OH dan loop je 3 kittens achterquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Er staat mij iets bij, de topics na Donder.
Jawelquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Waaaaaaaaaaattt?? Dat meen je niet
Ze is in 1 dag 87 (!) gram aangekomenquote:
Muis was laatst ook aan het twisteren jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef BlueEyes het volgende:
Wat een lekker ding die Muis!
(was hij laatst niet aan het twisteren ook?)
En heerlijk dat Evi aankomt nu en het zo goed!
Alleen dan een vraagje, ik zie je waterdingesgeval daar staan.
Wat is jouw ervaring daarmee?
Mijn heren staan altijd te popelen om de douche in te mogen en daar water te drinken, kennelijk is dat lekkerder dan de waterbak.
(met als gevolg, douchedeur dicht en wil wel eens een een aantal uur opgesloten zitten in de douche)
Denk dus al een tijdje na over zo'n waterapparaat.
Maar ben zo bang voor de herrie.
Of dat ze het eng vinden, zal ook net wat zijn voor ze.
Graag gedaan! Laat je even weten wat ze van de fontein vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:43 schreef BlueEyes het volgende:
Als jullie beide als opvangmama's met al die poezenbeesten zo enthousiast er over zijn, dan is het voor mij vrij snel bekeken
Dankje voor het advies allebei!
Ga ik nu weer verder met bewonderen van de voortgang van jullie opvangkittens!
(en pumpkin_Ruby, doe jij ook nog weer eens een update?)
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is in 1 dag 87 (!) gram aangekomenen verder ben ik net wakker maar ze ziet er goed uit. Het wordt al een lekker stevig kitten
Vervolg..quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Disorder het volgende:
Even een vraagje. Ik heb de kattenuitzet inmiddels in huis gehaald en ben klaar voor de opvoeding van mijn eerste kitten. Nu wil ik per sé een kitten omdat ik simpelweg het katertje vanaf het begin wil meemaken. De hele levensloop dus.
Ik weet alleen nog niet waar ik het beste mijn kat vandaan kan halen. Een gastgezin? Een asiel? Een boerderij? Familielid? Ik weet het gewoon niet.
Misschien kunnen jullie mij uitleggen wat ik het beste kan doen als ik mijn situatie uitleg. Ik werk overdag van half 8 tot half 5. In de weekenden en op de vrijdag ben ik vaak thuis. Ik heb wel eens gelezen dat een kat best op zichzelf kan zijn, maar toch liever samen is. Is het dan heel vervelend voor zo'n beestje als ie overdag als ik werk zichzelf moet vermaken in mijn woning? Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat een gastgezin voor een kitten een stuk drukker is dan mijn persoonlijke situatie en vraag ik me dus af of het niet beter is een kitten bij een boerderij op te halen zodat ie van begin af aan gewend is aan wat meer rust. Tips?
Wat een goed besluit!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:09 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vervolg..
Ik heb vandaag een lieve poes uit het asiel opgepikt. Ze heet (vooralsnog) Zala en is 2 jaar oud. Erg lief beestje en komt lekker bij me op schoot als ik tv kijk. Met een mooie cypers vacht. Er werd me afgeraden een kitten te nemen vanwege eerder genoemde problemen op dit forum (de boel slopen bij eenzaamheid). Ben erg blij tot nu toe. Al mag je haar kont niet aaien want dan krijg je een kras
Ja gelukkig welquote:Op zondag 20 november 2011 00:39 schreef Hitomi het volgende:
Ben een paar dagen weggeweest, maar zo te zien gaat het de goede kant op met Evi's gezondheid?
Die laatste fotoquote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Oognip het volgende:
Pingoo en Evi deden schattig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Oognip het volgende:
Pingoo en Evi deden schattig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |