Oh hier wel hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen normale gang van zaken
Ik zeg: nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:
MOD!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef D. het volgende:
'Waar...-TT's
Ik wilde ook 'Naamtopics' roepen, maar mijn naam heeft er een puntje achter, dus voel me niet aangesproken
Goed planquote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Sterkte Lin! Je mag best even jankenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
Kort antwoord:
- Ik kijk wel of ik morgen bel
- Ik ga nu even verder janken en zielig zijn ()
- Ik ben er morgen weer, en dan ben ik weer lekker gezellig
- Jullie zijn lief
Slaap lekker voor de mensen die gaan slapen![]()
Dus je gaat ook je piemel niet laten zien?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef D. het volgende:
'Waar...-TT's
Ik wilde ook 'Naamtopics' roepen, maar mijn naam heeft er een puntje achter, dus voel me niet aangesproken
Mijn boer vrijdag maakt dat toch wel weer goed?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus je gaat ook je piemel niet laten zien?
juup, ben jij dat?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef D. het volgende:
'Waar...-TT's
Méh, nou vooruit dan maar weer.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn boer vrijdag maakt dat toch wel weer goed?
pas toch op jezelf meisjequote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
Kort antwoord:
- Ik kijk wel of ik morgen bel
- Ik ga nu even verder janken en zielig zijn ()
- Ik ben er morgen weer, en dan ben ik weer lekker gezellig
- Jullie zijn lief
Slaap lekker voor de mensen die gaan slapen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Méh, nou vooruit dan maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |