Oei, dit is wat minderquote:
quote:
Uiteraard pure bluf van je.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nu weet ik wat jij vannacht verwacht
Goed dat je dat zegtquote:
Word er moedeloos van. Gaat ze de meest vage dingen vertellen tegen me. Vraag ik wat ze precies bedoeld, krijg je als antwoord: zeg ik niet.quote:
Eh, uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oh, 't is dus nog een klein kindquote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Word er moedeloos van. Gaat ze de meest vage dingen vertellen tegen me. Vraag ik wat ze precies bedoeld, krijg je als antwoord: zeg ik niet.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, 't is dus nog een klein kind
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, uiteraard
BraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef pl4kkie het volgende:
Mja ik ben slapen voordat ik straks ontplof.
Slaaplekker![]()
Houdoe!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef pl4kkie het volgende:
Mja ik ben slapen voordat ik straks ontplof.
Slaaplekker![]()
Ik vind iemand van 20 niet bepaald een klein kindquote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, 't is dus nog een klein kind
quote:
"dat zeg ik lekker niet" zijn typische kinder antwoorden.... sorryquote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vind iemand van 20 niet bepaald een klein kind
De meeste mensen die op ontploffen staan en zeggen dat ze gaan slapen komen binnen een kwartier weer online om te zeggen dat ze niet kunnen slapenquote:
I know. Maar Komop hé. Als volwassen persoon kan je toch wel normaal praten, of uitleggenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"dat zeg ik lekker niet" zijn typische kinder antwoorden.... sorry
Vandaag hoor ik niet bij de meestequote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De meeste mensen die op ontploffen staan en zeggen dat ze gaan slapen komen binnen een kwartier weer online om te zeggen dat ze niet kunnen slapen
Niet iedereen is emotioneel even snel volwassen ondanks dat de leeftijd dat wél zou zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
I know. Maar Komop hé. Als volwassen persoon kan je toch wel normaal praten, of uitleggen
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vandaag hoor ik niet bij de meeste
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef Drassss het volgende:
Volgende week is het officieel winter Muisie.
en dat is?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan mag ik officieel aan mijn winterblues beginnen
Winterbluesquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kom maar tegen mij aanliggen dan is het snel voorbij
Tja als het werkt, dan maar bestellen he!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
ik wou dat het zo werkte, zou wel makkelijk en plezierig zijn
![]()
Staat op mijn todo-lijstje voor morgen, daglichtlamp bestellen. Schijnt echt te werken, is wel een stukje duurder dan knusjes tegen jou aan liggen
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja als het werkt, dan maar bestellen he!
Ist zo erg ja?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]anders ga ik namelijk weer onder mijn steen liggen en dan ga ik ook nog alle leuke mensen hier en op twitter missen
Helaas, ja, schijn het van mijn oma te hebben, die had het heel extreem. Zodra de wintertijd ingaat raak ik helemaal van slag en raak dat pas ergens in maart kwijt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ist zo erg ja?Ach komop Muisie. Rond februari is het ergste al bijna weer voorbij!
Ga je dan gekke dingen doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helaas, ja, schijn het van mijn oma te hebben, die had het heel extreem. Zodra de wintertijd ingaat raak ik helemaal van slag en raak dat pas ergens in maart kwijt.
Daarom heb ik zo'n hekel aan de winter
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dát doe ik dus alleen in de zomer
quote:
Wat voor spulletjes allemaal?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Amsterdam nog 8 C
![]()
Ik heb besloten dat als ik morgen toch geld uit ga geven dat ik meteen wat nieuwe kookspulletjes ga kopen
Een mandoline (oei, mijn vingers), nieuwe spuitzakken en mondjes (die van mijn vader zijn inmiddels écht versleten/verroest), en ik wil ook een elektrische thermometer waarmee je tot op de graad nauwkeurig chocolade e.d. in de gaten kan houden.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een mandoline (oei, mijn vingers), nieuwe spuitzakken en mondjes (die van mijn vader zijn inmiddels écht versleten/verroest), en ik wil ook een elektrische thermometer waarmee je tot op de graad nauwkeurig chocolade e.d. in de gaten kan houden.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klinkt goedLekker shoppen dus morgen in Amsterdam.
Ach als je het "oude" spul goed gebruikt heb, mag jezelf ook wel eens verwennen!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]er zitten een paar goede winkels in de stad met topspul. Ik heb mijzelf alleen niet eerder toegestaan om dat dure professionele spul te kopen. Ben maar een amateurtje
![]()
Zoals gezegd, de spuitzakken en -mondjes van mijn pa zijn inmiddels onbruikbaar, en merengues spuiten met zo'n setje van blokker is echt níet te doen
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach als je het "oude" spul goed gebruikt heb, mag jezelf ook wel eens verwennen!
Werkt een naald niet ?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar die thermometer is wél luxe hoor. Mijn pa bepaalde de temperatuur altijd op zicht, maar ja, die had natuurlijk jaren ervaring en nog niet de beschikking over digitale thermometers
Voor de kniepertjes gebruik ik nog steeds de kniepertjes-tang van de pleegmoeder van mijn moeder, is al zeker 50 jaar oud en onverwoestbaar
die breinaald (om de temperatuur mee te meten) ligt in mijn ovenlaquote:
Kan je die niet heel vet ergens ophangen in je keuken?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die breinaald (om de temperatuur mee te meten) ligt in mijn ovenla
gebruik ik alleen nog maar om te checken of deeg gaar is.
Ach, is de winterblues.... ben een beetje sentimenteel nu afscheid te moeten nemen van wat spulletjes van mijn pa, terwijl hijzelf die er waarschijnlijk 10 jaar geleden al had uitgegooid en vervangen had door de nieuwste culinaire snufjes
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan je die niet heel vet ergens ophangen in je keuken?
Op je afzuigkap?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Open keuken, dus drie wanden, één helemaal van glas (kijkt uit op balkon), dan een wand met inbouwkoelkast, afzuigkap, hoekkastje, en andere wand ook allemaal kastjes.
Ik heb er wel al foto's van gemaakt, maar eigenlijk vind ik het jammer dat er helemaal géén foto's zijn van die zater- en zondagen dat ik met mijn pa in de keuken stond. Komt waarschijnlijk omdat mijn pa ook altijd diegene was die de foto's maakte
Kom maar met ideeënquote:
Eh, nee ik was op google aan het zoeken naar een plaatje van een afzuigkap die op de mijne leekquote:Op donderdag 10 november 2011 00:22 schreef Drassss het volgende:
Moet lukken tochGewoon erop rammen en makkelijk af halen.
Was je bezig om een foto te maken?
Okquote:Op donderdag 10 november 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, nee ik was op google aan het zoeken naar een plaatje van een afzuigkap die op de mijne leek
nee is op zich een goed idee.... Ik heb bovenaan een behoorlijk diepe rand waar ook het een en ander op kan. Daar had ik vroeger ook wat oude potjes en flesjes staan. Het wordt alleen zo vet daar, dus daarom heb ik die daar ook al weer weggehaald.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ok
Maar moet toch wel lukken. Het is trouwens een ideeen je moet het ook maar net mooi vinden.
Dat gaat jou heul niet lukken ik kom nog langs hèquote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Drassss het volgende:
Truste Muisie
Ik zal checken of je morgenvroeg wel online bent.
Blufquote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat gaat jou heul niet lukken ik kom nog langs hè
avond Muisjequote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
goedenavond Drassss
helemaal vergeten Lingo te kijken vanavond
quote:
quote:
quote:
hoiquote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waar muisje wacht op een vette bek?? Wie ga je daarvoor kussen, muis??
Hoi!
Monique is nog steeds bloedfanatiek.. en praat nog steeds nasaal!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
goedenavond Drassss
neuy. het is niet zo dat ik niks kan, moet alleen rustig aan doen en niet teveel tv en pc kijkenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Niet leuk
![]()
Wel ziekgemeld of dat niet?
Kan niet kiezenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Waar muisje wacht op een vette bek?? Wie ga je daarvoor kussen, muis??
Hoi!
zal maandag wel over zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey Peppie! Nog niet helemaal in orde lees ik net.. Beterschap, kanjer!
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is gewoon heimwee naar je werk!
Hey jij ook hierquote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
goedenavond Drassss
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
neuy. het is niet zo dat ik niks kan, moet alleen rustig aan doen en niet teveel tv en pc kijken
Weet ik wel zekerquote:
Verhip zit jij ook híerquote:
quote:
Geen woord van gelogen!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]komt omdat ik zo'n bemoeial ben
Is niet om te lachenquote:
gelukkig !quote:Op donderdag 10 november 2011 20:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En toch vind ik je lief, Muisje!!
Jij mag al helemaal niet lachenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij mag al helemaal niet lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |