kijk maar op youtube wie en welke lietjes ik bedoelquote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef TNA het volgende:
Ik ben blij dat ik geen idee heb waar je het over hebt.
Niet op zoeken TNA, ik waarschuw je voor pure oorkanker en bloedende oren.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef TNA het volgende:
Ik ben blij dat ik geen idee heb waar je het over hebt.
ik doe het wel voor jequote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef Zenato het volgende:
Niet op zoeken TNA, ik waarschuw je voor pure oorkanker en bloedende oren.
Ik ga niet klikken.quote:
Ik vind die twee klonen erger vooral dat meisje dat zingt over een broekquote:Op woensdag 9 november 2011 20:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
Rebbeca Black moeten ze de nek omdraaien!
Je bedoelt autotune. Ook begin ik steeds sterker te vermoeden dat TS zowel een troll als een kerel is.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:05 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Je hebt mensen die jaloes zijn op Rebecca black dus gaanz e ook domme liedjes maken en dan bewerkt met itunes of hoe dat heet zodat je niet hoort hoe vals ze zingen hallo zing gewoon niet of zing zonder itunes
voorbeelden
benni cinkle - can tou see me now
jenna rose - my jeans
één rebecca black was genoeg heel de wereld had fun een tweede iemand als rebecca is niet grappig meer
wat is autotune?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bedoelt autotune. Ook begin ik steeds meer zowel een troll als een kerel te vermoeden bij TS.
Een effect dat vroeger over zang van popsterretjes heen gegooid werd om het aanhoorbaar te laten klinken, tot iemand ontdekte dat het je ook een leuke robotstem kan geven en die toepassing populair werd.quote:
Heb jij ooit iTunes gebruikt?quote:
o ja ik bedoelden autotune en niet itunequote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Een effect dat vroeger over zang van popsterretjes heen gegooid werd om het aanhoorbaar te laten klinken, tot iemand ontdekte dat het je ook een leuke robotstem kan geven en die toepassing populair werd.
kwalitatief is deze iets beterquote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef Dimens het volgende:
Mensen die dit niet elke dag luisteren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Id_do_her
Overal en nergens.
Ik las "vanuit de gevangenis"
quote:
En Kiki Palmer draagt ook nog eens haar broek! Wat een bazin.quote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]dit vind ik eigenlijk best wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |