Ik begin Rotterdam te waarderen. En toen ik vanmorgen de skyline zag met een volle maan ertussen, vond ik dat erg gaafquote:Op donderdag 10 november 2011 08:07 schreef Godtje het volgende:
Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Die van mij voelen echt levensecht aanquote:Op donderdag 10 november 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben nooit echt onder de indruk van mijn dromen, voornamelijk omdat het dromen zijn.
Jaquote:Op donderdag 10 november 2011 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Morgen MNR! Balen van die dromen, maar het is weer het echte leven
Of een paddestoelquote:Op donderdag 10 november 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik begin Rotterdam te waarderen. En toen ik vanmorgen de skyline zag met een volle maan ertussen, vond ik dat erg gaaf
Dat is goed, echter, zodra je wakker bent, weet je dat het een droom was.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Die van mij voelen echt levensecht aan
Waarom kan het niet zo heel makkelijk?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ooooh ik vind een meisje toch zo leuk![]()
Maar ik wil haar beter kennen want ik weet niks over haar
Ik wil haar een keer aanspreken of iets maar op school kan dat niet zo heel makkelijk.
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan het niet zo heel makkelijk?
Je weet wel hoe ze heet?
Dat klopt wel een beetje denk ik.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat wanneer dromen werkelijk voelen of wanneer je je dromen goed hebt onthouden, dat je nachtrust er niet beter op is geworden
Rotterdam is vanaf een afstand best tof. Alleen van dichtbij he?quote:Op donderdag 10 november 2011 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik begin Rotterdam te waarderen. En toen ik vanmorgen de skyline zag met een volle maan ertussen, vond ik dat erg gaaf
quote:
Dat is met wel meer dingen (en mensenquote:Op donderdag 10 november 2011 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Rotterdam is vanaf een afstand best tof. Alleen van dichtbij he?
Nou, met jouw nick moet dat toch niet zo heel moeilijk zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ooooh ik vind een meisje toch zo leuk![]()
Maar ik wil haar beter kennen want ik weet niks over haar
Ik wil haar een keer aanspreken of iets maar op school kan dat niet zo heel makkelijk.
Sauna rrrrrrrrquote:Op donderdag 10 november 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
Wow, het lijkt wel een sauna op kantoor.
Ik!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is met wel meer dingen (en mensen) zo he..
En boss man zonder kleren veel minderquote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Een sauna met kleren aan is toch minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |