Ik ga zo kijken in het topicquote:Op woensdag 16 november 2011 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is er niemand die even op kan passen? Je bent veel te goed en moet ook aan jezelf en 'jullie' blijven denken![]()
Overigens ben je heel even nodig in het Noortje topic!
Waarom woon je zo ver weg......quote:Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken in het topic
Het probleem is dat Mama_mia het weekend ook weggaatZij kan zaterdagmiddag nog langskomen en 's avonds zou Troel langskomen, zondagochtend troel weer en dan wij weer. Maar goed zo'n ziek kitten wil ik niet alleen laten. Bovendien geeft het mij ook wat rust als ik weet dat ik het weekend bij haar blijf.
Die vraag kan ik beter aan jou stellenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Waarom woon je zo ver weg......
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die vraag kan ik beter aan jou stellen
Lief dat je wil helpen hoor, maar dat wordt natuurlijk niet watquote:Op woensdag 16 november 2011 16:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]ik had graag willen helpen maar hoe moet ik dat doen dan? Neem haar mee in de trein naar Utrecht dan pik ik haar daar op en breng ik haar zondagochtend weer terug.
Nee dat snap ik maar ik probeer maar wat! Vind het sneu voor jullie!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief dat je wil helpen hoor, maar dat wordt natuurlijk niet wat
Hij snapt het welquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Troel het volgende:
he wat jammer Oognip
Vind het wel sneu voor jullie dat dit jullie weekendje in de soep laat lopen. Hoe is je vriendje eronder?
Ik doe het dopje altijd tussen mijn tanden, maar blijkbaar zat daar zalf aanquote:Op donderdag 17 november 2011 09:55 schreef senesta het volgende:
Waarom eet jij oogzalf?
Fijn dat het wat beter gaatGeef haar maar een lekkere knuffel
Wow zie ze vliegen naar het lampje.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef Oognip het volgende:
Evi voelt zich gelukkig duidelijk wat beterZe is net haar mandje uit gesprongen om wat rond te wandelen, al een goed teken op zich. Ik heb haar wat vlees gegeven en daar heeft ze ook redelijk van gegeten. Vervolgens hebben we nog even gespeeld met het laserlampje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |