ook leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuis
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuis
Waarom heb ik er dan nooit een gekregen?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
maar onderschat mijn high fives niet hoor die kunnen echt ook voor een topdag zorgen
Ik geef ze alleen aan mensen die een beoordeling terug hebben voor informaticaquote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb ik er dan nooit een gekregen?
Ok.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik geef ze alleen aan mensen die een beoordeling terug hebben voor informaticaze zijn zeer schaars
Nee volgende keer dat ik haar weer zie krijgt ze high fives, low fives, alle fives die ze maar kan wensen hoorquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee volgende keer dat ik haar weer zie krijgt ze high fives, low fives, alle fives die ze maar kan wensen hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een high six
[ afbeelding ]
U riep?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, als ge de ganse dag op uwen zolderkamer zit merkte da glad nie
Zolderstudentquote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
U riep?
Maargoed, iemand die nou weet wat er met leeell is gebeurd?
hij was toch niet bekwaam genoegquote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
U riep?
Maargoed, iemand die nou weet wat er met leeell is gebeurd?
Terechte smilies.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij was toch niet bekwaam genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel dat er verder niks achter zit.quote:
De hoge heren in Den Haag sowiesoquote:Op donderdag 10 november 2011 13:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal wel dat er verder niks achter zit.
Dat staat vast als een deur die slaat.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De hoge heren in Den Haag sowieso
Die heeft een leven gekregen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat staat vast als een deur die slaat.
En waar de fuck is dastan gebleven?
hij post wel op foboquote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat staat vast als een deur die slaat.
En waar de fuck is dastan gebleven?
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Etsu het volgende:
Willen weten wat met leeell is gebeurd terwijl het ons allemaal niet aangaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |