Ze is nu beter dan gisteravond, maar slechter dan gisterochtend. Wel heeft ze wat brokjes gegeten dus dat is positief. Ze heeft net mijn hele laptopscherm weer onder geniestquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:52 schreef senesta het volgende:
Jeez, dat is wel veel oognip
Ik heb zo met haar te doen.
Hoe is ze verder? Wel alert nog?
Dat doe ik zekerquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:35 schreef Croli het volgende:
Elk nadeel heeft zn voordeel in dit geval! heel veel beterschap voor Evi, verwen haar maar goed
Gelukkig, ik hoop dat ze zich beter voelt!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft net wat vlees gegetenHopelijk voelt ze zich nu wat beter en gaan we weer langzaam vooruit.
Ik duim dat het doorzetquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft net wat vlees gegetenHopelijk voelt ze zich nu wat beter en gaan we weer langzaam vooruit.
Ik heb er nog maar 1 hequote:
Oh haha ik en een dame...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef -moppie- het volgende:
Ik bedoelde jou en Evi!
Wacht nog even af, ze wil wel eten maar het zal pijn doen en even spelen doet ze ook! Komt vast goed met een beetje rust en iedere dag weer een beetje meer eten om aante sterken en energie te krijgen
Niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh haha ik en een dame...
Ze wil ook wel eten maar het doet gewoon nog pijn. En even afwachten kan ik niet te lang doen met zo'n kleintje. Sowieso zei de DA dat ze vandaag weer moest eten, volgens mij bedoelde ze dat ze vandaag goed moest eten en dat doet ze niet. Als ze niet vandaag zou eten moest ik weer bellen. Ik vraag ze morgen gewoon even of het nu goed is wat we doen of dat we langs moeten komen.
Wel iets beter dan gisteravondquote:Op woensdag 16 november 2011 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Niet?![]()
Hoe is het met frutje vandaag?
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel iets beter dan gisteravondVanmorgen wilde ze wel wat convalescence via een spuitje en net heeft ze wat vlees gegeten dus dat is goed.
Kijk dat hoor ik graagquote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel iets beter dan gisteravondVanmorgen wilde ze wel wat convalescence via een spuitje en net heeft ze wat vlees gegeten dus dat is goed.
Hmmm, dat was niet de afspraak Evi... hopen dat de dokter iets aan je keeltje kan doen zodat jij weer lekker van het eten kan gaan genieten!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef Oognip het volgende:
Ik heb even met de dierenarts overlegd. Ze zeiden dat het wel de bedoeling was dat ze zelfstandig weer zou moeten eten, maar dat doet ze nagenoeg niet dus we mogen zo naar de dierenarts.
Ze is bij jou aan het juiste adres!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer terug van de dierenarts. Evi heeft een soort van prednisonspuit gekregen en ik moet haar nu echt gaan dwangvoeren want ze is een klein beetje uitgedroogd. Het gaat goed komen
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze is bij jou aan het juiste adres!
Is er niemand die even op kan passen? Je bent veel te goed en moet ook aan jezelf en 'jullie' blijven denkenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zaterdag zouden mijn vriend en ik alleen naar Wicked gaan en een nachtje blijven slapen (rijdt geen trein meer zo laat terug), maar dat wil ik niet door laten gaan.
Is er hier iemand misschien met interesse voor deze musical?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |