lolwutisdezenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb al net kapsalon op maar heb nog steeds honger
Precies, zo rol ikquote:
Zwart gat in mijn maagquote:
Altijd. Op werk wist een meisje niet wat 'smatje' betekende, dus ging ik haar smatje noemenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo mag ik het horen
nog kuikens gespot?
Doen. Of slapenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zwart gat in mijn maag
Nu is mijn enige optie nog een eitje bakken, maar ik ben bang dat mijn ouders dan boos worden.![]()
heb je haar nog uitgelegd wat smatje betekende?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd. Op werk wist een meisje niet wat 'smatje' betekende, dus ging ik haar smatje noemen
Altijd honger hebben, jaaaaaa leukquote:
Nee, komt de volgende keer welquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je haar nog uitgelegd wat smatje betekende?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd. Op werk wist een meisje niet wat 'smatje' betekende, dus ging ik haar smatje noemen
Yoyo K-Linkiequote:
Dankdank. Tactiek jeweetsquote:
Ik spreek jou nooit meer online en allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Yoyo K-Linkie!!1
Waarom zo sad?
Ben niet meer zo vaak/lang op FOK! neequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik spreek jou nooit meer online en alles![]()
![]()
Alles goed en wel las ik net?Mooizo!
Ochoch, ze is zekers chill. Maar beetje geinen is altijd leukquote:
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |