Zo heerlijk schimmelig.quote:
Schimmel voor op je ogenquote:
Spelen met texturen.quote:
Hoor wie t zegtquote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Lindytje het volgende:
Die UI van Klau... tering... Ik krijg nachtmerries denk ik
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
pallet en revieuw zouden ook niet misstaan in de tt
Ik maak zaterdag geen bordje met fokquote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kut het wordt een lange tt zo... Zit daar nog een limiet aan?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik maak zaterdag geen bordje met fok
maar een met
EINZ! derp bier tetten pallet revieuw!
ja, we moeten rouleren denk ik. Misschien een ideetje om een TT generator te maken?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut het wordt een lange tt zo... Zit daar nog een limiet aan?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, we moeten rouleren denk ik. Misschien een ideetje om een TT generator te maken?
Alweer een goeden idee!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, we moeten rouleren denk ik. Misschien een ideetje om een TT generator te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
EINZ!!1!! IRL!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, voor jouMoet je wel even die van jou er ook bij zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EINZ!!1!! IRL!
Tetten IRL!
ZOMGWTFBBQ![]()
![]()
EINZ!
Wat is dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kan je weer eens naar buiten, echte mensen spreken enzo!
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal ik die doen of deze houden? Moeilijk moeilijk!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je wel even die van jou er ook bij zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]Mooien ring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 9 november 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kan je weer eens naar buiten, echte mensen spreken enzo!
Hurr durr durpquote:Op woensdag 9 november 2011 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Gelukkig ben ik bij jullie
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vind die andere beter.
En hoe zorgelijk is het dat ik nu een bestand op m'n computer heb dat Klau2.jpg heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Had je m'n joetjoepreactie nog gezien?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
Damnit, die foto;s die ik tegen kom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Have funquote:Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef BGTes het volgende:
Ik ga naar een write-in (sociaal doen met onze laptops op schoot)
Dag dag doei en de groeten
nog niet!!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je m'n joetjoepreactie nog gezien?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:55 schreef Lindytje het volgende:
Damnit, die foto;s die ik tegen kom:Goeie kont welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I`m not weird. I`m limited edition.
ALS JE HET MAAR LAAT ZATERDAG!!!EINZ!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef Lindytje het volgende:
Pics maken als mensen het niet weten
Ik heb mijn fototoestel al opgeladen!! EINZ!!1!!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ALS JE HET MAAR LAAT ZATERDAG!!!EINZ!
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb mijn fototoestel al opgeladen!! EINZ!!1!!
WTF die link werkt echtquote:
Truequote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
samson is ook wel een beetje derp
Volgens mij was ze er vanmorgen nog... Maar als de topics in dit tempo gaan lijkt het net alsof iemand er weken niet is als ze 3 topics mistquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True![]()
Ik ga hem aanleren te komen als ik derp roep
Would be very nicequote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True![]()
Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij was ze er vanmorgen nog... Maar als de topics in dit tempo gaan lijkt het net alsof iemand er weken niet is als ze 3 topics mist
Kutje ik schrokquote:
ja, dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij was ze er vanmorgen nog... Maar als de topics in dit tempo gaan lijkt het net alsof iemand er weken niet is als ze 3 topics mist
Oh hai.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, dat is ook wel weer zo
Ik ben er altijd bij. Ik heb geen leven
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Nou jaaaaa zeg, Edwin Bouhuis toch!!![]()
Ja, ik kijk GTST
Wie wat waar hoe?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Lindytje het volgende:
Nou jaaaaa zeg, Edwin Bouhuis toch!!![]()
Ja, ik kijk GTST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, gaan we zombies posten??
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Bwhahahha!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zei Derp tegen de kat en zij zei "mauw"
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zei Derp tegen de kat en zij zei "mauw"
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, gaan we zombies posten??
Ah... nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
You iz mean!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik zet zaterdag speciaal voor Dwyn Bad Taste op!!!
Jij niet alleen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit me hier een partij buikspieren te kweken van het lachen
zelfs zo issie nog geilquote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
He may derp me all night long
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
He may derp me all night long
Hurr durr durr?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef Dwyn het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie zijn uitgederpt.
quote:
Goed voor den buikspiers!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Al dat gederp is slecht voor mijn make-up
PIC!!! EINZ!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, moet er straks toch afquote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Daar past wel een ferme neger in!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is pas een goede UI!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh my!!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit is pas een goede UI!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit me hier toch een partij te ruften
Lol!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
Vervolg op die van schaar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh god
(herinneringen uit mijn anorecten-periode)
Blackboardfaalsquote:Op woensdag 9 november 2011 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, nuttig. Moet voor een vakje stukjes gaan schrijven over een woord () en het zou op blackboard komen welk woord en met wie enzo.
Niks te vinden.
Derp.
Ik gok eerder op docentfaals.quote:
Lurken & kijken wel, posten & kijken nietquote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JONGE!! dat doe je gewoon tegelijkertijd
Hier ookquote:
Multitasken, jweetzquote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lurken & kijken wel, posten & kijken niet
Doe ze altijd, kutbeestenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pfft, ik ben ook een uurtje weg hoor.
Er vliegt hier en mug en die komt steeds naast mijn oor vliegen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Man man man wat gaan jullie hard de laatste tijd. Hou het niet meer bij!
Durpquote:Op woensdag 9 november 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Daarvoor moet je geen leven hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb teveel internetverplichtingenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je geen leven hebben
Met lelijkerds...quote:
Kusje er op?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb teveel internetverplichtingen. 70 nieuwe blogposts lezen, nieuwe blogpost maken, Cityville spelen, en dat allemaal met een keitrage pc die constant vastloopt
.
derp?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met lelijkerds...Doe maar niet kijken....
Dan pas ikquote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met lelijkerds...Doe maar niet kijken....
Mijn pc deed *bliep* en toen ging 'ie uitquote:
Jaaa zaterdagquote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kusje er op?
Zaterdag ben je weer helemaal bij
Sla 'm!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb teveel internetverplichtingen. 70 nieuwe blogposts lezen, nieuwe blogpost maken, Cityville spelen, en dat allemaal met een keitrage pc die constant vastloopt
.
Datquote:
Helpt nietquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa zaterdag. Ik kan niet keizat worden want zondag visite om 12 uur
.
Flauw ding.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helpt niet. Helpt wel als ie hard zoemt. Maar hij zoemt niet hard.
NOES!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa zaterdag. Ik kan niet keizat worden want zondag visite om 12 uur
.
Slapen in de trein.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga voor een middagdutje op zondag
Wij hebben al lootjes getrokken...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet thuis lootjes trekken.
Eerst maar eens lootje maken geloof ik.
Kijk, dat is gunstigquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slapen in de trein.
Hij gaat toch niet verder dan Alkmaar dacht ik.
Mja, wij doen er altijd eeuwen over voor het daadwerkelijk gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben al lootjes getrokken...
Spastisch schoonzusje die bang is niet op tijd cadeautjes te kunnen kopen
O nee dat moet je gewoon niet eens proberenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Voor mij is het wel goed dat ik niet megazat kan worden anders probeer ik heldhaftig Lin en SQ bij te houdenI iz not made for so much zuipen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Voor mij is het wel goed dat ik niet megazat kan worden anders probeer ik heldhaftig Lin en SQ bij te houdenI iz not made for so much zuipen.
Jonge, zo veel zuip ik heus niet!!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat moet je gewoon niet eens proberenIt's meant to fail
![]()
Jewel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, zo veel zuip ik heus niet!!
Toch?![]()
Ik heb jullie kunnen bijhouden toen. En dat was alleen omdat ik daarvoor geen wijn heb gedronken; en toen we thuis waren ook geen bier meer weg heb gezopen. Toen zat het al... derpquote:Op woensdag 9 november 2011 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jonge, zo veel zuip ik heus niet!!
Toch?![]()
Ik hou altijd de avond met SQ op m'n balkon in gedachten. Die eindigde met een onwijze paniekaanval want geen adem kunnen halen en daarna keihard kotsen. Leuk johquote:Op woensdag 9 november 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Echt ik zuip ook heel wat af; maar lin en skjoe bijhouden?? No way dat ik dat haal
Whaooquote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou altijd de avond met SQ op m'n balkon in gedachten. Die eindigde met een onwijze paniekaanval want geen adem kunnen halen en daarna keihard kotsen. Leuk joh.
Huuu.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou altijd de avond met SQ op m'n balkon in gedachten. Die eindigde met een onwijze paniekaanval want geen adem kunnen halen en daarna keihard kotsen. Leuk joh.
Ik heb nog bij jou gezopen en 3kwart fles lauwe wijn weggetankt tussendoorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb jullie kunnen bijhouden toen. En dat was alleen omdat ik daarvoor geen wijn heb gedronken; en toen we thuis waren ook geen bier meer weg heb gezopen. Toen zat het al... derp![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik lag zo te slapen en toen werd ik wakker maar toen voelde m'n maag niet zo fijn en het was te donker enzoquote:
Maar jij bent raarrr.quote:
mijn imago, wat doe jequote:Op woensdag 9 november 2011 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Echt ik zuip ook heel wat af; maar lin en skjoe bijhouden?? No way dat ik dat haal
Exactly !!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb nog bij jou gezopen en 3kwart fles lauwe wijn weggetankt tussendoor
Of niet en dan kots je nog drie keer.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Soms is kotsen heerlijk dan is dat klotegevoel van misselijkheid tenminste weg.
je pakte zelf die sterke drankquote:Op woensdag 9 november 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We gaan goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, we zijn alweer in de rode cijfers!!
En het is nog maar 10 voor 9
I knowquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je pakte zelf die sterke drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |