Nee, dat wisten ze zelf ook niet. Dus dat is even afwachten. Ik ben al een paar keer van huis geweest om boodschappen te doen, etc. Ook om even te testen of het goed gaat en ik tref haar tot nu toe elke keer naar buiten kijkend of slapend aan. Dus het lijkt mee te vallen. Wel kan ze zelf deuren openen en wil ze bij me op bed liggen als ik probeer te slapen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat een goed besluit!Wat leuk zeg
Heeft het asiel ook nog iets over haar karakter gezegd? Dat ze het niet erg vindt om alleen thuis te zijn bijv?
quote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef Oognip het volgende:
Ik kan maar niet stoppen met foto's maken
Kiek dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef Oognip het volgende:
Kiek dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa onze katten vinden haar allemaal heel leuk en dat is toch best wel bijzonder. Ze accepteren alles van haar, normaal alleen Pingooquote:Op zondag 20 november 2011 15:19 schreef teirnon het volgende:
Volgens mij vinden jouw katten Evi wel leuk.
En Disorder: foto's?
Nog lang nietquote:
Hahaquote:Op zondag 20 november 2011 16:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nog lang nietmaar ik moet en moet dit topic ook proberen om te volgen
Nee dat hoeft niet hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha
Ik kan je anders ook wel een samenvatting geven hoor
Haha ok maar deze redt het prima hoorquote:Op zondag 20 november 2011 19:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet hoor!Jij moet je tijd in deze lieve
kittens
steken!
Ik ga 32 uur per week stage lopen dus overdag ben ik wegquote:
Begrijpelijk! Zal je kittentopics (voorlopig?) heel erg missenquote:Op zondag 20 november 2011 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga 32 uur per week stage lopen dus overdag ben ik wegDaarom is dit ook het laatste kitten en hebben we nee gezegd tegen nog meer kittens
Zeker! Het is mijn droomstageplek van dit moment (in het ziekenhuis afdeling gynaecologie als verpleegkundige) dus ik ben blijquote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Zal je kittentopics (voorlopig?) heel erg missen. Maar stage kan ook leuk zijn
.
Eerst alles bijlezen
Hoe liefquote:Op zondag 20 november 2011 14:53 schreef Oognip het volgende:
Kiek dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef -moppie- het volgende:
Hoe was je eerste stagedag?
Fijn dat Evi het zo goed doet, maar wat wil je met zulke goede pleegouders!
Dank jequote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef BlueEyes het volgende:
Lieve foto's!
Fijn dat ze zo lekker meedraait met je andere poezen.
En veel plezier en succes op je stage!
Neequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
Ze heeft veel energie die ze kwijt wil, bij ons is dat ook zo maar Tommie en Ollie reageren dat op elkaar af dan dat scheelt.
Maar gelukkig dat alles weer goed met haar gaat, heeft er nog niemand naar haar geinformeerd?
whehe een rolpoesquote:Op woensdag 23 november 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
Gister hoorde ik van het baasje van Lana dat het heel goed gaat met haar! Het pootje is genezen en ze is nu dikke vriendjes met het konijn, ze liggen regelmatig samen te slapen haha
Evi krijgt nu 2x per dag blikvoer (grote porties per keer) en komt daar goed van aan, iets te goed naar mijn idee; ze heeft dagen dat ze 90 gram aankomtde porties ga ik maar wat kleiner geven want dit gaat wel heel snel, straks kunnen we haar rollen
6 Dagen geleden woog ze 1090 en nu 1367.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |