Nee, die arme Essentquote:Op donderdag 10 november 2011 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zijn niet blij, want warm vorojaar en najaar dus minder opbrengsten.
Dat kan niet ongestraft
Binnenkort niet meer als het aan de EU ligt. Per maand betalen! Dat is beter volgens ..... mensen die er weinig verstand van hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Dat zou verwerkt moeten zitten in het voorschot he.
Wat een sukkelsquote:Op donderdag 10 november 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer als het aan de EU ligt. Per maand betalen! Dat is beter volgens ..... mensen die er weinig verstand van hebben
http://www.dealextreme.comquote:Op donderdag 10 november 2011 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Iemand enig idee waar ik van die losse dopjes kan komen voor inear oordopjes? Heb ze ooit wel eens ergens besteld, maar geen idee meer waar. (en de mail is zoek tussen alle andere mail)
Klikquote:Op donderdag 10 november 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
alleen die dopjes die erop gaan he.. die zie ik er zo niet tussen.
Ja dus? vroeg toch niet om iets goedkoops?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk! Het is niet duur.
Niet willekeurigquote:Op donderdag 10 november 2011 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? vroeg toch niet om iets goedkoops?
En nee, ik vraag ook niet om iets willekeurigs duur
Dank voor je hulpquote:Op donderdag 10 november 2011 10:23 schreef Godtje het volgende:
Niet willekeurig
http://www.jameslist.com/(...)unseeker-predator-74
Tnx, alleen nu nog de S-sizequote:Op donderdag 10 november 2011 10:28 schreef Tally het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)s-black-6-pack-44436
Waarom zou je iets anders dan zwart willen?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef Tally het volgende:
Die staan er dan weer niet tussenOok alleen in het zwart ook.
Die zijn groter?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je iets anders dan zwart willen?
Nee man, wit is lelijk, dan lijken het net iDopjesquote:Op donderdag 10 november 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn groter?
Omdat ik op mijn witte oordopjes (met originele witte silicone dopjes) graag weer witte dopjes zou willen
Mijn SkullCandy's waren wit. En vond ik erg fijnquote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, wit is lelijk, dan lijken het net iDopjes
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef Tally het volgende:
http://www.in-earshop.nl/(...)ath=5&products_id=20
Even gevraagd aan collega waar wij die dingen bestellen. Wij gebruiken ze niet maar hij gaf me deze tip.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Daar had ik ze inderdaad toen besteldsta nog geregistreerd hehe.
als ik had geweten hoe de fax hier werkte was dat geen probleem geweest.. helaasquote:Op donderdag 10 november 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
Wie kan me even helpen? Heeft er hier iemand een fax in de buurt en zou mij even een faxje willen sturen naar 2 nummers en mag ik dan ook een 2 tal faxen sturen om te kijken of het werkt?
Ja hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 10:58 schreef Tally het volgende:
Wie kan me even helpen? Heeft er hier iemand een fax in de buurt en zou mij even een faxje willen sturen naar 2 nummers en mag ik dan ook een 2 tal faxen sturen om te kijken of het werkt?
Ik heb je een DM gestuurd. Dank je!quote:
Wanneer ben je in Utrecht?quote:
Stel nou niet van die gevaarlijke vragen...quote:
Het duurde even. Ik kreeg ze niet door het faxapparaat. En toen had kopieermachine er ook moeite meequote:
Vanuit Enschede? Waarom deed ik er dan langer over?quote:
Omdat je geen 200 reed.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanuit Enschede? Waarom deed ik er dan langer over?
Typische man he, er eerder zijn dan de vrouw.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanuit Enschede? Waarom deed ik er dan langer over?
Dat kan kloppen. Ik kon moeilijk met een boete thuis komenquote:
Ze plakt de A4tjes aan elkaar vast!quote:Op donderdag 10 november 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt een A3-formaat fax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |