trusteng!quote:Op donderdag 10 november 2011 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga slapen. Groeten, groenten en vlees.
nu al?quote:Op donderdag 10 november 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen ook.
terechte constateringquote:Op donderdag 10 november 2011 10:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ppiipolikkkkppplklnkilllioumnniuknboppkjbkbcchbyhyhhhbhhyhyutgrj
Alles goed verder?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ppiipolikkkkppplklnkilllioumnniuknboppkjbkbcchbyhyhhhbhhyhyutgrj
Nee.quote:
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 10 november 2011 04:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij zat geld binnen te loodsen via de addseen schande !!
Wil je erover praten?quote:
Ja.quote:
Sowieso.quote:
Waar wil je dat ik je aanraak ?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Etsu het volgende:
82 punten van de 88 gehaald voor informatica, RAAK ME AAN BITCHIES.
een handdruk is goedquote:Op donderdag 10 november 2011 12:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar wil je dat ik je aanraak ?
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef Etsu het volgende:
een high five van janpiraat, mn dag kan niet stuk
ook leuk.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuis
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn dag is beter: mn broertje is ontslagen uit het ziekenhuis
Waarom heb ik er dan nooit een gekregen?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
maar onderschat mijn high fives niet hoor die kunnen echt ook voor een topdag zorgen
Ik geef ze alleen aan mensen die een beoordeling terug hebben voor informaticaquote:Op donderdag 10 november 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom heb ik er dan nooit een gekregen?
Ok.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik geef ze alleen aan mensen die een beoordeling terug hebben voor informaticaze zijn zeer schaars
Nee volgende keer dat ik haar weer zie krijgt ze high fives, low fives, alle fives die ze maar kan wensen hoorquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee volgende keer dat ik haar weer zie krijgt ze high fives, low fives, alle fives die ze maar kan wensen hoor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een high six
[ afbeelding ]
U riep?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, als ge de ganse dag op uwen zolderkamer zit merkte da glad nie
Zolderstudentquote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
U riep?
Maargoed, iemand die nou weet wat er met leeell is gebeurd?
hij was toch niet bekwaam genoegquote:Op donderdag 10 november 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
U riep?
Maargoed, iemand die nou weet wat er met leeell is gebeurd?
Terechte smilies.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij was toch niet bekwaam genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel dat er verder niks achter zit.quote:
De hoge heren in Den Haag sowiesoquote:Op donderdag 10 november 2011 13:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zal wel dat er verder niks achter zit.
Dat staat vast als een deur die slaat.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De hoge heren in Den Haag sowieso
Die heeft een leven gekregen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat staat vast als een deur die slaat.
En waar de fuck is dastan gebleven?
hij post wel op foboquote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat staat vast als een deur die slaat.
En waar de fuck is dastan gebleven?
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Etsu het volgende:
Willen weten wat met leeell is gebeurd terwijl het ons allemaal niet aangaat.
hun=bezittelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn
school
Werken aan de schoolsite
als
iedereen
verslagen in moet leveren.
![]()
![]()
ECHT WAT IS ER MIS MET HUN!
weet nietquote:
etsuquote:Op donderdag 10 november 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ongeveer een 5,8 voor 1ste SE, noem me baas
okquote:
Hoezo gaat ons dat niet aan? Jij bent er zo een die buigt naar de wil van "meerderen"?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:00 schreef Etsu het volgende:
Willen weten wat met leeell is gebeurd terwijl het ons allemaal niet aangaat.
Als het ons aanging, hadden ze het wel gemeld.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoezo gaat ons dat niet aan? Jij bent er zo een die buigt naar de wil van "meerderen"?
Geen rust in mijn treinquote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rust in de trein, genot.
Gief.quote:
Hoepel eens een eind op met je brabants.quote:
Jep, maar helaas geen 11-11.quote:
Speciaal voor jou dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoepel eens een eind op met je brabants.
Jammerquote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, maar helaas geen 11-11.Heb verticale ontgroening het hele weekend. Ergens in Limburg.
Maar wordt sowieso ook wel vet, alleen jammer dat ik 11-11 mis.
Komt goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jammer.
Ach ja, als je maar tijdens echte carnavalsweek kan feesten.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:13 schreef Splutje het volgende:
Word ik vanochtend gebeld, politie. Of ik naar het bureau wil komen omdat ik getuige ben geweest van een vriend van mij die in aanraking is gekomen met geweld. Wtf geen idee waar dit over gaat
quote:Dat is de staat waardoor het gehuurde aan huurder het genot kan verschaffen dat huurder bij aanvang van de huurovereenkomst mag verwachten van een goed onderhouden zaak van de soort waarop de huurovereenkomst betrekking heeft.
quote:
Wat is er dan?quote:
Een verslag bevatte nog een groen stuk zonder dat ik daar erg in had... dacht ik vanmorgen opeens aan, weg slaap.quote:
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een verslag bevatte nog een groen stuk zonder dat ik daar erg in had... dacht ik vanmorgen opeens aan, weg slaap.
Stresskipje blijf je ook hequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh dat groene stuk toch weggehaald.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stresskipje blijf je ook he
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef ThaTim het volgende:
Hoebair kôm noe heivisj 't is good gewaes.
(Wat zaeste? )
't Kènt neet blieve doere, kôm oet dae polonaes.
(Wat zaeste? )
Vastelaovend viere is dat alles watste wils ?
(Ich verstaon diech neet! )
Kôm gauw aant buffèt, dan besjtèl ich dich ein pils.
Kôm gauw aant buffèt, dan besjtèl ich dich ein pils.
(Doog mich mèr ein piepke! )
quote:Onder voorbehoud wordt bij 34 of meer goede vragen een voldoende behaald.
Hehe, nice.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:28 schreef yosander het volgende:
Tentamen van vanochtend nagekeken: 34 goed.
[..]
[ afbeelding ]
Stoer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Kutstudent het volgende:
Mezelf gisteren weer volledig onder de tafel gezopen.
[ afbeelding ]
Helemaal super.quote:
15-jarigen-mentaliteit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Kutstudent het volgende:
Mezelf gisteren weer volledig onder de tafel gezopen.
[ afbeelding ]
3 liter bier nodig hebben om niet saai te zijn.quote:
Denken dat ik zuip omdat ik het nodig heb om gezellig te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
3 liter bier nodig hebben om niet saai te zijn.
Je noemt me saai, lijkt me wel een logische conclusie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Denken dat ik zuip omdat ik het nodig heb om gezellig te zijn.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutstudent zuipt omdat hij een bierpens wil. Volkomen begrijpelijk.
Nee. Trek anders maar geen conclusies over mensen die je niet eens kent of wat dan ook, want het gaat je blijkbaar niet goed af.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je noemt me saai, lijkt me wel een logische conclusie.
Dat is sowieso hilarisch als je zoiets doet.quote:
Staat op mn to do before I die-list.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso hilarisch als je zoiets doet.
Inderdaad, gegarandeerd dat er mensen zijn die doen alsof ze dronken zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is sowieso hilarisch als je zoiets doet.
Ik als eerst. Ik doe altijd of ik dronken ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, gegarandeerd dat er mensen zijn die doen alsof ze dronken zijn.
Ik drogeer je ook stiekem elke keer als we elkaar zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik als eerst. Ik doe altijd of ik dronken ben.
Pertinent niet waar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik als eerst. Ik doe altijd of ik dronken ben.
Als er in Volendam allemaal mensen met een iq onder de 80 wonen wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een vraagje tussendoor trouwens, is dit Volendams dialect?
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een vraagje tussendoor trouwens, is dit Volendams dialect?
[ afbeelding ]
Shit! Echt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik drogeer je ook stiekem elke keer als we elkaar zien
Op feestjes wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pertinent niet waar.
oquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit! Echt?
[..]
Op feestjes wel.
Gemeen hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Echt grappig en dan denken ze dat ik echt wat op heb, whiwhihihi ik troll ze keihard!
Dan is het vaak wel lastiger om geloofwaardig over te komen dan andersomquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik probeer dan altijd te doen of ik nuchter ben, ook dolkomisch.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is het vaak wel lastiger om geloofwaardig over te komen dan andersom
Yeah.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja toch? Toch? Best lastigerquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is het vaak wel lastiger om geloofwaardig over te komen dan andersom
Vrijdagavond hè.quote:
kweeniequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Splutje het volgende:
Waarom zou je vrijdag om 7 uur niet thuis kunnen zijn
Ik doe dat ook wel eens als ik echt naar de klote ben en een chick wil regelen. Ik denk dan zelf altijd dat ik best realistisch niet dronken overkom.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom ontgroening als je 2de jaars bentquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef Kutstudent het volgende:
In de trein naar Limburg. Helaas geen 11-11 maar verticale ontgroening. Zit er dik in dat we ergens in duitsland gedropt worden.
Waar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien voor het eerst carnaval vieren.![]()
Ben benieuwd hoe het is.
verticale. Femme je dat je geen ontgroening hebt als je bij een dispuut gaat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom ontgroening als je 2de jaars bent
Is het zo voorspelbaar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Limburg met Jordy, wedden?
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga naar Eindhoven dan. Veel beter.
Ervaring gek.quote:
Hoe ga je verkleed ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien voor het eerst carnaval vieren.![]()
Ben benieuwd hoe het is.
Ik kan overal naartoe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ervaring gek.
Je kan ook naar Striepersgat natuurlijk, dat is helemaal tof.
Klopt, maar Ameland kan ik afraden.quote:
En Texel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, maar Ameland kan ik afraden.
Ook, Terschelling is dan wel weer een aanrader.quote:
Hater.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, enigszins tegenvallende naam wel.
Hmm, eens.quote:
Oneens.quote:
Auw.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
* Ezell gooit een stoel tegen Klinky aan.
Ik sla je om de oren met goede muziek.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:00 schreef Klinky het volgende:
Sla me, ik luister naar My Chemical Romance.
ik wil ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
Ik eet de brie dan wel helemaal in mijn eentje op.
Stad in kapsalon halenquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
jojo oscar nog in de vreugde stemming?
toppie!quote:
Heb al net kapsalon op maar heb nog steeds hongerquote:
like a bossquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
toppie!
Ja ook koel hier, steeds minder last van m'n knie en tentamen van vandaag met minimale score gehaald
lolwutisdezenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb al net kapsalon op maar heb nog steeds honger
Precies, zo rol ikquote:
Zwart gat in mijn maagquote:
Altijd. Op werk wist een meisje niet wat 'smatje' betekende, dus ging ik haar smatje noemenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo mag ik het horen
nog kuikens gespot?
Doen. Of slapenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zwart gat in mijn maag
Nu is mijn enige optie nog een eitje bakken, maar ik ben bang dat mijn ouders dan boos worden.![]()
heb je haar nog uitgelegd wat smatje betekende?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd. Op werk wist een meisje niet wat 'smatje' betekende, dus ging ik haar smatje noemen
Altijd honger hebben, jaaaaaa leukquote:
Nee, komt de volgende keer welquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je haar nog uitgelegd wat smatje betekende?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd. Op werk wist een meisje niet wat 'smatje' betekende, dus ging ik haar smatje noemen
Yoyo K-Linkiequote:
Dankdank. Tactiek jeweetsquote:
Ik spreek jou nooit meer online en allesquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Yoyo K-Linkie!!1
Waarom zo sad?
Ben niet meer zo vaak/lang op FOK! neequote:Op zaterdag 12 november 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik spreek jou nooit meer online en alles![]()
![]()
Alles goed en wel las ik net?Mooizo!
Ochoch, ze is zekers chill. Maar beetje geinen is altijd leukquote:
Dit.quote:
geen antwoord op mijn vraag: vind je haar leuk?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ochoch, ze is zekers chill. Maar beetje geinen is altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |