abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104385241
Kom op lieve Evi
pi_104387266
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 08:52 schreef senesta het volgende:
Jeez, dat is wel veel oognip :o
Ik heb zo met haar te doen.
Hoe is ze verder? Wel alert nog?
Ze is nu beter dan gisteravond, maar slechter dan gisterochtend. Wel heeft ze wat brokjes gegeten dus dat is positief. Ze heeft net mijn hele laptopscherm weer onder geniest :')
Toch een geluk bij een ongeluk dat mijn stage ipv deze week volgende week vast begint en ik dus deze week nog voor haar kan zorgen.
pi_104387436
Elk nadeel heeft zn voordeel in dit geval! heel veel beterschap voor Evi, verwen haar maar goed
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104387516
Zo zag Evi er gisteravond uit: (let niet op mijn stem, ik was een heel diepzinnig gesprek met mijn oma aan het voeren :+)
Dit filmpje is van net:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:35 schreef Croli het volgende:
Elk nadeel heeft zn voordeel in dit geval! heel veel beterschap voor Evi, verwen haar maar goed
Dat doe ik zeker :Y
pi_104389098
Evi heeft net wat vlees gegeten :o Hopelijk voelt ze zich nu wat beter en gaan we weer langzaam vooruit.
pi_104389305
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft net wat vlees gegeten :o Hopelijk voelt ze zich nu wat beter en gaan we weer langzaam vooruit.
Gelukkig, ik hoop dat ze zich beter voelt!
pi_104390029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
Ik duim dat het doorzet ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_104390349
Hup lieve Evi O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_104414071
Hoe is het met de dames?
pi_104415643
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef -moppie- het volgende:
Hoe is het met de dames?
Ik heb er nog maar 1 he :P
Maar het gaat nog niet zo denderend -O- Ze heeft vanmorgen dus wat brokjes gegeten en vanmiddag een beetje vlees, maar daarna wilde ze helemaal niks meer eten. Dwangvoer wil ze ook niet, af en toe spuit ik het toch in haar bekkie en dan blijkt dat ze het toch wel lekker vindt, dan wil ze wel een klein beetje maar niet veel. Dwangvoeren hoefde ik gister nog niet van de dierenarts dus dat doe ik ook nog maar niet.
Ik heb haar al verschillende dingen aangeboden om te eten, net weer koolvisfilet (vindt ze heerlijk) maar dat wilde ze ook niet. Ze heeft gewoon zo'n keelpijn en daarom wil ze niet eten -O-
Als ik een laserlampje pak gaat ze er wel een beetje achteraan maar voor de rest slaapt ze alleen maar. Morgen even contact met de DA opnemen denk ik maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 15-11-2011 22:47:19 ]
pi_104416186
Ik bedoelde jou en Evi!
Wacht nog even af, ze wil wel eten maar het zal pijn doen en even spelen doet ze ook! Komt vast goed met een beetje rust en iedere dag weer een beetje meer eten om aante sterken en energie te krijgen
pi_104416414
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef -moppie- het volgende:
Ik bedoelde jou en Evi!
Wacht nog even af, ze wil wel eten maar het zal pijn doen en even spelen doet ze ook! Komt vast goed met een beetje rust en iedere dag weer een beetje meer eten om aante sterken en energie te krijgen
Oh haha ik en een dame... :P
Ze wil ook wel eten maar het doet gewoon nog pijn. En even afwachten kan ik niet te lang doen met zo'n kleintje. Sowieso zei de DA dat ze vandaag weer moest eten, volgens mij bedoelde ze dat ze vandaag goed moest eten en dat doet ze niet. Als ze niet vandaag zou eten moest ik weer bellen. Ik vraag ze morgen gewoon even of het nu goed is wat we doen of dat we langs moeten komen.
pi_104417610
Maar weer een keer beterschap voor het mupke dan :*
pi_104418013
Ik duim voor Evi! :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_104426674
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oh haha ik en een dame... :P
Ze wil ook wel eten maar het doet gewoon nog pijn. En even afwachten kan ik niet te lang doen met zo'n kleintje. Sowieso zei de DA dat ze vandaag weer moest eten, volgens mij bedoelde ze dat ze vandaag goed moest eten en dat doet ze niet. Als ze niet vandaag zou eten moest ik weer bellen. Ik vraag ze morgen gewoon even of het nu goed is wat we doen of dat we langs moeten komen.
Niet? :D
Hoe is het met frutje vandaag?
pi_104429208
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:13 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Niet? :D
Hoe is het met frutje vandaag?
Wel iets beter dan gisteravond :) Vanmorgen wilde ze wel wat convalescence via een spuitje en net heeft ze wat vlees gegeten dus dat is goed.
pi_104429277
Oh das weer een beetje goed nieuws! *O*
pi_104429392
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wel iets beter dan gisteravond :) Vanmorgen wilde ze wel wat convalescence via een spuitje en net heeft ze wat vlees gegeten dus dat is goed.
*O* Ga zo door Evi ^O^
pi_104429650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Kijk dat hoor ik graag :)

Groetjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_104434574
Ik heb even met de dierenarts overlegd. Ze zeiden dat het wel de bedoeling was dat ze zelfstandig weer zou moeten eten, maar dat doet ze nagenoeg niet dus we mogen zo naar de dierenarts.
pi_104434609
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:59 schreef Oognip het volgende:
Ik heb even met de dierenarts overlegd. Ze zeiden dat het wel de bedoeling was dat ze zelfstandig weer zou moeten eten, maar dat doet ze nagenoeg niet dus we mogen zo naar de dierenarts.
Hmmm, dat was niet de afspraak Evi... hopen dat de dokter iets aan je keeltje kan doen zodat jij weer lekker van het eten kan gaan genieten!
pi_104439372
Wij zijn weer terug van de dierenarts. Evi heeft een soort van prednisonspuit gekregen en ik moet haar nu echt gaan dwangvoeren want ze is een klein beetje uitgedroogd. Het gaat goed komen :Y
pi_104439619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer terug van de dierenarts. Evi heeft een soort van prednisonspuit gekregen en ik moet haar nu echt gaan dwangvoeren want ze is een klein beetje uitgedroogd. Het gaat goed komen :Y
Ze is bij jou aan het juiste adres! :*
pi_104439713
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:14 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ze is bij jou aan het juiste adres! :*
:*
Zaterdag zouden mijn vriend en ik alleen naar Wicked gaan en een nachtje blijven slapen (rijdt geen trein meer zo laat terug), maar dat wil ik niet door laten gaan.
Is er hier iemand misschien met interesse voor deze musical?
pi_104439866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:17 schreef Oognip het volgende:

[..]

:*
Zaterdag zouden mijn vriend en ik alleen naar Wicked gaan en een nachtje blijven slapen (rijdt geen trein meer zo laat terug), maar dat wil ik niet door laten gaan.
Is er hier iemand misschien met interesse voor deze musical?
Is er niemand die even op kan passen? Je bent veel te goed en moet ook aan jezelf en 'jullie' blijven denken :*
Overigens ben je heel even nodig in het Noortje topic!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')