thanksquote:Op zondag 13 november 2011 00:01 schreef mschol het volgende:
mod met commands, in SP? Singleplayer commands mod
Luie donder.. Tssk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek wat mods.
- Een mod met commands. Zoals dag/nacht en weer veranderen etc.
- Craften in Creative mode? Is namelijk best handig bij sommige mods waar je de blocks eerst moet craften.
Alvast bedankt
Drumpie.nlquote:Op zondag 13 november 2011 12:11 schreef DanielBackward het volgende:
Ik zoek een leuke Nederlandse server, kan iemand me ip enzo PM'en s.v.p (: of hier posten?
Too Many Items mod installerenquote:Op zondag 13 november 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
Nog ff een vraagje. Mijn probleem is, ik heb een mod geïnstalleerd: Buildcraft. Maar als ik het op creative mode speel dan komen niet alle items in de infinite inventory te staan. Dan moet ik wisselen naar survival en dan via zo'n in-game invedit de items in mijn bar plaatsen en daarna weer te wisselen naar creative.
Kan dit makkelijk?
Precies duidelijk is het nog niet, Als de final release er is komen er natuurlijk nog steeds updates en nieuwe featuresquote:Op zondag 13 november 2011 14:29 schreef Lorrelies het volgende:
Btw, was het nou eigenlijk bekend wanneer de 'echte' Minecraft uitkomt? En verandert er daarna niks meer etc? :c
Die heb ik dus, maar die werkt niet in creative mode...quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Too Many Items mod installeren
Indeed, is/was leuk!quote:Op zondag 13 november 2011 14:47 schreef Flodder450 het volgende:
kan niet wachten tot we met iedereen van deze reeks weer in één server zitten en weer een hele stad gaan bouwen
*gaat even in zijn fotoarchief koekeloeren*quote:
Gaaaaaf!quote:Op zondag 13 november 2011 15:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
*gaat even in zijn fotoarchief koekeloeren*
De stad toen de Drumpie 1.8 server net begon
[ afbeelding ]
De stad op het einde, vlak voor de server overging naar 1.9
[ afbeelding ]
twitter:jeb_ twitterde op zondag 13-11-2011 om 17:51:54Ok RC2, now with multiplayer! http://t.co/nyWkSGba (+ minecraft_server.jar) reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:07 schreef MineraalWater het volgende:
Nieuwe sounds:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
twitter:jeb_ twitterde op maandag 14-11-2011 om 09:43:55Just a reminder: "RC1" was an invalid build, so we did an "RC2" that is available here: http://t.co/nyWkSGba reageer retweet
Block onder pumpkin is die ender meuk? Hoe heet het?quote:Op maandag 14 november 2011 11:05 schreef maurisioo het volgende:
alle blocks in het menu zijn donkerder
[ link | afbeelding ]
Zijnde?quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef maurisioo het volgende:
ah het is me eindelijk gelukt een wachtwoord op de server te zetten
0quote:
Andere pumpkin.quote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef maurisioo het volgende:
mycelium, is van dat paddestoelengras.
Nee, andere en lelijke looks.quote:
Zitten de normale draken er al in? Ben er nog geen tegengekomen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef maurisioo het volgende:
misschien een keer leuk om een avondje ofzo gewoon in survival een draak met z'n allen te verslaan?
in de end zit er een.quote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zitten de normale draken er al in? Ben er nog geen tegengekomen.
ja maar die moeten nog komen. Dit is wel een heel sterke draak.quote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
een? Er zouden toch ook draken zijn in de normale wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |