Ik ben me er wel van bewust dat bij het eventuele verhuizen de zooi er weer af moet hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 10:23 schreef blomke het volgende:
Je weet niet wat je jezelf en je huisopvolgers aandoet.
Je moet ook rechtop staan bij het behangen.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Verder heeft mijn ex ooit eens een slaapkamer horizontaal behangen en ze had heel wat ervaring maar het was knap moeilijk.
Tof. Thanks.quote:
Dit dus. Plafonds zijn meestal ruw en je moet toch eerst iets verzinnen om het glad te maken. Dus, platen tegen het plafond maken en die kun je dan net zo goed behangen VOOR je ze tegen het plafond maakt.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou een grote plaat (afmeting van je plafond) op een tafel gaan behangen, en deze goed bevestigen aan het plafond. Is ook stuk makkelijker als je gaat verhuizen.
Graag één plaat van 9.30 bij 4.35 met twee gaatjes voor de verlichting,doe hem maar in een zakje anders word die nat op de fietsquote:Op donderdag 10 november 2011 10:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou een grote plaat (afmeting van je plafond) op een tafel gaan behangen, en deze goed bevestigen aan het plafond. Is ook stuk makkelijker als je gaat verhuizen.
Oke, 1 grote plaat is misschien too much, maar meerdere platen lijkt mij de beste optie.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:46 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Graag één plaat van 9.30 bij 4.35 met twee gaatjes voor de verlichting,doe hem maar in een zakje anders word die nat op de fiets
Leuk, weer zo'n adhd kindje....quote:Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef BrandX het volgende:
is trouwens ook wel een cool idee voor een kinderkamer met van dat kinderbehang met afbeeldingen enzo
waarom?quote:Ga niet werken met platen. Naast dat dit er niet uitziet, verneuk je je plafond op een nog grotere manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |