Oh hier wel hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat is geen normale gang van zaken
Ik zeg: nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:
MOD!!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef D. het volgende:
'Waar...-TT's
Ik wilde ook 'Naamtopics' roepen, maar mijn naam heeft er een puntje achter, dus voel me niet aangesproken
Goed planquote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Sterkte Lin! Je mag best even jankenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
Kort antwoord:
- Ik kijk wel of ik morgen bel
- Ik ga nu even verder janken en zielig zijn ()
- Ik ben er morgen weer, en dan ben ik weer lekker gezellig
- Jullie zijn lief
Slaap lekker voor de mensen die gaan slapen![]()
Dus je gaat ook je piemel niet laten zien?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef D. het volgende:
'Waar...-TT's
Ik wilde ook 'Naamtopics' roepen, maar mijn naam heeft er een puntje achter, dus voel me niet aangesproken
Mijn boer vrijdag maakt dat toch wel weer goed?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus je gaat ook je piemel niet laten zien?
juup, ben jij dat?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef D. het volgende:
'Waar...-TT's
Méh, nou vooruit dan maar weer.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn boer vrijdag maakt dat toch wel weer goed?
pas toch op jezelf meisjequote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
Kort antwoord:
- Ik kijk wel of ik morgen bel
- Ik ga nu even verder janken en zielig zijn ()
- Ik ben er morgen weer, en dan ben ik weer lekker gezellig
- Jullie zijn lief
Slaap lekker voor de mensen die gaan slapen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Méh, nou vooruit dan maar weer.
quote:
Okequote:Op donderdag 10 november 2011 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik zet hem maar gauw uit
Weltrusten en oat moan!
Arme masjaquote:Op donderdag 10 november 2011 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Rihanna heeft haar publiek een uur laten wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 10 november 2011 07:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Sweet like chocolate, hot like lava
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En oohh, dilemma, ik wil zo met Stef weg en ga,vanmiddag even een bakkie doen bij Taartie, maar de swapkoffer is ook onderweg, dus het liefst ga ik bij de deur liggen
3!
troost je, puckzzz is al oma!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 08:01 schreef Incantrix het volgende:
Oh, sod off mensen, nu voel ik me pas echt oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |