Nou inclusief reclame, trailers en andere ongein ben je toch wel wat meer kwijt. Gemiddelde trailer duurt al een puur minuten.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
Die filmpjes beginnen toch al ruim voordat de film begint?
Of bedoel je die trailers? Dat zou zo ongeveer 3 tot 5 minuten zijn gok ik.
Met filmpjes bedoel ik dus inderdaad die reclame die al ruim van te voren worden ingestart, om maar iets op beeld te hebben wanneer de bezoekers binnen komen wandelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou inclusief reclame, trailers en andere ongein ben je toch wel wat meer kwijt. Gemiddelde trailer duurt al een puur minuten.
Laatst toevallig opgelet, kwart over 9 aanvang en iets voor half 10 begon de hoofdfilm.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met filmpjes bedoel ik dus inderdaad die reclame die al ruim van te voren worden ingestart, om maar iets op beeld te hebben wanneer de bezoekers binnen komen wandelen.
Als er staat dat een film om half 9 begint dan zal je pas rond kwart voor 9 de hoofdfilm te zien krijgen, daarvoor zit reclame en trailers.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef Poumelie het volgende:
Dus zegmaar, er staat dat de film om half 9 begint, maar dan zit je daar om half 9, en dan komen er nog filmpjes enzo..
Dan komen er dus nog trailers?
Reclame voorfilmpjes zijn voor half 9 al geweest?
Zonder reclame zouden veel bioscopen het niet eens volhouden. Buiten Pathe dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef GizartFRL het volgende:
Toch vreemd dat je betaald om reclame te kijken.
Kan zijn, maar je betaald toch om een film te kijken?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder reclame zouden veel bioscopen het niet eens volhouden. Buiten Pathe dan.
Dan loop je 10 minuten later binnen, je hoeft niet te kijken namelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je betaald toch om een film te kijken?
Niet om naar reclame te kijken. Dat kan thuis voor minder op de TV.
Ken zelf weinig reclames waarvan je zegt: die had je in de bios moeten zien!
Je betaald bij een krant ook niet voor de reclame, toch krijg je die er bij. Zonder dat, zouden ze niet eens (meer) kunnen bestaan. Dat geldt ook voor bioscopen (bij de een is het belangrijker dan de ander). Zonder reclame inkomsten, zullen ze het moeilijk kunnen bolwerken. En zelfs als kunnen ze dat wel, het is vrij logisch dat je geen nee zegt tegen extra inkomsten. En zoveel mensen zullen er niet echt gaan klagen over die paar reclames.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kan zijn, maar je betaald toch om een film te kijken?
Niet om naar reclame te kijken. Dat kan thuis voor minder op de TV.
Ken zelf weinig reclames waarvan je zegt: die had je in de bios moeten zien!
En dan met standje whiplash op de voorste rij, nee dank u.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan loop je 10 minuten later binnen, je hoeft niet te kijken namelijk.
Kranten lees ik amper, als ik iets wil lezen pak ik een boek. ( of FOK!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je betaald bij een krant ook niet voor de reclame, toch krijg je die er bij. Zonder dat, zouden ze niet eens (meer) kunnen bestaan. Dat geldt ook voor bioscopen (bij de een is het belangrijker dan de ander). Zonder reclame inkomsten, zullen ze het moeilijk kunnen bolwerken. En zelfs als kunnen ze dat wel, het is vrij logisch dat je geen nee zegt tegen extra inkomsten. En zoveel mensen zullen er niet echt gaan klagen over die paar reclames.
En verder wat Dennis101 zegt of je praat nog even met je vrienden etc.
Een beetje bioscoop heeft vaste zitplaatsen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En dan met standje whiplash op de voorste rij, nee dank u.
Nee ik snap je insteek niet. Als er geen reclame zou zijn, zou een kaartje nog duurder worden. In andere woorden, je krijgt 'korting' omdat je naar reclame kijkt, maar dat je er voor zou betalen vind ik onzin.quote:[..]
Kranten lees ik amper, als ik iets wil lezen pak ik een boek. ( of FOK!)
Uiteraard snap ik dat een bioscoop graag extra inkomsten genereerd, maar snap je mijn insteek dat het vreemd is om te betalen voor reclame.
Wat zou iemand extra willen betalen voor een film zonder reclame?
Dat vind ik altijd zo irritant. Zit je net goed, dan moet je weer opstaan voor zulke lui.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan loop je 10 minuten later binnen, je hoeft niet te kijken namelijk.
Oh ik snap je insteek wel hoor. Maar als je er iets meer over nadenkt dan snap je wel waarom het is.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:27 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En dan met standje whiplash op de voorste rij, nee dank u.
[..]
Kranten lees ik amper, als ik iets wil lezen pak ik een boek. ( of FOK!)
Uiteraard snap ik dat een bioscoop graag extra inkomsten genereerd, maar snap je mijn insteek dat het vreemd is om te betalen voor reclame.
Wat zou iemand extra willen betalen voor een film zonder reclame?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |