Dit seizoen misschien niet maar ik zou op het moment nog altijd liever Gates dan Gronkowski bij mijn team willen hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:00 schreef popolon het volgende:
Dit seizoen en de komende? Not a chance.
Ben ik het niet mee eens, een TE moet alles kunnen en Gronkowski is de meest complete TE in tijden. De man kan blokken, korte routes lopen, lange routes lopen, leadblocken als FB en weet ik wat nog meer.quote:
Tony G baby!quote:
Ben ik met je eens maar gebaseerd op prestaties uit het verleden zou ik op dit moment nog altijd Gates kiezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:15 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, een TE moet alles kunnen en Gronkowski is de meest complete TE in tijden. De man kan blokken, korte routes lopen, lange routes lopen, leadblocken als FB en weet ik wat nog meer.
Gates heeft reputatie door zn carriere maar Gronkowski zie ik toch zeker wel boven Gates eindigen als hij klaar is
twitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 23-11-2011 om 22:10:35The Chiefs claimed former Broncos quarterback Kyle Orton on waivers today, according to an NFL source. reageer retweet
Las dat ie net vader geworden was en daarom het liefst in Denver bleef of anders naar z'n oude club Chicago. Dus fat chance dat ie naar Kansas gaat inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef kidkash19 het volgende:
Ach het gerucht ging al dat hij zich niet ging melden als het KC zou worden dus ben benieuwd
Ik denk dat het vooral 'big' is, omdat de Lions eindelijk de natie kunnen zien dat ze 'echt' zijn. En niet het lachertje dat ze jarenlang waren.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:36 schreef The_Playmaker het volgende:
De hype rond deze game is wel erg zwaar overtrokken zeg. Ik snap dat de Lions het na jaren weer eens goed doen maar men doet alsof het een statement game is. Vorig jaar verloren de Packers in Detroit en toen was Shaun Hill de QB.
En door blessures bij Detroit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef Moonlighter het volgende:
Packers worden weer lekker geholpen door de refs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |