abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104526597
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Er staat mij iets bij, de topics na Donder.
OH dan loop je 3 kittens achter :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 20:30:49 #127
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_104526669
Waaaaaaaaaaattt?? Dat meen je niet :'(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 18 november 2011 @ 20:31:47 #128
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_104526718
* CantFazeMe zijn leeslijst sorteren gaat!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_104526721
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Waaaaaaaaaaattt?? Dat meen je niet :'(
Jawel :P Lynn, Lana en Evi :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 20:34:11 #130
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_104526847
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jawel :P Lynn, Lana en Evi :P
Wat een onwijs gave namen O+!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_104526887
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:34 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat een onwijs gave namen O+!
Thanks!
pi_104543340
Hoe gaat het nu met Evi?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_104545190
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 08:41 schreef sararaats het volgende:
Hoe gaat het nu met Evi?
Ze is in 1 dag 87 (!) gram aangekomen :o en verder ben ik net wakker maar ze ziet er goed uit. Het wordt al een lekker stevig kitten O+
pi_104545442
Hier nog wat foto's:
Evi met Muis

Ik heb mijn eten op, mag ik meer?

Nee? Oh, dan ga ik nog even kijken of er niet toch nog eten in mijn bakje zit

Nope, maar nog wel in mijn mondhoeken :9

:6
pi_104547365
Wat een lekker ding die Muis!
(was hij laatst niet aan het twisteren ook?)

En heerlijk dat Evi aankomt nu en het zo goed!

Alleen dan een vraagje, ik zie je waterdingesgeval daar staan.
Wat is jouw ervaring daarmee?
Mijn heren staan altijd te popelen om de douche in te mogen en daar water te drinken, kennelijk is dat lekkerder dan de waterbak.
(met als gevolg, douchedeur dicht en wil wel eens een een aantal uur opgesloten zitten in de douche :@ )

Denk dus al een tijdje na over zo'n waterapparaat.
Maar ben zo bang voor de herrie.
Of dat ze het eng vinden, zal ook net wat zijn voor ze.
pi_104547861
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef BlueEyes het volgende:
Wat een lekker ding die Muis!
(was hij laatst niet aan het twisteren ook?)

En heerlijk dat Evi aankomt nu en het zo goed!

Alleen dan een vraagje, ik zie je waterdingesgeval daar staan.
Wat is jouw ervaring daarmee?
Mijn heren staan altijd te popelen om de douche in te mogen en daar water te drinken, kennelijk is dat lekkerder dan de waterbak.
(met als gevolg, douchedeur dicht en wil wel eens een een aantal uur opgesloten zitten in de douche :@ )

Denk dus al een tijdje na over zo'n waterapparaat.
Maar ben zo bang voor de herrie.
Of dat ze het eng vinden, zal ook net wat zijn voor ze.
Muis was laatst ook aan het twisteren ja :D haha goed opgelet!

Mijn katten wilde ook altijd uit de kraan drinken, vandaar dat wij een waterfontein aangeschaft hebben. Ik heb verschillende waterfonteinen gehad maar deze is verreweg het fijnst en hoor je nagenoeg niet!

http://www.zooplus.nl/sho(...)endrenkplaats/145972
Alle katten die hier zijn geweest en dat zijn er nogal wat (26 :+) vonden de fontein niet eng. Zodra ze dor hebben dat het water is en ze er van kunnen drinken zijn ze er weg van. Bovendien drinken katten meer water uit een fontein, want meer zuurstof, dan uit drinkbakjes = goed.
pi_104548304
Ik heb ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering een nieuwe voerbak gekocht;

De heren liepen er als kleine kittens met hoge rug, schuin en dikke denneboomstaarten voorbij!
Het heeft een dag geduurt voor ze het doorhadden..

Dus ik zie ze er voor aan zo'n drinkfontein ook eng te vinden!
Hoevaak moet zo'n filter vervangen worden?
pi_104548307
Wat fijn dat het beter gaat met Evi. Het ziet niet mee met de gezondheid van de kittens dit jaar hé ?

@Blueeyes; ik heb ook verschillende waterfonteinen gehad en de cat mate is echt mijn favoriet omdat hij het makkelijkst schoon te maken is en erg stil. Wij hebben er gewoon eentje op de slaapkamer staan. Ook bij ons snapten alle katten en opvangkittens het vanzelf.
Ik heb wel een cat-it gehad waar maar één kat uit wilde drinken, dat was het nieuwe kleine model. Uit het oude model cat-it met de bol wilden wel alle katten en kittens drinken maar dat ding is weer een drama om schoon te maken.
pi_104549115
@pumpkin_Ruby, het zit zeker niet mee met de gezondheid van de kittens dit jaar -O- vorig jaar had ik ze ook wel ziek, maar dan was het gauw weer over. Bij de kittens van dit jaar blijft het een beetje kwakkelen.

@BlueEyes, volgens mij moet je officieel elke maand dat filter vervangen, maar ik moet eerlijk zeggen dat wij het niet zo vaak doen :@ wel maken we elke week de fontein helemaal schoon.
pi_104549554
Als jullie beide als opvangmama's met al die poezenbeesten zo enthousiast er over zijn, dan is het voor mij vrij snel bekeken :D
Dankje voor het advies allebei!

Ga ik nu weer verder met bewonderen van de voortgang van jullie opvangkittens!
(en pumpkin_Ruby, doe jij ook nog weer eens een update?)
pi_104549603
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:43 schreef BlueEyes het volgende:
Als jullie beide als opvangmama's met al die poezenbeesten zo enthousiast er over zijn, dan is het voor mij vrij snel bekeken :D
Dankje voor het advies allebei!

Ga ik nu weer verder met bewonderen van de voortgang van jullie opvangkittens!
(en pumpkin_Ruby, doe jij ook nog weer eens een update?)
Graag gedaan! Laat je even weten wat ze van de fontein vinden? :)
pi_104550071
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:11 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ze is in 1 dag 87 (!) gram aangekomen :o en verder ben ik net wakker maar ze ziet er goed uit. Het wordt al een lekker stevig kitten O+
^O^
Werewolf
pi_104570169
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Disorder het volgende:
Even een vraagje. Ik heb de kattenuitzet inmiddels in huis gehaald en ben klaar voor de opvoeding van mijn eerste kitten. Nu wil ik per sé een kitten omdat ik simpelweg het katertje vanaf het begin wil meemaken. De hele levensloop dus.

Ik weet alleen nog niet waar ik het beste mijn kat vandaan kan halen. Een gastgezin? Een asiel? Een boerderij? Familielid? Ik weet het gewoon niet.

Misschien kunnen jullie mij uitleggen wat ik het beste kan doen als ik mijn situatie uitleg. Ik werk overdag van half 8 tot half 5. In de weekenden en op de vrijdag ben ik vaak thuis. Ik heb wel eens gelezen dat een kat best op zichzelf kan zijn, maar toch liever samen is. Is het dan heel vervelend voor zo'n beestje als ie overdag als ik werk zichzelf moet vermaken in mijn woning? Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een gastgezin voor een kitten een stuk drukker is dan mijn persoonlijke situatie en vraag ik me dus af of het niet beter is een kitten bij een boerderij op te halen zodat ie van begin af aan gewend is aan wat meer rust. Tips?
Vervolg..

Ik heb vandaag een lieve poes uit het asiel opgepikt. Ze heet (vooralsnog) Zala en is 2 jaar oud. Erg lief beestje en komt lekker bij me op schoot als ik tv kijk. Met een mooie cypers vacht. Er werd me afgeraden een kitten te nemen vanwege eerder genoemde problemen op dit forum (de boel slopen bij eenzaamheid). Ben erg blij tot nu toe. Al mag je haar kont niet aaien want dan krijg je een kras :)
pi_104571567
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef Disorder het volgende:

[..]

Vervolg..

Ik heb vandaag een lieve poes uit het asiel opgepikt. Ze heet (vooralsnog) Zala en is 2 jaar oud. Erg lief beestje en komt lekker bij me op schoot als ik tv kijk. Met een mooie cypers vacht. Er werd me afgeraden een kitten te nemen vanwege eerder genoemde problemen op dit forum (de boel slopen bij eenzaamheid). Ben erg blij tot nu toe. Al mag je haar kont niet aaien want dan krijg je een kras :)
Wat een goed besluit! _O_ Wat leuk zeg *O*
Heeft het asiel ook nog iets over haar karakter gezegd? Dat ze het niet erg vindt om alleen thuis te zijn bijv?
pi_104573199
Ben een paar dagen weggeweest, maar zo te zien gaat het de goede kant op met Evi's gezondheid?

En Disorder, wat fijn dat een asielkat weer een lekker fijn thuis met een baasje heeft gevonden *O* En dat van de kont ken ik wel :Y Bij een van de katten van m'n pa hoef je er alleen al naar te kijken of je ligt al open. De ene kat vindt het wel erg fijn om daar gekriebeld te worden, de andere wordt er moordlustig van. Verschilt heel erg per kat.
pi_104573328
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 00:39 schreef Hitomi het volgende:
Ben een paar dagen weggeweest, maar zo te zien gaat het de goede kant op met Evi's gezondheid?
Ja gelukkig wel *O* Ze moet nog wel de antibioticakuur afmaken, woensdag krijgt ze daar de laatste van en oogzalf krijgt ze nog t/m maandag. Hopelijk is dan alles over.
pi_104584879
Pingoo en Evi deden schattig

pi_104585260
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste foto O+

En leuk filmpje
Werewolf
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 november 2011 @ 14:15:31 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_104585419
Wat een lieve foto's O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_104585912
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: