Dan kun je beter gaan bridgen lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geef het altijd op na een tijdSpel wordt echt saai als je 85 bent.
Oh is die al te douwnladen?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom zou je WOW spelen als Skyrim uit is manOnbegrijpelijk.
scroll of rescurrection ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 09:25 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe krijg je die 7 dagen gratis dan?
zitten hier wss meer chicks dan gozersquote:Op donderdag 10 november 2011 09:27 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er chicks op het ruimtevaartgym ?
En jij laat ze zeker de sterren zien.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
scroll of rescurrection ofzo
[..]
zitten hier wss meer chicks dan gozers
Hij moet ze de Melkweg laten zien.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:45 schreef superdrufus het volgende:
[..]
En jij laat ze zeker de sterren zien.
Bag openen en dan naar iemand slepen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe geef je dingen aan elkaar in WoW?
mocht ik willenquote:Op donderdag 10 november 2011 09:45 schreef superdrufus het volgende:
[..]
En jij laat ze zeker de sterren zien.
Als je gaat zitten WoW'en schiet het niet op.quote:
weetikquote:Op donderdag 10 november 2011 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je gaat zitten WoW'en schiet het niet op.
ik ben nog niet eens begonnen dudequote:Op donderdag 10 november 2011 11:06 schreef Ritmo het volgende:
Wel goed dat TS zelf erkent dat ie verkeerd bezig is. Nu nog de volgende stap: stoppen.
Je TT:quote:Op donderdag 10 november 2011 11:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben nog niet eens begonnen dude
quote:Ik ben weer begonnen
Het zou best kunnen ja. Maar is het niet zo dat je bij dat spel alleen wat kunt bereiken als je er heel veel uren achter zit?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef Piye het volgende:
Ik snap de klacht niet zo? Je kan best WoW spelen (hoewel ik het een beetje zielig vind dat je daarvoor moet blijven betalen) en daarnaast gewoon een normaal sociaal leven hebben.
In Nederland zou hij ook WoW spelen, neem ik aan.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef Ouqz het volgende:
Kom gewoon terug naar Nederland. Je leven in Zweden is een hel en biedt geen toekomstperspectief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |