Ja.quote:
Sowieso.quote:
Waar wil je dat ik je aanraak ?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Etsu het volgende:
82 punten van de 88 gehaald voor informatica, RAAK ME AAN BITCHIES.
een handdruk is goedquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar wil je dat ik je aanraak ?
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef Etsu het volgende:
een high five van janpiraat, mn dag kan niet stuk
ook leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuis
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuis
Waarom heb ik er dan nooit een gekregen?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
maar onderschat mijn high fives niet hoor die kunnen echt ook voor een topdag zorgen
Ik geef ze alleen aan mensen die een beoordeling terug hebben voor informaticaquote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb ik er dan nooit een gekregen?
Ok.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik geef ze alleen aan mensen die een beoordeling terug hebben voor informaticaze zijn zeer schaars
Nee volgende keer dat ik haar weer zie krijgt ze high fives, low fives, alle fives die ze maar kan wensen hoorquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee volgende keer dat ik haar weer zie krijgt ze high fives, low fives, alle fives die ze maar kan wensen hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een high six
[ afbeelding ]
U riep?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, als ge de ganse dag op uwen zolderkamer zit merkte da glad nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |