SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:28 schreef Rodawa het volgende:
Altijd naar je moeder luisteren.DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
geef mij maar 20euro om het te kopen voor je
dan maak je dus 80 aan mij over
en dit ipv MW2quote:
Alsof een 12 jarige MW3 op een PC speelt.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:38 schreef Jimbo het volgende:
via steam kopen
kan je via ideal betalen en laat je iemand anders voor je betalen, en geef je t em in cash.
opgelost.
tering zeg, de jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer zelf bedenken.
ohja, hij staat vooraan aan de generatie met van die platte duimpjes omdat ze alleen maar controllers kunnen hanteren.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof een 12 jarige MW3 op een PC speelt.
Koop geen mw3, maar bf3...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:05 schreef OnBeKeNd_ het volgende:
Ik ben een jongen van 12 jaar en wil heel graag Modern Warfare 3 spelen. Maar van mijn moeder mag ik hem wel hebben maar van mijn vader niet. Mijn vrienden mogen hem wel allemaal kopen. Hebben jullie tips?
Idd! En als de PC versie van het spel crasht dan schijnt er "Modern Warfare 2" in de foutmelding te staan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef Woutjeh het volgende:
MW3 is echt een tering spel man.
Ik vond MW1&MW2 echt heel leuke spellen, veel plezier aan beleefd.
Maar MW3 is gewoon een exacte kopie van MW2, maar dan slechter, met verneukte wapens en kut maps.
NIET KOPEN
Ditdus. Mw3 is een slecht overprized expansion pack van mw2. En is echt zonde van je money. Battlefield 3 is veel leuker man.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:31 schreef Woutjeh het volgende:
MW3 is echt een tering spel man.
Ik vond MW1&MW2 echt heel leuke spellen, veel plezier aan beleefd.
Maar MW3 is gewoon een exacte kopie van MW2, maar dan slechter, met verneukte wapens en kut maps.
NIET KOPEN
Dit dusquote:Op donderdag 17 november 2011 08:07 schreef Topiek het volgende:
[..]
En dan inderdaad bf3 MW3 BF3 kopen.
16+ zie ik op mn doosjequote:Op vrijdag 18 november 2011 12:37 schreef Topiek het volgende:
Is BF3 nou 16 of 18+? PS-Store zegt 18 en gamemania site 16
Dan zal deze moeder er toch geen probleem van maken? of je het nu speelt, of over 3 / 2 1/2 jaar?quote:
inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:38 schreef Jimbo het volgende:
via steam kopen
kan je via ideal betalen en laat je iemand anders voor je betalen, en geef je t em in cash.
opgelost.
tering zeg, de jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer zelf bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |