Denken dat ik zuip omdat ik het nodig heb om gezellig te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
3 liter bier nodig hebben om niet saai te zijn.
Je noemt me saai, lijkt me wel een logische conclusie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat ik zuip omdat ik het nodig heb om gezellig te zijn.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutstudent zuipt omdat hij een bierpens wil. Volkomen begrijpelijk.
Nee. Trek anders maar geen conclusies over mensen die je niet eens kent of wat dan ook, want het gaat je blijkbaar niet goed af.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je noemt me saai, lijkt me wel een logische conclusie.
Dat is sowieso hilarisch als je zoiets doet.quote:
Staat op mn to do before I die-list.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso hilarisch als je zoiets doet.
Inderdaad, gegarandeerd dat er mensen zijn die doen alsof ze dronken zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso hilarisch als je zoiets doet.
Ik als eerst. Ik doe altijd of ik dronken ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, gegarandeerd dat er mensen zijn die doen alsof ze dronken zijn.
Ik drogeer je ook stiekem elke keer als we elkaar zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik als eerst. Ik doe altijd of ik dronken ben.
Pertinent niet waar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik als eerst. Ik doe altijd of ik dronken ben.
Als er in Volendam allemaal mensen met een iq onder de 80 wonen wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een vraagje tussendoor trouwens, is dit Volendams dialect?
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een vraagje tussendoor trouwens, is dit Volendams dialect?
[ afbeelding ]
Shit! Echt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik drogeer je ook stiekem elke keer als we elkaar zien
Op feestjes wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pertinent niet waar.
oquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit! Echt?
[..]
Op feestjes wel.
Gemeen hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Echt grappig en dan denken ze dat ik echt wat op heb, whiwhihihi ik troll ze keihard!
Dan is het vaak wel lastiger om geloofwaardig over te komen dan andersomquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer dan altijd te doen of ik nuchter ben, ook dolkomisch.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is het vaak wel lastiger om geloofwaardig over te komen dan andersom
Yeah.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer dan altijd te doen of ik nuchter ben, ook dolkomisch.
Ja toch? Toch? Best lastigerquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is het vaak wel lastiger om geloofwaardig over te komen dan andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |