Ach arme Eviquote:Op zondag 13 november 2011 15:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Evi ademt met haar mondje open, zo sneu
Het gaat ongeveer hetzelfde alleen lijkt ze iets minder last van haar keel te hebben, maar eten wil ze niet. Ik ga zo het asiel vragen of ze iets hebben om het neusje een beetje snotvrij te krijgen en eens overleggen wat we met haar oogjes gaan doen. Die zijn namelijk heel nat, maar ze heeft geen ontstoken oogjes (zijn iig niet rood). We hebben nu zalf voor ontstoken oogjes maar daar heeft ze niks aan.quote:
Kon je niet eerder terecht? Dit klinkt toch best urgentquote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef Oognip het volgende:
We hebben voor de zekerheid toch de temperatuur van Evi gemeten omdat ze toch wel een beetje apathisch is. Ze doet best vreemd, ze gaat gewoon ergens zitten en kijkt me de hele tijd aan met het derde ooglid voor haar oog en kijkt heel suf tot ze half in slaap valt. Normaliter ging ze dan gewoon liggen maar nu zit ze er maar vreemd bijZe blijkt koorts te hebben: ruim 40 graden. Dus we gaan naar de dierenarts vanavond. 18:15 heb ik een afspraak.
Het kon niet eerderquote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Kon je niet eerder terecht? Dit klinkt toch best urgent
Luna vindt de kittens nooit echt leuk inderdaad, maar wassen doet ze af en toe wel en af en toe met een klap er tussendoorquote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Bah wat zielig voor Evi en wat lief van Luna, dat doet ze anders niet gauw toch?
Ik hoop dat de AB snel aanslaat en ze morgen wat wil eten, ik heb toch maar even een kaarsje voor der aangestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |