bij iemand in de server te komen. Het beste zou dan denk ik zijn als er genoeg animo is, 2 squads te maken in het menu en vervolgens eenzelfde server op te zoeken waar genoeg plek is.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:43 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is toch een beetje dubbel werk? Moet ik een DM/PM naar jou toe sturen, moet jij naar dit topic om het erin te copy/pasten.
Een zelf te veranderen tabel leek mij dan wel ideaal, moet natuurlijk wel kunnen, maar dat is meer iets voor in BUG.
67Impala, ik had gisteren verdomd veel moeite om bij jullie in de game te komen, zat constant vol. Zat ik er eindelijk in, moest ik alweer bijna stoppen. Was trouwens ook het eerste potje waarbij de voice-chat een beetje normaal werkte.
Munn1k al geadd? Zal vanavond even accepten zodra ik tijd heb..quote:Op donderdag 10 november 2011 13:08 schreef computerprobleem het volgende:
tvp
Wie komt er vanavond? En voeg me even toe als je het nog niet hebt gedaan, of accepteer friend request. Ik ben worldwar2boy.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hele middag vrij dus zo even knallen op ps3, wie joint?
Dit.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
amateur allure- violet, zoek ze zou ik zeggen.
The Elder Scrolls V - Skyrim , RPG van de makers van Fallout (Bethesda Studios) oftwel.. Episch..quote:
Hahaha, ja dat is lelijk man. Ben momenteel klaar met stage en begonnen weer op school dus meer vrije tijd.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]zit ik dan met mijn invaldienst...
Zat ik nog maar op school.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat is lelijk man. Ben momenteel klaar met stage en begonnen weer op school dus meer vrije tijd.
Koop je zelf een PS3. Die dingen zijn goedkoper dan ooit.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:15 schreef 67Impala het volgende:
[..]
The Elder Scrolls V - Skyrim , RPG van de makers van Fallout (Bethesda Studios) oftwel.. Episch..
Maar mijn broer heb dat spel gekocht, ik wilde het ook wel hebben zo ist niet, maar de release komt te dicht bij BF3.. dus ik zit nog helemaal in mijn BF3 modus.. Dus nu wordt het af en toe een strijd om de PS3.. Das het nadeel dat we jaren geleden dat ding samen gekocht hebben
ontopic:
Nog enkelt mijn standaard wapens unlocken voor Support en dan alleen nog Sniper class alles unlocken... Dat wordt dus volgas met het PP2000 lopen en daarna met de PDW-R![]()
Idd, ik kan me nog herinneren dat ze ¤ 700,- waren en toen kon ik het natuurlijk niet betalen, heb hem ook pas 2 jaar. Ben benieuwd wat de PS4 gaat kosten.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Koop je zelf een PS3. Die dingen zijn goedkoper dan ooit.
Ik vraag me af wat de PS4 kan bieden wat de PS3 nog niet heeftquote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, ik kan me nog herinneren dat ze ¤ 700,- waren en toen kon ik het natuurlijk niet betalen, heb hem ook pas 2 jaar. Ben benieuwd wat de PS4 gaat kosten.
Ja zat ik ook aan te denken eigenlijk.. of hij koopt hem, dan behoud ik namelijk mijn FAT PS3 want die is mooierquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Koop je zelf een PS3. Die dingen zijn goedkoper dan ooit.
Dit dus.. Zullen ongetwijfeld meer features komen in de nabije toekomst maar ik denk als wederom een aantal innovaties plaats gaan vinden in de electronica er dan pas een opvolger komt van de PS3quote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de PS4 kan bieden wat de PS3 nog niet heeft.
Heel goed! Thnxquote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
M-Com attacker is nog niet zo heel moeilijk, voor mij worden die jet kills en helikopter kills enorm lastig. Heb met de jet nog steeds de flares niet gehaald, iedere keer als ik nu opstijg heb ik zo 3 locks aan m'n reet...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb na hard werk, die M-Com attacker ribbon gekregen. (3 m-coms kapot maken in een potje)
Ik kan je vertellen dat dat de lastigste ribbon is die je nodig hebt. En dan nog de bullseye trophy en de rest is eenvoudig te halen.
Imo is defender moeilijker. Of krijg je die ook al als je ziek zit te campen en iemand neerknalt die probeert te chargen?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb na hard werk, die M-Com attacker ribbon gekregen. (3 m-coms kapot maken in een potje)
Ik kan je vertellen dat dat de lastigste ribbon is die je nodig hebt. En dan nog de bullseye trophy en de rest is eenvoudig te halen.
Ik heb alleen nog M-Com Defender ribbon nodig en Sniper Effficiency (quote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Roces18 het volgende:
Ik hoop van wel, en ik hoop ook echt private servers...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Catkiller het volgende:
MetroGing wel hard, net op het einde MVP verloren, wel weer een supression ribbon erbij, nu al twee van die "ik schiet wel maar ik schiet scheef"-ribbons
Zullen er ooit [insert map] only servers komen zoals op de PC? Nee he?
Was dat er ook bij BC2? Die heb ik niet gedaan op de console dusquote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, en ik hoop ook echt private servers...
Zou toch echt vet zijn een keer een soort van clanwar te kunnen doen ofzo...
Stationary moet je echt met Rush doen, dan is het niet zo moeilijk als je defender bent...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Catkiller het volgende:
Ooh dan ook maar eens proberen binnenkort, ik dacht echt defusen enzo dan zou het bijna onmogelijk zijn aangezien er altijd ook van die grappige mensen zijn die er bovenop springen als jij iedereen van de enemy om zeep hebt geholpen bij de M-COM
Ik moet nog de SQD rush en deathmatch win en shotgun, air warfare en stationary emplacement ribbon, en de M-Com Defender dan
Stationary krijgen vergt wel wat geduld of niet?
Nee volgens mij niet...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was dat er ook bij BC2? Die heb ik niet gedaan op de console dusAls het er toen was zal het er nu ook wel komen.
Stationary inderdaad in rush, ik heb mijne gehaald bij damavand peak door een helikopter af te knallen met een centurion. (waar er gelukkig 2 in zaten) (maar vliegtuigen haal je sowieso niet neer aangezien die te snel zijn)quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef Catkiller het volgende:
Ooh dan ook maar eens proberen binnenkort, ik dacht echt defusen enzo dan zou het bijna onmogelijk zijn aangezien er altijd ook van die grappige mensen zijn die er bovenop springen als jij iedereen van de enemy om zeep hebt geholpen bij de M-COM
Ik moet nog de SQD rush en deathmatch win en shotgun, air warfare en stationary emplacement ribbon, en de M-Com Defender dan
Stationary krijgen vergt wel wat geduld of niet?
Ik zie wel, bij Island als je attacker bent lukt het miss ook wel goed, ben daar een keer ook toen ik ver in het land stond kapotgeschoten door de AA-gun op die bootquote:Op donderdag 10 november 2011 14:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Stationary inderdaad in rush, ik heb mijne gehaald bij damavand peak door een helikopter af te knallen met een centurion. (waar er gelukkig 2 in zaten) (maar vliegtuigen haal je sowieso niet neer aangezien die te snel zijn)
Ik wil wel een keer met je vliegen in Attack Helicopter hoor, dan kan jij gunner zijn en mag jij de kills maken, ik zorg dan wel dat we in de lucht blijvenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
M-Com attacker is nog niet zo heel moeilijk, voor mij worden die jet kills en helikopter kills enorm lastig. Heb met de jet nog steeds de flares niet gehaald, iedere keer als ik nu opstijg heb ik zo 3 locks aan m'n reet...
Is gewoon een kwestie van het goede moment afwachten. Ik heb hem gister gehaald in Caspian Border Conquest. Reed een disablede tank bij D nog te huiten op alles en iedereen. Ik zie zo'n stationary staan en sneak om die tank heen. Pats boem 2 kills en ribbon binnenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zie wel, bij Island als je attacker bent lukt het miss ook wel goed, ben daar een keer ook toen ik ver in het land stond kapotgeschoten door de AA-gun op die boot
Of het waar is weet ik niet hoor, Interwebz is niet altijd even representatief...quote:
Ik heb alleen nog maar rocket launcher stationarrys gezien eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Catkiller het volgende:
Oh wat, die rocket launchers tellen ook als stationary dus, wist ik helemaal niet
Geen ideequote:Op donderdag 10 november 2011 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Gelden die AA guns op Damavand en Kharg niet als stationary dan?
Uberhaupt Thermal Optics (IRNV) is helemaal de shit. In combinatie op elke gun is het heeerlijk om campers te spotten. Vooral in Metro is het verdomde makkelijk om vijanden op de metro baan te spotten!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Zijn die rocket pots op een Jet nog wat? Heb ze unlocked maar nog niet gebruikt...
Termal Optics bij een tank zijn wel echt relaxed trouwens. Sinds ik die heb ben ik echt nauwelijks te stoppen in zo'n ding.
Dude ben je er vanavond nog? Ik moet zelf ffe kijken heel misschien pestoernooi online met vrienden doen. Als dat niet doorgaat kom ik wel ffe knallenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Uberhaupt Thermal Optics (IRNV) is helemaal de shit. In combinatie op elke gun is het heeerlijk om campers te spotten. Vooral in Metro is het verdomde makkelijk om vijanden op de metro baan te spotten!
Hangt er even vanaf! Mijn broer heeft Skyrim binnengekregen en die wil ongetwijfeld dat gaan spelen en ben er zelf ook stiekem een beetje nieuwsgierig naar. Dus ik heb het idee dat hij de hele avond Skyrim doet. Dus ik weet het nog niet helemaal zekerquote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Dude ben je er vanavond nog? Ik moet zelf ffe kijken heel misschien pestoernooi online met vrienden doen. Als dat niet doorgaat kom ik wel ffe knallen
Lol is dat ding van jullie samen? Alleen zit jij er meeste achter cker?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Hangt er even vanaf! Mijn broer heeft Skyrim binnengekregen en die wil ongetwijfeld dat gaan spelen en ben er zelf ook stiekem een beetje nieuwsgierig naar. Dus ik heb het idee dat hij de hele avond Skyrim doet. Dus ik weet het nog niet helemaal zeker
Nja in de tijd toen ik nog een jonge impala was, was ¤ 500,- een klap geld. Dus ja we hebben hem toendertijd samen gekocht. Maar aangezien hij full time werkt en ik niet en nog studeer zit ik er het meeste achter en heb ik er ook het meeste tijd voorquote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Lol is dat ding van jullie samen? Alleen zit jij er meeste achter cker?
Die moet ik ook nog..quote:Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef DrNick het volgende:
Drop 'em Like Liquid is echt een klotemissie zeg! Zeker voor die trofee. Al zeker 20 keer opnieuw gedaan met Roces.
Wij zijn er iets van 3 uur mee bezig nu.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog..Ninjas trophie is dan wel een eitje.. Van de week maar weer eens proberen met R3ns1nk.. dan die overige 2 ook nog even uitspelen op hard
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Morgen- het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste wapen: a-91 of G36C
ik heb gehoord dat die ump-45 is generfd na de beta .. =/quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna rank 16 > UMP-45 > Ownage.
We zijn pas paar keer met succes langs de market gegaan waar die drie groepen samen komen. En dan bij het landhuis verneuken we het elke keerquote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog..Ninjas trophie is dan wel een eitje.. Van de week maar weer eens proberen met R3ns1nk.. dan die overige 2 ook nog even uitspelen op hard
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Roces18 het volgende:
Ik kijk zo wel ff voor tips n tricks nikita
Morgen zullen we hetnog eens proberen...quote:Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Roces18 het volgende:
check deze+
hier pakken ze op de market eerst die gasten rechts, en daarna links om vervolgens achterin af te maken. En boven moet je inderdaad die loper ook pakken.
En als we onderweg vijanden tegenkwamen aan onze kant waren we sowieso al gespot, dus dan moeten we in het water springen
Haha ja wat een pauper was dat zeg , ik hoop echt dat hij anale kanker krijgtquote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef RudyCarell het volgende:
Net weer een cheater gereport aan MS... Wat een hond, kon niet dood... Kwamen ook nog even in onze live party, maar bralde enkel wat in het Frans...
Ik heb toch t idee dat we der bijna zijn, die 3 gasten en dan die rechter 2 moeten echt met 1 kogel denk ik.. Moet wel lukken met een rustige sfeer om me te concentrerenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een keer of 5 tegen me gehad, erg irritant maar met explosieven blijkbaar dus wel te mollenquote:
Is dat alleen op Xbox of ook op PS3?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een keer of 5 tegen me gehad, erg irritant maar met explosieven blijkbaar dus wel te mollen
En dan ook nog zo'n lage score halenquote:
quote:
quote:Loser
rudycarell 2 uur geleden
Wie is dat meisje in je UI?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver. Hele avond uiteindelijk geen tijd gehad.
quote:
Was op de 1e pagina van dit topic al een vraagquote:Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vooral belachelijk irritant wanneer je geen Assault speelt.quote:
Bier en Battlefield is een wereldcombi qua vermaak, maar funest voor je K/Dquote:Op vrijdag 11 november 2011 02:28 schreef pugehenis het volgende:
Was net met wat vrienden bezig, met een krat bier. Heb m'n kill/death flink omlaag gehaald hiermee. Was wel erg lachen om te zien hoe ze probeerden te vliegen en dan keihard met de helicopter naar achter knallen of met een jet niet van de grond komen door de stick omhoog te duwen
quote:
Hoe heb je die shit unlocked dan? Kamikaze in een volle helikopter?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb EINDELIJK shit voor de Jet unlocked![]()
Met alleen die minigun zonder flares ben je echt een weerloos doelwit zeg. Gelukkig heb ik nu flares en heatseakers, dus dan worden de gevechten alweer ietsie pietsie eerlijker. Nu alleen nog stealth zien te unlocken, zodat niet elke stinger direct een lock op me heeft en dan kunnen we gaan bazen
Overigens vind ik het allertofste voertuig eigenlijk nog wel de jeep. Vol gas over alle bergjes heen rijden/jumpen op Caspian Border. Blijft briljant!
Yep, één kamikaze, maar ook een andere jet met geluk uit de lucht geknalt en verder heb ik die tip uit dit topic gebruikt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe heb je die shit unlocked dan? Kamikaze in een volle helikopter?
Mijnen! Natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yep, één kamikaze, maar ook een andere jet met geluk uit de lucht geknalt en verder heb ik die tip uit dit topic gebruikt.
Bij Conquest gewoon een aantal capturepoints bezaaien met mijnen en dan zorgen dat je zo veel mogelijk in een jet zit. Als je iemand opblaast met je mijnen terwijl je in een jet zit, dan tellen die punten mee voor de jet. Werkt ook wanneer je squad command uitgegeven hebt overigens
Beetje lafjes, maar het werkt wel
Heli's en Jeepsquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef Rauw. het volgende:
Ik vind die Jetribbons en dergelijke wel jammer, vind vliegen geen donder aan namelijk.
Dus die zou ik wss nooit behalen.
Same here, maar ik ben nu in de state of mind van mensen voegen mij maar toe. Ik heb 2x een hele lijst doorlopen vind het wel welletjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef Vinno het volgende:
Gisteren ff iedereen uit de OP geadd (PSN), wat een kutwerk zeg
Maar wel nu hele tijd minimaal 10+ online, dus lijkt het net of ik keiveel vrienden heb
Ik vind het zo briljant om met een jeep vol op een capture point af te rijden en dan vlak van te voren uit de Jeep te springen. Meestal knalt dat ding dan over een mijn of 3/4 en zie je een vuurbal over het slagveld heen hobbelenquote:
Rondjes om B heen scheuren met de hummer bij Canals is net zoiets.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef Rauw. het volgende:
Kharg Island en dan rondjes rijden rond Gas Station of Construction site om de flag te cappen is episch!
Werkt ook mooi op Forest en Gas station in Caspian Border.
Blijft mooi om te zien hoe gasten in de rondte gaan schieten en al hun RPG's missen.
Blaas ook vaak zelf m'n jeep op trouwens als afleiding.
B is Dry Dock?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:05 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Rondjes om B heen scheuren met de hummer bij Canals is net zoiets.
Gisteren deed een tegenstander dat ook. De tweede keer kwam hij mijn mijnen tegen.
SP is er ook alleen als de MP het niet doetquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:06 schreef Roces18 het volgende:
GVD wat is die singleplayer slecht uitgebalanceerd. Op easy kan je gewoon langs alle vijanden heen lopen terwijl ze je kapot schieten. Op Hard met 2 kogels ben ik al weer dood. En telkens word er geroepen, "Let's go Let's go!!" en dan volg ik die homo en dan word ik alsnog afgeknald. Wat een teamwork weer![]()
Of als ze zeggen: "I'll cover you!" , nou niet dusleugenaars
Ja Rubje, dat klopt... Meeste spelen 360quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:31 schreef rubje het volgende:
@Rudy.spelen de meesten van het oude BoF nu via Xbox en PS3? ipv de PC?( krijg zo het idee al de topic's lezende..)
De mappen zijn erg makkelijk hoor, erg overzichtelijk en de vlaggen en m-coms zijn goed aangegeven. En ja, wat er verwacht word van je is dat je gewoon verdedigd en aanvalt en daarbij medkits strooit en ammo enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:29 schreef Sant. het volgende:
Ik ben nog steeds bezig de mappen te leren kennen.
Het principe van Team Deathmatch snap ik uiteraard wel.
Gisteren Conquest weer eens gespeeld, maar ik denk dat mijn teamgenoten zich kapot irriteren
Ik weet de weg gewoon nog niet en weet nog niet wat er van me verwacht wordt.
Maar ooeeh wat is BF vet!
Tja, mijn pc kan het niet aan, en game gewoon liever chill languit op de bankquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:43 schreef rubje het volgende:
Oh...Dat was wel ff anders indertijd met BF2 en de pc...
![]()
Mij zie je dus niet bij BF3 omdat ik een PC heb voor dit spel en op bijbehorende servers speel.
Niet gaan sniperen inderdaad (mits je onwijs goed ben en zowaar veel kills maakt), maar je kan wel gewoon als Recon spelen. Als jij tactisch een Radio Beacon neer zet moet je eens weten hoe onwijs goed je kan flanken en overwicht kan krijgen op een chaos situatie. (Zoals bij Operation Metro - Ticket Booth ) Als jij aan de flank of achter ergens zo'n beacon plant moet je eens weten hoe snel je ze hebt liggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De mappen zijn erg makkelijk hoor, erg overzichtelijk en de vlaggen en m-coms zijn goed aangegeven. En ja, wat er verwacht word van je is dat je gewoon verdedigd en aanvalt en daarbij medkits strooit en ammo enzo.
(en nooit gaan sniperen)
Ik heb hetzelfde. Al blijf ik shooters fijner vinden op de PC.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tja, mijn pc kan het niet aan, en game gewoon liever chill languit op de bank
Zeker! M+TB -> Controller!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Al blijf ik shooters fijner vinden op de PC.
Preciesquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Vinno het volgende:
[..]
Poten op tafel, chille bank + vriendin domme series op laptop kijken -> M+TB!
Op zich wel ja, maar als iedereen controller heeft maakt het weer geen reet uit...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja maar... precisie M+TB -> Consoles... Dat zal blijven...
True, heb er sterk aan gedacht om een nieuwe PC te kopen voor BF3 maar kon 500 euro voor 1 game toch niet echt goed pratenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja maar... precisie M+TB -> Consoles... Dat zal blijven...
Hoe werkt dat dan precies met zo'n radio beacon?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:05 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Niet gaan sniperen inderdaad (mits je onwijs goed ben en zowaar veel kills maakt), maar je kan wel gewoon als Recon spelen. Als jij tactisch een Radio Beacon neer zet moet je eens weten hoe onwijs goed je kan flanken en overwicht kan krijgen op een chaos situatie. (Zoals bij Operation Metro - Ticket Booth ) Als jij aan de flank of achter ergens zo'n beacon plant moet je eens weten hoe snel je ze hebt liggen
Is een "gadget" die je mee kunt nemen en ergens in het level kunt plaatsen. De beacon fungeert dan als een spawnpoint. Zelfde als tactical insurgion in COD, maar je squad kan deze ook gebruiken als spawnpointquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef David1979 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies met zo'n radio beacon?
Als je een adblocker gebruikt verdwijnt of werkt je qoute knop niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:31 schreef Apenkoning1 het volgende:
Quote:
Bij metro en de tunnel van damavand peak kan het inderdaad maar neem dan een shotgun.
Bij de andere mappen heb je niet echt iets aan een radio beacon (misschien nog bij seine crossing)
''
Tuurlijk wel op een heuvel neerzetten voor als je recon bent:) mocht je dan doodgaan hoef je niet weer een pleuriseind te lopen
(waar de fuck is de quote knop heen?)
Dat kan je toch makkelijk opzoeken in Battlelog?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef computerprobleem het volgende:
Wanneer krijg je de USAS 12? Heb gehoord dat die best goed is xD
Is dit een vraag? Ik weet dat namelijk nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat kan je toch makkelijk opzoeken in Battlelog?
rank 43:)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef computerprobleem het volgende:
Wanneer krijg je de USAS 12? Heb gehoord dat die best goed is xD
Het was een opmerking, maar als vraag geformuleerd omdat ik er niet bij kon komen dat iemand daar zelf niet aan dacht!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Is dit een vraag? Ik weet dat namelijk niet.
Dan heb je je waarschijnlijk proberen aan te melden bij het Xbox platoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:36 schreef Dagkaart het volgende:
Heb me net aangemeld bij de platoon, maar krijg een melding dat ik alleen fan kan zijn/worden?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan heb je je waarschijnlijk proberen aan te melden bij het Xbox platoon
Dit dus, je rent eenmalig (of meerdere malen in rush) met je sniperclass een eind naar voren waar mensen graag spawnen en zet dat ding neerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:03 schreef LinQ het volgende:
[..]
Is een "gadget" die je mee kunt nemen en ergens in het level kunt plaatsen. De beacon fungeert dan als een spawnpoint. Zelfde als tactical insurgion in COD, maar je squad kan deze ook gebruiken als spawnpoint
twitter:Battlefield twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 21:15:15Battlefield Bad Company 2 is on sale for iOS devices! #EAMobile - http://t.co/u9J4bTFe reageer retweet
Verrader:Pquote:
quote:YOUR CURRENT POSITION IS 3 OF 3
Zit jij in de queue of in het spel?quote:
Flashlights worden aangepakt..quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Denk dat ik het spel nu wel lang genoeg heb gespeeld om mijn eerste oordeel te vellen.
Minpunten:
- Die fucking flashlights (zowel enemy als team).
- Ik vind het wapen/upgrade menu bijzonder onoverzichtelijk.
- Spawnpoints zijn slecht vergeleken bij BC2. Ben volgens mij in de tijd dat ik BF3 heb gespeeld al vaker meteen bij spawn doodgeknald dan alle potjes BC2 bij elkaar.
Pluspunten ga ik niet allemaal opnoemen, maar het ziet er awesome uit, het werkt gelikt en de maps zijn zodra je ze een beetje leert kennen ook awesome.
Ik bedoel in-game je setup veranderen. Onoverzichtelijk en dat elke keer die 'ruis' even door het beeld klappert als je naar boven of onder scrollt in je klasse selectie is ook vervelend. Ziet er leuk uit maar één keer is wel genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Flashlights worden aangepakt..
Wapen en upgrades kun je eigenlijk alleen echt zien op battlelog, zo zie je dat het beide gemaakt is voor elkaar..
Spawnpoints zelf bij de basissen zijn niet zozeer slecht, ik spawn enkelt elke keer op het verkeerde moment bij mijn squad matties..
Ja, inderdaad. Je moet dan wachten tot er een nieuw game begint om te stoppen, echt irritant.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:09 schreef Suc het volgende:
Volgens mij is de grootste ergernis toch wel dat je niet uit de lobby kunt stappen, nadat de ronde is afgelopen.
Die ruis begint mij inderdaad ook aardig te storen. Sowieso is het hele menu maar matig. Alsof het in een halfuurtje in elkaar geflanst is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik bedoel in-game je setup veranderen. Onoverzichtelijk en dat elke keer die 'ruis' even door het beeld klappert als je naar boven of onder scrollt in je klasse selectie is ook vervelend. Ziet er leuk uit maar één keer is wel genoeg.
Justin's Beaver is baasquote:Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh en ff voor de mensen die wel van een parodietje houden:
Iemand hier is vast wel bekend met Rucka Rucka Ali, parodies maken op de instrumentals van best wel bekende liedjes, zo geniaal deze..
Ja ik moet ff een goede mic kopen, ik heb echt zo'n baggerding.quote:Op zaterdag 12 november 2011 02:28 schreef Laat77 het volgende:
Net een lachen potjes gedaan met R3ns1nk, Vinno, SOraya en Mauz :p, alleen jammer geen communicatie met Vinno en dat Soraya en Mauz in een andere squad zaten.
Het ging wel aardig, ook al stond ik steeds onderaan.. maar ik wil gewoon veel dingen unlocken voor de helikopter!!
Die dragrace met 2 jeeps op kharg Islandquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:28 schreef Laat77 het volgende:
Net een lachen potjes gedaan met R3ns1nk, Vinno, SOraya en Mauz :p, alleen jammer geen communicatie met Vinno en dat Soraya en Mauz in een andere squad zaten.
Het ging wel aardig, ook al stond ik steeds onderaan.. maar ik wil gewoon veel dingen unlocken voor de helikopter!!
Ik join je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een fijn loos weekend dus als er nu mensen online zijn, zoek me op!
Lekker makkelijke punten op Caspian Borderquote:Op zaterdag 12 november 2011 03:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Leuke potjes, kwamen ook nog fokker tegen.
Spm 460
Mayb scopes en wapens gekozen die je nog niet unlucked hebt?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:39 schreef Roces18 het volgende:
trouwens werkt als je naar soldier gaat en dan customize waarnaar je al je wapens enzo selecteert, met scopes en dergelijke niet. Zodra je in een game gaat moet je alles weer opnieuw erin zetten (tenzij je het ingame veranderd dan blijft het wel)
en die flashlights die worden zachter gemaakt
Accepted! Hoo-ah! Gisteravond hadden we trouwens ook brute potjes! Ik begin Rush ook steeds leuker te vinden zo!quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:30 schreef Leonos het volgende:
Net een apply gedaan voor de platoon. PS3
quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Twee heerlijke potjes gespeeld. K/D wat minder in het tweede potje maar wel lekker gesniped. En flink wat ribbons binnengeharkt. Spel wordt wel steeds leuker naarmate je het wat vaker gaat spelen. Ben later op de dag wel weer online. Nu even 'zaterdag'-dingetjes doen.
Tijdens het laatste potje was jij wel goed bezig inderdaad. 30/5?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:07 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Accepted! Hoo-ah! Gisteravond hadden we trouwens ook brute potjes! Ik begin Rush ook steeds leuker te vinden zo!
Heb ik soms ook, maar meestal gewoon de queue.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:20 schreef xminator het volgende:
Hoe kan je eigenlijk een game dat vol is joinen? Bij mij gaattie niet in een que oid.
haha doe ik altijd, als er 2 tanks op elkaar aan het schieten zien wacht ik tot de tegenstander uitstapt en dan bambambambamquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:18 schreef Catkiller het volgende:
In de wacht staan heb ik toch geen geduld voor
Hekel aan maps met voertuigen wanneer er niemand online is waar ik nauw mee samenwerk zeg, sowieso gefucked worden als je er in gaat en iemand schiet op je, want als je er uit gaat om te fixxen staat er vaak wel weer iemand om je in je rug te schieten
Spring er dan wel vaak uit tijdens het reloaden als het dichtbij is om er een raket op te schieten en zo een verschil te creëren
Ja zoietsquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef Suc het volgende:
[..]
Tijdens het laatste potje was jij wel goed bezig inderdaad. 30/5?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef zerokil het volgende:
Misschien is het dom om deze vraag in dit topic te stellen maar wat is nou een beter spel BF3 of MW 3?
Graag je antwoord onderbouwen.
Je kan niet zozeer denk ik een game beter vinden dan de ander, want ze zijn eigenlijk niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:11 schreef zerokil het volgende:
Misschien is het dom om deze vraag in dit topic te stellen maar wat is nou een beter spel BF3 of MW 3?
Graag je antwoord onderbouwen.
Rush is punten farmen als een gek. Als ik een beetje op dreef ben pak ik makkelijk 10k punten per potje met 10+ ribbons. Zelfs als jouw team helemaal kapot wordt gemaakt lukt het me meestal om MVP te worden of in top 3 te staanquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:14 schreef Catkiller het volgende:
2000 punten over de eerste ronde M-COMS met maar 2 kills, 8 surveillance efficiency ribbons![]()
Mwah dat heb ik niet, ik heb niet vaak zo'n haast of speel met een sniper. Als ze je aan het verkrachten zijn is het een stuk makkelijker om er achter te komen omdat ze dan roekeloos worden en je niet verwachten ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Rush is punten farmen als een gek. Als ik een beetje op dreef ben pak ik makkelijk 10k punten per potje met 10+ ribbons. Zelfs als jouw team helemaal kapot wordt gemaakt lukt het me meestal om MVP te worden of in top 3 te staan
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff patat happen en dan lekker BF'en! Zit nog wel te twijfelen om MW3 er bij te halen. Ben helemaal niet weg van COD games normaal, maar vanmiddag was ik ff bij mijn buurman en heb ik 2 potjes gespeelt. Speelde verschrikkelijk lekker, best eng, dat ik het leuk vond
conquestquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:30 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
wat doen jullie het meeste als jullie met zijn alle spelen? rush of conquest
gewoon erbij halen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff patat happen en dan lekker BF'en! Zit nog wel te twijfelen om MW3 er bij te halen. Ben helemaal niet weg van COD games normaal, maar vanmiddag was ik ff bij mijn buurman en heb ik 2 potjes gespeelt. Speelde verschrikkelijk lekker, best eng, dat ik het leuk vond
Als je op pagina 1 kijkt, dan zie je hoeveel mensen op de ps3 en xbox spelen... ongeveer gelijke aantal.. xbox ietjes meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef zerokil het volgende:
Op welk platform spelen jullie?
of de meeste?
Over een half jaar nog maar een keer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar platinum gaat sowieso niet lukken hier, ik krijg die Bullseye trophy maar niet, 30 keer geprobeerd en gefaald en dan houdt het een keer op héh.. wel jammer
haha , nee joh dan speel ik allang weer wat andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Over een half jaar nog maar een keer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |