abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104190176

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_104190190
Mijn excuses, ik wil wel eens een topic starten maar ik weet niet precies hoe ik dat doe vanuit die (verouderde) link staat over de OP, ben nog niet zo heel erg lang zo actief op FOK.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104190226
En weer verder dus
pi_104190253
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:25 schreef Keyos het volgende:
Mijn excuses, ik wil wel eens een topic starten maar ik weet niet precies hoe ik dat doe vanuit die (verouderde) link staat over de OP, ben nog niet zo heel erg lang zo actief op FOK.
Gewoon onder aan het oude topic klikken op 'open vervolg topic' en dan hoef je alleen de titel van het topic aan te passen als je dat zou willen. Hij nummert vanzelf al door en OP staat er ook al in. Makkelijker kan het niet ;)
pi_104190281
Zo shit weer 4 topics verder

Is het nog levend hier? ;)
Do what you love, love what you do!
pi_104190296
Nog wel maar ga straks zodra ik mijn drinken opheb naar bed (wat nog even duurt) en hopen dat de dip van vandaag morgen weer over is.
pi_104190314
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:31 schreef formerjellybean het volgende:
Nog wel maar ga straks zodra ik mijn drinken opheb naar bed (wat nog even duurt) en hopen dat de dip van vandaag morgen weer over is.
Heb je een literglas volgegoten met whisky dat dat nog zo lang gaat duren?

@Cactus

Danku, zal dat de volgende keer doen als ik de closer ben.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104190331
Nee hoor , dat valt wel mee maar drink wel grote glazen en ben nogal slome drinker
pi_104190332
Zit ook nog aan een drankje nu :S

Moet eigenlijk gaan slapen ;)
pi_104190344
Nog gedate verder ???
pi_104190357
Denk dat ik zo nog een amaretto ga inschenken, heb alleen geen mini ijsblokjes :(.

Overigens die meid waar ik geïnteresseerd in ben , ik vond haar zusje eerst interessanter, maar damn die is écht vreselijk aangekomen , dr zus is nu écht een stuk leuker.
pi_104190358
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Nog gedate verder ???
Ik ??

Nee wel heel leuk gechatted met moonwalk.
En er is iemand verliefd op mij maar ik niet op haar :S
pi_104190373
Heb je het ook eerlijk verteld aan haar dat het niet wederzijds is ??
pi_104190381
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:37 schreef kree het volgende:

Ik ??

Nee wel heel leuk gechatted met moonwalk.
En er is iemand verliefd op mij maar ik niet op haar :S
Denk je dat je ooit met Moonwalk gaat daten?
pi_104190393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:38 schreef formerjellybean het volgende:
Heb je het ook eerlijk verteld aan haar dat het niet wederzijds is ??
Ja gewoon dat we normaal moeten doen.
ken haar ook in het echt dus, en we wel zien of het wat wordt.

Grrrrrr gek wordt ik ervan zou zo graag wat willen maarja heb het gevoel er gewoon niet bij met haar.
pi_104190412
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:39 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Denk je dat je ooit met Moonwalk gaat daten?
laat ik het houden op dat het tot nu toe positief is.
Kweet niet, ken haar nog steeds niet goed genoeg maar we hebben wel overeenkomsten
pi_104190433
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:41 schreef kree het volgende:

Kweet niet, ken haar nog steeds niet goed genoeg maar we hebben wel overeenkomsten
Jullie hebben al best wat gekletst. Hoe goed wil je iemand kennen voordat je een keer wat gaat drinken? Als je alles al van elkaar weet is het toch ook niet leuk meer om te daten? Het doel daarvan is toch juist om elkaar beter te leren kennen?
pi_104190442
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jullie hebben al best wat gekletst. Hoe goed wil je iemand kennen voordat je een keer wat gaat drinken? Als je alles al van elkaar weet is het toch ook niet leuk meer om te daten? Het doel daarvan is toch juist om elkaar beter te leren kennen?
Dit, je moet nog wel wat gespreksstof overhouden voordat je gaat daten. Er zijn genoeg mensen op sites die elkaar al daten na een uur gesproken te hebben, het lijkt mij dat jullie al meer dan zat aan die tijd voldaan hebben.
pi_104190443
Dat is altijd moeilijk heb ook wel wat vrienden gehad die me vertelden dat ze gevoelens voor me hadden en dan bleef de vriendschap toch moeilijk.
Ik heb een iemand die het wel kon.
  donderdag 10 november 2011 @ 01:43:16 #20
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104190444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ik date iemand die ik pas een uur ken, dus das geen reden om het niet te doen
Spreading the Word
pi_104190448
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jaaaaa, maar ik ben niet zo makkelijk daarin en het hoeft van mij ook niet zo snel.
En denk van Moonwalk ook niet.
Maar tot nu toe is ze leuk O+
pi_104190461
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dit, je moet nog wel wat gespreksstof overhouden voordat je gaat daten. Er zijn genoeg mensen op sites die elkaar al daten na een uur gesproken te hebben, het lijkt mij dat jullie al meer dan zat aan die tijd voldaan hebben.
Och als er een klik is dan gaat het vanzelf, hoef je niet eens gespreksstof te hebben ;)
pi_104190463
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:43 schreef WokkelKardinaal het volgende:

Ik date iemand die ik pas een uur ken, dus das geen reden om het niet te doen
Jij bent dan ook echt pro :7
pi_104190470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:43 schreef kree het volgende:

Jaaaaa, maar ik ben niet zo makkelijk daarin en het hoeft van mij ook niet zo snel.
En denk van Moonwalk ook niet.
Maar tot nu toe is ze leuk O+
Leuk joh, die verwachtingen steeds hoger laten worden en dan kans lopen op een grotere teleurstelling :? Maar goed, waar jullie je fijn bij voelen.
pi_104190501
Nou ik ga mijn roes uitslapen doei :W
  donderdag 10 november 2011 @ 01:49:23 #26
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104190512
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij bent dan ook echt pro :7
Dank voor het compliment :D U is een engeltje ;)
Spreading the Word
pi_104190526
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:49 schreef WokkelKardinaal het volgende:

Dank voor het compliment :D U is een engeltje ;)
:*
pi_104190533
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Leuk joh, die verwachtingen steeds hoger laten worden en dan kans lopen op een grotere teleurstelling :? Maar goed, waar jullie je fijn bij voelen.
joh we weten het beiden dat we niet snel zijn.
En het is nu leuk. En in het echt een teleurstelling, zou best kunnen, weet ik ook niet.
Maar daar komen we nog wel eens achter ;)

Ieder z'n eigen manier denk ik maar, ik ben sloooooom met dit soort dingen. ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 01:51:16 #29
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104190535
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

:*
*;
Spreading the Word
pi_104190536
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:44 schreef kree het volgende:

[..]

Och als er een klik is dan gaat het vanzelf, hoef je niet eens gespreksstof te hebben ;)
Uiteraard, maar het helpt wel als je elkaar nog niet helemaal door en door kent, ik ben zelf dus heel lang met meid 1 bezig geweest ( van die 2 foto's uit het vorige topic), zelfs te lang, zodat ik eigenlijk al in de friendzone zat voordat we de eerste keer wat gingen drinken, dat zou ik nu anders doen. Ze was helemaal gek van mij at first , dat kakte gewoon in op een gegeven moment, ik heb dus te laat ingezien van die fase gebruik te maken.
pi_104190549
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:51 schreef Keyos het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het helpt wel als je elkaar nog niet helemaal door en door kent, ik ben zelf dus heel lang met meid 1 bezig geweest ( van die 2 foto's uit het vorige topic), zelfs te lang, zodat ik eigenlijk al in de friendzone zat voordat we de eerste keer wat gingen drinken, dat zou ik nu anders doen. Ze was helemaal gek van mij at first , dat kakte gewoon in op een gegeven moment, ik heb dus te laat ingezien van die fase gebruik te maken.
Waarom was ze gek op je in eerste instantie?
En waarom kakte het in?
pi_104190579
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:51 schreef Keyos het volgende:

Goed voorbeeld van wat kan gebeuren als je alles al kapot praat voor die tijd. Kom je achter steeds meer dingen die je nog niet wil weten. Spanning is dan al weg, nog voor het kon starten .
pi_104190583
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:52 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom was ze gek op je in eerste instantie?
En waarom kakte het in?
Ik zou het niet weten, ik kende haar van een keuzevak debatteren, ze was gelijk vreselijk enthousiast over alles, toegevoegd op msn en vervolgens als ik online kwam binnen 1 seconde startte ze de gesprekken, ze gaf veel signalen af alleen ging ik er toen nooit op in. Zelfs op pinkpop met vuurwerk en all you need is love muziek heb ik haar niet vol op de bek gepakt, op een gegeven moment zijn kansen vervlogen en word je "saai" . Zelfs mijn vrienden zeiden van "ze is helemaal verliefd op je, doe er wat mee" , dat deed ik dus niet.

Misschien was ik niet genoeg verliefd op haar hoor, dat kan ook, ik vind haar best leuk maar ook weer niet de droomvrouw of iets in die zin. Ik heb het zelf alleen wel vergooit.

Maar ik ben bijna heel mijn leven een houten klaas geweest die nooit zijn verliefdheid heeft getoond, dat zie ik zelf ook heel erg in, en daar kun je aan werken.
  donderdag 10 november 2011 @ 02:02:29 #34
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104190640

[ Bericht 100% gewijzigd door Moonwalk op 10-11-2011 02:02:40 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104190656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, ik kende haar van een keuzevak debatteren, ze was gelijk vreselijk enthousiast over alles, toegevoegd op msn en vervolgens als ik online kwam binnen 1 seconde startte ze de gesprekken, ze gaf veel signalen af alleen ging ik er toen nooit op in. Zelfs op pinkpop met vuurwerk en all you need is love muziek heb ik haar niet vol op de bek gepakt, op een gegeven moment zijn kansen vervlogen en word je "saai" . Zelfs mijn vrienden zeiden van "ze is helemaal verliefd op je, doe er wat mee" , dat deed ik dus niet.

Misschien was ik niet genoeg verliefd op haar hoor, dat kan ook, ik vind haar best leuk maar ook weer niet de droomvrouw of iets in die zin. Ik heb het zelf alleen wel vergooit.

Maar ik ben bijna heel mijn leven een houten klaas geweest die nooit zijn verliefdheid heeft getoond, dat zie ik zelf ook heel erg in, en daar kun je aan werken.
Ik ben nog steeds een beetje stiekem verliefd op psychose meisje, maar moet dat gewoon vergeten en verder gaan want dat gaat het niet worden.
Nouja dan krijg je de volgende die is dan weer verliefd op mij maar ik niet op haar :{
En dan hebben we moonwalk nog haaha daar zie ik nog het meest in, wil sowieso meer praten en afspreken, nou wat mij betreft wel, maar nu nog effe niet, ben daar gewoon niet zo snel mee ;)
pi_104190657
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:02 schreef Moonwalk het volgende:

Wat zou hier hebben gestaan :P
pi_104190661
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:06 schreef kree het volgende:

Ik ben nog steeds een beetje stiekem verliefd op psychose meisje, maar moet dat gewoon vergeten en verder gaan want dat gaat het niet worden.
Nouja dan krijg je de volgende die is dan weer verliefd op mij maar ik niet op haar :{
En dan hebben we moonwalk nog haaha daar zie ik nog het meest in, wil sowieso meer praten en afspreken, nou wat mij betreft wel, maar nu nog effe niet, ben daar gewoon niet zo snel mee ;)
Handig om hier te zeggen dat je verliefd op iemand anders bent, maar ook wel wat in Moonwalk ziet :') Ik zou bedanken :')
pi_104190667
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat zou hier hebben gestaan :P
zal het eens vragen :) als ze er nog is tenminste :)
pi_104190677
Ik zeg niets.
  donderdag 10 november 2011 @ 02:08:42 #40
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104190679
quote:

[..]

Handig om hier te zeggen dat je verliefd op iemand anders bent, maar ook wel wat in Moonwalk ziet :') Ik zou bedanken :')
Hulde :') nu heb je het verneukt kreetje :')
Spreading the Word
pi_104190681
quote:

[..]

Ja verschil is dat het een onmogelijke liefde is, vond haar echt leuk hoor, maar zie in door haar problemen dat het niks kan worden.

Ja komt misschien een beetje lomp over maarja, ben altijd te direct denk ;)
pi_104190690
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:

Ja verschil is dat het een onmogelijke liefde is, vond haar echt leuk hoor, maar zie in door haar problemen dat het niks kan worden.

Ja komt misschien een beetje lomp over maarja, ben altijd te direct denk ;)
Tip 1: praat nooit over andere meiden en gevoelens als het meisje dat je probeert te versieren het kan lezen :')
pi_104190700
Ik zeg alsnog niets, tis jouw business Kree.
pi_104190715
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Tip 1: praat nooit over andere meiden en gevoelens als het meisje dat je probeert te versieren het kan lezen :')
Ja weet ik maar ik ben gewoon eerlijk, ook de hele tijd geweest hier.
Nouja weet het ook niet, die meid was ook gewoon eigenlijk pas mn eerste liefde.

Nouja kan nog wel begrijpen dat het niet gewaardeerd wordt door moonwalk dat ik dat zo hier neer zet,
Maar ben wel eerlijk in ieder geval.

En ik hou die psychose meid niet in gedachte want heb al pogingen gedaan om nog eens contact te krijgen, maar krijg geen reactie terug.
Nou dan ben ik er wel klaar mee, maar dat wil niet zeggen dat ik haar niet leuk vond (van deze zomer dan)

Nouja weet het ook niet

Sorry Moonwalk :) doe maar ff msn ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 02:19:17 #45
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104190749
Hi moonwalk, als je kree eruit gegooid hebt en steun nodig hebt dan dm je maar he :*
...
Doe maar niet :')
Spreading the Word
  donderdag 10 november 2011 @ 02:19:36 #46
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104190752
:|W

... nouja, none of my business
pi_104190773
;( Oeps heb het een beetje verziekt nu geloof ik ;(

Moonwalk doe MSN ik ga het je uitleggen :)
pi_104190803
Sorry hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om zoiets te schrijven, zeker als je in je achterhoofd weet dat iemand dit direct mee leest. Eerlijk zijn is belangrijk, maar er zijn momenten dat het beter is dat je bepaalde informatie achterwegen houdt , zeker omdat jullie in principe nog helemaal niets hebben, en je ook niet weet wat je van elkaar mist. Dat je dit nou zegt op het moment dat jullie elkaar goed kennen en je weet dat het niet klikt okay, niet in deze fase.

Succes in ieder geval op MSN, ik hoop dat de brand geblust gaat worden, wil echt geen procent verantwoordelijk zijn door mijn bijdrage op de vorige pagina dat het mis gaat (aangezien je door die reacties over date je post heb geschreven).
pi_104190818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:30 schreef Keyos het volgende:
Sorry hoor, maar hoe haal je het in je hoofd om zoiets te schrijven, zeker als je in je achterhoofd weet dat iemand dit direct mee leest. Eerlijk zijn is belangrijk, maar er zijn momenten dat het beter is dat je bepaalde informatie achterwegen houdt , zeker omdat jullie in principe nog helemaal niets hebben, en je ook niet weet wat je van elkaar mist. Dat je dit nou zegt op het moment dat jullie elkaar goed kennen en je weet dat het niet klikt okay, niet in deze fase.

Succes in ieder geval op MSN, ik hoop dat de brand geblust gaat worden, wil echt geen procent verantwoordelijk zijn door mijn bijdrage op de vorige pagina dat het mis gaat (aangezien je door die reacties over date je post heb geschreven).
Eerlijkheid duurt het langst ;)

Praat effe via DM nu met moonwalk.

Ik ga mezelf niet anders voordoen, zeg gewoon wat ik denk. En ja dat kan dus negatief uitpakken blijkbaar.
Maar wat moet je anders gewoon maar een smoes verzinnen of info achter houden?
pi_104190840
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:36 schreef kree het volgende:

[..]

Eerlijkheid duurt het langst ;)

Praat effe via DM nu met moonwalk.

Ik ga mezelf niet anders voordoen, zeg gewoon wat ik denk. En ja dat kan dus negatief uitpakken blijkbaar.
Maar wat moet je anders gewoon maar een smoes verzinnen of info achter houden?
Het ding is dat je informatie geeft die helemaal nergens goed voor is en alleen maar kan schaden, je bent een vrijgezel en je hebt dus behoefte aan een vriendin, je moet gewoon open staan voor iedereen , en dan ku ln je in je achterhoofd wel een rangschikking maken wie je eerder wilt hebben of niet, maar dat hoeven die personen gewoon niet te weten, want er speelt gewoon nog niets. Kijk, bij een directe vraag moet je eerlijk zijn, dat was hier nergens het geval.

Je moet iemand belangrijk laten voelen, geen nummer in de wachtrij.

Overigens ga ik nu slapen, succes Kree en Moonwalk, praat het uit, organiseer een date, weet je gelijk of er ondanks alles een klik is of niet.
pi_104190902
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:42 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het ding is dat je informatie geeft die helemaal nergens goed voor is en alleen maar kan schaden, je bent een vrijgezel en je hebt dus behoefte aan een vriendin, je moet gewoon open staan voor iedereen , en dan ku ln je in je achterhoofd wel een rangschikking maken wie je eerder wilt hebben of niet, maar dat hoeven die personen gewoon niet te weten, want er speelt gewoon nog niets. Kijk, bij een directe vraag moet je eerlijk zijn, dat was hier nergens het geval.

Je moet iemand belangrijk laten voelen, geen nummer in de wachtrij.

Overigens ga ik nu slapen, succes Kree en Moonwalk, praat het uit, organiseer een date, weet je gelijk of er ondanks alles een klik is of niet.
Ja wacht effe het was geen rangschikking (misschien leek het daarop)
Maar een aantal meiden die oftewel op mij vielen of ik op hun.
Allemaal geen mogelijkheid voor mij of voor hun.

:') Ik wilde eerlijk zijn maar heb het gewoon verkeerd neergezet hier :S
Als ik eerlijk ben dan was de enige waar ik wat in zag moonwalk, maarja dat heb ik verziekt nu dus ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door kree op 10-11-2011 03:02:29 ]
pi_104190986
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 02:57 schreef kree het volgende:

[..]

Ja wacht effe het was geen rangschikking (misschien leek het daarop)
Maar een aantal meiden die oftewel op mij vielen of ik op hun.
Allemaal geen mogelijkheid voor mij of voor hun.

:') Ik wilde eerlijk zijn maar heb het gewoon verkeerd neergezet hier :S
Als ik eerlijk ben dan was de enige waar ik wat in zag moonwalk, maarja dat heb ik verziekt nu dus ;(
Hoe had jij het gevonden als Moonwalk hier had neergezet: ik ben eigenlijk nog verliefd op mijn ex, maar die kan ik niet meer krijgen, dus ja, dan ga ik maar kijken of Kree iets is..

Elke simpele ziel begrijpt toch wel dat je dit niet wil horen en dat je niet 2e keus wil zijn omdat je ex je niet meer wil?
Dit is je dagboek niet, dit is een openbaar forum en je probeert ook nog iemand te versieren middels dit forum.

Gemiste kans :') En best lullig voor moonwalk als ze echte interesse had.
pi_104190996
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 03:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoe had jij het gevonden als Moonwalk hier had neergezet: ik ben eigenlijk nog verliefd op mijn ex, maar die kan ik niet meer krijgen, dus ja, dan ga ik maar kijken of Kree iets is..

Elke simpele ziel begrijpt toch wel dat je dit niet wil horen en dat je niet 2e keus wil zijn omdat je ex je niet meer wil?
Dit is je dagboek niet, dit is een openbaar forum en je probeert ook nog iemand te versieren middels dit forum.

Gemiste kans :') En best lullig voor moonwalk als ze echte interesse had.
Die meid was niet echt mijn ex.
Heeft een week geduurd maarja, heb het ongelukkig neergezet hier, heb er nu al weer spijt van maarja ben wel eerlijk geweest hierover

Ik ben er onhandig in precies waarom ik hier zit, nouja ik leer ervan
Moonwalk geef me nog een kansje pleeeeeeeaaasssee O+

Btw cactus, je begrijpt dan dat verhaal met die meid even gecompliceerder is als een "normaal" meisje? Is niet echt te vergelijken hoor, maargoed ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 10-11-2011 05:37:13 ]
  donderdag 10 november 2011 @ 07:41:51 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104191523
Ah joh wat boeit het nou dat 2de 3de of 4de keuze.

In 95% van de gevallen ben je toch nooit eerste keus. Als jij 2de keus bent en het klikt goed en je hebt het gezellig is het toch prima. Dan verrander je van de zoveelste keus naar de eerste keus.

Als je iets stopt omdat je 2de keus bent, ben je in mijn ogen onzeker.

Hop bewijs maar dat jij en alleen jij de beste keus bent!!! Jij bent leuker dan wie dan ook!

Opgeven is voor mietjes.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 10 november 2011 @ 08:02:38 #55
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104191656
Morge :O :W
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104191843
Whaha heb even terug gelezen. Heeft moonwalk hem nog vergeven?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 10 november 2011 @ 08:26:48 #57
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104191878
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:22 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha heb even terug gelezen. Heeft moonwalk hem nog vergeven?
geen idee, probeerde Ik ook al te zoeken maar niet gevonden :P
pi_104191932
ik ben bang dat dat zich achter de schermen heeft afgespeeld :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 08:34:25 #59
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104191950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:32 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben bang dat dat zich achter de schermen heeft afgespeeld :P
idd.en terecht, het was ook niet echt aardig en slim
pi_104191967
Wat is er voor probleem om te zeggen dat hij verliefd is op iemand anders? Als dat zo is, is dat zo. Moonwalk heeft hem nog nooit in real life gezien, ze zou pas boos mogen worden als zij een relatie met hem heeft. Niet nu, wees blij dat hij het uberhaupt vertelt.
pi_104191982
quote:
4s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:35 schreef mrk.n het volgende:
Wat is er voor probleem om te zeggen dat hij verliefd is op iemand anders? Als dat zo is, is dat zo. Moonwalk heeft hem nog nooit in real life gezien, ze zou pas boos mogen worden als zij een relatie met hem heeft. Niet nu, wees blij dat hij het uberhaupt vertelt.
Ik zou ook niet boos worden maar ik zou zeggen zoek eerst je zooi maar eens uit en bel daarna pas weer bij mij aan

En ze hebben misschien wel niks, maar wel zo ongeveer
zo gedragen ze zich in ieder geval (niet dat ik daarin geloof hoor, relaties via internet en zo)

(ze werd ook niet eens als 2e genoemd he :P maar als nummer 3 of zo)
(en nu ik toch bezig ben: wtf is psychose meisje nou weer voor bijnaam? ze is een individu niet een of andere spannende film of zo.... Als iemand mij ooit zo zou noemen zou ik om aan zijn ballen vast spijkeren om te laten zien hoe gek ik kan zijn)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 08:38:29 #62
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104192003
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zou ook niet boos worden maar ik zou zeggen zoek eerst je zooi maar eens uit en bel daarna pas weer bij mij aan

zo gedragen ze zich in ieder geval (niet dat ik daarin geloof hoor, relaties via internet en zo)
Nja mijn vriendin zei eerst voor de gein kom maar langs. Toen we nog niks hadden en helemaal niet zoveel contact. En toen bleef Ik het hele weekend daar :')
pi_104192015
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

(ze werd ook niet eens als 2e genoemd he :P maar als nummer 3 of zo)
(en nu ik toch bezig ben: wtf is psychose meisje nou weer voor bijnaam? ze is een individu niet een of andere spannende film of zo.... Als iemand mij ooit zo zou noemen zou ik om aan zijn ballen vast spijkeren om te laten zien hoe gek ik kan zijn)
Tja, ik zie het probleem niet echt.

Ze kan ook moeilijk verwachten dat ze op nummer 1 staat als ze elkaar nog nooit hebben gezien.
  donderdag 10 november 2011 @ 08:41:48 #64
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104192043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:39 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ze kan ook moeilijk verwachten dat ze op nummer 1 staat als ze elkaar nog nooit hebben gezien.
wie weet wat hij allemaal op MSN gezegd heeft om haar speciaal te laten voelen enzo

Als zij voor haar gevoel denkt wel een relatie te willen / hebben. En hij zegt dit zo terwijl ze dit niet heeft laten weten / merken dan voelt ze zich nu Nah zoiets wel gekwetst
pi_104192049
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:39 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee maar hij kan op zijn minst niet van de daken schreeuwen dat ze pas nummer 3 is

Als je een meisje wil versieren wil zij in ieder geval het gevoel hebben er toe te doen, en niet dat ze een afterthought is.
Ik weet heus wel dat ik niet meteen nummer 1 ben en op handen gedragen ga worden maar als een kerel me nog voor we gaan daten zegt: 'luister ik wil best met je uit maar ik zit nog in mijn hoofd met die waar ik heel erg verliefd op ben en dan is er ook nog truus... maar ja ik moet iets dus zullen we eens koffie doen?'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104192124
Ik vind het knap dat je via de computer op basis van een paar tekstjes en foto's al kan beoordelen of je een relatie met iemand zou willen. Als zij nummer 3 is, is ze nummer 3. In mijn ogen ook niet eens logisch trouwens dat je elkaar sowieso ergens kan plaatsen, die twee kennen elkaar feitelijk niet eens.

Als mijn vriendin zou zeggen dat ik nummer 3 ben, is het anders wat. Zou ik haar niet kennen (alleen via internet) zou ik het eigenlijk wel logisch vinden dat ik geen nummer 1 ben.
pi_104192154
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:47 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind het knap dat je via de computer op basis van een paar tekstjes en foto's al kan beoordelen of je een relatie met iemand zou willen. Als zij nummer 3 is, is ze nummer 3. In mijn ogen ook niet eens logisch trouwens dat je elkaar sowieso ergens kan plaatsen, die twee kennen elkaar feitelijk niet eens.
dat is waar maar dat vinden zij zelf niet
die indruk geven ze in ieder geval niet (kan niet in hun hoofd kijken)

en zoals ik al zei, het gaat er niet om welk 'nummer' je daadwerkelijk bent maar welk gevoel hij je geeft
en door hier zo uit het niks te gaan roepen dat je niet bepaald eerste keus bent daar zou ik toch niet blij van worden
doe tenminste moeite voor me en geef me het idee dat je me wil
en niet alsof ik in je schoot ben komen vallen en goed genoeg ben omdat die ander niet wil
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104192166
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is waar maar dat vinden zij zelf niet
die indruk geven ze in ieder geval niet (kan niet in hun hoofd kijken)

en zoals ik al zei, het gaat er niet om welk 'nummer' je daadwerkelijk bent maar welk gevoel hij je geeft
en door hier zo uit het niks te gaan roepen dat je niet bepaald eerste keus bent daar zou ik toch niet blij van worden
doe tenminste moeite voor me en geef me het idee dat je me wil
en niet alsof ik in je schoot ben komen vallen en goed genoeg ben omdat die ander niet wil
Blijkbaar voelt/ervaart hij dat zo. Des te meer reden voor Moonwalk om te kappen, zou je denken.
pi_104192168
[quote]0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:47 schreef mrk.n het volgende:

Als mijn vriendin zou zeggen dat ik nummer 3 ben, is het anders wat. Zou ik haar niet kennen (alleen via internet) zou ik het eigenlijk wel logisch vinden dat ik geen nummer 1 ben.
Nee maar zou je dat ergens gaan lopen verkondingen waar ze bij is?
In de kroeg in een gesprek en ze staat er bij ga je toch ook niet van van owja sarah die herinner ik me wel! die vond ik heerlijk! maar die wil me niet dus hey jij bent ook leuk!

als iemand er direct naar vraagt is het ook weer anders natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 08:50:43 #70
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104192174
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:47 schreef mrk.n het volgende:

zo ging het m et mijn vriendin wel :9 maar we waren wel 1ste keus :P
pi_104192177
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:50 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Blijkbaar voelt/ervaart hij dat zo. Des te meer reden voor Moonwalk om te kappen, zou je denken.
Ja precies
prima dat ie dat zo ervaart maar de gemiddelde vrouw word er niet blij van

dat was alleen maar mijn punt

Soms kun je beter je mond houden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_104192208
Ik ben mijn vriend ook niet gaan daten omdat ik zo van hem ondersteboven was, hij was daar en ik had nog geen date etc
maar dat zeg je hem toch niet in het begin
nu weet ie dat wel en lachen we er om

maar dat is gewoon een van die dingen die je niet bespreekt in het begin
net zo als hoeveel scheten je laat in bed en dat je moeder een heks is etc

Maar ja ik moet gaan werken
ik zie wel of het nog 'aan' is :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 november 2011 @ 09:16:22 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104192598
Kan iemand mij zeggen vanaf wanneer ik moet teruglezen voor al dit leuks?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 10 november 2011 @ 09:37:12 #74
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104193001
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:16 schreef heloef het volgende:
Kan iemand mij zeggen vanaf wanneer ik moet teruglezen voor al dit leuks?
Morge :*
  donderdag 10 november 2011 @ 09:52:51 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104193308
Okee ik faal dus net als kree in online hosselen.
Good to know. :')
C'est la vie
pi_104193631
Morgen
  donderdag 10 november 2011 @ 10:07:24 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104193657
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 09:37 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Morge :*
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen
Goedemorgen.
C'est la vie
pi_104193934
Wel lullig wat er gebeurde met kree en Moonwalk.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:21:13 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104193972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel lullig wat er gebeurde met kree en Moonwalk.
Het is ook niet echt verstandig om hier te zeggen dat je meerdere personen leuk vind. :')
Zou ik ook op afknappen als iemand zou zeggen "Ja heloef is wel leuk maar Marco, Richard en Peter ook "
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 10:21:16 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104193973
Ze hebben niks en niemand staat op 1 er is vaak al iemand voor je geweest.

Ik zie geen enkel probleem. Maar kennelijk maken mensen er een probleem van.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:22:15 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104193999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:21 schreef ook_gek het volgende:

Op zich is het ook geen probleem, echter leuk is anders.
C'est la vie
pi_104194228
Op zich wel een reden om zo snel mogelijk tot een meet te komen
Dan ben je toch wel wat closer met elkaar

Edit:Maar je hebt gelijk, leuk is anders

[ Bericht 23% gewijzigd door magnetronkoffie op 10-11-2011 10:37:09 ]
pi_104194592
Mja, we hadden het daarvoor over dat het beter was een date te gaan plannen en er geen bizar lange tijd over te laten gaan, vervolgens kwam die post, totaal uit de lucht gegrepen over andere meiden, ja das niet handig. Dat ze elkaar niet kennen is juist een reden om geen volgorde te maken (en dus eerst een keer te daten) , als je na de date toch een ander leuker vind moet je gewoon verstandig de boot afhouden tot je dingen zeker weet.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:46:38 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104194636
Goedemorgen. Ik zie dat kree faalt in hosselen, jammer. Moet hij toch eens beter de OP lezen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 10 november 2011 @ 10:49:04 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104194711
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen. Ik zie dat kree faalt in hosselen, jammer. Moet hij toch eens beter de OP lezen.
Speltip 7: doe altijd alsof je maar in 1 persoon geïnteresseerd bent.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 10:52:39 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104194782
Lang lullen loopt uit op niks. Zo zie je maar weer.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:54:25 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104194820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:52 schreef ook_gek het volgende:
Lang lullen loopt uit op niks. Zo zie je maar weer.
Inderdaad, maar ja hij is koppig he.
C'est la vie
pi_104194823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:21 schreef ook_gek het volgende:

Dat maakt niet uit, het gaat om het heden. Mijn vriend is nu nummer 1 voor mij, ook al zijn meerdere hem voorgegaan. Ik ga geen genoegen nemen met minder om maar iemand te hebben, het hoeft uiteraard niet vanaf het eerste moment zo te zijn maar als je echt voor iemand gaat is het wel belangrijk dat je er ook volledig voor kan gaan lijkt me.

Ik heb moonwalk nergens boos gezien trouwens, enkel een lege post die niemand gelezen lijkt te hebben. Mogelijk wordt het nu opgeblazen op basis van speculaties en panische posts van Kree dat hij het kan uitleggen. Het is geen strakke zet van hem alles hier zo neer te plempen als je interesse in iemand hebt, maar wie weet denkt zij er exact hetzelfde over en zou het sowieso al niks worden.
As if we know anything.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:55:12 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104194848
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Speltip 7: doe altijd alsof je maar in 1 persoon geïnteresseerd bent.
Kunnen acteren is wel een pré als je gaat versieren, zonder meer.
Ik weet nog steeds niet hoe ik moet doen alsof ik een alfa-male ben.
pi_104194854
Wil iemand misschien even kort vertellen wat er is gebeurt met kree en moonwalk???
pi_104194938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef YoshiEscobar het volgende:
Wil iemand misschien even kort vertellen wat er is gebeurt met kree en moonwalk???
Staat in dit topic, lees maar even na.
pi_104195048
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Staat in dit topic, lees maar even na.
Aha.. bedankt :) ... was bang dat ik weer een topic of 4 moest teruglezen
  donderdag 10 november 2011 @ 11:03:03 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104195052
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, het gaat om het heden. Mijn vriend is nu nummer 1 voor mij, ook al zijn meerdere hem voorgegaan. Ik ga geen genoegen nemen met minder om maar iemand te hebben, het hoeft uiteraard niet vanaf het eerste moment zo te zijn maar als je echt voor iemand gaat is het wel belangrijk dat je er ook volledig voor kan gaan lijkt me.

Ik heb moonwalk nergens boos gezien trouwens, enkel een lege post die niemand gelezen lijkt te hebben. Mogelijk wordt het nu opgeblazen op basis van speculaties en panische posts van Kree dat hij het kan uitleggen. Het is geen strakke zet van hem alles hier zo neer te plempen als je interesse in iemand hebt, maar wie weet denkt zij er exact hetzelfde over en zou het sowieso al niks worden.
As if we know anything.
Nou bepaalde users maken er een probleem van. Die maken er een heel drama van terwijl er niks gebeurd is.

En kree kap met het hopeloos smeken om het uit te leggen.
pi_104195129
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou bepaalde users maken er een probleem van. Die maken er een heel drama van terwijl er niks gebeurd is.

En kree kap met het hopeloos smeken om het uit te leggen.
Ja, dat zeg ik. Tweede gedeelte van mijn post was dan ook meer in het algemeen bedoelt, alleen de eerste alinea was in reactie op jou.
pi_104195166
Laten we eerlijk wezen, het waren allemaal dingen die kree al eerder had uitgesproken. Ook die met dat meisje dat opgenomen was
Een beetje een storm in een glas water als je 't mij vraagt.
Jammer dat het glas nou net nu kapot moest gaan
  donderdag 10 november 2011 @ 11:23:16 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104195612
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Kunnen acteren is wel een pré als je gaat versieren, zonder meer.
Ik weet nog steeds niet hoe ik moet doen alsof ik een alfa-male ben.
Ik kan zo goed liegen.
Ik ben eigenlijk een geboren acteur maar goed. :')
C'est la vie
pi_104195646
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan zo goed liegen.
Je hebt alleen het contract nog niet gevonden :P
  donderdag 10 november 2011 @ 11:25:21 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104195656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt alleen het contract nog niet gevonden :P
Ik word geen acteur, eerder radiojock.
C'est la vie
pi_104195681
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik word geen acteur, eerder radiojock.
Ook wel vet.
Welke zender gaat em worden?
  donderdag 10 november 2011 @ 11:26:59 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104195704
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook wel vet.
Welke zender gaat em worden?
3FM.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 11:42:51 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104196235
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan zo goed liegen.
Acteer dan alsof je een alpha bent.
Ik ben vaak te eerlijk. ;(
pi_104196257
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:54 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik neem aan dat jij jouw vriend kent in real life. Deze twee 'kennen' elkaar via internet, hebben elkaar nog nooit gezien enzovoort. Hoe kan je nou 100% voor iemand gaan terwijl je die persoon nog niet hebt gezien en kent.

Ik vind het niet vreemd dat hij andere vrouwen die hij wel goed kent voor Moonwalk plaatst. Geen slimme zet van hem om dat hier zo openbaar te maken, maar om d'r nou een drama van te maken, zoals de mensen hier doen. Nee.
pi_104196303
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:43 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik neem aan dat jij jouw vriend kent in real life. Deze twee 'kennen' elkaar via internet, hebben elkaar nog nooit gezien enzovoort. Hoe kan je nou 100% voor iemand gaan terwijl je die persoon nog niet hebt gezien en kent.

Ik vind het niet vreemd dat hij andere vrouwen die hij wel goed kent voor Moonwalk plaatst. Geen slimme zet van hem om dat hier zo openbaar te maken, maar om d'r nou een drama van te maken, zoals de mensen hier doen. Nee.
Ach, d'r gebeurt weer eens wat he :P
pi_104196340
Goedemorgen.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:45:35 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104196354
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Acteer dan alsof je een alpha bent.
Ik ben vaak te eerlijk. ;(
Ik blijf gewoon mezelf.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 11:46:10 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104196375
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Hoi Myr.
C'est la vie
pi_104196397
Morgen Myra
pi_104196456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:43 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik doelde niet op die twee, maar op ook_gek's opmerking dat je nooit nummer 1 voor iemand zal zijn.
pi_104196551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, d'r gebeurt weer eens wat he :P
Dat is waar. Spanning en sensatie.

quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon mezelf.
Wanneer ga jij ook alweer uit? Deze maand toch, of vergis ik me nu met iemand anders. Maar zo ja, ga je nog hosselpogingen ondernemen denk je?
  donderdag 10 november 2011 @ 11:55:32 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104196709
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:50 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wanneer ga jij ook alweer uit? Deze maand toch, of vergis ik me nu met iemand anders. Maar zo ja, ga je nog hosselpogingen ondernemen denk je?
Volgende week vrijdag.
Ik zou het niet weten ik zie het allemaal wel.
C'est la vie
pi_104197101
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag.
Ik zou het niet weten ik zie het allemaal wel.
Spannend. We duimen allemaal dat je hét meisje van je dromen tegenkomt. En dat het wederzijds is.
pi_104197182
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Spannend. We duimen allemaal dat je hét meisje van je dromen tegenkomt. En dat het wederzijds is.
Maar druk erop leggen heeft geen zin.
Heloef, wees losjes en jezelf ;)
pi_104197265
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar druk erop leggen heeft geen zin.
Heloef, wees losjes en jezelf ;)
Druk erop leggen heeft geen zin, niks doen ook niet.
Het moet dus gewoon spontaan komen, wat normaal ook gebeurt. ^O^
  donderdag 10 november 2011 @ 12:32:55 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104198120
Ik heb wel een trouwe aanhang he.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 12:33:54 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104198148
Maar ik neem sowieso een meisje mee naar huis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
pi_104198164
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
Ik geloof in je heloef ^O^
Tevens goedemorgen, ik ben bezig met een project en neem nu pauze :)
pi_104198358
Ik geloof ook in je, Heloef.

SPOILER
pi_104198396
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:39 schreef mrk.n het volgende:

SPOILER
Kan een symptoom zijn van mannelijkheid. Je kan het even googlen. Succes.
Ron Paul 2012
pi_104198450
quote:

SPOILER
Ik denk dat het vrij normaal is als je afgeleid wordt aan andere dingen te gaan denken, en dat je vriendin natuurlijk zo lekker is, dat dit het eerste is dat in je opkomt.
pi_104198467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:40 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kan een symptoom zijn van mannelijkheid. Je kan het even googlen. Succes.
Ik heb het niet zo heel vaak hoor. Af en toe.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk dat het vrij normaal is als je afgeleid wordt aan andere dingen te gaan denken, en dat je vriendin natuurlijk zo lekker is, dat dit het eerste is dat in je opkomt.
Hmm.
  donderdag 10 november 2011 @ 13:17:56 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104199500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geloof in je heloef ^O^
Tevens goedemorgen, ik ben bezig met een project en neem nu pauze :)
quote:

SPOILER
Ik geloof ook in mezelf.

En volgens mij is dat normaal ja, na een tijd heb je dat gezeik wel gehoord en denk je over wat anders na.
C'est la vie
pi_104199565
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:17 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof ook in mezelf.

En volgens mij is dat normaal ja, na een tijd heb je dat gezeik wel gehoord en denk je over wat anders na.
Heuj :(
Anonimity is a bliss
  donderdag 10 november 2011 @ 13:23:31 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104199691
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:19 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Heuj :(
Dat werkt alleen maar in het echte leven zo overigens en alleen als het tegen mij is gericht.
Dus tijdens jouw gezeik via MSN denk ik niet na over hoe ik je zou neuken, wees gerust.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 13:42:17 #124
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104200299
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
Jeey heloef w/ w/
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  donderdag 10 november 2011 @ 14:06:59 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104201058
Ik geloof wel in Heloef. Hij zit constant hier te hosselen en heeft al 2 dates gepland. Hij is een lichtend voorbeeld voor velen.
  donderdag 10 november 2011 @ 14:10:50 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104201171
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof wel in Heloef. Hij zit constant hier te hosselen en heeft al 2 dates gepland. Hij is een lichtend voorbeeld voor velen.
He wat?
Twee dates? Constant te hosselen?
Waarom weet jij meer dan ik?
C'est la vie
pi_104201192
Heloefs zelfvertrouwen moet nu wel weer opgekrikt zijn, veel positiever kunnen we niet meer tegen hem doen denk ik.
pi_104201252
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

He wat?
Jij en Myra, dat was de 18e toch? Dat is dan je eerste date. Van de tweede weet ik het ook niet eigenlijk.
pi_104201283
Goedemiddag vrienden en vriendinnetjes ;)
Eens even lezen wat er nog allemaal over mij geluld is :')
pi_104201319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:14 schreef kree het volgende:
Goedemiddag vrienden en vriendinnetjes ;)
Eens even lezen wat er nog allemaal over mij geluld is :')
Baal je er zelf nu ook van dat je stomme dingen hebt gezegd?
Of was ze daar niet leuk genoeg voor?
  donderdag 10 november 2011 @ 14:16:18 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104201351
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef heloef het volgende:

[..]

He wat?
Het is te hopen dat ik meer weet dat jij, anders heb ik weinig te zoeken in de wetenschap. ;)

Je hebt een date met Myra en een met Cactus!!!11!
pi_104201353
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij en Myra, dat was de 18e toch? Dat is dan je eerste date. Van de tweede weet ik het ook niet eigenlijk.
Ik heloef en nog 20 andere FOK!kers.
  donderdag 10 november 2011 @ 14:17:43 #133
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104201388
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een orgie op je ontmaagding, dat is niet velen gegeven. Go Heloef!
pi_104201393
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Baal je er zelf nu ook van dat je stomme dingen hebt gezegd?
Of was ze daar niet leuk genoeg voor?
Ja maar het kwam een beetje verkeerd over omdat ik het lijstje nummerde.
Was niet echt m'n bedoeling om mensen op plaatsten te zetten.

Had er ook geen nummers voor kunnen zetten en dan was het heel anders over gekomen ;(
pi_104201407
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit.
Jullie kijken elkaar in de ogen en de andere 20 FOK!kers bestaan niet meer voor jullie, ware liefde enzo.
pi_104201443
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:17 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar het kwam een beetje verkeerd over omdat ik het lijstje nummerde.
Was niet echt m'n bedoeling om mensen op plaatsten te zetten.

Had er ook geen nummers voor kunnen zetten en dan was het heel anders over gekomen ;(
Denk het niet hoor.
Het gaat er gewoon om dat jij zegt op dit moment 'verliefd' te zijn op een stuk of 4 vrouwen tegelijk :')
Dat klinkt niet zo leuk voor iemand die jou misschien wel zag zitten.
pi_104201511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk het niet hoor.
Het gaat er gewoon om dat jij zegt op dit moment 'verliefd' te zijn op een stuk of 4 vrouwen tegelijk :')
Dat klinkt niet zo leuk voor iemand die jou misschien wel zag zitten.
Ja beginnersfout, maarja dan kom je weer op leuk vinden en verliefd zijn.
De enige van al die ik opnoemde waar ik echt verliefd op *was* is psychose meisje ook omdat ik daar mee gezoend heb, maar dat is kansloos omdat ze nog steeds met die shit zit.
Die andere 2 vinden mij leuk (dat is ook weer een verschil)
en de de 3e blijf ik leuk vinden maar die heeft me al afgewezen (heb al eens gevraagd of ze wat wilde gaan drinken)

Nouja :') |:(
  donderdag 10 november 2011 @ 14:22:19 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104201533
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:

[..]

De enige van al die ik opnoemde waar ik echt verliefd op *was* is psychose meisje ook omdat ik daar mee gezoend heb, maar dat is kansloos omdat ze nog steeds met die shit zit.
en de de 3e blijf ik leuk vinden maar die heeft me al afgewezen (heb al eens gevraagd of ze wat wilde gaan drinken)

Je faalt in hosselen.
pi_104201573
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je faalt in hosselen.
Nou dan blijf ik voorlopig maar in dit topic |:(

btw Moonwalk is niet boos op me meer hoor, heb uiteraard nog via DM gepraat.
En we praten wel weer verder, maarja nu is het toch anders |:(
pi_104201580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:

[..]

Het spijt me echt kree, dat ik het weer moet zeggen, maar veel ergere dingen had je niet kunnen zeggen, je hebt het alleen zelf niet helemaal door de hele tijd.
  donderdag 10 november 2011 @ 14:24:55 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104201628
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dan blijf ik voorlopig maar in dit topic |:(

btw Moonwalk is niet boos op me meer hoor, heb uiteraard nog via DM gepraat.
En we praten wel weer verder, maarja nu is het toch anders |:(
Succes, al had ik het wel geweten als ik haar was.
pi_104201642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het spijt me echt kree, dat ik het weer moet zeggen, maar veel ergere dingen had je niet kunnen zeggen, je hebt het alleen zelf niet helemaal door de hele tijd.
Ik ben gewoon te eerlijk, weet zeker dat vrouwen ook hun kansen spreiden. :)
En trouwens eigenlijk doe ik dat nog geneens.
pi_104201693
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben gewoon te eerlijk, weet zeker dat vrouwen ook hun kansen spreiden. :)
En trouwens eigenlijk doe ik dat nog geneens.
Volgens mij zit je falen niet zozeer in het hosselen, maar in het communiceren en begrijpen hoe anderen reageren op wat je zegt. Ik zou alleen niet weten hoe je het zou kunnen veranderen, het zit gewoon niet in je aard, denk ik.
pi_104201742
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Volgens mij zit je falen niet zozeer in het hosselen, maar in het communiceren en begrijpen hoe anderen reageren op wat je zegt. Ik zou alleen niet weten hoe je het zou kunnen veranderen, het zit gewoon niet in je aard, denk ik.
Ja wellicht, nouja ik kwam nog te verliefd over, over dat ene meisje.
Dat was het probleem, maarja goed kan ik ook niks aan doen :S
pi_104201886
Kree, het maakt niet uit. Ga gewoon voor die andere meid. '

SPOILER
pi_104201968
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef mrk.n het volgende:

SPOILER
Die meid is gewoon geen optie, dat heeft ze me zelf verteld.
Weet niet hoelang een psychose duurt, maar het klinkt zoals ze verteld dat ze er nog laaaaaaaaang niet vanaf is. Kan daar gewoon niet op wachten.

Nouja lekker weer, ben weer goed bezig.
Ik blijf altijd alleen denk :')
pi_104201982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef mrk.n het volgende:

SPOILER
Je wordt oud.
Vanaf wanneer zou jij jezelf oud vinden?
En gefeliciteerd natuurlijk :)
pi_104202835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je wordt oud.
Zodra je geboortedatum niet meer gedachtes van ''oh een puber'' oproepen. Mensen geboren in 2000 zijn nu al 11 en zitten binnenkort op FOK, weet je hoe erg dat is. :'(
Ron Paul 2012
pi_104202855
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:35 schreef kree het volgende:

[..]

Die meid is gewoon geen optie, dat heeft ze me zelf verteld.
Weet niet hoelang een psychose duurt, maar het klinkt zoals ze verteld dat ze er nog laaaaaaaaang niet vanaf is. Kan daar gewoon niet op wachten.

Nouja lekker weer, ben weer goed bezig.
Ik blijf altijd alleen denk :')
Niks mis met kansen spreiden, maar je bent wel een beetje een faalhaas als je dat zonder discretie doet.
Ron Paul 2012
pi_104202928
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niks mis met kansen spreiden, maar je bent wel een beetje een faalhaas als je dat zonder discretie doet.
Ja maar het wordt toch echt verkeerd begrepen.
Bedoel ik ga maar voor 1 iemand tegelijk hoor.

Vertelde alleen dat ik haar nog steeds leuk vond eigenlijk.
Maarja het blijft ook internet natuurlijk...
Met typen komt het harder over waarschijnlijk als dat ik het bedoeld had.
pi_104203025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:05 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar het wordt toch echt verkeerd begrepen.
Bedoel ik ga maar voor 1 iemand tegelijk hoor.

Vertelde alleen dat ik haar nog steeds leuk vond eigenlijk.
Maarja het blijft ook internet natuurlijk...
Met typen komt het harder over waarschijnlijk als dat ik het bedoeld had.
Het komt heel anders over dan jij denkt dat het overkomt ja.
Niet op een harde manier, meer op een sneue manier.
pi_104203125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Leg uit? ;)
Misschien leer ik er nog wel wat van.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:11:10 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104203129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is je jurk al af?
pi_104203232
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef kree het volgende:

[..]

Leg uit? ;)
Misschien leer ik er nog wel wat van.
1. Doe alsof ze de enige voor je is, maar ook weer niet té overdreven.
2. Minder ;) smilies
3. ???
4. Profit
Ron Paul 2012
pi_104203284
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

1. Doe alsof ze de enige voor je is, maar ook weer niet té overdreven.
2. Minder ;) smilies
3. ???
4. Profit
Ja maar dat is gewoon niet eerlijk zijn.
Is dat dan de manier?

Bovendien ik zei ik vind haar nog steeds leuk. Niet dat ik er ook nog achteraan ging.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:18:44 #156
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104203424
Wat een service zeg van Apple, gisteren ochtend de MacBook besteld, vandaag al binnen gekomen, toppie ! Kan alleen nog de boel niet installeren, onderweg naar school voor mn laatste tentamen waar ik geen kloot aan gedaan heb.

Ben overigens steeds meer in contact aan het komen met meid 2 van gisteren avond, het is nu nog een lang en spontaan leuk gesprek op Facebook, ik ga even kijken hoe ik dat het beste kan uitbereiden binnenkort zonder er teveel druk op te zetten, ik zie in haar echt relatie materiaal.

Met die andere meid waar ik 1,5 jaar geleden wat mee wilde heb ik gisteren avond op haar initiatief ook een leuk gesprek gehad, maar aangezien de teleurstelling van 1,5 jaar terug ga ik bij haar hard to get spelen, nu ga ik de touwtjes in handen nemen om te peilen wat ze wil.
pi_104203458
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar dat is gewoon niet eerlijk zijn.
Is dat dan de manier?

Bovendien ik zei ik vind haar nog steeds leuk. Niet dat ik er ook nog achteraan ging.
Tactvol moet je altijd blijven. Verder komt je voorzichtige aanpak voort uit de weinige ervaring die je nog hebt en dat maakt het dus geen goede aanpak, maar een hele jammere.

Het heeft bij mij ook wel eens geduurd voordat ik iemand heb ontmoet, maar toch echt uit andere redenen.
Ron Paul 2012
pi_104203691
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tactvol moet je altijd blijven. Verder komt je voorzichtige aanpak voort uit de weinige ervaring die je nog hebt en dat maakt het dus geen goede aanpak, maar een hele jammere.

Het heeft bij mij ook wel eens geduurd voordat ik iemand heb ontmoet, maar toch echt uit andere redenen.
Nouja laat ik het maar zien als een leermomentje dan.
pi_104204017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je wordt oud.
Mensen zeggen tegen mij dat ik jong ben. Ik vind mensen oud vanaf 30.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:39:12 #160
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104204252
Goedemiddag !
Ik ga toch maar even eenmalig op het hele gebeuren in.Ik ben helemaal nooit boos geweest op Kree, dus er is geen sprake van "niet meer boos". Kree en ik kennen elkaar niet in het echt, ik vind hem tot nu toe een hele leuke aardige jongen. Ik was en ben niet op zoek maar stond er inmiddels wel voor open. Dit alles is niks nieuws voor Kree.

Hij spreekt graag zijn gevoelens over die meiden uit, en geeft al meerdere keren aan dat hij eigenlijk verliefd is op psychose meisje ofzo. Ik vind dat hij eerlijk mag zijn, maar ik vind ook dat ik op basis van de informatie die ik de hele tijd terug hoor komen, ook mag besluiten dat ik niet meer open sta voor een eventueel romantisch gerichte date.

Ik heb de hele tijd tegen hem gezegd dat ik niet boos ben en hem gewoon wil blijven spreken / beter leren kennen, maar gewoon heel duidelijk met vriendschappelijke insteek. Wat mij betreft is er dan verder ook niks aan de hand, tenzij hij dat niet wil. Boos worden omdat iemand verliefd is, zonder dat ik wat met diegene heb, dat doe ik niet. Ik ben alleen duidelijk naar hem geweest over ons verdere contact. Moet kunnen lijkt me :)

Kree ik heb je alles heel uitgebreid uitgelegd gisteren en ik ben helemaal niet boos geweest, dat heb ik meerdere malen tegen je gezegd alleen blijf jij denken dat ik boos ben/was, nergens voor nodig ;)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104204324
Je bent definitief gefriendzoned kree.
Hulde.
pi_104204357
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef mrk.n het volgende:

Mensen zeggen tegen mij dat ik jong ben. Ik vind mensen oud vanaf 30.
Ik vond mensen van 30 ook oud op mijn 15e :') Wacht maar tot je zelf 30 wordt, dan voel je je echt nog niet zo heel veel anders als 21 ofzo. Dan vind je mensen van 60 pas oud :')
Leeftijd is sowieso maar een relatief begrip, want wat is oud en wat is 30 zijn? Het is maar een getal, maar het ligt aan de ander welke waarde hij daar aangeeft. Ik vind soms mensen van 22 zich al als een oude lul of verzuurde muts gedragen. Gedrag zegt mij daarom meer dan een kalender leeftijd.
pi_104204460
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
Hulde.
Ach, het is niet alsof hij zelf geen meisjes afwijst :D Nu kan hij weer opzoek gaan naar een nieuw persoon, alleen zou ik hem aanraden dat niet op FOK! te doen aangezien hij dit topic gebruikt als zijn dagboek :P

On a brigther note: Moonwalk is weer beschikbaar :7
  donderdag 10 november 2011 @ 15:48:10 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104204643
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ah dat.
Tsja het is maar net hoe je het wil bekijken...
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is te hopen dat ik meer weet dat jij, anders heb ik weinig te zoeken in de wetenschap. ;)

Je hebt een date met Myra en een met Cactus!!!11!
Ach met Cactus is alleen maar aftrekken, niks bijzonders.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit.
Jullie kijken elkaar in de ogen en de andere 20 FOK!kers bestaan niet meer voor jullie, ware liefde enzo.
Zo ging het bij jou en Newbie ook? O+
C'est la vie
pi_104204651
Wat heb ik gemist, wat heeft kree voor domme dingen gezegd?
pi_104204680
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:
Wat heb ik gemist, wat heeft kree voor domme dingen gezegd?
Je hoeft alleen dit topic terug te lezen :)
pi_104204716
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:48 schreef heloef het volgende:

Als je er zo over denkt, dan kan ik mijn tijd wel beter besteden hoor :{w
pi_104204724
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ah dat.
Tsja het is maar net hoe je het wil bekijken...

[..]

[..]

Zo ging het bij jou en Newbie ook? O+
Je kunt het wel Heloef ^O^
En ik en Newbie waren al alleen, maar anders was het misschien ook wel zo gegaan O+
Dus doe je ding, we geloven in je.
pi_104204743
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Moonwalk het volgende:
Goedemiddag !
Ik ga toch maar even eenmalig op het hele gebeuren in.Ik ben helemaal nooit boos geweest op Kree, dus er is geen sprake van "niet meer boos". Kree en ik kennen elkaar niet in het echt, ik vind hem tot nu toe een hele leuke aardige jongen. Ik was en ben niet op zoek maar stond er inmiddels wel voor open. Dit alles is niks nieuws voor Kree.

Hij spreekt graag zijn gevoelens over die meiden uit, en geeft al meerdere keren aan dat hij eigenlijk verliefd is op psychose meisje ofzo. Ik vind dat hij eerlijk mag zijn, maar ik vind ook dat ik op basis van de informatie die ik de hele tijd terug hoor komen, ook mag besluiten dat ik niet meer open sta voor een eventueel romantisch gerichte date.

Ik heb de hele tijd tegen hem gezegd dat ik niet boos ben en hem gewoon wil blijven spreken / beter leren kennen, maar gewoon heel duidelijk met vriendschappelijke insteek. Wat mij betreft is er dan verder ook niks aan de hand, tenzij hij dat niet wil. Boos worden omdat iemand verliefd is, zonder dat ik wat met diegene heb, dat doe ik niet. Ik ben alleen duidelijk naar hem geweest over ons verdere contact. Moet kunnen lijkt me :)

Kree ik heb je alles heel uitgebreid uitgelegd gisteren en ik ben helemaal niet boos geweest, dat heb ik meerdere malen tegen je gezegd alleen blijf jij denken dat ik boos ben/was, nergens voor nodig ;)
Snap ik, we gaan sowieso praten nog ;)
Want vond het wel heel gezellig elke keer.

Blijf het toch jammer vinden aan de ene kant dat je de romantische kant niet ziet zitten.
Maarja, kan ik ook niks aan doen, ben altijd eerlijk geweest en dat blijf ik ook ;)
pi_104204784
quote:
Hulde.
Ook niks mis mee ;)
pi_104204846
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je hoeft alleen dit topic terug te lezen :)
Oh, drama om niets dus.
pi_104204900
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:
Oh, drama om niets dus.
Nou Kree is zojuist gefriendzoned. Noem dat maar drama om niks :P
En heb jij een keuze gemaakt en bedacht hoe je meer interesse gaat krijgen?
  donderdag 10 november 2011 @ 15:54:15 #173
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104204902
quote:
Goedemiddag !

quote:
Goedemiddag !

Zeer logisch. You've passed the 'sane' test.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:54:28 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104204921
quote:
Hulde.
Dit dus.
Maar goed je kan niet alles in een keer goed doen.
Dat deed ik ook niet.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 15:55:09 #175
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104204959
Telefoon wat doe :'(
  donderdag 10 november 2011 @ 15:55:19 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104204965
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als je er zo over denkt, dan kan ik mijn tijd wel beter besteden hoor :{w
Sorry, sorry zo heb ik het niet bedoeld. :@
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 15:56:06 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef kree het volgende:

[..]

Ook niks mis mee ;)
Wat zei Supersoep nou? Minder ;) gebruiken.
C'est la vie
pi_104205011
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:55 schreef heloef het volgende:

Sorry, sorry zo heb ik het niet bedoeld. :@
Zo staat het er wel en het laat weinig ruimte over voor andere interpretatie :(
pi_104205031
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vond mensen van 30 ook oud op mijn 15e :') Wacht maar tot je zelf 30 wordt, dan voel je je echt nog niet zo heel veel anders als 21 ofzo. Dan vind je mensen van 60 pas oud :')
Leeftijd is sowieso maar een relatief begrip, want wat is oud en wat is 30 zijn? Het is maar een getal, maar het ligt aan de ander welke waarde hij daar aangeeft. Ik vind soms mensen van 22 zich al als een oude lul of verzuurde muts gedragen. Gedrag zegt mij daarom meer dan een kalender leeftijd.
Ik vind in de 30 wel oud (in ieder geval niet jong), mensen van eind 30 hadden mijn ouders kunnen zijn. Zo bekijk ik het altijd. :P Iemand zei laatst wel tegen mij dat je op je 30e in de bloei van je leven bent. Maar ik zou wel ouder willen zijn dan dat ik nu ben omdat je dan serieuzer wordt genomen door meerdere mensen.
pi_104205040
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, drama om niets dus.
Er is geen drama hoor, misschien komt het allemaal een beetje te serieus over nu.
Ik heb gewoon dingen onhandig verteld/neergezet hier.

Tja wat moet ik er nog over zeggen, komt gewoon omdat ik dat meisje met die psychose echt leuk vond, maar ik weet dat het niks kan worden daardoor (althans niet zolang ze nog met die problemen zit)

En ik snap het best wel van Moonwalk dat ze daardoor andere gedachte over mij krijgt.
Ja het ik gewoon lastig ik vindt Moonwalk best leuk maargoed dat is alleen via msn enzo geweest.
Die andere meid heb ik mee gezoend natuurlijk.

Nouja wil sowieso contact blijven houden met Moonwalk ook al wil ze verder niks ;)
Is elke keer gezellig als we een beetje chatten :)
pi_104205046
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef heloef het volgende:

Alsof hij ooit iets doet met onze tips :')
pi_104205058
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach, ik heb hem ook al een paar keer verteld dat zijn knipoog een beetje eng en gluiperig overkomt, hij houdt er toch niet mee op :')
pi_104205127
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind in de 30 wel oud (in ieder geval niet jong), mensen van eind 30 hadden mijn ouders kunnen zijn. Zo bekijk ik het altijd. :P Iemand zei laatst wel tegen mij dat je op je 30e in de bloei van je leven bent. Maar ik zou wel ouder willen zijn dan dat ik nu ben omdat je dan serieuzer wordt genomen door meerdere mensen.
Er zit 9 jaar verschil tussen 30 en eind 30. Waarschijnlijk net zoveel als tussen jouw leeftijd en 30 en toch scheer je het ene wel over 1 kam en het andere niet. Serieus genomen worden doe je door kundig en zelfverzekerd over te komen, dat krijg je niet cadeau door een leeftijd.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:58:23 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205134
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Alsof hij ooit iets doet met onze tips :')
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, ik heb hem ook al een paar keer verteld dat zijn knipoog een beetje eng en gluiperig overkomt, hij houdt er toch niet mee op :')
_O-
Hardleers is ie wel.
C'est la vie
pi_104205150
Wat boeit het nou welke smiley hij gebruikt zeg, al gebruikt hij altijd deze smiley: >:O . Het gaat er toch om hoe hij in real life functioneert, niet hoe je typt op een forum.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:59:42 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205204
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef mrk.n het volgende:
Wat boeit het nou welke smiley hij gebruikt zeg, al gebruikt hij altijd deze smiley: >:O . Het gaat er toch om hoe hij in real life functioneert, niet hoe je typt op een forum.
Soms is het gewoon raar. :')
Benzin had soms van die hele deprimerende posten en dan sloot hij die af met :)
Tsja...
C'est la vie
pi_104205211
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef mrk.n het volgende:
Lijkt me redelijk belangrijk als je internet ziet als een gebied waar je eventueel vrouwen hosselt. Ik vind ook wel dat je aan typgedrag kan aflezen hoe iemand's persoonlijkheid is.
Ron Paul 2012
pi_104205235
Het is dat ik geen DM's mag publiceren, hier heb je er twee terug: :') :')
pi_104205246
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Soms is het gewoon raar. :')
Benzin had soms van die hele deprimerende posten en dan sloot hij die af met :)
Tsja...
Ja, dat ook. Is ook al genoeg over gezegd, maar luisteren ho maar. :')
Ron Paul 2012
pi_104205277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef Lokasenna het volgende:

Hij is gewoon de master in alles weg rationaliseren.
Oh je wil me niet, balen, maar goed ik kan er ook niks aan doen ;)
Oh je vindt mijn piemel te klein? Ja, daar kan ik ook niks aan doen ;)
Oh je wil mijn beste vriend neuken? Vind ik niet leuk, maar ik kan er ook niks aan doen ;)
Oh jullie zijn allemaal tegen me? Ben ik het niet mee eens, maar kan ik ook niks aan doen ;)

:')
pi_104205278
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Er zit 9 jaar verschil tussen 30 en eind 30. Waarschijnlijk net zoveel als tussen jouw leeftijd en 30 en toch scheer je het ene wel over 1 kam en het andere niet. Serieus genomen worden doe je door kundig en zelfverzekerd over te komen, dat krijg je niet cadeau door een leeftijd.
Nee, dat is niet net zoveel als tussen mijn leeftijd en 30, daar zit meer verschil tussen. No offence maar als jij (voorbeeld) op je zestiende ergens komt te werken heb je altijd mensen die jou minder serieus nemen omdat je 'nog maar' zestien bent. Op je dertigste kom jij waarschijnlijk beter/zelfverzekerder en kundiger over dan op je negentiende omdat je dan meer levenservaring hebt.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:01:14 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
Stuur even door naar mij schat.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 16:02:18 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205334
quote:
8s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zo staat het er wel en het laat weinig ruimte over voor andere interpretatie :(
Ik vind het echt bijzonder hoor.
Maar ik moet hier bad guy spelen.
Beetje imponeren en alles.
C'est la vie
pi_104205354
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Lijkt me redelijk belangrijk als je internet ziet als een gebied waar je eventueel vrouwen hosselt. Ik vind ook wel dat je aan typgedrag kan aflezen hoe iemand's persoonlijkheid is.
Ondanks die knipogen heeft hij anders toch bijna iemand gehosseld via internet. :') Serieus, hoe kan jij dat zien dan? Ik kan dat niet op basis van een schrijfstijl en een tekst.
pi_104205362
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nou Kree is zojuist gefriendzoned. Noem dat maar drama om niks :P
En heb jij een keuze gemaakt en bedacht hoe je meer interesse gaat krijgen?
Ik heb besloten lekker te blijven scharrelen, maar gewoon te stoppen met alles maar te accepteren. Ik ben veel te makkelijk, zeik eigenlijk bijna nooit, vermaak me snel en ben snel tevreden. Allemaal prima, maar niet als dat betekend dat mannen laks worden.

Ik heb geen zin meer te wachten als iemand weer eens te laat is of net zo vrolijk een andere keer af te spreken als iemand weer eens last-minute afzegt terwijl ik wel mijn avond vrij heb gehouden en alles. Ik heb geen zin om altijd maar thuis bij iemand te zitten als ik ook de stad in kan. Dat soort dingetjes weetjewel. :') Ik moet gewoon niet meer zolang bij zo iemand blijven hangen.
pi_104205368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn reactie op die DM was: :r :D
pi_104205371
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Nee, dat is niet net zoveel als tussen mijn leeftijd en 30, daar zit meer verschil tussen. No offence maar als jij (voorbeeld) op je zestiende ergens komt te werken heb je altijd mensen die jou minder serieus nemen omdat je 'nog maar' zestien bent. Op je dertigste kom jij waarschijnlijk beter/zelfverzekerder en kundiger over dan op je negentiende omdat je dan meer levenservaring hebt.
Wajoo, 1 jaar meer verschil tussen 20 en 30 als tussen 30 en 39.

Ook op je 20e kan je best kundiger/zelfverzekerder overkomen dan iemand die wat ouder is, maar net hoe je bent en je gedraagt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2011 16:03:22 ]
  donderdag 10 november 2011 @ 16:03:04 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205373
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hij is gewoon de master in alles weg rationaliseren.
Oh je wil me niet, balen, maar goed ik kan er ook niks aan doen ;)
Oh je vindt mijn piemel te klein? Ja, daar kan ik ook niks aan doen ;)
Oh je wil mijn beste vriend neuken? Vind ik niet leuk, maar ik kan er ook niks aan doen ;)
Oh jullie zijn allemaal tegen me? Ben ik het niet mee eens, maar kan ik ook niks aan doen ;)

Ik rol van mijn bank af. _O-
C'est la vie
pi_104205419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ondanks die knipogen heeft hij anders toch bijna iemand gehosseld. :') Serieus, hoe kan jij dat zien dan? Ik kan dat niet op basis van een schrijfstijl en een tekst.
Niet iedereen kan dat inderdaad. Ik wel, je moet er een bepaald gevoel voor ontwikkelen. Ik kan precies de mensen opnoemen uit dit topic die het wel kunnen en zien, en de personen die het niet kunnen.
Ron Paul 2012
pi_104205430
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wajoo, 1 jaar meer verschil tussen 20 en 30 als tussen 30 en 39.

Ook op je 20e kan je best kundiger/zelfverzekerder overkomen dan iemand die wat ouder is, maar net hoe je bent en je gedraagt.
Nee, eigenlijk ben ik 18.
pi_104205440
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:01 schreef mrk.n het volgende:

Ben je nog zo jong? Wat schattig O+
Je hebt wel gelijk hoor. 16 is dan ook wel heel erg jong, maar zodra je ergens in de 20 bent wordt dat al minder.
pi_104205509
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niet iedereen kan dat inderdaad. Ik wel, je moet er een bepaald gevoel voor ontwikkelen. Ik kan precies de mensen opnoemen uit dit topic die het wel kunnen en zien, en de personen die het niet kunnen.
Goed. Wat zegt mijn typstijl over mijn persoonlijkheid? Ik ben benieuwd.

quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben je nog zo jong? Wat schattig O+
Je hebt wel gelijk hoor. 16 is dan ook wel heel erg jong, maar zodra je ergens in de 20 bent wordt dat al minder.
Ik ben geen zestien. :P Is een voorbeeld.
pi_104205512
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Tsja, moet je maar niet eerst iets anders zeggen.

Ik vond je altijd al wel vrij kinderlijk voor je leeftijd (20 dus) ja.
pi_104205519
Hoe iemand typt verteld best veel, daarbij is verkeerd PI/smiley gebruik gewoon erg vervelend. Maarja, dat snappen wel meer mensen op FOK! niet. Vind ik hier nog wel meevallen. Maar de knipoog is iig altijd fout. :')
pi_104205544
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb besloten lekker te blijven scharrelen, maar gewoon te stoppen met alles maar te accepteren. Ik ben veel te makkelijk, zeik eigenlijk bijna nooit, vermaak me snel en ben snel tevreden. Allemaal prima, maar niet als dat betekend dat mannen laks worden.

Ik heb geen zin meer te wachten als iemand weer eens te laat is of net zo vrolijk een andere keer af te spreken als iemand weer eens last-minute afzegt terwijl ik wel mijn avond vrij heb gehouden en alles. Ik heb geen zin om altijd maar thuis bij iemand te zitten als ik ook de stad in kan. Dat soort dingetjes weetjewel. :') Ik moet gewoon niet meer zolang bij zo iemand blijven hangen.
Ja maar jij bent een stukje jonger als ik.
Ik *zoek* juist naar een iets vaster iets.

Heb helemaal geen zin om rond te scharrelen, wil gewoon huisje, boompje, beestje zeg maar.

Zeg ook niet dat er wat mis mee is zoals jij het wil, maar daar zoek ik gewoon niet naar.
En ja goed ik heb een kans vergooid nu door mijn reacties, maar ik ga gewoon lekker praten met moonwalk en wil best nog wel eens een keer persoonlijk afspreken.

Maar ik kan niks doen aan het gevoel wat zij nu heeft natuurlijk.
En dat wil ik ook niet trouwens, beetje eerlijkheid moet er zijn.
En moonwalk geeft heel duidelijk de reden aan en daar kan ik wel inkomen ook als ik het zo allemaal terug lees.
pi_104205548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tsja, moet je maar niet eerst iets anders zeggen.

Ik vond je altijd al wel vrij kinderlijk voor je leeftijd (20 dus) ja.
Ik ben geen 18. :') Veel ouder ook niet trouwens.
pi_104205565
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:

Je eigen leven weer in de hand nemen. Goed streven :) En kick je die gast eruit of niet?
pi_104205567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:06 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Goed. Wat zegt mijn typstijl over mijn persoonlijkheid? Ik ben benieuwd.
Arrogant, tunnelvisie, verwend, racistisch, jaloers, gluiperig.
Ron Paul 2012
pi_104205593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een stukje jonger als ik.
Ik *zoek* juist naar een iets vaster iets.

Heb helemaal geen zin om rond te scharrelen, wil gewoon huisje, boompje, beestje zeg maar.

Zeg ook niet dat er wat mis mee is zoals jij het wil, maar daar zoek ik gewoon niet naar.
En ja goed ik heb een kans vergooid nu door mijn reacties, maar ik ga gewoon lekker praten met moonwalk en wil best nog wel eens een keer persoonlijk afspreken.

Maar ik kan niks doen aan het gevoel wat zij nu heeft natuurlijk.
En dat wil ik ook niet trouwens, beetje eerlijkheid moet er zijn.
En moonwalk geeft heel duidelijk de reden aan en daar kan ik wel inkomen ook als ik het zo allemaal terug lees.
Die hele post had dan ook helemaal niets met jou te maken.
pi_104205600
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef heloef het volgende:

Ik rol van mijn bank af. _O-
Het is toch zo? Zo doet hij ;( :D
pi_104205635
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef mrk.n het volgende:

Impliceert deze post nou dat je hier hebt zitten liegen over je leeftijd? _O-
pi_104205637
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die hele post had dan ook helemaal niets met jou te maken.
haha maakt niet uit, wilde het effe kwijt
  donderdag 10 november 2011 @ 16:09:23 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205639
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het is toch zo? Zo doet hij ;( :D
De waarheid is soms bijzonder grappig.
C'est la vie
pi_104205653
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Arrogant: soms
Tunnelvisie: nee
Racistisch: nee, ik ben zelf niet eens 100% Nederlands
Jaloers: nee, ik heb alles wat ik wil (of je bedoelt in relaties? soms)
Gluiperig: volgens mij niet.
Verwend: heb je gelijk in
pi_104205685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:

Gewoon een puber dus? :')
pi_104205710
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef kree het volgende:

haha maakt niet uit, wilde het effe kwijt
Ok ;) ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 16:11:41 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205733
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hoho ik ben niet racistisch, gluiperig, arrogant en heb geen last van tunnelvisie.
C'est la vie
pi_104205749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef mrk.n het volgende:

Arrogant: soms
Tunnelvisie: nee
Racistisch: nee, ik ben zelf niet eens 100% Nederlands
Jaloers: nee, ik heb alles wat ik wil (of je bedoelt in relaties? soms)
Gluiperig: volgens mij niet.
Verwend: heb je gelijk in
Newsflash, het gaat hier om hoe jij overkomt. Niet hoe jij over jezelf denkt.
pi_104205756
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ok ;) ;)
Zal ik dan toch nog eens wat leren uit dit topic hahaha.
Levenslessen zijn het ;)
pi_104205765
quote:

[..]

Laat dat nou net hét argument tegen hem zijn geweest, vroeger tenminste. "Ga terug naar PUB". :')
Ron Paul 2012
pi_104205767
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef heloef het volgende:

Hoho ik ben niet racistisch, gluiperig, arrogant en heb geen last van tunnelvisie.
Jij gedraagt je imo dan ook niet als een puber. :7
pi_104205774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben geen 18. :') Veel ouder ook niet trouwens.
Je bent al net zo wispelturig als je vriendin/ex.
If so dan blijf ik je kinderlijk vinden, als je inderdaad 19 a 20 bent.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:14:04 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205823
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij gedraagt je imo dan ook niet als een puber. :7
Je bent niet de eerste die zegt dat ik zo volwassen overkom. :')
C'est la vie
pi_104205832
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef moneyfornothing het volgende:

Wist je dat de meeste persoonlijkheidsstoornissen ontstaan in de adolescentiefase? Rond die leeftijd dus :7
  donderdag 10 november 2011 @ 16:14:48 #225
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104205855
quote:

[..]

Hoho, ik ben niet gluiperig verwend of arrogant. En racistisch maar heeel soms.
pi_104205863
Ik zou willen dat ik de leeftijd van heloef had met de kennis die ik nu heb.
Haha dan had het er heel anders voor me uitgezien nu denk.
pi_104205871
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik deel die mening wel. Heloef is baas.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 november 2011 @ 16:15:22 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205877
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Hoho, ik ben niet gluiperig verwend of arrogant. En racistisch maar heeel soms.
Wat zei jij daar.
C'est la vie
pi_104205878
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef heloef het volgende:

Je bent ook slim en grappig en bijdehand en gevat en aardig. Enige wat nog mag veranderen is je negatieve uitlatingen over je zelf en dan ben je perfect :*
pi_104205882
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En jij neemt alles veel te letterlijk. Hoe kan ik een hbo diploma hebben op mijn 18e? Ik begon op mijn 16e met een hbo, heb het dit jaar gehaald binnen 3 jaar. Raad eens hoe oud ik ongeveer ben.

quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Newsflash, het gaat hier om hoe jij overkomt. Niet hoe jij over jezelf denkt.
Ik weet wel hoe ik overkom in real life. Mijn gehele studie bestond zowat uit zelfreflectie. Ik denk dus niet zo over mezelf.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:16:26 #231
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104205924
quote:
8s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat zei jij daar.
Als ik m'n hoofd stoot doe ik: 'Joden!' zeggen. Maar dat is alles.
pi_104205938
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je eigen leven weer in de hand nemen. Goed streven :) En kick je die gast eruit of niet?
Eerst eens praten. Zodra die leert dat die als die me wilt zien hij gewoon op tijd een afspraak moet maken want dat heeft hij nog niet door. Ik heb hiervoor een jaar thuis gezeten, dus had altijd tijd over. Nu ik weer studeer heb ik eigenlijk alleen de weekenden en die plan ik dan ook gewoon redelijk vol met vrienden en andere dates.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:17:01 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104205947
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als ik m'n hoofd stoot doe ik: 'Joden!' zeggen. Maar dat is alles.
Oh, das niet erg. _O-
C'est la vie
pi_104205949
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef mrk.n het volgende:

Ik weet wel hoe ik overkom in real life. Mijn gehele studie bestond zowat uit zelfreflectie. Ik denk dus niet zo over mezelf.
Dan ben je je blijkbaar niet bewust hoe je overkomt op FOK! Want dat is namelijk exact zoals de beschrijving van SS.
pi_104206004
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef mrk.n het volgende:

[..]

En jij neemt alles veel te letterlijk. Hoe kan ik een hbo diploma hebben op mijn 18e? Ik begon op mijn 16e met een hbo, heb het dit jaar gehaald binnen 3 jaar. Raad eens hoe oud ik ongeveer ben.
Je neemt het zelf veel te letterlijk. Voor hetzelfde geld heb je ook over je zogenaamde hbo diploma lopen te liegen. Als je daar überhaupt al op je 16e aan begonnen bent, gezien je havo al lastig vol te houden vond naar eigen zeggen. Iets met Luzac en speciale begeleiding ofzo.
Dat zegt dus ook allemaal niet zoveel hè.
pi_104206022
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:14 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wist je dat de meeste persoonlijkheidsstoornissen ontstaan in de adolescentiefase? Rond die leeftijd dus :7
Vandaar dat hij laatst een stoornis aan het uitzoeken was, het was tijd voor zijn labeltje.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:19:06 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206036
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Eens.
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je bent ook slim en grappig en bijdehand en gevat en aardig. Enige wat nog mag veranderen is je negatieve uitlatingen over je zelf en dan ben je perfect :*
Dank je wel schat. :*
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 16:19:34 #238
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104206053
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef kree het volgende:
Sorry, maar dat denk ik niet. Heloef komt over als iemand die een stuk meer kennis heeft van ongewchreven sociale regels. Hey, maar dqar kun je niets aan doen. Kree is gewoon eerlijk ;)
pi_104206054
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dan ben je je blijkbaar niet bewust hoe je overkomt op FOK! Want dat is namelijk exact zoals de beschrijving van SS.
Ik ben me er wel degelijk bewust van. Ik vind het wel leuk allemaal. :s)

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je neemt het zelf veel te letterlijk. Voor hetzelfde geld heb je ook over je zogenaamde hbo diploma lopen te liegen. Als je daar überhaupt al op je 16e aan begonnen bent, gezien je havo al lastig vol te houden vond naar eigen zeggen. Iets met Luzac en speciale begeleiding ofzo.
Dat kan, maar dat heb ik niet. Ik ben inderdaad op mijn 16e begonnen (bijna 17), zijn d'r wel meer van. Juist, door Luzac heb ik het ook gehaald, anders zat ik nu gewoon op een mbo.
pi_104206064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef moneyfornothing het volgende:

Ik neem hem sowieso niet serieus, maar goed dat was zijn probleem toch ook? Misschien eens beginnen met stoppen met liegen. Want al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel. Blijkt nu dus ook weer :7
pi_104206081
quote:

[..]

Ok wacht effe, snap mrk.n wel, je komt hier sowieso anders over als in het echt.
Nou dat heb ik wel gemerkt onderhand.

Hoef de discussies niet op te noemen die over mij gingen want die weten jullie.
Maar het is makkelijk om gelijk een mening te geven over iemand op basis van alleen een paar berichtjes hier op fok
  donderdag 10 november 2011 @ 16:20:12 #242
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104206086
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tevens, dit.
pi_104206088
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik neem hem sowieso niet serieus, maar goed dat was zijn probleem toch ook? Misschien eens beginnen met stoppen met liegen. Want al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel. Blijkt nu dus ook weer :7
Maar waar heb ik over gelogen dan? Mijn probleem is dat ik niet serieus word genomen? Waar?
pi_104206100
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:15 schreef kree het volgende:
Want? Welke kennis heb je nu?
pi_104206128
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

Sorry, maar dat denk ik niet. Heloef komt over als iemand die een stuk meer kennis heeft van ongewchreven sociale regels. Hey, maar dqar kun je niets aan doen. Kree is gewoon eerlijk ;)
Oh ik kom sociaal prima over hoor.
Alleen op relatie gebied lukt het niet en dat komt omdat ik geen meiden vind.
Of omdat ik er zelf niet genoeg moeite voor doe.
pi_104206133
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik ben me er wel degelijk bewust van. Ik vind het wel leuk allemaal. :s)

[..]

Dat kan, maar dat heb ik niet. Ik ben inderdaad op mijn 16e begonnen (bijna 17), zijn d'r wel meer van. Juist, door Luzac heb ik het ook gehaald, anders zat ik nu gewoon op een mbo.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar dat het net zo nietszeggend is als dat jij de ene keer 18 beweert te zijn en de andere keer weer 20.
Het maakt verder niet zoveel uit, maar het is natuurlijk niet na te gaan dus je kan wel van alles roepen hiero.
pi_104206144
Ik kom over als een onwijs schattig en lief meisje. Gevalletje, "ze heeft vast een goed karakter" en dat klopt dan ook gewoon.
pi_104206152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef kree het volgende:

[..]

Maar ik meen het niet kwaad hoor kree ;)
pi_104206175
quote:

[..]

Heb je wel gewoon vrienden dan?
pi_104206176
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar dat het net zo nietszeggend is als dat jij de ene keer 18 beweert te zijn en de andere keer weer 20.
Het maakt verder niet zoveel uit, maar het is natuurlijk niet na te gaan dus je kan wel van alles roepen hiero.
Waarom neem je dat serieus? ;( Het was sarcastisch bedoeld na jouw opmerking over 20 zijn: nee, eigenlijk ben ik 18.
pi_104206179
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ok wacht effe, snap mrk.n wel, je komt hier sowieso anders over als in het echt.
Nou dat heb ik wel gemerkt onderhand.

Hoef de discussies niet op te noemen die over mij gingen want die weten jullie.
Maar het is makkelijk om gelijk een mening te geven over iemand op basis van alleen een paar berichtjes hier op fok
Oh wacht effe, daar gaat het mij helemaal niet om.
En het gaat nu ook niet over jou en je traumaatje.
pi_104206193
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Want? Welke kennis heb je nu?
Eigenlijk heel simpel.
Had er meer aan moeten doen toen ik jonger was (met meiden dan)
Ik wil mezelf niet op de borst slaan, maar ik weet dat ik altijd met iedereen goed overweg kan.
Heb gewoon vroeger er geen moeite ingestoken om te versieren en nu maakt het dat mij alleen maar lastiger omdat ik ouder wordt
pi_104206205
quote:

Je laat verdomme zo een vrouw weglopen omdat je over andere vrouwen begint :') Je wijst iemand af die verliefd op je is. Maar idd Kree, jij kan er niks aan doen. Die vrouwen snappen het gewoon niet ;)
pi_104206209
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Waarom neem je dat serieus? ;( Het was sarcastisch bedoeld na jouw opmerking over 20 zijn: nee, eigenlijk ben ik 18.
Waarom denk jij dat ik je serieus neem?
  donderdag 10 november 2011 @ 16:23:33 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206216
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef Myraela het volgende:
Ik kom over als een onwijs schattig en lief meisje. Gevalletje, "ze heeft vast een goed karakter" en dat klopt dan ook gewoon.
Eens.
C'est la vie
pi_104206243
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar ik meen het niet kwaad hoor kree ;)
Ja jij baseert dit nu weer op internet en berichten die ik hier neerzet.
Maar dat is in het echt natuurlijk heel anders.
pi_104206272
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef kree het volgende:

[..]

Ja jij baseert dit nu weer op internet en berichten die ik hier neerzet.
Maar dat is in het echt natuurlijk heel anders.
Oke ;)
pi_104206276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat ik je serieus neem?
Omdat je erover door blijft gaan en het blijkbaar geloofde en de sarcasme er niet van inzag. Zoals gewoonlijk. Je neemt alles te letterlijk, wat hier ook al is aangegeven. Naar jou toe maak ik maar niet meer zulke opmerkingen.

SPOILER
  donderdag 10 november 2011 @ 16:25:05 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef Sinji het volgende:

[..]

Trouwens ik zag jouw broer man.
Hij zat bij ons in de kantine, zelfde afkomst, zelfde bril, alleen wat dikker en donkerder.
C'est la vie
pi_104206299
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef Lokasenna het volgende:

Oke ;)
Fijne smiley hè? ;)
pi_104206335
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef kree het volgende:

[..]

Eigenlijk heel simpel.
Had er meer aan moeten doen toen ik jonger was (met meiden dan)
Ik wil mezelf niet op de borst slaan, maar ik weet dat ik altijd met iedereen goed overweg kan.
Heb gewoon vroeger er geen moeite ingestoken om te versieren en nu maakt het dat mij alleen maar lastiger omdat ik ouder wordt
Dat is geen kennis. :')
Hoe zou je er mee bezig zijn? Want dat is het enige wat belangrijk is. Het gaat niet om je leeftijd, want dat hoeft helemaal geen belemmering te zijn. Je moet het hoe&wat door krijgen en volgens mij sta je daarin nu nog net zo ver als 10 jaar terug.
pi_104206367
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef heloef het volgende:

Trouwens ik zag jouw broer man.
Hij zat bij ons in de kantine, zelfde afkomst, zelfde bril, alleen wat dikker en donkerder.
Je bent toch wel even naar hem toegegaan en hebt gezegd: "hey jij moet de broer van Sinji zijn! Ik ben het Heloef, jwtz :7 "
pi_104206368
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je laat verdomme zo een vrouw weglopen omdat je over andere vrouwen begint :') Je wijst iemand af die verliefd op je is. Maar idd Kree, jij kan er niks aan doen. Die vrouwen snappen het gewoon niet ;)
jaaaaaaaaa maar kijk.
Bah ik probeerde gewoon eerlijk te zijn.
Er is nog een meid en als ik daar op in ga dan zou het wat kunnen worden.
Maar ik wil dat niet!!!!!!!
Want ze is niet m'n type.

Echt er is er maar 1 waar ik zo voor zou gaan (psychose) maar die kan het niet door haar problemen en dat heeft ze me verteld ook.
Heb het letterlijk gevraagd of ze wel wat zou willen als ze die problemen niet had, antwoord jaa
Nouja maar ze gaat dat niet oplossen in de komende jaren en ik ga er niet op wachten ook.
Maar dat wil niet zeggen dat ik haar nog steeds echt leuk vind.
pi_104206447
Overigens zou ik er schijt aan hebben als ik iemand leuk zou vinden als hij iemand anders leuk zou vinden. ofja, ik zou dat niet bij voorbaat al afkappen.
pi_104206452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Omdat je erover door blijft gaan en het blijkbaar geloofde en de sarcasme er niet van inzag. Zoals gewoonlijk. Je neemt alles te letterlijk, wat hier ook al is aangegeven. Naar jou toe maak ik maar niet meer zulke opmerkingen.

SPOILER
Vertel, waarom is jouw interpretatie van mijn post wel de waarheid en is het meteen onzin als iemand jouw posts interpreteert?
Ik kan je trouwens al verklappen dat je ernaast zit met je analyse, het ging mij er niet eens om of je nou 18 of 20 bent, voor mijn part ben je 12, het is toch enkel iets wat jij hier roept.
Misschien neem jij mijn posts wel gewoon te serieus.

Oh en als jij denkt dat ik je sarcasme niet zag komt dat vast omdat jij de ironie niet snapte van de vergelijking met je vriendin. ^O^
  donderdag 10 november 2011 @ 16:28:39 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206453
Als ik hier een meisje zou versieren zou ik hier niet neer gooien dat ik Robin nog steeds leuk vind. :')
C'est la vie
pi_104206462
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is geen kennis. :')
Hoe zou je er mee bezig zijn? Want dat is het enige wat belangrijk is. Het gaat niet om je leeftijd, want dat hoeft helemaal geen belemmering te zijn. Je moet het hoe&wat door krijgen en volgens mij sta je daarin nu nog net zo ver als 10 jaar terug.
Nee want ik ben nu veel directer en spreek makkelijk meiden aan.
Maar dat was vroeger niet zo.

En leeftijd, inderdaad het hoeft geen belemmering te zijn, maar je kansen worden steeds kleiner hoe ouder je wordt.
pi_104206512
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:26 schreef kree het volgende:

jaaaaaaaaa maar kijk.

Echt er is er maar 1 waar ik zo voor zou gaan (psychose) maar die kan het niet door haar problemen en dat heeft ze me verteld ook.
Heb het letterlijk gevraagd of ze wel wat zou willen als ze die problemen niet had, antwoord jaa
Nouja maar ze gaat dat niet oplossen in de komende jaren en ik ga er niet op wachten ook.
Jaaaaaaaaa maar kijk ff hiernaar:
Niemand vraagt om jouw eerlijkheid. Niemand wil weten dat je andere vrouwen leuker vindt dan een vrouw die hier meepost en niemand vroeg daar ook naar. Jij komt met info waar iemand niet op zit te wachten en gaat dan huilen als dat verkeerd valt en gooit het onder de noemer; 'maar ik ben toch eerlijk?' Noou eerlijkheid is zo enorm overrated! Beter toon je wat meer inlevingsvermogen, daar kom je een stuk verder mee dan met eerlijkheid.

Oh en stop met uitleggen. Het was vanaf post 1 al duidelijk.
pi_104206514
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]
Oh en als jij denkt dat ik je sarcasme niet zag komt dat vast omdat jij de ironie niet snapte van de vergelijking met je vriendin. ^O^
Dat was sowieso geen ironie. Jij neemt dingen veel te letterlijk, serieus, deed je ook altijd in de discussies met Flepke/Firefly.

quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef heloef het volgende:
Als ik hier een meisje zou versieren zou ik hier niet neer gooien dat ik Robin nog steeds leuk vind. :')
Iedereen pakt het anders aan, zo moet je het maar bekijken.
pi_104206552
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef kree het volgende:

[..]

Nee want ik ben nu veel directer en spreek makkelijk meiden aan.
Maar dat was vroeger niet zo.

En leeftijd, inderdaad het hoeft geen belemmering te zijn, maar je kansen worden steeds kleiner hoe ouder je wordt.
Mijn moeder was nog geen maand alleen toen met der ex brak. Toen ze met die man brak had ze 3 maanden later ook al weer iemand. Kansen worden niet kleiner, liefde is geen kansmarkt, je maakt je eigen succes.
pi_104206588
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens zou ik er schijt aan hebben als ik iemand leuk zou vinden als hij iemand anders leuk zou vinden. ofja, ik zou dat niet bij voorbaat al afkappen.
Jij zou sowieso niet iemand leuk vinden die elke ontwikkeling van jullie in een topic zou posten en dan ook nog zou zeggen: oh ja, trouwens ik wil eigenlijk nog die ene labielo op wie ik verliefd ben, maar die wil me niet, dus ga ik maar kijken of Myraela me wil :')

Ik zou afknappen op het feit dat hij steeds zou posten dat hij wordt afgewezen, dat zou voor mij toch wel een duidelijk signaal zijn :')
pi_104206609
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:
ja dat dus, maarja ik weet het ook allemaal niet daarom zit ik hier :{
Wordt er wel eens verdrietig van als ik iedereen om me heen maar "hiusje, boompje, beestje" zie krijgen.

Zucccccccccccht wat moet ik nou?
pi_104206621
Hallo
pi_104206641
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat was sowieso geen ironie. Jij neemt dingen veel te letterlijk, serieus, deed je ook altijd in de discussies met Flepke/Firefly.

[..]

Is dat nou echt het enige argument dat je kan verzinnen? Je herhaalt het iig wel steeds.
Ik hoor het trouwens alleen van jou hoor, maar dat terzijde. Met Flepke en Firelfly was trouwens ouwehoeren en elkaar trollen, anders neem je dat even te serieus door het discussies te noemen. :')

Het is wel ironisch, maar dat zie je dus ook echt niet? En dan maar roepen dat ik geen sarcasme snap, sad.

Je hebt echt geen idee he jochie, geeft niet hoor.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:33:09 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206643
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jij zou sowieso niet iemand leuk vinden die elke ontwikkeling van jullie in een topic zou posten en dan ook nog zou zeggen: oh ja, trouwens ik wil eigenlijk nog die ene labielo op wie ik verliefd ben, maar die wil me niet, dus ga ik maar kijken of Myraela me wil :')

Ik zou afknappen op het feit dat hij steeds zou posten dat hij wordt afgewezen, dat zou voor mij toch wel een duidelijk signaal zijn :')
Het is wel zo nu Robin bezet is ga ik naar keuze twee Myraela. ;)
C'est la vie
pi_104206644
quote:

[..]

Dat is wel waar. :')
pi_104206667
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa maar kijk ff hiernaar:
Niemand vraagt om jouw eerlijkheid. Niemand wil weten dat je andere vrouwen leuker vindt dan een vrouw die hier meepost en niemand vroeg daar ook naar. Jij komt met info waar iemand niet op zit te wachten en gaat dan huilen als dat verkeerd valt en gooit het onder de noemer; 'maar ik ben toch eerlijk?' Noou eerlijkheid is zo enorm overrated! Beter toon je wat meer inlevingsvermogen, daar kom je een stuk verder mee dan met eerlijkheid.

Oh en stop met uitleggen. Het was vanaf post 1 al duidelijk.
Eigenlijk zeg je, beter verberg je je eigen gedachten en vertel het niet.
Kan werken hoor, maar ook op de langere termijn?
pi_104206668
quote:

[..]

Sowieso dit. Of dat mensen het dan maar afschuiven op: 'alle leuke mannen/vrouwen zijn bezet' of een smoes om niet te versieren/op iemand af te stappen: 'er waren geen leuke vrouwen'.

Vreselijk, serieus.
pi_104206692
OHMYGOD! EEN SMSJE! VRIENDEN!!!N!!1!1!111!! SNEL KIJKEN!

"T-mobile- uw factuur staat online. "

Fuuuuuuuuuuuuuuuu ;(
  donderdag 10 november 2011 @ 16:34:39 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206697
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Tsja echt succesvol was het niet.
C'est la vie
  donderdag 10 november 2011 @ 16:35:11 #281
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104206713
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:26 schreef kree het volgende:

[..]

jaaaaaaaaa maar kijk.

Wtf, waar is je smiley gebleven. Ik vind dit eng.

Maar even serieus. Allemaal best. Maar het is een ongeschreven regel dat je niet begint over andere meiden waar je wel of niet interesse in hebt.
pi_104206723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Is dat nou echt het enige argument dat je kan verzinnen? Je herhaalt het iig wel steeds.
Ik hoor het trouwens alleen van jou hoor, maar dat terzijde. Met Flepke en Firelfly was trouwens ouwehoeren en elkaar trollen, anders neem je dat even te serieus door het discussies te noemen. :')

Het is wel ironisch, maar dat zie je dus ook echt niet? En dan maar roepen dat ik geen sarcasme snap, sad.

Je hebt echt geen idee he jochie, geeft niet hoor.
Dat begrijp je ook niet. Hoezo heb ik geen idee, van jouw sarcasme/ironie niet? Leuk, nachten lang trollen en ouwehoeren met iemand waar je je aan ergert.
pi_104206726
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef kree het volgende:

[..]

Op de langere termijn moet je helemaal niet bezig zijn dat je een ander meisje nog leuk vind, want dan is er gewoon geen langere termijn. :')
pi_104206742
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef mrk.n het volgende:

Sowieso dit. Of dat mensen het dan maar afschuiven op: 'alle leuke mannen/vrouwen zijn bezet' of een smoes om niet te versieren/op iemand af te stappen: 'er waren geen leuke vrouwen'.

Vreselijk, serieus.
Alle echt leuke mannen zijn ook bezet in mijn leeftijdscategorie. Je weet wel, de oudere garde :') Maar als ik er 1 tegen kom, dan zal ik ook absoluut op hem afstappen :7
pi_104206750
Gezellig hier
  donderdag 10 november 2011 @ 16:36:18 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206759
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
OHMYGOD! EEN SMSJE! VRIENDEN!!!N!!1!1!111!! SNEL KIJKEN!

"T-mobile- uw factuur staat online. "

Fuuuuuuuuuuuuuuuu ;(
Zal ik je een SMSje sturen om je de illusie te geven dat je een leven hebt?
C'est la vie
pi_104206764
Leuke mannen zijn niet bezet, maar homo. Story of my life.
pi_104206773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gezellig hier
Hoi
pi_104206781
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Alle echt leuke mannen zijn ook bezet in mijn leeftijdscategorie. Je weet wel, de oudere garde :') Maar als ik er 1 tegen kom, dan zal ik ook absoluut op hem afstappen :7
Dit is dus een tip: sla op jongere leeftijd iemand aan de haak want op latere leeftijd zijn ze allemaal bezet (de leuke mensen dan).
  donderdag 10 november 2011 @ 16:36:51 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206783
quote:
9s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
Leuke mannen zijn niet bezet, maar homo. Story of my life.
Ik ben gekwetst.
C'est la vie
pi_104206796
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef kree het volgende:

Verberg je eigen gedachten zolang het nog niet relevant is. Eerst moet je een meisje binnen hengelen en dat doe je niet door over anderen te beginnen. Dan leer je haar kennen en ga je kijken of je haar echt leuk kan gaan vinden. Pas als jullie ergens in de date/begin relatie fase zijn, dan pas kun je wat eerlijker zijn.
pi_104206797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wtf, waar is je smiley gebleven. Ik vind dit eng.

Maar even serieus. Allemaal best. Maar het is een ongeschreven regel dat je niet begint over andere meiden waar je wel of niet interesse in hebt.
Ja die had ik nog niet geleerd dus |:(
Nouja les voor de volgende keer.
pi_104206840
quote:
4s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef mrk.n het volgende:

Dit is dus een tip: sla op jongere leeftijd iemand aan de haak want op latere leeftijd zijn ze allemaal bezet (de leuke mensen dan).
Ja, begin zo rond 25 serieus te gaan zoeken en stel het niet langer uit :D
pi_104206862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat begrijp je ook niet. Hoezo heb ik geen idee, van jouw sarcasme/ironie niet? Leuk, nachten lang trollen en ouwehoeren met iemand waar je je aan ergert.
Ik begrijp sarcasme prima verder.
Jij post hier vaak zat 's nachts, apart om anderen daar op af te rekenen. Vooral als ik maar 2 keer 's nachts heb lopen ouwehoeren met Cactus en Sinji. Op flepke of wie er dan ook bij was ging ik amper in.
Je hebt onder andere daar geen idee van blijkbaar, was het alleen maar het enige.
pi_104206902
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:38 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik begrijp sarcasme prima verder.
Jij post hier vaak zat 's nachts, apart om anderen daar op af te rekenen. Vooral als ik maar 2 keer 's nachts heb lopen ouwehoeren met Cactus en Sinji. Op flepke of wie er dan ook bij was ging ik amper in.
Je hebt onder andere daar geen idee van blijkbaar, was het alleen maar het enige.
Dat zijn idd de beste nachten ja. O+
pi_104206910
:D :D

dit topic blijft toch leuk om een beetje te volgen. :7
pi_104206914
quote:
4s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:36 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Dat iedereen dat al doet is de reden van het leuke mensengebrek op latere leeftijd.
pi_104206950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef dawg het volgende:
:D :D

dit topic blijft toch leuk om een beetje te volgen. :7
Altijd wel iemand die iets verneukt :7
  donderdag 10 november 2011 @ 16:41:31 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104206975
Ik verneuk niks.
C'est la vie
pi_104206993
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Lokasenna het volgende:

Dat iedereen dat al doet is de reden van het leuke mensengebrek op latere leeftijd.
Ik deed dat ook, maar kwam er na 8 jaar achter dat ik toch niet de rest van mijn leven bij hem wilde blijven en zie hier het resultaat. Nu ben ik ook nog over, maar wel leuk :P
pi_104206996
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Altijd wel iemand die iets verneukt :7
oa. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')