Vrijdagavond hè.quote:
kweeniequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Splutje het volgende:
Waarom zou je vrijdag om 7 uur niet thuis kunnen zijn
Ik doe dat ook wel eens als ik echt naar de klote ben en een chick wil regelen. Ik denk dan zelf altijd dat ik best realistisch niet dronken overkom.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer dan altijd te doen of ik nuchter ben, ook dolkomisch.
Waarom ontgroening als je 2de jaars bentquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef Kutstudent het volgende:
In de trein naar Limburg. Helaas geen 11-11 maar verticale ontgroening. Zit er dik in dat we ergens in duitsland gedropt worden.
Waar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien voor het eerst carnaval vieren.![]()
Ben benieuwd hoe het is.
verticale. Femme je dat je geen ontgroening hebt als je bij een dispuut gaat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom ontgroening als je 2de jaars bent
Is het zo voorspelbaar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Limburg met Jordy, wedden?
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga naar Eindhoven dan. Veel beter.
Ervaring gek.quote:
Hoe ga je verkleed ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien voor het eerst carnaval vieren.![]()
Ben benieuwd hoe het is.
Ik kan overal naartoe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ervaring gek.
Je kan ook naar Striepersgat natuurlijk, dat is helemaal tof.
Klopt, maar Ameland kan ik afraden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |