Bij deze dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nogmaals: open een eigen topic of koop een dagboek
Coca-Cola haters![]()
Helaas dus nergens in Nederland of Fryslan verkrijgbaar. Alleen in Tsjechië en Slowakije.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nog nooit van gehoord, waar haal ik dat?
Ja godver, rot een eind op naar fok.cz ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 20:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helaas dus nergens in Nederland of Fryslan verkrijgbaar. Alleen in Tsjechië en Slowakije.![]()
Ik heb al eens een brief gestuurd naar de Poiesz supermarkt hier of ze het in hun assortiment wilde opnemen, maar helaas dat wilde ze niet.![]()
Je kan in Nederland en Fryslan ook al geen goed en lekker bier krijgen. Staropramen bijvoorbeeld is nergens verkrijgbaar, evenmin Holba of Pardel.quote:
Hoe kan je nu Kofola niet lekker vinden?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Da's toch die smerige Tsjechische zooi?
Nog nachtmerries van
http://petities.nl/quote:Op woensdag 9 november 2011 21:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Misschien moet ik maar een petitie starten!
Kofola moet verkocht worden in Nederland en ook in Fryslan, want die ranzige Coca Cola is gewoon niet te zuipen.
Hoe gaat dat eigenlijk een petitie starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |