Djek hee!quote:Op maandag 14 november 2011 01:30 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja! Iedereen zich netjes voor (laten) stellen, maar Djack homaar. Pftsg!
Ik op de fiets, dan op de trein en dan lopen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker. Lekker warm vooral
. (zo naar college
... op de fiets...).
quote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Drie uur, op mijn blote voeten! Door de sneeuw!!!
Ik ook (op de fiets), maar daarna ben ik mooi mijn bed weer ingekropen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef lezzer het volgende:
Oh, ik ben al buiten geweest, het is koud![]()
Vanmorgen 0.0 graden (zei de boordcomputer van m'n warme auto).
quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Norskor är jävla slampor!Maar stiekem niet.
En hee maar hee, wij weten eigenlijk nog niet zo heul veul van jou. Behalve dat je graag tieten post.
quote:Op maandag 14 november 2011 01:30 schreef LizzyAdam het volgende:
Ja! Iedereen zich netjes voor (laten) stellen, maar Djack homaar. Pftsg!
quote:
je kunt beter in de trein gaan zitten hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 10:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik op de fiets, dan op de trein en dan lopen.![]()
![]()
Mag ik je lesbische konijnen aaien?quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef Jack_ het volgende:
[..]Maar ik had me voorgesteld in topic nummero #398
!
Ik heb twitter. En vanaf daar kun je naar m'n Wordpress. En daarop is een pagina genaamd "Jack" en daar kan je alles over me lezen
.
Maar als jullie nog meer gevoorstel van me willen moeten jullie het maar zeggen![]()
.
Toffe filmpjes. Is Engels je tweede taal of zo, je spreekt het echt goed.quote:Op maandag 14 november 2011 12:29 schreef Jack_ het volgende:
[..]Maar ik had me voorgesteld in topic nummero #398
!
Ik heb twitter. En vanaf daar kun je naar m'n Wordpress. En daarop is een pagina genaamd "Jack" en daar kan je alles over me lezen
.
Maar als jullie nog meer gevoorstel van me willen moeten jullie het maar zeggen![]()
.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar heeft ie dat nou echt gezegd of was t hahaha vroeger zeiden ze dit?quote:Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef LizzyAdam het volgende:
Oh excuus, Djek.
http://nos.nl/artikel/313(...)n-slaan-is-goed.html
Sommige mensen zijn zo erg. Hij zei ook dat hoe ouder het kind, hoe harder je moet slaan... En dat gewoon in Nederland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |