SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Das jammer!quote:Op zondag 1 juli 2012 15:26 schreef matthijst het volgende:
Goeie show, maar wel weinig bekende nummers, vond ik. Of bekende nummers in een ander jasje.
Als je goed zoekt (of ongelukkig bent) kun je dergelijke fans voor bijna elke artiest wel vinden denk ik. En hoe populairder de artiest, hoe meer je 't ziet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:59 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dat ze wel een paar leuke nummers heeft gemaakt, maar verder heb ik er niet veel mee. Ik stoor me eigenlijk meer aan een deel van haar fans die doen alsof alles wat Lady Gaga doet niet eerder is gedaan en ze uniek is. Of het beschuldigen van andere artiesten van kopieergedrag. Omgekeerde wereld.
Het is ironisch dat Lady Gaga het heeft over treiteren terwijl haar fans (een deel ervan) de grootste pestkoppen zijn. Het is gewoon misselijk wat je leest op YouTube en anti-Madonna site's opgericht door Little Monsters. Madonna die aids heeft verspreid door haar SEX boek. Vreselijk dingen over haar kinderen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je goed zoekt (of ongelukkig bent) kun je dergelijke fans voor bijna elke artiest wel vinden denk ik. En hoe populairder de artiest, hoe meer je 't ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |